Gå til innhold

Fysj a meg!!!


Gjest Vimsa83
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest stinis

er såvidt tosifret selv, men det er helt nydelig, håper det går bra på torsdag!!! Jeg tenker at hvis jeg klarer 0,5 i uken er jeg på rette vei, men håper jo på mer, men greit å være realistisk:)

 

hatt en fin pinsehelg vimsa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Vimsa83

Ja, har hatt det kjempefint!!!!!! Har spist litt som jeg ikke burde, men har jammen trent en del også :( Håper du og alle dere også har hatt det fint!

 

I morgen skal jeg på kurs igjen, og er ikke like optimist som sist, men tror jeg har gått litt ned i alle fall :D

 

Blir spennende å se på torsdag, gleder meg til å høre hvordan det går med dere!!!

 

Vimsa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

Det er jo knall bra! En veldig god prestasjon! Har ikke veiedag før torsdag, er skeptisk jeg, men krysser jo fingrene da:)

 

I dag har jeg malt i magne timer, blir det i morgen og, deilig med "nytt" kjøkken til nye og sunne matvarer og vaner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veide meg på morningen og vekta viste minus 400 g bedre en ikke noe vertfall...dere får kose dere en masse..i morgen drar jeg til bergen og skal på spa hotell gleder meg veeeeldig til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes!

Endelig! Det var bare utrolig deilig å gå på vekta i dag! -10.1 pirk pirk.

Dere er i siget ser jeg!

Vimsa: Gratulerer m ny tråd til og m. Men jeg har ikke tid til å følge opp mer enn denne. Og som tidligere annonsert skal jeg lage min egen til sommeren når kurset er ferdig, men lykke til, den virket spennede.

Maysa:supert m nedgang! Ikke tenk på hvor mye. Du har gått ned, tross motgang(kiipt m bilen men du lever!!) - Flott!

Ned 39: Hvor har du kiloa hen da? vi veier jo ca like mye, men du er ti cm mindre i livet. Da ble jeg litt deppa altså!

 

Har vært på hytta- hm nå må jeg se hva jeg satte meg som arb. oppgaver

Forberedeleser før butikken- ok.

-Gikk turer. Tok ikke kontakt, men gikk alene, helt herlig.

Neste gang: Forberede innkjøp før vi reiser, var helt avgjørene denne helgen.

-sjekket is. Sans har en m 100kcal, de herlige bøttene 280kcal.... urealistisk å gå langt for å kjøpe is, men den nærmeste har sans - kjøp den.

-mengder: vanskeligere når det er grilling etc, men gikk sånn passe.

Oppsummert gikk helga helt bra. Ikke at jeg har levd helt GR, men jeg har fulgt mine egne prinsipper og da er jeg fornøyd.

 

Plante i hagen og male huset gir sykt m trimpoeng... Ha en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis
Yes!

Endelig! Det var bare utrolig deilig å gå på vekta i dag! -10.1 pirk pirk.

Dere er i siget ser jeg!

Vimsa: Gratulerer m ny tråd til og m. Men jeg har ikke tid til å følge opp mer enn denne. Og som tidligere annonsert skal jeg lage min egen til sommeren når kurset er ferdig' date=' men lykke til, den virket spennede.

Maysa:supert m nedgang! Ikke tenk på hvor mye. Du har gått ned, tross motgang(kiipt m bilen men du lever!!) - Flott!

Ned 39: Hvor har du kiloa hen da? vi veier jo ca like mye, men du er ti cm mindre i livet. Da ble jeg litt deppa altså!

 

Har vært på hytta- hm nå må jeg se hva jeg satte meg som arb. oppgaver

Forberedeleser før butikken- ok.

-Gikk turer. Tok ikke kontakt, men gikk alene, helt herlig.

Neste gang: Forberede innkjøp før vi reiser, var helt avgjørene denne helgen.

-sjekket is. Sans har en m 100kcal, de herlige bøttene 280kcal.... urealistisk å gå langt for å kjøpe is, men den nærmeste har sans - kjøp den.

-mengder: vanskeligere når det er grilling etc, men gikk sånn passe.

Oppsummert gikk helga helt bra. Ikke at jeg har levd helt GR, men jeg har fulgt mine egne prinsipper og da er jeg fornøyd.

 

Plante i hagen og male huset gir sykt m trimpoeng... Ha en flott uke![/quote']

 

Mine centimeter sitter over baken og brystet, hehe. har 466 cm totalt nå, gått ned fra 510. morsomt med cm:)

 

Har malt de siste dagene selv, har en pause akkurat nå faktisk:)

Fiskegrateng til en sen middag, hadde glemt hvor godt det var, i morgen er det veiedag, HURRA!!! eller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 39: Er vel sånn som jeg var før jeg fikk barn. Ikke brystene. Der har jeg b-cup standard. Men beina er så forandret.... og livet.... kiipt. Men verdt det altså! Men det er mer praktisk nå. Alle bukser passer. Før var de alltid for tange i låra.

Lykke til m malinga. jeg beg å bli stressa. Snart 17mai, alle skal være strigla hjelp, må vel se hvordan det står til m bunaden.... Men har jo bare lyst til å male.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

10,1 er jo råbra!!! Da er det bare 19,9 igjen til møtet da, hehe!

 

Jeg er 485 cm til sammen jeg, aner ikke hva det skal være når jeg er ferdig...

 

I morges viste vekta 110,8 og jeg var veldig blid og fornøyd :)

 

Vimsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Men 7kg på deg er jo bare supert!

Trodde treffet ble neste vår, men kanskje det blir før jul? Samma det. Jeg har gitt opp endel ganger før, og jobber med å ikke gå i de samme fellene igjen. Tror en felle for meg er å stresse for mye med å gå ned fort, sette meg mål som er urealistiske. Så blir jeg deppa over å ikke fikse det og gir opp. Derfor fokuserer jeg på DET JEG HAR FÅTT TIL og på arbeidsoppgaver. Og da kommer kiloa.

Jeg vet ikke cm. Begynte å måle de, men plutselig hadde jeg gått UT flere cm....

 

Prøvde bunaden i går, satt adskillig bedre nå ja! Må sy inn en hekte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

så deilig å måtte sy inn bunaden din da steg!!! grattis!

 

Mine cm forandringer denne uken er:

midje: 98

lår: 67

hals: 34,5

overarm: 30

rumpe/hofte 120

bryst: 113.

 

målet for veiingen i kveld er 98,7 kilo, tviler sterkt på at det går, men krysser fingrene!!!

 

Steg, her ser du også hvordan cm mine er fordelt. anbefaler på det sterkeste at dere måler en gang i uka, er så morsomt å se. har gått ned 4 cm denne uken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ble innspirert:

Midje:104

Overarm:33.5

Lår:63

Rompe/Hofte:110

Bryst:115

Hals: 38.... sier vel hvilken hobby jeg har!

 

Dvs 463,5totalt.

Hadde gått ned 25.5 totalt. Stemmer det ca på ti kilo da? Morsomt for når jeg sammenlikner m deg som veier ti mer så stemmer jo det akkurat Vimsa.

 

tilbake til business....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

I dag har det skjedd noe fantastisk. Jeg synes jeg hadde hatt en ganske dårlig uke, men på veiedagen i dag klinte jeg visst til med 1,8 kilo, noe som er ganske vilt til å være min kropp. Da ble jeg hoppende glad:) En skikkelig god nyhet!

 

Er så morsomt å måle cm, for hvis man har hatt en dårlig uke, så kan man jo være heldig å se en forandring der istedet for på vekten.

 

Og så er det artig å se hvor vi har de forskjellige cm plassert!

 

Så nå står min vekt på 97,7:) satser på en god uke neste gang og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

Nå har jeg en litt farlig periode foran meg. Det er 17.mai i morgen, og jeg skal i barnedåp 25.mai. Ikke allverdens kanskje, men litt mye på to uker. Håper det ordner seg, vil jo så gjerne gjøre det bra på dette kurset!

 

Må bare få skrevet opp vekten min slik at jeg virkelig ser forandringene.

Så langt har jeg gått ned 13,5 kilo, det var noe feil med kursvekten for en stund tilbake, så startvekten min var 111,2 og ikke 109,2.

 

Iløpet av kurs 1 og 2, har jeg kommet til 99,5.

 

KURS 3:

8.mai: 99,5

15.mai: 97,7

 

Deilig å se det går nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

GRATULERER! Det er jo knallbra! Vekta mi viste 110,5 i morges, og jeg er strålende fornøyd!!! Jeg har blitt litt syk dessverre, veldig vondt i halsen og litt diverse andre ting... men jeg kom meg på jobb :)

 

Ha en riktig god 17. mai alle sammen!

 

Gratulerer, Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du har blitt syk Vimsa. Håper du blir fort bra igjen og får gå i tog i morgen! Lykke til m bursdagene. Jeg har min egen strategi på det der. Spiser litt is og kaker når jeg er borte sånn. Får heller gå ned litt saktere. Men skulle gjerne vært flink og sagt: sorry jeg har med niste, slanker meg. Beundrer de som får til det, Men det er bare ikke meg.

 

I går hadde jeg en skli ut litt dag. Egentlig en farlig dag for jeg trodde jeg var helt flink.. men når jeg oppsummerer: LITT mye majones,LITT mer is på kvelden, LITT mer cappuccino og LITT mye potetmos. STEG: LITT BLIR MANGE KCAL! Skriv opp i dag!

 

Hurra for Norge og 17mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg hadde gått tur m eldre damer m staver, neppe. Enda jeg er jo "gammel". Men her om dagen ble jeg tatt for å være 25. Spør om jeg lever lenge på den a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis

hehe, det hadde jeg gjort og. disse damene er over 65, og vel så det. men det er jo koselig, artige snupper:)

 

ha en flott 17.mai i morgen folkens, er bekymret for kaloriene jeg da, skal ut for første gang på en evighet, har drukket 7 light cider siden nyttårsaften, ganske uvanlig i min omgangskrets, men pytt pytt. i morgen skal jeg kose meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyeMindre

Ville bare fortelle deg at jeg synes du er flink jeg! Veldig imponert!

 

Ønsker deg en fin dag i mårra! Kos deg masse(det må vel være lov med en is i mårra?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en fest!

Sier det sikkert for å dekke over min egen dårlige samvittighet.... har spist seks biter sjokolade og masse pizza i kveld. Fy søren sjokolade er så UTROLIG GODT. hadde nesten glemt det. Men jeg stoppet etter seks, før hadde jeg spist hele kiloen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis
Ville bare fortelle deg at jeg synes du er flink jeg! Veldig imponert!

 

Ønsker deg en fin dag i mårra! Kos deg masse(det må vel være lov med en is i mårra?)

det skal jeg gjøre! hipp hipp hurra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinis
Ta deg en fest!

Sier det sikkert for å dekke over min egen dårlige samvittighet.... har spist seks biter sjokolade og masse pizza i kveld. Fy søren sjokolade er så UTROLIG GODT. hadde nesten glemt det. Men jeg stoppet etter seks' date=' før hadde jeg spist hele kiloen.[/quote']

huff, ikke snakk om sjokolade, samboeren har kindermaxi i kjøleskapet, fysj, prøver å holde meg unna. hehe:) men så flink du var som stoppet, knall bra steg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...