Gå til innhold

Operasjon olabukse - et drama i fire deler


Gjest soleia

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde det samme for en liten stund siden, sammen med mannen. Herrgud som vi lo av all skiten. Og noen av trusene var jeg direkte flau over. Har kjøpt meg endel nye truser, men finner lissom ikke trusa mi:-) Det vil så en truse som er god å ha på, ser bra ut og synes ikke igjennom klærna. G-streng er UTE av mitt skap, så det er uaktuelt!!

 

Jeg har ikke fått kjøpt meg noen nye bh'er enda. Jeg har så store hengepupper at de vanlige butikkene ikke har størrelsen min, så jeg venter til jeg er litt mer ferdigslanket. Gleder meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar
Gjest HermineH

Tusen takk for herlig innlegg fra Soleia - jeg gleder meg til jeg kan gjøre like store innhugg i min undertøyskuff. Likte spesielt godt dine frodige beskrivelser av alt du "fant" i skuffen:-) Ble inspirert til en opprydning selv, ja!

 

Ha en herlig dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vektlogg mitt siste ned- i vekt- kurs!

Dette er mine offisielle veiedager frem til målet skal være nådd. Justert litt ut fra ferier.

 

11.mai: 78,3

19.mai: 77,0

25. mai: 77,2

1.juni :76,8

8.juni: 76,8

16.juni 76,6

26.juni: 76,6

3.juli:- 75,5

10.juli: 74,9

18.juli:- 73,6

3.aug: 73,5

10.aug: 72,9

17.aug: Kurs igjen- skal ha nådd målvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tallet "festet" seg tro??

 

Deilig å skrive inn den vekta på Ellipsemaskinen i stad! Har i lange tider syntes det har vært så flaut å føre inn min alltid for høye vekt, ettersom det er ca 20 cm unna sidemann....men å skrive inn 72 er alldeles ikke flaut ;)

 

Har trent bra i dag, og spist 950 til nå, så jeg tror jammen jeg skal klinke til med en is nå. Deilig. Sommerlige temperaturer i dag, så her er det bare å nyte før høsten setter inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Du har utført en kjempeprestasjon, soleia! De som ikke har prøvd å gå ned i vekt, veit ikke hvor stor prestasjon det er! Jeg er imponert over deg, og ønsker deg masse lykke til på Hold Vekten. Jeg har 18 kg som skal av, og håper jeg når målet mitt, sånn som deg en dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Soleia ;)

 

Ville bare ønske deg lykke til videre når du straks flytter over på hold vekten. Selv om jeg ikke har skrevet så mye på tråden din, har jeg ofte vært innom å lest om hvordan det har gått med deg. Og det har vært kjempemotiverende å lese om hvor flink og standhaftig du har vært på veien mot målet. Du har ikke gitt opp selv om det har gått trått i perioder, og er derfor et super forbilde for oss andre som fremdeles kjemper oss i vei mot målet. En dag kommer vi etter, hele gjengen ;)

 

Klem fra snupsipups :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag, håper den fortsatt ligger rundt der i morgen.

 

I morgen, ja.,....da kommer dagen som jeg satte vektmålet mitt til. Jeg skal til kursleder igjen, siste gang før HV- kurs. Må si jeg gleder meg for jeg har nådd sommerens mål med god margin ;)

 

Ellers er hverdagen her igjen, nå med to skolegutter, fotball, ishockey og innebandy. Ettermiddagene blir travle, og det kan bli seriøse utfordringer på matfronten ( kjappe usunne løsninger )...men det skal gå. Planlegging er tingen :D

 

Ha en flott mandags kveld, kommer med oppdatering etter kurs i morgen!

 

takk for hilsen forresten, fra bollemajen og snupsipups!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Jeg når dessverre ikke målet mitt om 60 kg i morgen. Det har skjedd mye siden sist jeg skrev her. Fikk plutselig tilslaget på en jobb jeg hadde søkt, og da tok jeg likså godt ut to uker ferie før jeg startet der. Kjente at jeg trengte det, før det bar avsted i med nye arbeidsoppgaver i nytt miljø.

 

Har heldigvis klart å holde meg stabil rund 62,7 kg som jeg veide før alt dette, så det er da noe. De siste 2,7 kiloene skal bort innen 18 oktober. BASTA.

 

Beklager at jeg har vært litt fraværende her inne den siste tiden, men nå vet du hvorfor. Jeg holder følge med deg på HV etterhvert ;)

 

Gleder meg til å lese her i morgen. God natt ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

fantastisk soleia! 72,7 er siisykt bra og jeg gleder meg til å høre hvordan det har gått i morgen. Har vært på kurs i kveld og følger deg hakk i hel:) 73,2. Klarer jeg under 72 på en uke tro?

 

God klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Dersom du/dere har lyst på litt ekstra trim motivasjon denne uken så sleng dere med på en liten uhøytidelig konkurranse på min tråd..... I forrige uke var vi 5 stk som konkurrerte om å trene mest - det var skikkelig motiverende:-)

 

Sleng dere med ved å rapportere på HermineH sin tråd: Hva er det for noe galt med med meg?

 

PS: Vinneren får i tillegg til heder og ære, en strammere og slankere kropp:) Det får forresten alle de andre som deltar også - så det er ingenting å tape ved å delta!

 

Tjo Ho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på siste ned-i-vekten-kurskveld! Tenkt at du har nådd målet ditt Soleia. Er bare så glad på dine vegne! Å så får jeg jo litt håp for meg selv også, før jeg ble gravid siste gang var vi ganske like viss jeg ikke husker feil. Så nå er det bare å kjempe seg nedover slik som du har gjort..gram for gram...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på siste kurs i kveld!!! 72 kg - HAH! Det var sommer-Soleia igjen det ja. :)

 

Takk for at du holder meg litt i øra, jeg har nå avlagt rapport på tråden min. Hihi.. Falt litt ut, men bare for en kort liten uke. Jeg er ikke like flink som deg, men jeg skal nå klare å komme etter!

 

Gleder meg til innflytningsfest på HV!!!! :D

 

Stoor klem fra innen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....var veldig koselig ;)

Har gått ned nærmere 4 kilo i sommer og hurra for det.

Kursleder som har blitt nærmest som ei venninne fikk tårer i øynene på mine vegne, og jammen ble jeg ikke våt i øya jeg også.....tenk at jeg er i mål.

Skal nå øke forsiktig opp 150 kcal daglig i en uke. Så får vi se hvor det bærer. Er veldig spent.....

 

Tusen takk for gode hilsener alle sammen, det varmer!

Klarer jeg- klarer dere!!!!!!!!!!

 

Skriver ferdig på denne tråden denne uka, og starter så opp ny tråd i HV-forumet. Håper jeg kan suge til meg litt støtte fra dere der også, det er uvurderlig for meg.

 

Ha en flott aften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde vært en "liker"-knapp på innleggene her ;)

 

Klart jeg må titte misunnelig innom HV-forumet med jevne mellomrom Soleia :D Så håper jeg du titter innom her også av og til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Tusen takk for fin hilsen fra deg, soleia!! :D

 

Du er nå i mål og har vært såå flink. Du er så inspirerende og det ser jeg "vennene" dine her inne er helt enig i...... En flott tråd har du laget deg og delt mye, på en fin måte.

 

Jeg ønsker deg masse lykke til inne på HV....håper vi treffes der til våren/sommeren 2011.

Skal gjøre mitt for å komme raskest mulig inn dit.....hold av en plass til meg da, hihi ;)

 

Hilsen Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Dette er så fortjent, så fortjent :-) Du har gjort en tung jobb i sommer med de siste kiloene. Er rørt på dine vegne jeg også.

 

Gleder meg tilå følge deg videre på HV :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hipp hipp hurra for deg vennen!!! :)

 

Dette er så flott!! Jeg synes nesten du må legge inn en dato bak "Tadaa!" i ditt aller første innlegg i tråden. :D

 

Det er så godt at du er noen steg foran meg i sporet, da skal jeg suge til meg av din kunnskap på HV før jeg hopper etter. Det blir nok et par måneder til, men jeg er der før du aner. ;)

 

Stoooor klem fra innen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Utrolig godt jobbet Soleia :) Selv om du flytter på HV så må jeg ha denne go-tråden i behold, og kikke innom når det butter imot, og se hvilken fantastisk vei du har tatt gjennom opp og ned-tur! Får spare på linken =)

 

Nå har jeg også en grunn til å kikke innom HV, kanskje få litt smak på hvordan det hadde vært og også litt mer motivasjon!

 

Applaus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar :)

 

Problemer med pc , skriver mer til uka, men je er på flyttefot!!!

Ny tråd kommer til uka. Vekta er snill, 73-tallet er stabilt :)

 

Klem til dere alle!!!!!!!!!!

 

:(:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HIPP, HIPP, HURRA for Soleia.

 

Så utrolig fortjent og inspirerende. Jeg er sååååå glad på dine vegne. Stor klem herfra.

 

Ps. Du må legge inn et hint om hva den nye tråden din vil hete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Det er så flott, og du må være så fornøyd.

For en jobb du har gjort!

 

Av en eller annen merkelig grunn er dette littegranne trist også, for dette er jo avslutningen på ditt prosjekt sammen med oss. Din tråd og dine innlegg har betydd mye for meg. Men du kommer til å være på hold vekten" så det hjelper jo veldig, da mister vi deg jo ikke. Og jeg satser på å komme etter forhåpentligvis til jul.

 

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...