Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga
Med ukens nedgang =)

 

Der er du på min tråd ja. Koslig det. Jeg takker for det. Håper det kanskje motiverer deg til å fortsette før jul også:-) Stå på du også. Det skader ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

wow så flink dronninga:D kjempebra med 800 gram! nesten et kg jo! stolt avdeg jeg=)

Nå er jeg bare kjempelykkelig for jeg er ferdig med den fryktede anatomieksamen! men det gikk faktisk veldig greit, og jeg har rydda anatomibøkene inn i hylla igjen=) HERLIG!

Nå skal jeg begynne på semesteropg men det er bare kos i forhold til anatomi:p haha

Ha en fortsatt fin dag jenter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
wow så flink dronninga:D kjempebra med 800 gram! nesten et kg jo! stolt avdeg jeg=)

Nå er jeg bare kjempelykkelig for jeg er ferdig med den fryktede anatomieksamen! men det gikk faktisk veldig greit' date=' og jeg har rydda anatomibøkene inn i hylla igjen=) HERLIG!

Nå skal jeg begynne på semesteropg men det er bare kos i forhold til anatomi:p haha

Ha en fortsatt fin dag jenter=)[/quote']

Så bra da meeei at du er ferdig med det. Da kan du slappe av litt vettu til neste økt. Jeg takker for det med nedgangen min. Jeg er veldig glad i dag. Hehe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått eksamen meeei! Får jeg spørre om hva du studerer siden du har anatomieksamen?

 

Galleblæra har jeg fjernet selv så vet hva det innebærer, blir jo automatisk mindre feit mat da heldigvis :D Bare synd man ender tilbake i fella med feit mat og sauser etter en stund.

 

Ha en fin kveld videre, nå er det kveldsmat på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

jepp. det er riktig det med galleblæra:-)Jeg fikk litt sånne anfall etterpå. Tenkte ikke på det jeg at det måtte gå seg til.

 

jeg skal snart ha kvelds jeg. Så jeg kommer nok til å slå av pc`n snart. Og da sier jeg god natt med det samme:-) Ha fortsatt en god kveld vidre jenter. Snakkes mere i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter:-) Da har jeg stått opp. Fy å våken jeg er når jeg skal sove:( Jeg lurer på hva jeg har gjort. Har ligget å vridd meg i flere timer etter at jeg kom hjem fra jobben. Nei energien har bare kastet seg på meg her. Fikk heller ikke sove på sofan på eftermiddagen i går heller. Det pleier jeg alltid å få til. Hehe. Jaja. Her er det -7grader i dag og litt sol med litt vind ser jeg. Jeg fikk ikke kjøpt julegaver i går så jeg må nok ut i dag å kjøpe i stede:-) Snakkes da jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært stille i dag:o Hvor er dere jenter??? Jeg har vært uten internett i hele eftermiddag. Men nå er det oppe å går igjen. Hehe. Jeg har hjulpet min sønnen min på jobben og kjørt han til juleballet for 10 klassene på skolen hans. Så jeg kommer til å hente han nå utpå tenker jeg. Har ikke fått trent i to dager nå. men i morgen får jeg ta to økter tenkte jeg. Snakkes da jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :D Har hatt litt mye å gjøre i dag så har blitt liten tid til pcen. Nå er jeg på tur å finne senga for jeg sovnet snart her jeg sitter. Har ikke blitt noen trimpoeng på meg heller i dag, har hatt størsten hjemme og kuldegradene har vært rundt 6 så det har ikke fristet med noe gåtur da. Kommer sterkere tilbake i morgen! God natt jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

Jeg studerer sykepleie, Elletine! Veldig spennende=)

Etter eksamen har jeg blitt flink med mat og trening igjen heldigvis=) herlig!

Blir spennende å gå på vekta når jeg skal hjem til jul!

ha en fin dag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres spennende ut ja, jeg går helsesekretær selv, er ferdig om halvannet år. Syns det er veldig spennende for har jo en god del sykdomslære og medisinlære osv. Skjønner fortsatt ikke hvordan jeg skal tørre å ta blodprøver å små barn men, uff :S Så bra at du har blitt flink med mat og trening igjen etter eksamen, det har nok utslag på vekta ja :D Jeg har vært veldig slapp med treninga denne uka, har bare litt over 5 tp siden mandag (litt mer siden lørdag og det er da uka mi starter men) for jeg er blirr forkjøla og har mye som foregår disse dagene. Er ikke helt med, surrer litt i min egen lille verden om dagen men sånn får det bare være en stund til... Ha en fin dag videre damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter. Hehe. Det går i fagspråk her ser jeg. Jeg har ikke ordentlig utdanning jeg. så jeg er vel litt blåst i hodet:eek: Hehe. gikk et år på husmorskolen . Da det het det. uff nå følte jeg meg gammel:o Men var så skolelei at jeg begynte å jobbe. Å har gjort det siden. Har egentlig ikke angret noe. Har fått meg jobb ettersom jeg har villet bytte. Men klart det er jobber uten utdanning da. Best betalt er nok den jeg har nå. Å kjøre aviser. Men er ikke noe grei jobb når det er sånt føre som nå. Glatt og fælt. Men nå skal jeg ut å kjøre litt. Snakkes utover da jenter:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke utdanning i dag for å ha en fin jobb, mange er like bra betalt som de som har utdanning også :)

Dagen i dag har vært litt dritt, har vært å tatt ultralyd av en kul på halsen og ble ikke noe mer beroliget av det for å si det sånn. Fikk konstantert at det ikke er cyste men en knute i sjoldbruskkjertelen så han mente fastlegen skal henvise meg til sykehuset for å ta en celleprøve for å sjekke om det er snille eller sinna celler (som han så fint forklarte det, hehe). Håper fastlegen gjør det og ikke bare surrer det vekk som så mye annet. Skal hvertfall å ta stoffskifteprøver til uka så det er sjekket. Jaja, får bare ta det med ro selv om det er mange tanker som surrer i hodet mitt for tiden... I morgen er det veiing, gruer meg litt, men det gjør jeg jo alltid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, man kan få seg fine jobber uten utdanning også=) Penger er ikke alt her i livet heller!

Men er ei skolejente som brenner veldig for denne utdanningen, så da er det ikke no problem=) Gleder meg til jeg skal ha sykdomslære neste år. .går bare 1. året jeg=)

 

Går nok bra med celleprøven, Elletine, du er jo ung! Men det er klart man blir bekymret og urolig av sånne ting. Stoffskifteprøve ja, har også hatt problemer med tyroidea, haha tulla, skjoldbruskkjertelen, så skal snart til legen for å sjekke om det er i orden om en uke!

 

Ha en fin kveld alle sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter. De sier at penger er ikke alt her i verden. Sa det lenge jeg også. Men da lurer jeg litt. For det er vel det vi lever av og har en ikke penger så får vi jo ikke gjort noen ting. alt koster. Til og med når en skal på wc koster. Dopapir og vannet i klossette. Nei han må jo jobbe får å leve:-)

 

Uff da Elletine. Hørtes ikke helt bra ut.

:eek: Men vi får håpe at det ikke er så farlig da. Ja blir jo til at en tenker og grubler på sånt da. Er jo normalt det. Jeg har akkurat tatt stoffskifte prøve. Å den var normal sa legen min. Får jo bare stole på det.

 

Typen min ble operert i fjord. Han hadde en stor kul på kinne. Den var godartet. Men de fjernet kjertelen ved siden av øret og langs med kinnet. Er litt usikker på hva den heter. Jeg tror den heter spyttekjertel. Men det har gått greit bortsett fra at han ikke ha noe særlig føling der. Også når han spiser og tygger så svetter han der. Blir veldig våt akkurat der han har blitt operert. Men det har gått veldig greit:-) Ha en fin kveld vidre jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, helsesekretær er bare vgs nivå meeei så du har nok lært mer enn meg og mine snart 2 år på ditt ene år, hehe :D

 

Satser på at det ikke er noe farlig ja, får bare vente å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg veid og målt og har gått ned 1 kg denne uken!!!! Det hadde jeg ALDRI trodd jeg som ikke har fått trent noe særlig med begge ungene hjemme fra onsdag av. Dette var min 4. veiing og har til nå gått ned 3,5 kg og 23 cm, 12 cm av de på magen :D Er 0,5 kg over målet mitt også og enda en uke til å gå på egentlig... Deilig! Nå gleder jeg meg til å komme hjem til jul å kose meg med familie og venner... Er godt å ha noe å gå på selv om det ikke blir en stillesittende jul, blir nok gåtur hver dag og trening med elipsemaskin til mamma og pilates hvertfall annenhver dag. Nei nå får jeg hive meg rundt og begynne å rydde og støvsuge her til helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det heter spyttkjertel ja, dronninga=)

 

1 kg Elletine! Kjempebra! 1 kg på en uke er ikke verst det altså! Noen ganger holder kroppen så godt den kan av det vi har, mens andre ganger gir den etter, sånn er det bare=) og godt er det når det går rette veien! hehe.

 

Nå skal jeg også sette i gang med å vaske hybelen til helgen=) er så liten at det tar meg ikke noe særlig med tid! haha.

 

ha en fin fredag alle sammen=) kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg veid og målt og har gått ned 1 kg denne uken!!!! Det hadde jeg ALDRI trodd jeg som ikke har fått trent noe særlig med begge ungene hjemme fra onsdag av. Dette var min 4. veiing og har til nå gått ned 3' date='5 kg og 23 cm, 12 cm av de på magen :D Er 0,5 kg over målet mitt også og enda en uke til å gå på egentlig... Deilig! Nå gleder jeg meg til å komme hjem til jul å kose meg med familie og venner... Er godt å ha noe å gå på selv om det ikke blir en stillesittende jul, blir nok gåtur hver dag og trening med elipsemaskin til mamma og pilates hvertfall annenhver dag. Nei nå får jeg hive meg rundt og begynne å rydde og støvsuge her til helga :)[/quote']

Fy søren Elletine. Du klarte det igjen du. Jeg sa det jeg. Jippi. Er så glad på dine vegner. 1kg er jo kjempe da og endel cm har du klart å få bort også. Nei nå er det bare å fortsette med det du gjør altså. Må ikke la dette være en skulderpute. Godt jobba:-)

Meeei Jeg har gjort litt til jul allereder jeg så jeg er asjour med det meste. Jeg tenkte på å bake litt i dag. For typen min kommer på besøk i helgen. Han må jo få noe godt å tygge på. Hehe. Snakkes utover jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag er det avreise til julebord, så det blir spennende =) Skal på samme sted vi var i fjor, en hytte like ved tönsberg hele helga, med masse god mat =) Heldigvis er det lettere å spise litt mindre når man er sammen med så mange andre, det syns hvertfall jeg. Föler meg ekstra feit om jeg sitter å fråtser mens andre ser på. Så inntaket skal nok kontrolleres:P

Nå skal jeg pakke litt og sånn ^^ God helg folkens!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :D Var en veldig god start på dagen ja, nå har jeg fiksa leiligheten og pakket litt, vi skal avgårde å levere julegaver til familie og venner noen timer unna så da blir det overnatting hos svigers i natt. Største gutten har dusjet så nå skal jeg prøve å hoppe i dusjen mens han leker og minsten sover, ikke alltid like lett, hehe.

 

Kos deg på julebord Siljee, tipper dere får det hetl topp. Hvor i nærheten av tønsberg skal dere? Vi bor like utenfor skjønner du :)

 

Kos deg med kjærestebesøk dronninga, det blir nok godt å se hverandre igjen etter så lang tid! Ha en flott helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag er det avreise til julebord' date=' så det blir spennende =) Skal på samme sted vi var i fjor, en hytte like ved tönsberg hele helga, med masse god mat =) Heldigvis er det lettere å spise litt mindre når man er sammen med så mange andre, det syns hvertfall jeg. Föler meg ekstra feit om jeg sitter å fråtser mens andre ser på. Så inntaket skal nok kontrolleres:P

Nå skal jeg pakke litt og sånn ^^ God helg folkens!:D[/quote']

Lykke til på julebordet. Du klarer å stå i mot fristelser. Jeg hvet det.

 

Godt å få en armkrok å sitte i nå ja. Hehe

 

God tur til deg og dine Elletine. Snakkes snart igjen. GOD HELG ALLE de som blir borte i helgen:-) Jeg er her for det jeg. Hehe. Snakkes jenter:-) Lykke til alle som en i helgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok godt å få kjærestebesøk ja=) jeg vil også ha kjæreste:(! hehe, men det kommer nok skal du se:p har vanskelig for å bli forelska jeg..

 

Skal også på julebord idag. gleder meg! skal ha koldtbord faktisk, så da gjelder det bare å ikke forsyne seg så mye av det mest usunne! Unner meg litt vin idag da, men det fortjener jeg etter eksamen. hehe..=) så det blir kosemerkene mine denne helgen!

Skal bake lussekatter sammen med noen venner imorgen, det blir gøy=) men får holde meg til å spise en! nybakt gjærbakst er det beste jeg vet, så vanskelig å holde seg unna ja..

Nå er det ikke lenge til jul og jeg har enda ikke begynt på julegaver. huff og huff.. blir nok litt lettvinte løsninger i år ja. .,har enda to eksamener igjen før ferie.. =) men folk skjønner jo at jeg har det travelt.

 

Ha en strålende fredagskveld alle sammen, og kos dere:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok godt å få kjærestebesøk ja=) jeg vil også ha kjæreste:(! hehe' date=' men det kommer nok skal du se:p har vanskelig for å bli forelska jeg..

 

Skal også på julebord idag. gleder meg! skal ha koldtbord faktisk, så da gjelder det bare å ikke forsyne seg så mye av det mest usunne! Unner meg litt vin idag da, men det fortjener jeg etter eksamen. hehe..=) så det blir kosemerkene mine denne helgen!

Skal bake lussekatter sammen med noen venner imorgen, det blir gøy=) men får holde meg til å spise en! nybakt gjærbakst er det beste jeg vet, så vanskelig å holde seg unna ja..

Nå er det ikke lenge til jul og jeg har enda ikke begynt på julegaver. huff og huff.. blir nok litt lettvinte løsninger i år ja. .,har enda to eksamener igjen før ferie.. =) men folk skjønner jo at jeg har det travelt.

 

Ha en strålende fredagskveld alle sammen, og kos dere:D[/quote']

Kjæreste kommer nok med tiden vettu. Julebord tiden er over oss nå ja. Jeg skal ikke på noe julebord. Kjenner ingen der. Det kommer mange fra alle distriktenen vi har ruter å kjøre. Også er det vanskelig å få fri. Vi kjører jo aviser til og med lørdag. så det er ikke greit. du greier nok å styre unne de værste kcal bombene du. Du er flink du.

 

Det er vel ikke så lenge før du er ferdig med eksamen nå vel. Jeg krysser fingrene for deg.

 

Bakedag i morgen ja. det byr på utfordringer innimellom. Skal bare smake men... Hehe. Du klarer nok det også du.

 

Gaver er jeg snart ferdig med. Har bare til kjæresten igjen og guttungen. Hehe. Er ikke lett å kjøpe til dem nei.

 

Du får ha en fint på julebordet da så snakkes vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått trent i dag også. Syklet 15km på 1time. Nå fikk jeg nytt gulleple. Hihi:D Nå er jeg oppi 70 trimpoeng. Fy å det treet blir fult av epler med tall i seg. Å jeg er så glad fallerallera:-) God kveld vidre jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...