Gå til innhold

10 000 om dagen


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest froeken frue

VElkommen sizzi :) Alle får være med og det beste er å konkurrere med seg selv :)

 

I dag har jeg ikke mer enn 5000 skritt. Litt hangover, noen bilturer for å få fikset opp sykkelen og ellers barnepass, så rolig dag. I morgen blir det ikke mange skritt, men en lang sykkeltur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

JEg rapporterer de få gangene jeg kommer over 10 000, jeg. Ellers pleier jeg å ligge jevnt og vake på ca 8 000. Og det gidder jeg ikke rapportere om, for de skrittene kommer av seg selv hver dag bare fra å gjøre de vanlige tingene.

 

:-) Hvis jeg en dag skulle gjøre en ekstra innsats, skal jeg komme og si fra ;)

 

Lykke til alle sammen.

Håper dere kommer over 10 000 i snitt hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var søndagskvelden plutselig kommet. Glemte å ta på meg telleren når jeg sto opp, så den kom på først kl 13.15, men jeg tok det forholdsvis rolig før det da. Til nå er jeg kommet opp i 13211 skritt i dag, så det er jeg godt fornøyd med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom akkurat op at jeg meldte meg jo inn her ja!

Har for det første glemt skritt-telleren noen dager og for det andre glemt å rapportere når jeg har hatt den på. Og nå husker jeg ikke hvor langt jeg har gått de dagene.

 

Men i går hadde jeg vertfall over 11 000 skritt ;) I dag har jeg glemt den...må få inn en rutine hvor den havne i lomma automatisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Steike! Bra jobba!

 

Jeg har hatt en rolig helg sånn rent gåmessigm, men har brukt myw krefter utendørs på kosting og snømåking...

 

Hittil i dag, altså til kl 9 har jeg 6000 skritt ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss..

Dette var jo kjempe motiverende å lese om. Spennende.. Å konkurrere med seg selv.. =p Dette må jo bare prøves ut =) Noen som vet hvor en får tak i en god skritteller da?! Og gjerne ikke så alt for dyr *er student, så har ikke så mye peng på lager* =p

Kan jeg få være med?! (når jeg har fått tak i en skritteller..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er slik snømåking du holder på med ja....vi er vel mest opptatt av at plenen burde vært klippet for lenge siden og sommerblomstene planetet....og siden snøen ikke er min greie er jeg veldig glad for at det ikke er meg som må ut å måke snø nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også glad for at det ikke er meg som må ut og måke snø. Jeg skal begynne å ordne i hagen min denne uken, og jeg tror jeg skal ta sjansen på noen sommerblomster snart også.

 

Resultat fra lørdag og søndag ble for min del 16874 og 12340. veldig fornøyd med det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Jøss..

Dette var jo kjempe motiverende å lese om. Spennende.. Å konkurrere med seg selv.. =p Dette må jo bare prøves ut =) Noen som vet hvor en får tak i en god skritteller da?! Og gjerne ikke så alt for dyr *er student' date=' så har ikke så mye peng på lager* =p

Kan jeg få være med?! (når jeg har fått tak i en skritteller..)[/quote']

 

VElkommen!

 

Den definitivt beste skrittelleren er omron walkingstyle. Den koster 399 kr og er verdt hver en krone. Jeg har prøvd flere typer og denne er den mest nøyaktige, sitter godt og har logg i fall du glemmer å registrere hva du gikk den siste uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Bra jobba! Joda, våren er på vei inn i trøndelagen nå, sol på skyfri himmel i dag ;)

 

Ble ikke til at jeg fikk gått hjem i dag, da min mor hadde glemt å ta med barnevogna til lillegutt fra barnehagen, så jeg endte opp på 13509 i stedet for drøye 18 000... Men for all del, fornøyd jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så utrolig flinke!

Jeg sliter virkelig med å få tiden til å strekke til om dagene. Men i dag har jeg vertfall fått på meg skritt-telleren, ikke verst bare det ;)

Vet ikke om jeg klarer 10000 skritt i dag, skal jeg klare det de dagene tiden er knapp må jeg begynne å gå på jobb igjen (gjør det om vinteren), nå som det er vår har jeg funnet fram sykkelen isteden, og det blir det jo ikke så mange skritt av. Men føler jo allikevel jeg får litt trim og ikke minst en frisk start på dagen. Så det er litt prioriteringssak også...men har igrunnen kommet til at så lenge jeg er fysisk aktiv på vei til jobb og ikke tar bilen, så får det heller bli litt få skritt de dagene jeg ikke har mulighet til å trimme på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke har rapportert, men jeg har ikke hatt tid til å være innom.

 

Resultatene for 20 og 21 er slik:

 

20. april 19802 skritt

21. april 16641 skritt

 

Ligger bra an i dag også.

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke har rapportert' date=' men jeg har ikke hatt tid til å være innom.

 

Resultatene for 20 og 21 er slik:

 

20. april 19802 skritt

21. april 16641 skritt

 

Ligger bra an i dag også.

 

Sizzi[/quote']

 

Skikkelig bra resultat, Sizzi. Den skal du være stolt av, synes jeg. I dag har jeg fått vært på tur tidlig, til en forandring. Telleren står nå på 11919, og det ble 50 minutter aerobe skritt. Jeg er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hei flinke og flotte jenter ;)

 

Det er 14870 skritt å rapportere her fra Trøndelag i dag. De fleste av dem med barnevogn :)

 

pav, jeg bruker også skritteller når jeg sykler og får ofte uttelling på den, kan godt bruke den da også, for det handler om å registrere aktivitet, ikke nødvendigvis bare gange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rapporterer dagen etter,som dere sikkert har skjønt.

I går ble det 18 888 skritt.

Dagen i dag ligger an til ny pers, siden jeg begynte med telleren i høst ;) Skal bli spennende å se til slutt.

 

Sizzi

 

PS: jeg er også trønder froeken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hei hei. Wow, utrolig bra tall sizzi!! Hvordan har det gått med dere andre?

 

Jeg har bare 9970 skritt i dag etter undervisning, møter og shopping med mor. Men det er jo så godt som de anbefalte 10 000 skritt, så jeg må bare være fornøyd.

 

Med tanke på at vi forsov oss i morges og min spasertur til og fra jobb gikk skeis, så må jeg si meg fornlyd ja. Satser på litt bedre uttelling i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt hektisk her om dagen, samt at PC`n er litt opptatt innimellom.

Det ble ny pers på onsdag ja. Trodde det nesten ikke selv, men når jeg tenker meg om,så gjorde jeg ikke stort annet enn å gå hele dagen. Når jeg så avsluttet med en trimtur på 1,5 timer, så ble resultatet (hold dere fast) 34 632 skritt HURRA!

 

Torsdagen ble ikke fullt så drøy, men godt over minstekravet - 23 312 skritt

 

Har kommet et godt stykke på veg i dag også, så dette ser bra ut.

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...