Gå til innhold

10 000 om dagen


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest EliseV

Har ikke vært inne på noen dager, men skrittelleren har vært med meg hele tiden og jeg har vært godt over 10 000 hver dag.

 

Satte ny rekord for meg selv på mandag med over 18 000 skritt, men ser at det er jo bare barnemat for noen andre her inne.

 

Jeg skal klare over 20 000 innen nærmeste fremtid altså, men vet ikke om jeg klarer opp mot 30 000 skritt. Men jeg skal ikke stoppe med å prøve.....

 

Lørdagens resultat ble forresten 12907 skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar
Gjest froeken frue

Heia,

 

HAr vært fraværende den siste uka, har sittet med rettebunkene og knapt gått et skritt, men i går ble det i alle fall 18647 skritt og satser på tilsvarende i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sizzi65

10 mai: 12 232 skritt - utrolig lite til meg å være egentlig.

11.mai: Hadde den ikke på meg, da jeg var i konfirmasjon. Ble ikke mange skrittene, da været var så forferdelig at vi nesten ikke var utom døra (kun fra bilen til kirka m/retur, og fra bilen til huset m/retur)

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattan

Tak for at jeg fikk være med:) Her går det fremover ser jeg.

Jeg rekker ikke å legge inn hver dag, men har skrevet opp dagene mine.

8/5: 16125

9/5: 18448

10/5: 17162

11/5: 19557

12/5:13443

 

Nå begynner eksamene å nærme seg med storm skritt, så prioriteringen må bli litt anderleses nå, men under 10000 om dagen skal jeg IKKE:) he he

 

Gå på:(

 

Kattan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kjempeaktiv dag, har gått en laang tur og det endte i 22 636 skritt. Ny rekord for meg! :-) Blir helt hekta jeg!

Hvordan har det gått med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig imponerende med så mange skritt!! Da må du jo ha gått en skikkelig, skikkelig tur!

Har bare 16 119 skritt i dag, og nå blir det sofaen resten av kvelden. Lillemann ville ikke sove lenger enn til fem i morges, så nå er jeg helt utslitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sizzi65
Utrolig imponerende med så mange skritt!! Da må du jo ha gått en skikkelig' date=' skikkelig tur!

Har bare 16 119 skritt i dag, og nå blir det sofaen resten av kvelden. Lillemann ville ikke sove lenger enn til fem i morges, så nå er jeg helt utslitt![/quote']

 

Går ca 15000 skritt på jobben, og var ute og gikk ca 1 mil i gårkveld. Løper dessuten mye trapper etter at jeg kommer hjem. Står opp kl 5 hver dag jeg - begynner på jobb 6.

 

Sizzi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Jeg er dødsimponert over hvor mye dere klarer å gå hver dag, noen av dere. Jeg har min bestenotering på litt over 18 000 skritt foreløpig, så jeg blir jo utrolig imponert over dere som er opp mot 30 000 skritt.

 

Jeg har på en aktiv dag på jobben klart 7-8000 skritt, men det er jo bare halve arbeidsdagen jeg er mye ute og går. Etter undervisningen setter jeg meg ned for å rette eller planlegge eller skrive nye planer eller noe av alt det andre som tar fokuset vekk fra undervisning...... (bare et lite hjertesukk fra en lærer som blir litt oppgitt over alt vi skal gjøre ekstra i skolen)

 

Jeg har marsjert endel i dag og hadde selvfølgelig på meg skrittellerern min. Hjelper til med spilling i skolekorpset og det har blitt tre barnetog på meg i dag. telleren står på 13979 skritt og det ble 76 aerobe minutter av all marsjeringen.

 

Ellers så vil jeg fortelle at jeg har klart å fullføre 10 hele uker med oppnådd mål om antall skritt og antall aerobe minutter! (*stolt, stolt stolt*) Den 10 uken ble fullført sent i går kveld, etter 17. mai baking og andre forberedelser. Jeg rakk å gå mine 40 minutter før midnatt og det er det som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer EliseV! Godt at du klarte målet ditt! :-)

Målet mitt er 15 000 skritt om dagen, men da er det mine trimpoeng også, for jeg hater å trene... Ser ut til at det fungerer, ned 1,2 kilo denne uka. :-)

Bunad og skritteller funker ikke helt, men i går hadde jeg 15261 skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Mitt resultat i går var 12713. Omtrent bare aerobe skritt, så det var en forholdvis rolig dag i går, men det trengte jeg tror jeg.

 

Trodde jeg skulle bli syk etter en meget våt og kald 17. mai, men det gikk heldigvis bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...