Gå til innhold

carpe diem


Gjest charka

Anbefalte innlegg

Gjest charka

Ja da var denne helga over,og det har gått bra.Lite trim men det får jeg ta igjen.MEN jeg skulle fylle bensin da jeg dro hjem i dag,skulle kjøre 20mil alene.Og jeg kjøpte en stor pose smågodt,syntes jeg fortjente det.Spiste litt av det men ble så sur på meg selv så jeg kasta det ut bilvinduet.Og resultatet ble at jeg ble uvell.At det går ann å være så dum,mer enn jeg forstår akkurat det.Så da er det bare å brette opp arman og komme inn i de gode rutinene igjen.Ha en fin uke alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 511
  • Created
  • Siste svar
Gjest marimeg

Ja det er rart hvordan hjernen fungerer ibland. Menmen, slike ting skjer.. Bare å kaste seg på lasset igjen! Store skaden er nok ikke skjedd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka

Neida ikke store skaden kanskje,men fryktelig irriterende å gjøre slik da.Det blir som å kaste penger ut vinduet.Du snakker om svake mennesker ja,Men slik er det nå i dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marimeg

kaste penger ut av vinduet ja.. bokstavelig talt i denne sammenghengen:) hehe. Blitt dårlig med trim på meg denne helga og.. rart det når det er i helgene man burde ha mest tid.. men slik ble det nå denne gangen.. Vi får presse inn litt mer trim neste helg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka

ja det er rart,men det erså mye som er rart har jeg funnet ut.Det er liksom ingenting som er slik de burde være.I morgen er det tilbake til trim sykkel,strikk og tur.Helga er litt hvilemodus på de fleste fronter.Litt godt det å da,men det er ikke lurt for meg i hvertfall.Det fungere best når alt går i det jevne.Det er vel en treningssak det å kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marimeg

Ja må være lov å slappe av litt i helgene. Men en gåtur er jo ganske koselig det og, hadde man bare kommet på det;P Er nok en treningssak det ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tuppii

Noen ganger må man regne med å sprekke..man må jo unne seg litt..men siden du tok til vettet før hele posen var borte så viser jo det at du har selvdisiplinen i orden. Hehe..ser for meg godteposen fly ut gjennom vinduet ja.

Selv har jeg gått ned 1,8 kg siden forrige mandag. Men da var jeg på fest i helga og da ble det alkoholinntak. Men men. Er fornøyd likevel jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyMini

Ler her, syns jeg ser deg charka med godtepose..............

Ja ja, det nok noen småkryp som ble glade da, nam nam

 

Er vi ikke "bare" mennesker da? Av og til så mister vi hode,

og kan dere forstå hvorfor og hva som skjer der og da?

 

Lykke til dere, alle sammen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka
Noen ganger må man regne med å sprekke..man må jo unne seg litt..men siden du tok til vettet før hele posen var borte så viser jo det at du har selvdisiplinen i orden. Hehe..ser for meg godteposen fly ut gjennom vinduet ja.

Selv har jeg gått ned 1' date='8 kg siden forrige mandag. Men da var jeg på fest i helga og da ble det alkoholinntak. Men men. Er fornøyd likevel jeg:)[/quote']

Ja det må du da være fornøyd med,det er jo kjempe bra.Gratulerer så mye!Jeg skal veie meg i morgen,men regne ikke med å gå ned så mye,mistet 4kg forrige uke.Så da bli det vel stillstand denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tuppii

Japp..d kunne sikkert ha vært mer..men men=)

 

4 kg er jo kjempebra da!!grattis!

Kan vel ikke håpe på så mye nå da men d har jo sin naturlige forklaring i så fall. Stopper opp en periode og kommer sterkere tilbake.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka

Det gikk omtrent som forventet i dag,0,3 opp,uff uff.Men var forbredt på det etter mye ned forrige uke.Men er ved godt mot alikevell.Det er vanskelig å forstå at det skal være så forskjell når man gjør det meste likt.Finner ikke ut av det jeg så da må jeg bare akseptere at slik er det med meg og vekt.Får prøve å finne litt ut av dette.Ha en fin kveld alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka

Hva gjør jeg feil?skulle regne ut på nytt mitt daglige energibehov og fylte ut alt,men som utregnet kom bare NaN i alle tre ruter?hvordan skal jeg tyde det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka

Takk takk,burde ha lært meg dette no det er sjelden jeg går ned 2uker på rad.Kjedelig er det.Får bare fortsette men lure litt på det menyvalget?!SKal finegne litt på det når jeg bare får det til.Godt mot videre er et must.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka

nei nå blir jeg helt likevis,veide meg på min egen vekt i dag morges og der hadde jeg gått ned!?Vet ikke helt hva jeg skal tro.Har veid meg på min egen vekt hver onsdag morgen etter nattvakt og det stemmer aldri.Det er vel dumt å bruke to vekter men tenker litt på sommeren da er det ikke kurs så det er greit å ha brukt min egen for å følge med.Men blir frustrert av å gå opp på kurskveld og ned hjemme.Det skal ikke være enkelt dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig i at det er rart, og litt frustrerende, :confused: at det er sånn forskjell på ukene selv om man gjør akkurat det samme.......

Men sånn er det visst bare..............:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka

I dag har det vert en travel dag,men det ble en halvtimes tur nå i kveld.Ellers har da dagen vert grei,spist litt lite mangler en 300kcal.Men har spist alle måltider.Skal ta meg en skive no med makrell så bli det vel bra.Er ved godt mot selv om resultatet ikke var helt som forventet.Bare å stå på,men føler meg i god form.Og det er jo hovedsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka

Vil bare Ønske alle en riktig god pinsehelg,kos dere masse,og tenk bare positivt om denne prossessen vi er godt i gang med.Tenk på hvor mye slankere vi er neste pinsehelg,og så mye bedre form.Da har vi nok skiftet tråd fra ned over40,til trimtråden eller kanskje ned 10 kg???Tenk på det alle topp motiverte damer.Men om vi skulle være her så er vi fremdeles på vei.Skal sette meg å skrive huskeliste for helga,er så glemsk så det må jeg ha.Har jobbe helg,4nattevakter uff,så da må jeg ha masse salat,kylling og frukt.Får besøk av minstemann med familie så da må det være litt eksta med mat.Han liker ikke salat noe særlig,vil ha skikkelig mat med potet.Men er tynn som et spett som sin far.Og du vet at mor lager jo det de vil ha når de først er hjemme.Men spiser salat til skikkelig mat som han sier.Kos dere i helga og kom utvilt og sprek tilbake.Solen skinner her og det er så nyydeli ute nå,ser faktisk ett og annet grønt strå her.Det er håp om sommer her også.Må bare få si at det er en stor utfordring med så mange nattevakter,blir helt snudd alt da og litt lite søvn.Leste et sted at det er veldig viktig med nok søvn når man vil ned i vekt,men det går nok bra når man bare passer maten på natt,fårveldig lyst på alt godt når jeg blir trøtt ut på natta.Da er det viktig at jeg ikke har noe slikt i veska.God helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er kjempeflink som klarer dette med så mye nattvakter Charka, det må være slitsomt. Bra du er flink til å planlegge, det er nok ekstra viktig da, ja.

 

Neste pinse, ja.......... da har jeg som mål og være på "hold vekten" jeg altså. Tror virkelig på at jeg skal greie det nå. Men, som du sier, hvis jeg fortsatt er her er jeg helt klart fortsatt på vei.

 

Håper alle får en strålende fin og sunn pinse, her er det hvertfall meldt knallvær!!!!!!!!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyMini

Nyt helga dere..........

 

Syns det må være veldig vanskelig med nattevakter, charka.

Så stå på, du er flink.

 

 

Nyter sommeren her på Østlandet. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charka

God morgen!Da var dagens havregrøt spist og første nattevakt unnagjort.Jeg har begynt å ta med meg en salat av,sprøstekte kyllingbiter,masse honningmelon pluss masse annet godt som finnes i hus.Blir veldig god og mett av det og melonen er så søt at den demper søtsuget.Får ofte det ut på natta.Men honningmelonen gjør susen den,så det har jeg alltid i hus.Det er faktisk godt til kaffe også.I går ble det 3trimpoeng og deter jeg fornøyd med.Gikk 1times tur på en ganskebløt setervei så da blir det ekstra tungt å gå.Gikk fakitsk så fort at jeg ble skikkelig svett,det er jo veldig godt da.Har håp om ihvertfall 2poeng i dag,men håper på 3.I dag blir det grilling,så jeg har sett i bøkene om noe lettere tilbehørog fant potetsalat med kesam,det så godt ut og ikke mye jobb å lage den.En god grønn salat til så blir det vel ikke så verst.Skal ikke spise pølser bare rent kjøtt,uten fett.Så da har jeg godt håp om at denne dagen ikke blir så verst.Ser at jeg har spist litt lite i det siste,det er nok gamle tanker som sniker seg inn "når jeg slanker meg skal jeg spise lite"de kommer snikende bare.Men merker at jeg klarer å snu dem når jeg oppdager det.Men en annen ting er at jeg skulle regne ut energi behovet mitt og kom frem til ca2200Pluss,men kurslederen har satt meg på 1900,og der har jeg stått hele tia.Får høre litt på neste kurskveld.Da håper jeg dere får en fin dag og helg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyeMindre

Kjempebra jobba Charka - du er virkelig flink til å få trent du. Imponerende! Så bra at du klarer deg matmessig på nattskift også da!

 

Kos deg masse med grilling i dag - det er jo faktisk den sunneste måten å tilberede mat på:( Selv må jeg være på jobb fra halv fire til halv tolv i kveld, mårra kveld og mandag også!

 

Ha en strålende helg og kos deg masse i sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...