Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Her er det opptur både det ene og det andre. Hehe. Jeg har endelig fått besøk av kjæresten :-) og jeg har sykklet i dag også 15km på 1time. Godt å få svette litt:-) Fortsatt en god kveld jenter så snakkes vi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

så flink du er, dronninga=)

Heldig du som har besøk av kjæresten! Er alltid koselig=)

 

Idag har jeg ikke gjort noe som helst egentlig, har vært så fyllesyk. huffoghuff.. drakk en hel flaske hvitvin, og det kjenner jeg idag! Var gøy da, så det går greit!

 

I kveld er det kino! og jeg skal gå opp og ned fra byen! Tar ca 20 min hver vei.

 

Ha en fin lørdagskveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhuh:o Helgen er over. Jeg har hatt en strålende helg med besøk av kjæresten endelig:-) Men nå er har dratt hjem igjen . Så nå er jeg tilbake her inne igjen. Har vært i bursdag til mormoren min i dag også:-) Hun ble 91år i dag. Hehe. Fikk med meg kjæresten en tur til henne også før han dro nå.

 

Ikke fått trent i dag. Men det blir det i morgen. Har vel brukt opp kvoten min av kcal i helgen. Hehe. ble litt kringle i går. Og noen snitter som var påsmurte. Spiste 2 skiver da. Å ett lite kløtkakestykke i bursdagen i dag. Men har skrevet rapport på det også sånn ca hva jeg har fått i meg. Tror ikke det ble så galt alikevel. Hehe. Gjort er gjor og spist er spist. Får se på tirsdag hvordan det har gått. Snakkes da jenter. Fortsatt en god kveld til dere alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Jenter. Stille her inne for tiden. Men jeg får bare skrivet litt fordet jeg. Jeg skal ut å handle litt gaver i dag også. Jeg ble ikke ferdig om torsdagen. jeg får se om jeg drar ut en tur:-) Hvordan er det med dere da jenter??

 

Nei nå må jeg få i meg frokosten snakkes utover jenter:-) Ha fortsatt god formiddag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter. Veldig stille her inne nå. Men dere strever med hvert deres nå før jul. Jeg fikk ikke dratt ut å kjøpt noen gaver i dag. Men har trimmet litt i dag i stedet. Hehe. Nå er jeg oppi 77 trimpoeng. Å 3 epler til så er treet fullt. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er' date=' dronninga=)

Heldig du som har besøk av kjæresten! Er alltid koselig=)

 

Idag har jeg ikke gjort noe som helst egentlig, har vært så fyllesyk. huffoghuff.. drakk en hel flaske hvitvin, og det kjenner jeg idag! Var gøy da, så det går greit!

 

I kveld er det kino! og jeg skal gå opp og ned fra byen! Tar ca 20 min hver vei.

 

Ha en fin lørdagskveld alle sammen![/quote']

 

Jeg ser du var litt i syk i helgen. det ble litt fuktig meeei:-) Hehe. Men du er vel på beina igjen nå vel. Så bra da at det ble en spassertur på deg og kino.Er godt det. Jeg har veiedag og måling i morgen. Er spendt på hvordan uka har gått. Ble litt vel mye kcal på meg i helgen. Men det får stå sin prøve. Snakkes da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er på beina nå igjen heldigvis=) hehe.

Ja spendt jeg også på hvordan veiinga di går! Sikker på at det går kjempebra med deg!

Skal hjem på fredag, og da er det 1 mnd nesten siden sist veiing. Skikkelig spendt på om det egentlig er noen nedgang. Tror egentlig ikke det er noe særlig å skrøyte av, for jeg har slettes ikke vært noe flink i disse eksamenstider! men vi får se=) Får passe ekstra på i julen, for kg skal ikke på igjen! Så på bilder av meg selv i august. grøss og gru.. skal aldri se slik ut igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp' date=' er på beina nå igjen heldigvis=) hehe.

Ja spendt jeg også på hvordan veiinga di går! Sikker på at det går kjempebra med deg!

Skal hjem på fredag, og da er det 1 mnd nesten siden sist veiing. Skikkelig spendt på om det egentlig er noen nedgang. Tror egentlig ikke det er noe særlig å skrøyte av, for jeg har slettes ikke vært noe flink i disse eksamenstider! men vi får se=) Får passe ekstra på i julen, for kg skal ikke på igjen! Så på bilder av meg selv i august. grøss og gru.. skal aldri se slik ut igjen![/quote']

 

Er spendt selv også i morgen. Men har jo trimmet mye i tillegg til utskeielsene i helgen. Håper det veier opp hverandre.

 

 

Ja. Jeg er spendt på deg også. Må få greie på hvordan det gikk. Har du pc der du skal være i julen da??

 

Men nå skal jeg køye. Natti natti jenter. Full rapport i morgen fra meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Har vært alt for mye siden helga, når vi kom hjem på lørdag var nettet borte og det kom ikke tilbake før søndag kveld. Har gått slag i slag med pakking og et vennebesøk før jul, natt til mandag var våkennatt med en liten med vondt i magen så store deler av gårsdagen ble brukt til søvn.

 

Maten og trimen har gått rett vest disse dagene, har prøvd å spise sunt men har blitt alt for lenge mellom måltidene. I går ble middagen en panini med kylling fra shell, uff og uff!!! Men i dag skal jeg være kjempeflink! Gleder meg til å reise nordover i morgen for da skal jeg brue treningsapparatene til mamma masse :D Må ta en skikkelig innspurt denne uka... sklei litt ut på søndagen, da ble det noen sjokoladebiter enda jeg hadde brukt alle kosemerkene mine. Satt å spilte risk med et vennepar i mange timer så da gikk hånda automatisk fra skåla og inn i munnen, gammel vane det ja. Men faktisk første sprekk på godisen siden jeg startet for 4 uker siden! Nei, ha en fin dag jenter, får starte å pakke litt mer, må ut en tur å styre litt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Så du har hatt din sprekk nå ja. Da er vi to. Har vel også hatt en sprekk i helgen. Litt for mye kringle, bløtkaer og snitter. Og noen sjokoladebiter. er første gang på 8 uker at jeg har tatt. Var vanskelig å stopp med den ene. Men ny uke nye muligheter:-) Får bare legge det bak seg. Snakkes senere.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer dommen for denne uken 16/12-08

Vekt:81,6kg

Hals:37cm

Arm:32cm

Bryst:109cm

Midje:99cm

Enden:114cm

Lår:62cm

 

Jeg har gått ned 300gr og 4,5cm denne uken. Phu:-) Jeg er fornøyd ettersom jeg skeiet ut i helgen. Gikk ikke opp hvertfall. Hehe. Så på dette kurset har jeg klart å gå ned 5,4kg og 9,5cm rundt midjen og til sammen 29cm rundt hele min kropp.

Jeg har meldt meg på nytt kurs som starter i Januar:-)

 

Mine mål da jeg begynte:

Vekt:87kg

Hals38,5cm

Arm:34cm

Bryst:116cm

Midjen:108,5cm

Enden:118cm

Lår:67cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takk og takk for det stinaina:-)

 

Ja så var denne dagen over:-) Har ikke trent i dag heller. Men det skal jeg i morgen:-) Må ha litt vile innimellom kjenner jeg. da sier jeg natti natti jenter. Snakkes kanskje mere i morgen de som har anledning:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter. Meget stille her i tråden min om dagen. Hvor er dere jenter???:eek:

En dag med dårlig vær. Fysjom:( Frister ikke å gå ut akkurat. Må hjelpe sønnen min på jobb i dag. Bremsene på sykkelen virker ikke og har har tentamen i dag. Så nå venter jeg på at han skal ringe meg for at jeg skal hente han når han er ferdig:-) Fortsatt en god formiddag jenter:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er her jeg:D! Snill du er som hjelper sønnen din med jobben=)

 

Hehe. lest til eksamen i dag og vert på møte på skolen siden jeg skal ut i praksis etter jul=) spennende!

Har vert skikkelig dårlig med maten idag.. bare spist et knekkebrød.. dårlig matlysst for tiden.. Håper det kommer seg snart=)

 

Har pc der jeg skal være i jul ja, altså hjemme:p så da kommer rapport om hvordan det går med vekten!

Ha en fin dag alle sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Ja godt å høre fra deg og at du har tilgang til pc i jula da. da kan vi bakke opp hverandre da også. Sønnen min fikk reparert sykkelen så nå er han på jobben. Ellers så har jeg endelig fått syklet igjen. Hadde et opphold i går. Syklet 9km på 4omin i dag da. Snakkes da jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en dag over. Og en dag nærmere jul. I morgen blir det jobbing på meg. min sønn skal øve etter skolen så jeg må jobbe for han også tenkte jeg å dra å kjøpe noe klær. Jeg kjøpte nye bukser her med strikk i livet. De har begynt å bli litt løse på kroppen min nå. Ser mere ut som posebukse. Hehe:-) Men da sier jeg god natt jenter:-) Snakkes mere med de som stikker innom her. hehe:-) Natti natti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er så godt å kjenne at klærne sitter løsere rundt kroppen=) kan snart ikke bruke mange av buksene mine lenger som jeg kjøpte i sommer/høst for de henger som bare det:p passer derimot mange gamle så det er herlig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Nå har jeg kommet meg oppover til det kalde nord, dog kalt er det ikke med flere varmegrader... Gårsdagen gikk ganske greit selv om vi stod opp halv 4 på morgenen for å reise. I dag satser jeg på en tur på elipsemaskina og litt magetrening, noen som forresten vet hva jeg skal skrive inn elipsemaskin som på treninga?? Står ikke på lista :S Ha en flott dag, skal ut å gå en tur snart vi nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Meeei. Ikke sant. Det med klær er viktig det å se bra og fin ut. Og ikke som en lassaron. Jeg syns jeg har sett sånn ut i mange år nå. Har gått med store joggebukser og stooore gensere. Min søster sa det hun. Du så ut som en kule der du gikk. Hehe. Å det er jo sant da:-) Vil jo skjule skavankene litt for allmenheten. Men nå skal jeg invilge meg nye klær snart så jeg ikke ser ut som en dvasketet kjærring:-) Hehe.

 

Å Elletine Jeg har savnet deg her inne:-) Men jeg skjønner jo nå hvorfor det har vært stille på den kanten. Du har jo vært få stoor tur hjem du. Å da er det vel ikke rart du ikke har vært her inne på noen dager. Hvor mange timer/dager tar det ditt du er nå??? Så bra da at du gyver på med trening. Det er jo kjempe bra da. Dere er ikke alene om å ha varmegrader. Her er det +6 og det blåser noe helt for"##. Hehe:-)

 

Kos dere vidre i dag jenter.Snakkes vi utover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at jeg er savnet :D Har savnet å være her inne også, hehe... Er i bodø så tar bare 1,5 time med fly fra gardermoen men tar 2,5 timer med tog fra oss og dit. Pakking og styring før vi reiser tok sin tid for hadde en del gaver vi skulle levere ut før vi dro så da ble det dårlig med tid til andre ting. Nå har jeg tatt 1,6 tp, var ute å gikk en times tid, kjempedeilig å få brukt kroppen litt igjen! Vi snakkes senere, vi skal ut å spise i kveld så jeg skal være flink å velge noe magert og mager saus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at jeg er savnet :D Har savnet å være her inne også' date=' hehe... Er i bodø så tar bare 1,5 time med fly fra gardermoen men tar 2,5 timer med tog fra oss og dit. Pakking og styring før vi reiser tok sin tid for hadde en del gaver vi skulle levere ut før vi dro så da ble det dårlig med tid til andre ting. Nå har jeg tatt 1,6 tp, var ute å gikk en times tid, kjempedeilig å få brukt kroppen litt igjen! Vi snakkes senere, vi skal ut å spise i kveld så jeg skal være flink å velge noe magert og mager saus.[/quote']

 

Ok. Ja det er jo masse som skal pakkes ja. Når en skal bort. Å hvertfall i flere dager. med unger og greier. Nei det er jo et styr da. Hehe. Du er så flink så. Den middagen takler du nok bra vettu:-) Snakkes da og god middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja jenter:-) Så er atter en dag gått. I dag har jeg jobbet for guttungen og syklet 15km i 1 time. Godt er det å gå i gang blodsirkulasjonen og blodpumpa litt:-) Hehe. Men jeg kommer til å slå av pc`n nå. Blir tidlig kvelden på meg i dag tror jeg. Skal jo på jobb om noen timer. Så natti natti:-)) Snakkes mere i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flinke dere har vært idag da=)

har ikke vært like flink jeg.. har min siste eksamen imorgen så har blitt en del sitting idag ja=)

men imorgen er det ferie og hjemreise for meg! gleder meg skikkelig!

god natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...