Gå til innhold

Hei alle sammen :o)


Gjest tjokkeboillafeita

Anbefalte innlegg

Gjest tjokkeboillafeita

Mamma`n pleide å ta beina mine når jeg hadde dusja og satt barbeint i sofaen å si " åå, einn når dem har va bittesmå gosjetåttisa " :-)

Sist jeg gjorde det var jeg 23 år, hehehe, men hadde hu gjort det når jeg var 14 hadde jeg langsomt død inni meg, hehe! :-)

 

savner mamma, har så mye jeg gjerne skulle fortalt henne, vist fram barnebarnet hennes, fått hu med meg på trening og tur.

 

nå drikker jeg varm solbærsaft, håper halsen bli bedre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 414
  • Created
  • Siste svar
Gjest tjokkeboillafeita

jeg har kjent på det en stund, at snart kommer jeg til å skli skikkelig ut.

jeg er på en ordentlig nedtur, jeg spiser og spiser, jeg spiser til jeg blir kvalm.

er jeg syk? jeg tenker på mat, jeg tenker på potetgull, jeg klarer ikke å lavære.

I går spiste jeg en ikke-god sjokoladekake, jeg spiste og spiste...

klarte ikke å slutte! :-( når jeg kom hjem ble det 3 stykker grandis (det er jo bra) en pose popcorn, minst 200 gr kjøttdeig, tortilaz og ost, brus og... huff!! :-(

 

idag har jeg spist en sjokobolle, spist 4 brødskiver og jeg er fortsatt ikke mett! :-(

jeg fantaserer om taco til kvelds.. Har det ikke bra nå, har så lyst å hyle og skrike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei bolle-berta !! :) får jeg lov å foreslå en liten ting i all hast på vei til trening....

spis mere fiber, spis youghurt med en spiseskje kli i, spis fibertabletter, ha kli i juice eller melk, lag havregrøt med ekstra kli i, kjøp (ekkel) HUSK (det heter det) og drikk en stor skje før hvert måltid......og du vil føle deg mye mettere.....og da er det lettere å komme i riktig hakk med ikke å overspise igjen - når man føler seg mett altså....

 

klem fra kire....i farta' til trening

snakkes seinere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

Jeg vet at det er helt crazy, men sånn er det. Idag har jeg sikkert spist like mye som jeg skal gjøre på 3 dager og kjenner jeg er både trøtt og dvask.

Tok med meg junior ute på en liten gåtur og det gjorde godt.

Så nå er jeg tilbake til gullerøtter og vann! :-)

Jeg hadde så fin nedgang ved sist veiiing, så dette MÅ jeg klare...

Det går bra :-)

Spinner du Kire?

Jeg skal i mårra og jeg gleder meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flink jente :)

spinner og spinner, har kun vært der en gang (se min tråd) og det var jammen ikke mye moro :) har hatt vondt i rumpen siden...men det år jo over og jeg skal fortsette !!

er nettop tilbake fra trening, tredemølle, sykkel og styrke, det ga minus 590 på kalorisiden og det var jammen deilig.

 

bør vel også gå en liten tur ute i frisk, kald og solrik luft

hold ut du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

For en galskap å tenke på... Det er helt fjernt, men ååå så deilig! :-)

Tenk det, om 8 kg veier jeg 75 kg!! 8kg!! Tenk at jeg har virkelig greid det her! :-)

Vel, nå satser jeg på å se 7 tallet snart!

 

Stooooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

hva har skjedd med meg? hehehe :-)

Jeg har trudd i hele dag at det er mandag.. snedig.

Dro på trening til 16.15, leverte snuppen på minisats og gikk inn i sykkelsalen.. Der kom det aldri noen! Hallo-tirsdag?!!? haha, jaja! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

idag var jeg hos min nye lege.. Han var veldig trivelig, jeg fortalte at jeg ønsket brystreduksjon, han avfeide det ikke slik min gamle legen gjorde. Jeg har kjempe store pupper, det er ikke til å legge under en stol. Han sa at det er veldig strengt, men at jeg kunne komme tilbake når jeg veier 71-73 kg, så skal han hendvise meg til kirug! Fantastisk?!

Det ga meg et lite piff, jeg ble kjempe glad :-)

 

Maten har gått bra idag, vært litt småkvalm egentlig...

Har baka pizzasnurrer til å ha i fryseren og pizza til gubben som reiser på biltur i helga!

Gleder meg til å slappe av helt alene...

 

Ha en trivelig kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du har vært kjempeflink!

 

Det er inspirerende å se at andre har klart å gå ned i vekt.

 

Ang. det å få mindre bryster, så har jeg ikke så mye å tilføre, annet at jeg har en venninne som syns det har vært en lettelse å få redusert dem.

 

Det er jo tungt å gå rundt med, så jeg skjønner at det er viktig å få gjort noe.

 

Lykke til.

 

Barbi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

Jeg og lillemann er hjemme alene i helga og jeg hadde planlagt masse for oss hele helga. I går skulle vi kose oss med tv og litt popcorn- det endte med at snuppen sa " væ så nill få lægg mæ mamma " kl 18.30.

Han fikk ligge i senga mi i natt, siden pappa`n er borte.

Jeg våknet 7.45 av at han brakk seg og jeg skjønte straks hva som var i ferd med å skje.. Rikitg- oppkast!

 

Nå har det blitt skifta minst 10 bleier og vært på do 5 ganger de siste to timene. Huff, stakkar liten.. Det blir altså ikke noe lekeland, bursdagsfeiring og kinotur idag :-( Stakkar!

 

En godnyhet er at jeg gikk på vekta idag og så for første gang i historien 82! 82.8! Ikke verst det da...

 

Nå ligger gullet mitt på sofaen med pledd og ser på favoritten Jungelboken. Han lurte veldig på hvor Mowgli hadde gjemt "toppa" som han fikk av oss! Hmm.. Godt spørsmål,hehehehe!

 

Ha en fin (antisykdom) dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

Idag er den nye dagen i resten av mitt liv.. som de sier!

Jeg har gått opp 2 kg og er nå på 84.

Jeg har kasta innpå alt som er å finne av sjokolade, kaker, mat og atter mat.. har starta fint idag, knekkebrød og nesten ingen sjokolade... Helt utrolig, jeg som egentlig ikke er så glad i sjokolade..

Skal komme meg på trening idag da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...