Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Skjønner godt at det ikke er noe særlig å kjøre rundt i tåke, dronninga ! Synes du er tøff som kjører rundt på natta med avisene jeg ! Er du alene, eller er dere to stykker sammen ?

 

Her har jeg pusset vinduer og tatt fram all påskepynten ungene har laget opp gjennom årene og pyntet rundt i huset, så nå begynner jeg å få litt påskestemning her :) Ute skinner sola, men det er litt surt og kaldt. Burde likevel gå meg en tur...Får se etter middagen,har kyllingfileter stående i ovnen nå.

 

Du har stadig flytteprosjekter på gang, dronninga. Skjønner at det kan bli slitsomt, men det roer seg vel snart som du sier, og så blir det jo litt trim også. ;)

Bursdagen går nok bra, du får ta deg noen små smakebiter, så blir det ikke så mange kalorier.

 

Jeg sitter her og vurderer om jeg ikke må bake litt til mine små i helga. Minstemann har så lyst til at jeg skal bake slike cookies som jeg bakte i jula. Så tror nesten jeg må gjøre det, for å feire at de nå har fått påskeferie. Da er det bare å prøve å holde seg unna å smake selv da :)

 

 

Ha en god helg alle sammen og en god påskeferie for de som starter den idag !

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga
Skjønner godt at det ikke er noe særlig å kjøre rundt i tåke' date=' dronninga ! Synes du er tøff som kjører rundt på natta med avisene jeg ! Er du alene, eller er dere to stykker sammen ?

 

Her har jeg pusset vinduer og tatt fram all påskepynten ungene har laget opp gjennom årene og pyntet rundt i huset, så nå begynner jeg å få litt påskestemning her :) Ute skinner sola, men det er litt surt og kaldt. Burde likevel gå meg en tur...Får se etter middagen,har kyllingfileter stående i ovnen nå.

 

Du har stadig flytteprosjekter på gang, dronninga. Skjønner at det kan bli slitsomt, men det roer seg vel snart som du sier, og så blir det jo litt trim også. ;)

Bursdagen går nok bra, du får ta deg noen små smakebiter, så blir det ikke så mange kalorier.

 

Jeg sitter her og vurderer om jeg ikke må bake litt til mine små i helga. Minstemann har så lyst til at jeg skal bake slike cookies som jeg bakte i jula. Så tror nesten jeg må gjøre det, for å feire at de nå har fått påskeferie. Da er det bare å prøve å holde seg unna å smake selv da :)

 

 

Ha en god helg alle sammen og en god påskeferie for de som starter den idag !

 

:)[/quote']

Hei igjen Tupp1. Jeg kjører alene ja. Er greit det da. Slipper å ha noen hengende over seg. Har opplevet ting som oppstår noen ganger. Har blitt forfulgt en gang og trua med knyttneven av noen som ville at jeg skulle kjøre dem. Har også kommet over butikktyveri også. Så det er en jobb som en må være litt på vakt.

 

Så flink du er da som har gjort i stand til påsken da. Jeg hvet ikke hvor påskepynten min er blitt av jeg så... Får se om jeg kjøper noe nytt.

 

Baking ja. Jeg anbefale appelsinkaken til GR. den er kjempe god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Tusen takk for gratulasjon - og dagen min er faktisk i dag' date=' så timingen var perfekt ;)

 

Ha en fin dag :)[/quote']

 

det var bare hyggelig. Jeg har hatt bursdag selv forrige uke. så jeg syns jeg måtte si noen ord:-)

 

Håper du får en fin dag og takk for at du stakk innom tråden min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helga startet med to filmer på kino, og tilhörende mengde med popcorn og godteri. Nå skal det nevnes at jeg jobber på kino og ser gratis film med fölge. Bare sånn at dere ikke tror jeg er rik eller noe;)

 

Har gått en tur med hunden igjen i finväret. Ellers har det ikke skjedd så mye egentlig. I morgen skal jeg jobbe og på besök til foreldrene mine på kvelden tenkte jeg.

 

På söndag, hmm. Kanskje en tur til Sverige? Kanskje bare slappe av, vi får se! Jeg plukka hestehov i dag :)

 

Apropos hestehov, jeg var på ridetime på onsdag. Fy så göy, men fy flate så stöl jeg er! Har jo ridd nå og da siden jeg var liten, og vokst opp med hester. Men aldri gått på egentlig undervisning. Så en time med masse trav og gallopp satt sine spor kan jeg si! Dagen etter gjör det vondt å sitte. Jeg stivner hvis jeg sitter rolig, og ser ut som en veldig gammel dame når jeg reiser meg opp for å gå, mangler bare rullator! Litt bedre i dag, stölheten har flyttet seg til innsiden av lårene, så jeg ser fortsatt litt snål ut når jeg går;)

Håper det er bra til i morgen. Og håper jeg ikke blir så stöl etter hver time, musklene blir vel mer vant til det etterhvert...

 

Og ja Tupp1, jeg tror nok det er lettere for meg å holde meg i skinnet i påsken som skal jobbe, enn for de som bare er hjemme eller på ferie.

Har bare fri på söndag jeg, og neste lördag og såndag. Jobber dobbelt flere av dagene i påsken også, sånn går det når man har to jobber...

 

Men god helg folkens! Kom dere ut i finväret dere som har det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Og god påskeferie for de som har tatt det allerede, hehe, noen goder må jo følge med å være student også ;)

 

Vekta viste opp 100 g i dag, ikke mye men nok til at piffen datt litt ut. Men men, var forberedet på det med all den godisen jeg har gafla i meg denne uka, har vært helt idiot etter et eller annet, skjønner ikke hva det er som skjer :)

 

Vi skal være hjemme frem til onsdag, da reiser vi på ferie til Kongsvinger og noen venner, skal et par turer til sverige å begynne å handle vin til bryllupet for det kan ta sin tid, hehe :) Må prøve å holde meg unna fristelsene som finns over grensa men blir nok en del ekstra kcal i påsken ja. Husker påsken i fjor da min mor akkurat hadde startet på GR og var sååå flink hele påsken med å veie maten og ikke spise mer enn de kcal hun skulle i godis. Sukk, så flink er nok ikke jeg! Veier maten osv men de kosemerkene er litt få noenganger i forhold til inntaket.... Fy på meg!

 

Nei, ha en kjempeflott helg jenter, nå skal jeg spise frokosten min her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen:-)

siljee: Ja kino er jo bra det. Hvertfall når du får det gratis for det er dyrt. Tilbehøret er ikke sååå bra vel. Men det hører vel til. Jeg syns det værste med kino er knitringen av sjokolade papir ol. Hehe. du ble støl av riding ja. det skal vist være veldig fin tening har jeg hørt. Stå på nå det er jo godt for kroppen det da.

 

Elletine:Dere skal bort i påsken ja. Det blir nok fint det. Ikke ta det tungt med 100gr opp. Jeg hadde 600gr opp denne uken. Har vel noe med søt inntaket her om dagen. Skjønner ikke hva kroppen driver med jeg. Men pytt pytt. Sånn er det vel i perioder. Så ikke fortvil du går sikker masse ned neste uke:-)

 

Ellers så skal vi være hjemme i påsken. God helg vidre. Skal hjelpe min søster å flytte ut her. Hun skal flytte til Oslo. Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff, hva er det som skjer med oss på denne her tråden ? Ser ut som alle har mistet grepet på slankinga nå ? :confused: Jeg fikk nemlig også i meg en ganske stor porsjon smågodt i går, og har til og med spist litt på morningen idag ;):) DET er det lenge siden jeg har gjort !!!

 

Hvordan skal vi klare å snu dette da ?

 

 

Misunner deg litt å ri, Siljee ! Gjorde det litt når jeg studerte. Vi red i små grupper på skogsturer o.l. Det var kjempekoselig ! Men her jeg bor nå finnes det ikke ett slikt tilbud, dessverre. Men kos deg masse med ridninga du,Siljee !

 

Her er det blitt gråvær nå. Snør faktisk litt også. Mann og barn er på trening, det er bare jeg som sløver idag, men eier ikke lyst til å gå tur i dette været.

 

Nei, nå får vi skjerpe oss alle sammen ! Vi skal da vel greie å gå ned litt til før sommeren, eller ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. Ta det med ro Tupp1. Dette går sikkert bra. Nå er det jo snart påske å da blir vi litt godtesyk noen og en hver:( Det går sikkert bra etter påsken. Det er fort gjort å gå lei også. Hvis en er slavis med maten og ikke unner seg noe. Til slutt så blir det bare kaos. Det er derfor vi har kosemerkene. Det lønner seg å spare opp hele uken å ha en godtedag f.eks på lørdag. Da kan en unne seg litt å ikke ha dårlig samvittighet. Det gjør jeg. Så ikke fortvil:-)

 

I dag skal vi i bursgad på kaer og kaffe. Så jeg har klart å spare opp til i dag:-) Ellers så er det fint vær her i dag. Sol og greier.

 

God helg vidre. Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaos ja, dronninga..det var faktisk ett godt ord, det er vel det jeg føler nå..har glidd helt ut her med godterispising nå. Det ble potetgull og smågodt igår + hjemmelaget pizza ;) Må liksom ha noe å kose meg med på fredagskveldene og lørdagskveldene, ellers så er det liksom ikke helg. Kunne klart meg med mye mindre, det vet jeg jo, har jo klart det før.

Koser du deg ikke med noe på helgekveldene, dronninga, eller spiser du noe sunt og godt ?

 

Huff, nå må jeg bare få til å skjerpe meg. Tror jeg må begynne å lage store salater igjen, som jeg kan småspise av utover dagen. Også må det bli VÅR her snart, så det blir koseligere å gå ut !!!

 

 

Ha det koselig i bursdag, dronninga !

 

Ha en fin dag alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei igjen Tupp1:-) Ikke fortvil. Ja jeg har mine synder jeg også. Forrige helg ble det punsjboller. Å de er ikke reint lite kcal bombe eller hva??? Det at vi vil ha noe søtt sitter i hodet mentalt. Det du kan kose deg med er råe grønnsaker med dip:-) Er jo kjempe godt det da. Lag dipen med kesam mager eller rømmekolle. Da har du kommet langt. Med sånn dip pulver i som du kjøper til potetgull. Det er kjempegodt da. Du kan også ta noe som heter Crom. Får kjøpt det på helsekostbutikk. Sukkersuget blir borte da men ikke fysingen.

Bare noen tips:-)

 

Da skal vi dra snart i bursdag. God helg vidre jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

God dagen jenter. Ja i dag ble det ugrei morgen for meg. Har akkurat kommet inn døra. Har vært i hybelen til kjæresten min. dro hjemmen i fra ved 8 tiden. skulle møte vaske byrådet kl 9. Så jeg har bare sovet ca 2timer på morgenkvisten. Skal en liten tur på butikken nå så skal jeg legge meg:-)

 

Ble dum frokost hastefrokost:o Heiv inn på et par skiver og Når jeg venta på at han skulle bli fredig ble det jaggu meg boller med sjokolade i også. nei det går rett i dass:( I morgen skal jeg veie meg igjen også. Jaja. Får se da om nåla peker oppover. Har blitt mye rar spising i det siste. Kjerpings må til nå.

 

vi skal ha kylling med ris og masse salat til middag da. Det er da noe sundt hvertfall.

 

her skinner sola og fint vær å jeg vil bare legge meg. God dag vidre jenter. Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner du er sliten og lei når du fikk sovet så lite. Og når man er sliten og trøtt er det ekstra lett å hive i seg noe søtt, som f.eks sjokoladeboller. Det er ikke enkelt det der :) Men kanskje du føler deg bedre når du får sovet nå, og kanskje har energi til en sykkeltur f.eks, så føler du deg bedre etterpå ?

 

Jeg har heller ingen god dag. Lett å skylde på slankinga, og at den ikke går som planlagt, men vet jo det kommer mest av de plagene jeg har dag ut og dag inn :(

Går og venter og venter på å få en dato for operasjon, men med det helevesenet som er i Norge, så tar det jo mange, mange måneder før en kan få hjelp, om det ikke er livstruende det en lider av. Prøver å holde ut plagene med best mulig humør, men det er vanskelig synes jeg. Har mest lyst til å sette meg ned å grine mange ganger :(

 

Ja, dette ble ett skikkelig hjertesukk fra meg...Synes nesten det er ekstra tungt nå når det begynner å bli vår ute, det er sol, og folk smiler og er glad. Jeg føler at jeg må se glad ut jeg også, mens inni meg er jeg lei meg.

 

Håper på å komme tilbake med bedre humør og motivasjon til dere andre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei allesammen:-)

Uff da Tupp1. er ikke greit for deg å ha vondt da. Håper det går fort for deg å få en operasjon snart da. Så du kan se lyst på livet igjen:-) Hvordan operasjon skal du ha? Hvis du ikke vil si det så ikke gjør det.

 

Jeg har fått sovet litt på morgenkvisten i dag. Hadde ikke mye lyst til å dra på jobb i natt men... Fikk ikke sovet noe særlig i går for sola er på soverom siden å det var jo full sol her i går. I dag er det overskyet.

 

Jeg skal snart til legen med urinprøve. Jeg har urinveisinfeksjon så han ville sjekke om tablettene virket. Også skal jeg bli med på ettersjekk på hånda til kjæresten min i dag. Enda en dag utenom det vanlige. Hehe. Men det er greit at det skjer noe da.

 

jeg har veiet + målt meg selv i dag:-) 800gr ned og -4cm. er veldig fornøyd etter masse tull jeg har fått i meg og ikke noe regelmessig måltider.

 

Ha en god dag allesammen. Å Tupp1 Hold motet oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang, dronninga ! Det har du fortjent veldig ! :( Synes du er kjempeflink til å være positiv og stå på. Du er iallefall ei flott dame uansett hvor mye du veier, det vet nå jeg, selv om jeg bare kjenner deg fra forumet her ! :(

 

Takk for oppmuntring, dronninga ! Det varmer. Har ikke lyst å si så mye om hva det er på nettet, jeg liker å være litt anonym her. Alle slags mennesker som leser. :)

 

Hvordan går det med urinveisinfeksjonen din da, dronninga ? Håper du blir bedre fort ! Og så snill du er som blir med kjærsten din på kontroll !

 

 

Jeg skal avgårde å se på en bursdagsgave idag, også må jeg få prøvd å gått meg en tur. Sol idag også, og det er mye mindre vind idag, så nå har jeg ikke så mye unnskyldning for ikke å gå ut.

Må vel begynne å pakke litt også, for i morgen reiser vi bort.

 

Ha en fin dag alle sammen ! og en klem til deg, dronninga !

 

 

Glemte helt å si hva vekta viste her, men det var ikke spennende ; står på stedet hvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Gratulerer med så flott nedgang dronninga! 800 g er jo kjempebra :(

 

Her går det rett i dass med meg, jeg bare synder og synder på ferie men er litt godt også på en måte!! Kommer sikkert til å legge på meg fire kg minst iløpet av uka men det grå jo av igjen til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Ja takk for det jentere. Har sliti litt mentalt i det siste også skal jeg ha tante rød på besøk til uka å da er jeg veldig sulten en tid i forveien. Ellers er jeg fornøyd med resultatet i dag.

 

Tupp1: glad å høre at du liker det jeg skriver her til deg. Må jo backe opp hverandre. Urinveisinfeksjonen er ikke borte etter flere dager på tabletter. Så nå har jeg fått en ny type. skal inn til legen med ny prøve etter Påsken. God påske tur til deg og dine. Snakkes over påsken da:-)

 

Soleia Takk og god påske til deg og dine:-)

 

Elletine: Takk skal du ha. Du skal jo unne deg litt på sånne dager som nå da. Du kommer sikkert for inn i det igjen når hverdagen kommer. Og god påske til deg og dine. Snakkes over påsken:-)

 

God kveld vidre alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 500 gram i dag :) Ikke velfortjent i det hele tatt med tanke på all godteriet jeg har stappa i meg, men det får nå väre.

Jeg tror grunnen er at jeg har en uke fri fra p-pillene mine, pleier å gå ned litt da:) Er på mitt letteste på lenge nå =) 93,3 kg...

 

Så da er det bare å stå på!

 

God påske alle sammen!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle her inne en riktig god påske !! :)

 

Vi har strålende vær her, får bare håpe det varer noen dager til.

 

Nå skal det pakkes til påsketur, gleder oss til det.

I morgen blir det stor bursdagsfeiring, så da kommer det nok til å bli en god del kalorier på meg, og sikkert noe de andre dagene også, men skal prøve å begrense meg.

 

Gratulerer med nedgang Siljee ! Arti å se nye tall på vekta ! :(

 

Fint at du koser deg i påskeferien, Elletine, godt å ha en pause fra slankinga ogå :(

 

God bedring til deg, dronninga !

 

 

HA EI KJEMPEFLOTT PÅSKE ALLE SAMMEN !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Så flink du er Siljee, gratulerer så mye med nedgangen!! Stå på sånn fremover så går det så bra så :(

 

Nå har jeg vært å gått rask tur med bikkja i 40 min, det var godt det! Tror jeg skal prøve å få gått en liten tur til litt senere i dag, både jeg og Pen trenger det :) Gikk litt på en grusvei inni skogen og det var så godt å høre fuglene som kvitret og at det var stille rundt meg, var veldig sølete etter to døgnmed regnvær så skal prøve en annen vei senere, den er litt hardere pakket med grusen og mindre gjørme.

 

Jeg har lånt vekta her et par ganger og den viser ca. 70 hver gang men det er en gammel vekt med sånn hjul på så vet ikke hvor mye den stemmer, hehe, blir spennende å se når jeg kommer hjem til mandagen! Kommer ikke til å veie meg denne uka for det gjør meg nok bare deprimert :(

 

Nei nå får jeg komme meg tilbake til unger, gubben og vertskapet her, må finne på noe godt til middag her... Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei alle sammen:-) Så er påsken over oss.

Elletine: Så flink du er til å gå tur da. Det er jo kjempebra det. Håper at været holder seg. Var veldig grått i morres og solen kom ikke før på eftan. har gjort minst mulig i dag.

 

Tupp1: God påske til deg også.

 

I morgen skal vi på middag til sviger`s i Strømmen. det blir nok koslig:-)

 

God kveld vidre alle sammen og god skjærtorsdag vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei alle sammen som ikke er på påsketur:-)

 

I går var vi til middag hos svigers:-) Ble litt mere middag en vanlig. Men fikk ikke i meg lunsj,mellommåltid eller kvelds. Ble litt dum dag med maten men..

 

I dag skal vi ha spagetti bolones.

 

Fin vær i dag også her:-) Så solveggen er flittig i bruk. Skulle kanskje ha gått meg en tur men....:) Men tenker jeg tar sykkelen etterpå.

 

Fortsatt en god påske alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei alle sammen. Har blitt en rar spising + endel snop i påsken. Endelig er det normal uke snart. I Dag blir det bare kjøring med bil. Skal kjøre hjem sønnen til kjæresten min helt opp til Våler i Hedemarken. Så god dag vidre jenter. Så snakkes vi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så er det straks hverdag igjen. Har hatt en koselig påske sammen med venner og familie, men det har blitt mye god mat, kaker, vin, snop etc, og været har ikke vært det beste, så det har ikke blitt så mye turgåing. Men gikk en knallhard tur på over 2 timer igår. Damene jeg gikk sammen med var i knallform, og hadde ett enormt tempo, hadde problemer med å holde følge ! :)

 

Heldigvis har det vært mildt, så det har smeltet godt. Deilig med bare veier ! :( Men nå snør det faktisk ute ! Håper det smelter fort.

 

 

Har veiedag i morgen. Tror ikke jeg klarer å la vær å veie meg...

 

 

Håper alle sammen har hatt en fin påske !!

 

Snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...