Gå til innhold

Jeg ser meg ikke tilbake!!


Gjest Krille
 Share

Anbefalte innlegg

Vondt ved eggløsning er et kjent fenomen her også ja.. det er gruelig vondt..

 

SKal dere ha nytt kjøkken? så spennende da :P Jeg er så lei av mitt, enda har vi ikke bodd her mer enn 3.5 år , hehe..

 

Lykke til med veiedag i morgen da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 729
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vondt ved eggløsning er et kjent fenomen her også ja.. det er gruelig vondt..

 

SKal dere ha nytt kjøkken? så spennende da :P Jeg er så lei av mitt' date=' enda har vi ikke bodd her mer enn 3.5 år , hehe..

 

Lykke til med veiedag i morgen da :D[/quote']

 

Nytt kjøkken ja. Vårt er 20 år og har hatt to eiere før oss. Hva gjør at du er lei av ditt da? Jeg vil jo nødig være lei av vårt nye etter et par år...

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvkiloen er kjempeflott! Det tilsvarer minst 10-12 fiskekaker og det er ikke lite! Tenkt så godt du ville sett det hvis du hadde limt de rundt på kroppen:D

 

Det er så hyggelig å lese om dine uteaktiviteter. Jeg blir nesten litt misunnelig:)

Her er det snøfritt og jeg har forsåvidt ingenting i mot det. De siste dagene har det vært utrolig kaldt, folk hæler seg nesten ikke ut. Sterk vind og mange kuldiser er heftig. På slike dager er jeg veldig glad vi har treningssenter i nærheten.

 

Kos deg i helga!

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gla'slank

Det er noen ting som bare må til når snøen legger seg som nå: Snøregel nr en er å ake så mye som mulig. Regel nr to...vinteren er ikke over før man har laget neon snøengler og virkelig kjent på de kalde snøkrystallene som ligger som et kaldt teppe overalt nå.

 

Kos deg med barna og snøen Krille.

 

God helg.

 

R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og da mener jeg ikke bokstavlig talt, men motivasjonsmessig. Jeg tenker hele tiden ja, i morgen skal jeg skjerpe meg. Men, jeg gjør det ikke...Jeg har spist utrolig mye crap denne uken. Jeg var heldig med veiedagen i går, for det var eneste dagen denne uken jeg har vært under 78 kg. Ja, ja. I morgen kommer atter en dag, spist er spist...

 

Jeg har trent i dag. Enda jeg egentlig er syk. Men, jeg hadde så lyst. Etterpå ble det aking og skigåing. Må bare skryte litt av 3 åringen, han er en racer på ski. Mye flinkere enn han på 5...Og hver gang han faller, så bare ler han og reiser seg igjen. Herlig!!

 

Storebror har 39 i feber, så dagen har vært så som så. Nå har vi revet ned litt brytningspanel, og der skjulte det seg en helt annen farge enn på resten av veggen. Så jeg har vært å kjøpt tre forskjellige farger og klattet på. Må se litt på ulike varianter når før vi skal pusse opp. Så nå har ene kjøkkenveggen 4 ulike hvite varianter..Lekkert.NOT.

 

Ellers så er jeg alene hjemme på en lørdagskveld. Merker jeg er litt pratesyk, men jeg tror rett og slett at jeg skal hoppe i seng. Regner med at jeg må tidlig opp i morgen, selv om det er morsdag, siden mannen min er på konsert i kveld. Men, det går nå bra det også.

 

Tror jeg skal ha som mål og skjerpe meg igjen på mandag...Ellers kommer kiloene til å rase på igjen. Men, jeg er litt fornøyd kjenner jeg. Jeg hadde jo aldri trodd at jeg skulle komme under 80 kilo, så jeg hviler litt på lauvbærene. Men, jeg vil jo gjerne under 70 kilo også jeg. Jeg bare glemmer det litt innimellom....

 

Fortsatt god helg og god morsdag til alle mammer.

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solen skinner fra skyfri himmel, det er flere minusgrader og hvit over alt. Jeg har lyst til å finne på noe gøy i dag. Vi har en liten fjelltopp i nærheten, det hadde vært gøy å gå opp og ake nedigjen. Men, det er sikkert for mye folk. Kan jo ikke risikere å ake ned noen heller. Kanskje med hodeløkter i kveld?

 

Jeg har en mann som følte at rommet gikk rundt når han kom hjem i går, så det er vel ikke å forvente at han blir med på noen fjelltopp? Ja, ja, jeg får vri hjernen min litt. Ut må vi hvertfall!!

 

Kjenner sulten er her i dag. Det er bare 30 min siden frokost og jeg er skrubb sulten....

 

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gla'slank

God morsdag.

Ikke lett når man kommer til sånne "hvileputer". Tror det var det som skjedde med meg i jula...Hadde gått ned så mye, kommet under 90, og fått på meg masse klær fra innerst i skapet. Da kunne jeg vel nyte jula litt....og så ble det bare et helvete å komme igang igjen!! Hadde lyst å nå så langt ned mot 80 til påske som jeg kunne klare.

I dag kommer ikke jeg heller til å være noe flink. Det blir ikke morsdag uten kake! Så min plan er også å virkelig skjerpe meg i morgen;)

 

Men det blir jo sikkert trimpoeng da. Ut i snøen med barna! Ski og kjelker...det forbrennes kcalorier av sånt.

 

Forresten, vet du hvor mange kcal det er i Toro-moussen? De hadde bare Freia i butikken i går...gidder ikke lage den hvis det er masse i den i forhold...

 

Ha en strålende vinterdag.

 

R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt kjøkken ja. Vårt er 20 år og har hatt to eiere før oss. Hva gjør at du er lei av ditt da? Jeg vil jo nødig være lei av vårt nye etter et par år...

 

Krille

 

Det er fordi vi har valgt mørke skapdører, og vi har mørke gulv.

Har innsett at det er mye bedre med lyst kjøkken, iallefall når vi har så mørkt gulv..

Vi har ikke noe dyrt kjøkken da, kjøpte på ikea, så betalte lite for det..

 

Kunne også ha tenkt med å ha innredninga litt annerledes, med ovn innbygget i høyskap.. er jo egentlig ikke noe problem å få det til da, men kommer nok ikke til å gjøre noe med det enda, får bare holde irritasjonen min over min egen dummhet inne , :P

 

Hvor skal dere kjøpe kjøkken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALL motivasjon er borte, borte. Jeg føler meg som i starten av tråden. Det er tusen ting jeg har lyst til å gjøre. Men, tiden strekker rett og slett ikke til. Jeg tror rett og slett at jeg bare må senke ambisjonene litt en stund. Klarer jeg og holde vekten de neste 3 ukene så får det være bra. Jeg må prioritere skolearbeid, og det blir ikke nok trening. Jeg vurderte å kutte ut et par timer søvn hver natt de neste ukene for å få tid til alt, men søvnmangel har aldri vært særlig bra for meg. Så de er vel ingen god plan. Jeg sliter også med fem om dagen, og gidder liksom ikke å lage til oppskjærte grønnsaker og frukt. Jeg som har vært så flink!!! Jeg føler at det tar alt for mye tid.....Ja, ja. Sånn er ståa.

 

Kjøkken har vi ikke bestemt oss for enda. Holder på å få tegnet forslag litt rundt omkring. Men, det blir hvit og høyskap med micro og komfyr. Det vet vi:)

 

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gla'slank

...det er greit å holde vekta noen uker. Kanskje kroppen syns det er godt å kjenne på en ny tilværelse i mer avslappede former...

Så kan du finne tid til å omstille deg å kommer på rett kjøl igjen...

Tror nok du finner tilbake til motivasjon snart. Tenk på sommeren på stranden med guttene dine. Grillfester i søte sommerkjoler...

 

Dette klarer du!!

 

R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her jeg, men jeg har ikke så mye nytt å tilføye min egen tråd så jeg leser heller deres:) Tusen takk til alle, dere er noen herlige damer. Jeg er så trøtt at jeg er kvalm. Jeg skal se om jeg ikke får tid til å skrive litt i morgen, uansett skal jeg legge inn veierapport. Selv om det er oppgang:)

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei supre Krille!

Jeg ser du sliter litt for tiden. Det er ikke så rart, for du er med på et svært maraton-løp. Tenk så langt du har løpt allerede:-)

 

Det går fint å roe det hele litt ned, for så å komme sterkere tilbake. Motivasjonen kommer og går, og i perioder kan dette være på minussiden.

Jeg vil gjerne sende litt trøst og oppmuntring. Jeg håper inderlig at du klarer å ta vare på det du har fått til, for du har formidable resultater. Om litt er du klar til videre nedgang.

Snakk litt med deg selv, let etter go'følelse, les i din egen tråd!!!-for der finner du utrolig mye bra:

 

Ha ei riktig god helg.

 

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det ble like travelt i dag, nå kjører vi snart på helgetur. Jeg skriver stilstand denne uken også. Men, er glad for det. Vekten viste også nedgang på den ene veiingen, men den er jo litt skrudd, så stilstand får være bra. Det får heller bli mer nedgang neste uke.

 

Jeg sliter ikke så veldig, men jeg orker liksom ikke skjerpe meg. Det er andre ting som krever oppmerksomheten min for tiden. Så visst jeg kan holde vekten noen uker får det være bra:)

 

God helg. Jeg må stikke.

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du har travle dager om dagen, og da er det nok lurt å fokusere mer på å få ting til å gå rundt enn å tenke så mye på vektnedgang. Jeg synes det er modent å senke ambisjonsnivået i denne perioden. Da kan det hende det blir mindre pes og greiere å starte på'n igjen når du har tid og overskudd. Du er jo ikke supermenneske heller, selv om det jammen noen ganger kan se slik ut :)

 

Ønsker deg ei riktig god helg!

 

- skrulle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå må jeg bare skjerpe meg. Denne helgen har det ikke bare vært litt av alt, men MYE av alt. De som vi har vært på besøk hos har ingen begrensninger, og det hadde jammen ikke jeg heller...

 

Så nå er det nesten som om jeg føler meg oppblåst og ekkel og har lyst til å starte på ny frisk i morgen. Litt fiskekaker til middag og min gode gamle smoothie til kvelds. Kanskje tom litt grønsaker med dip?

 

Nå er det bare to uker og to dager igjen av praksis. Jeg er snart ferdig med denne hektiske perioden, dette skal jeg klare!!

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

Spist er spist ja, og i morgon er det ny veke. Ser ut til at du har en plan for veka.

Synes du er kjempeflink, så stå på vidare sjølv om vekta står stille ei stund no.

Lykke til denne veka som kjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når jeg sist spiste et fullverdig måltid.....Ja, ja. Får trent hverfall. Har jobbet sint i dag, skal tidlig i morgen. Dagene flyr!!!! To dager til helg. Herlig!!!

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg jobbet altså ikke sint i går, men seint. Og tidlig i dag. Så nå er jeg trøtt og god...Nå tror jeg snart at jeg er tilbake i god gammel stim. Jeg spiser så vanvittig dårlig for tiden at jeg føler meg skikkelig EKKEL. Jeg er snart obstipert, for det er langt mellom fiberrike måltider. Det blir lettvindte middager, uten en grønsak, og elendig lunch....Det blir bare frokosten som er normal og sunn...

 

jeg føler at kroppen min forfaller, stakkar, den som var glad for at jeg endelig hadde begynt å ta vare på den og ga den et stabilt blodsukker.....Jeg følte meg vel også mye sunnere, piggere og gladere for noen uker siden. Hva som da får meg til å ta en neve non-stop til mellommåltid istedenfor knekkebrød med godt pålegg og en gulerot, nei det fatter ikke jeg....Men, det gjør jeg altså. Enda jeg egentlig ikke har lyst på non-stop. Men, det er akkurat som jeg ikke tør å kuttet ut sjokoladen. Jeg er redd jeg ikke klarer det, og derfor prøver jeg ikke....

 

Men, sånn vil jeg jo egentlig ikke ha det. Jeg må bare tilbake til starten av tråden min, og prøve på nytt. Jeg vil jo være sunn også, ikke bare gå ned i vekt:)

 

Ellers har jeg vært hos frisøren i dag. Det hjalp veldig. Nå er jeg fjong og har fått formet øyenbrynene mine. Herlig!!!

 

Krille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreaMamma

deilig med frisør time og "nye" bryn!!!

 

Eg sikler på en "syvende himmel"behandlig hos wah wah som liten "belønning" snart. Ikkje at eg har gått ned så masse, men berre føler at eg fortjener det. Hehe...Ved neste lønning håper eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjokkeboillafeita

Du og jeg er i samme sko!! jeg er der jeg og.

Istefor mat har det blitt alt mulig godt, akkurat som jeg blir helt sprø hvis jeg ikke tar det. Sjokolade, jeg som ikke engang er glad i det...

Eller var, nå er det noe av det beste jeg vet?! :-)

Jeg vurderer sterkt å melde meg på kurs, men det er så vanskelig for meg med en liten gutt og samboer som jobber skift!

Vel, jeg har starta helt fra start, tror det har gjort noe med meg at folk har kommentert at vekta mi er mindre og da har jeg tenkt at jeg kanskje ikke trenger å gå ned så mye mer. TULL!! jeg skal ned, 8-9kg til... Og jeg skal klare det. Gleder meg til å se 80 og gjerne noe med 7

etterhvert!!

 

Ønsker deg lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...