Gå til innhold

10 000 om dagen


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar
Gjest sizzi65

Må nok legge meg i litt hardtrening slik at føttene tåler presset.

Startet litt i kveld, og skal prøve å høyne litt etterhvert. Har blitt lite gåing før i dag, med konmtorarbeid og sying. Tok igjen med en tur på litt over 2 timer, så nå har jeg passert 20 000 i dag også. Eksakt tall skal dere få som vanlig i morgen.

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagen ble det 14 307 skritt, desto mer trimpoeng av husarbeid. Noe som har blitt veldig forsømt i det siste, da jeg bare er ute og går. :-)

Gårsdagen var bare kosedag, og det ble stusselige 3232 skritt...

Nei nå er det på tide å ta seg på tak, men kanskje jeg bør revurdere målet mitt om 15 000 om dagen?

Jeg går i tenkeboksen til i morgen. Da er det veiedag igjen, er så spent!!!!

God søndag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Jeg har vært på håndballcup på Hamar i helgen (som tilskuer) men har nå fått gått litt allikevel.

 

Fredag ble det 17947 skritt, lørdag ble det 18560 skritt og i dag ble det 15655 skritt.

 

Selv med vondt etter tanntrekking på torsdag så klarte jeg målet mitt allikevel. 14271 ble det da.

 

Jeg har ennå ikke kommet meg over 20 000 skritt på en dag, men har veldig lyst til å klare det. Kanskje jeg vil klare det til helgen igjen? Skal ihvertfall klare minst 12 000 om dagen frem til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV
Hei igjen EliseV!

Vov' date=' fire bran er jammen imponerende! :-) Lillemann er min første, men kjæresten min har et barn som bor oss halvparten av tiden.

Syns du er smart som går sakte ned i vekt, det er jo det som fungerer best tror jeg. Jeg er bare så utålmodig, og så har jeg mange kilo som skal av. Skal greie det på egenhånd, men kanskje ta et hold vekten kurs.

Hvordan får du tid til trening med fire barn og lærerjobb?

Ser for meg at det blir hektisk når jeg begynner å jobbe igjen.

Håper det går bedre med tanna di, og at du får en koselig og sunn helg!

:-) Ira[/quote']

 

Du har ikke en egen tråd vel?

Joda jeg har 4 barn, men brukte forholdsvis lang tid på å få dem. Min eldste (jente) er nå drøyt 18 år og har flyttet hjemmefra, nr 2 er 17 år (gutt) bor hjemme men er mye avgårde med kamerater, nr 3 er 12 og går i 6. klasse og så har vi attpåklatten vår på 2. I tillegg til dette så har jeg verdens beste mann, som tar sin del og litt til av husarbeid og barnepass. Han hadde mesteparten av fødselspermisjonen nå sist, så vår yngste er en skikkelig pappajente:-)

Han er flink til å la meg få tid til all gåingen min, og han er også flink til å komme med kommentarer om at han "synes du er veldig fin som du er jeg" osv. Må jo skryte litt av en så fin mann:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke en egen tråd vel?

Joda jeg har 4 barn' date=' men brukte forholdsvis lang tid på å få dem. Min eldste (jente) er nå drøyt 18 år og har flyttet hjemmefra, nr 2 er 17 år (gutt) bor hjemme men er mye avgårde med kamerater, nr 3 er 12 og går i 6. klasse og så har vi attpåklatten vår på 2. I tillegg til dette så har jeg verdens beste mann, som tar sin del og litt til av husarbeid og barnepass. Han hadde mesteparten av fødselspermisjonen nå sist, så vår yngste er en skikkelig pappajente:-)

Han er flink til å la meg få tid til all gåingen min, og han er også flink til å komme med kommentarer om at han "synes du er veldig fin som du er jeg" osv. Må jo skryte litt av en så fin mann:-)[/quote']

 

Har ikke egen tråd, men har tenkt på det så vi får se. Er egentlig ganske ny her, så nå henger jeg bare rundt på forskjellige tråder. :-) Har du egen tråd?

Så herlig med mange barn, har lyst på flere etterhvert jeg også, men det blir nok bare en til tror jeg. Må vel kanskje vente til lillemann er litt større, nå er han bare 5 mnd. Neste gang skal jeg sørge for å trene litt og spise sunnere i svangerskapet...

Koser meg sånn hjemme, permisjonen går så fort... mannen min skal ha ti uker permisjon, så jeg begynner igjen før høstferien.

Så heldig du har en mann som er så flink! Jeg har en mann som jobber veldig mye i perioder, så da er dt jeg som må ta et ekstra tak hjemme. Føler ihvertfall at jeg får mer overskudd av å spise sunt og gå så mye!

:-) Ira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV
Har ikke egen tråd' date=' men har tenkt på det så vi får se. Er egentlig ganske ny her, så nå henger jeg bare rundt på forskjellige tråder. :-) Har du egen tråd?

Så herlig med mange barn, har lyst på flere etterhvert jeg også, men det blir nok bare en til tror jeg. Må vel kanskje vente til lillemann er litt større, nå er han bare 5 mnd. Neste gang skal jeg sørge for å trene litt og spise sunnere i svangerskapet...

Koser meg sånn hjemme, permisjonen går så fort... mannen min skal ha ti uker permisjon, så jeg begynner igjen før høstferien.

Så heldig du har en mann som er så flink! Jeg har en mann som jobber veldig mye i perioder, så da er dt jeg som må ta et ekstra tak hjemme. Føler ihvertfall at jeg får mer overskudd av å spise sunt og gå så mye!

:-) Ira[/quote']

 

Jeg har egen tråd på "Motiver meg". Kom gjerne innom der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat "funnet" igjen tråden din EliseV.

Gårsdagen ble ok med 13813 skritt.

Hjelper tydligvis å gå, vekta viste 0,7 mindre i dag enn forrige mandag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellie25

et spørsmål fra sidelinjen?

 

Når det på skrittelleren står 12000 steg og 5000 aerobic-steg. Har jeg da gått 12000 steg eller 17000 steg?

Teller den aerobic-steg for seg i tillegg til de vanlige stegene, eller er det bare registrert for seg selv om de er telt i totalen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV
et spørsmål fra sidelinjen?

 

Når det på skrittelleren står 12000 steg og 5000 aerobic-steg. Har jeg da gått 12000 steg eller 17000 steg?

Teller den aerobic-steg for seg i tillegg til de vanlige stegene' date=' eller er det bare registrert for seg selv om de er telt i totalen også?[/quote']

 

Du har gått 12 000 skritt. De aerobe skrittene er med i totalen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....et lite spørsmål...hvordan klarer dere å gå så mange skritt pr dag? Jeg går og går, og kommer opp i knappe 10.000, og noe må jeg nå gjøre rett ettersom jeg har gått ned nesten 11 kg siden jul....skulle jeg ha kommet over 20.000 skritt, så tror jeg sannelig jeg må gå om natta også......

så kanskje noen har noen tips til meg på hvordan jeg skal få flere skritt?

Jeg jobber i helsebransjen, så det er mye gåing på jobb også, eller for å si det med andre ord: vi sitter så og si ikke i ro. Jeg bare skjønner det ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sizzi65
....et lite spørsmål...hvordan klarer dere å gå så mange skritt pr dag? Jeg går og går' date=' og kommer opp i knappe 10.000, og noe må jeg nå gjøre rett ettersom jeg har gått ned nesten 11 kg siden jul....skulle jeg ha kommet over 20.000 skritt, så tror jeg sannelig jeg må gå om natta også......

så kanskje noen har noen tips til meg på hvordan jeg skal få flere skritt?

Jeg jobber i helsebransjen, så det er mye gåing på jobb også, eller for å si det med andre ord: vi sitter så og si ikke i ro. Jeg bare skjønner det ikke ;)[/quote']

 

Jeg går turer på ettermiddag/kveld. Mange ganger opp i 2 timer. En økt med en og enhalv time rask gange (min 6 km/time) gir 1000 skritt. Sitter ellers veldig lite i ro, og har mange trapper å løpe.

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En økt med en og enhalv time rask gange (min 6 km/time) gir 1000 skritt.

 

Sizzi

 

mener du 10.000? Jeg får bra mye mindre skritt enn deg da. Har sånn ca 5000 skritt på rask gange i 1 time. hmmm, kanskje jeg har for lange steg hehe.

 

Det stemmer vell at den bare skal registrere på den ene foten? Min registrerer bare på høyre, ettersom jeg har den hengende ved høyre hoftekul.

 

Blir jo så umotivert å gå med den når den viser så "lite", så nå har den li på hylla i over èn uke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...