Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Veide meg idag, fant ut det ble for lenge å vente til neste uke.

Veide 75,5, så da er jeg endelig nede på 75-tallet ! :D Tør nesten ikke helt tro på det, for har hatt ett vektplatå nå lenge på 76-tallet, men nå SKAl jeg være flink og ikke komme opp på 76-tallet igjen !

 

 

Strålende sol her idag som igår. Skal gå meg tur og jobbe endel utendørs, så jeg holder meg i aktivitet idag også.

 

Ha det fint !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga

Heihei alle sammen:-)

 

En regnfull dag hos meg her:( Har vel sluttet å regne men er veldig utrygt. Men jeg må ut i dag. Min far kom med et lass med grus som jeg må jevne ut på veien her. Masse trimpoeng blir det vel:-)

 

eller så har jeg snart fått i meg frokost. Middag hvet jeg rett og slett ikke hva blir til i dag.

 

Tupp1: Så bra da at du har gått ned på 75 tallet. Håper jeg snart kommer ditt også. Vi får bare stå på vidre så kommer vel resultatene haglende:-)

 

God dag vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare inn her for å sparke meg selv i baken:p Har ikke kommet meg ut på tur enda, men nå skal jeg komme meg avgårde !!!!

 

Du kommer til å nå 75-tallet du også, dronninga, bare vær litt streng med deg selv ei stund nå !

 

Jeg har skeia ut med ei brødskiv med margarin og appelsinmarmelade idag.

Synes det er ganske utrolig egentlig at man kan få dårlig samvittighet for ei brødskive, men det har jeg faktisk.

 

Nei, ut på tur - aldri sur ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg ut på tur i går, men ble litt kortere enn planlagt. Traff en kjenning og ble stående så lenge å skravle, så plutselig var det på tide å komme seg hjem til andre oppgaver, men er egentlig fornøyd om jeg kommer meg på tur hver dag :)

 

I dag er det faktisk også litt sol her, så blir uteaktiviteter idag også.

 

Har ellers bakeplaner, tenkte jeg bl.a skulle bake matmuffins. Har ikke gjort det før, men fått oppskrift av ei som syns de var gode, så må prøve de !

 

Hvordan går det med dere andre ? Siljee er vel i Syden og koser seg, men hvor er du blitt av ELLETINE ?

 

Og dronninga da ? Har du tenkte å holde deg unna snop i helga ? :D

 

Jeg er faktisk litt usikker selv, om jeg skal unne meg noen få smågodt...hmmm..får se :cool:

 

Nei, nå må jeg få unna litt arbeid her !

 

Snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. Så er helgen her igjen da:-)

 

Tupp1: Så bra at du fikk gått tur da. Godt det. Jeg fikk vasket ned badet og vaskerommet mede i kjeller etasjen. Så i dag er jeg støl i magen. Dro også ut litt singel i veien her i går. Så det gjorde susen. Men er helt ødelagt på kvelden også når jeg har stått på litt. Er det alderen som tynger??? Uff har ikke vært sånn før i kroppen. Alt værker. Men det får bare være sånn. Tengte jeg skulle få en henvisnin g til fysioterapaut. For er helt ugrei i nakke og skuldere nå.

 

Var å snik veide meg i dag. Hehe. Gått ned nesten 1kg. Så da blir det spennende på tirsdag. Ja jeg skal holde meg unna godis nå i helgen. Nå får det være nok med utskeielser. Da når en jo ikke målet sitt akkurat. Nei nå er det bare å brette opp armene å ta det siste røfte av kg før sommerferien:-)

 

Ellers et grisevær her i dag:( Solen lar vente på seg.

 

Skal ha hamburger til middag. Min sønn ville ha det. Jeg får bare lage en god salat ved siden av.

 

God dag vidre jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, dronninga, ikke bra at du føler deg så utslitt når kvelden kommer og har vondt i nakke og skuldre. Men du har jo stått på mye i det siste med å jobbe utendørs og i tillegg vaske rundt inne, så kanskje du bruker mange uvante muskler og gjør for mye på en gang ?

Jeg får mest vondt i nakke og hode av stress, skal lite til før jeg stivner. Kan hende det også påvirker deg. Få deg bare henvisning til fysioterapeaut nå hvis det er ganske ille, før det setter seg altfor hardt, da er det vanskelig å bli kvitt det.

 

Jeg har enda ikke vært ute idag. Gikk så mye tid bort i baking og alt mulig annet.

 

Og så har jeg syndet..kjøpte yogurtis for å ha i fryseren til dessert. Er egentlig ikke så glad i is, så det er greit å ha liggende. Men hadde det så travelt med å komme igang med bakinga, at jeg glemte å sette isen i fryseren, og når jeg oppdaga det, hadde den nesten tint helt. Hadde ikke noe annet valg da enn å spise en god del av den...:) Den var kjempegod, sjokolademintsmak, med store sjokoladebiter :)

 

Kjempebra forresten at du har gått ned ett kilo ! :)

 

Nei, vet ikke om jeg gidder å gå meg tur, er litt kjedelig også, litt lei av det :D

 

 

Men skulle vært en liiten tur iallefall, for samvittigheta si skyld..

 

Får se..snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, i går synda jeg skikkelig...:D Spiste jo først masse yogurt-is, og på kvelden spiste jeg ett par stykker ferdigpizza, potetgull og smågodt :eek: enda jeg egentlig ikke hadde så veldig lyst på det !!

Enkelte ganger skjønner man seg bare ikke på seg selv, akkurat som om man bevisst jobber mot seg selv og sine egne ønsker. Tenk å ødelegge slik for seg selv da...

 

Jaja, gjort er gjort og alt det der :)

 

Nå er det bare å begynne på nytt igjen !

 

I dag skal vi avgårde for å se om vi finner noen nye klær til ungene.

 

Faktisk delevis sol idag og, men mye vind. Klestørk iallefall, passer bra, holder på å vaske opp vinterklærne så de kan pakkes bort ! :)

 

Ble en liten tur på meg igår, ca 15 min. tror jeg, men hadde ikke energi til mer akkurat da. I natt har jeg fått sovet litt mer, og føler meg litt mer opplagt, så skal prøve å få til en lengre tur idag. MÅ jo det etter gårdagens idioti !

 

Ha en fin lørdag alle som er innom og leser !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei Tupp1. I går vare det dårlig vær her. Det var sol,regn og haggel og det blåste veldig. Så det var veldig skiftende vær i gåt.

 

Vi fikk vasket resten av rekkverket på verandan. Så nå er det klart til å male. Skal prøve å få 2 strøk til 17mai:-)

 

I dag er det kiftende sky dekke med sol. Å i dag skal vi i bursdag til tante barnet mitt. Ikke bra med kaffe og kaker som hører med bursdag.

 

så i dag blir det speil egg til middag.

 

uff da Tupp1. Ja utskeielser er ikke bra. Men sånn er det i blandt. men du er flink å gå turer du da syns jeg. Jeg har hatt min periode jeg også med sjokkis:( Men har kommet litt over det nå tror jeg:o Blir så fort lei når en har vært flink lenge. Da sprekker liksom ballongen. Men nå begynner jeg på nytt kurs i morgen så da må jeg skjerpe meg. Er vel siste frist nå før sommerferien. Beltaler litt for denne morroa også. Så nå er det bare å gi gass:-)

 

God helg vidre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som om du er kjempeflink for tida, dronninga ! Blir spennende å høre på tirsdag ! :)

 

Ble ingen turgåing på meg igår, for vi trakka rundt i butikker i mange timer, og når vi kom hjem var det å starte med kveldskos. Det ble tacopai. Godt, men litt for mildt etter min smak :)

 

På kvelden spiste jeg kokosboller. Skal jo ikke være så kaloririke, men når man spiser 6 stk på rappen, blir det nok noen kalorier likevel :)

 

Idag har jeg vært ute i hagen å jobba, så det ble litt trim der.

men så kom sønnen min hjem med softis med lakrisstrø på..han hadde bare spist litt, og spurte om jeg ikke ville ha resten (han vet at jeg elsker det). Klarte ikke motstå, han hadde så lyst å glede meg også ! :) Og det var jo bare nydelig !!!

 

Jaja, nå er straks kyllingfileene klar her. Får se om jeg kommer meg på tur idag. mangler litt energi for tida.

 

 

Kos deg i bursdag, dronninga !

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Synes det høres ut som om du er kjempeflink for tida' date=' dronninga ! Blir spennende å høre på tirsdag ! :)

 

Ble ingen turgåing på meg igår, for vi trakka rundt i butikker i mange timer, og når vi kom hjem var det å starte med kveldskos. Det ble tacopai. Godt, men litt for mildt etter min smak :)

 

På kvelden spiste jeg kokosboller. Skal jo ikke være så kaloririke, men når man spiser 6 stk på rappen, blir det nok noen kalorier likevel :)

 

Idag har jeg vært ute i hagen å jobba, så det ble litt trim der.

men så kom sønnen min hjem med softis med lakrisstrø på..han hadde bare spist litt, og spurte om jeg ikke ville ha resten (han vet at jeg elsker det). Klarte ikke motstå, han hadde så lyst å glede meg også ! :) Og det var jo bare nydelig !!!

 

Jaja, nå er straks kyllingfileene klar her. Får se om jeg kommer meg på tur idag. mangler litt energi for tida.

 

 

Kos deg i bursdag, dronninga !

 

Klem[/quote']

Et tips Tupp1. bruk tacokrydder. da blir det ikke så tamt. Vi hadde hjemmelaget pizza i går. Jeg pleier å bruke tacokrydder + Pizza fyll. Da blir det smak på maten. Spesielt med tacokrydder.

 

Is er vel ikke så hakkande galt det vel. Er jo istid nå så.... Hehe.

jo takk for det med bursdag. Jeg trengte det nå å bli bedt bort.(ikke akkurat)

her blir det lite med middag. Ble litt sent når vi stod opp. Er ikke lenge siden jeg spiste lunsj. Tar det vel igjen med kaker. Hehe. Nei jeg skal moderere meg med kakespising ja. Skal ikke gå opp noe mere nå nei.

 

god dag vidre Tupp1 og alle dere andre som er innpå her å titter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dronninga : Jeg brukte tacokrydder, men skulle nok hatt i mere enn en pose, for jeg liker det litt sterkt. :)

Ungene spiste lite av det, de syns vanlig taco er bedre, så når de ønsket vanlig taco idag isteden, får de slevsagt det til kvelds idag, som den snille mammaen jeg er :) Neida, men jeg hadde alle ingrediensene i hus, så det er helt greit å ta det til kvelds idag, istedenfor brødskiver.

 

 

Jeg er godtesjuk, mye mer enn jeg var før i helga når jeg spiste alt godteriet.

Spiste litt ananas, men det hjalp ikke..har vel havna på sukkerkjøret nå..lenge siden sist egentlig...

 

Snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei Tupp1. Ja det spiller vel ingen rolle når en spiser bortsett fra når en skal legge seg. Det ble sen middag på oss på lørdag. Jeg tror den ble halv ni jeg. Guttungen sa nattmat. Hehe. frekke fyren:-) Vi fikk vasker ferdig rekkverket på verandan innimellom skurene her. Så nå er det bare å male i vei.

 

Er fint vær i dag. Så nå skal jeg snart ut å male. Min sønn har examen i nynorsk i dag. Det kommer vel en tlf snart. Kom å hent meg:eek: Jeg skal til tannlegen seinere i dag også.

 

Det blir fisk til middag i dag med poteter, grønnsaker og saus. Sunn middag:-)

 

Ja det sukker suget er ikke noe å spøke med. Bruker du noe som heter crom???

Jeg tar 1 tablett hver dag. Det hjelper. Prøv det hvis du ikke tar det. Du får kjøpt det i helsekostbutikk. Bare et tips. Ananas er ikke det samme som sjokolade men en bedre erstatning. Du kan jo spise mørk sjokolade også. Det er vist best. Jeg syns ikke noe om mørk sjokolade jeg da.

 

Det gikk bra i bursdag i går også. Det ble 1 stk sjokolade kake , 2 stk vannbakkels og 1 stk ostekake. Det ble ikke så galt. For vi rakk ikke å spise middag. hehe. Jeg hvet det var dumt men...

 

Snakkes da . og god dag vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var det mandag igjen, og denne uka må jeg prøve å være flink !!

 

Var ikke noe flink i helga. Ble noe søtt både fredag, lørdag og søndag. Ikke bra !!

 

Tror det er noe feil med vekta mi. Den er så ustabil, tror jeg må skifte batteri på den.

 

 

I dag høljeregner det her. Sludda faktisk tidligere. Blir ingen gåtur så lenge det er slik iallefall.

 

Du får kose deg ute i sola, dronninga og samle trimpoeng ! :)

 

Angående krom så har jeg prøvd det tidligere, men synes ikke det hjalp noe særlig.

Går egentlig bra med søtsuget så lenge jeg spiser noe sunt ofte nok, og holder meg unna søtsaker synes jeg :)

 

 

Snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

God kveld alle sammen:-)

 

Da ble det 4timer maling på meg i dag. Masse trimpoeng der gitt:-) Hehe.

det gikk bra hos tannlegen også. Null hull:D

 

I morgen blir det veiing og måling på meg. Det er jeg spendt på nå:)

Da kommer resultatene i morgen.

 

Jeg holdt meg unna godis i helgen Tupp1. Men ble kaker på meg da i går. Men det får jeg tåle.

 

God kveld vidre alle som en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen nedgang på meg denne uka, står på stedet hvil. Er egentlig fornøyd med det, spiste for mye tull i helga. Er bare glad jeg slipper å se 76-tallet, det er jeg så lei ! :)

 

Denne slankinga har gått mye saktere enn jeg hadde tenkt, har nok ikke jobba hardt nok. Det er jo ingen unnskyldning, men føler jeg har måtte bruke så mye energi på å mestre hverdagen med de plagene jeg har + ta meg av familien, hus og hjem, at jeg ikke har hatt overskudd til å jobbe så hardt med å gå ned i vekt.

 

Nå er det ikke så lenge igjen til jeg skal opereres. Kjenner at jeg er veldig spent. Det er litt usikkert på om operasjonen vil bli vellykket :)

Skal være så glad om den går bra !!!

 

Må ta det med ro en stund etter operasjonen, men håper jeg etter en stund er klar til å ta fatt på slankeprosjektet for fullt igjen.

 

Så fint det var null hull hos tannlegen dronninga og at du fikk så mange trimpoeng !

 

Spent å høre på veiinga di idag ! Tror det går kjempebra !!

 

Ha en fin dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei tupp1:-)

veiingen gikk jo bra det. gått ned 700gr og -3cm denne uke. Nå håper jeg at jeg bikker over på 76tallet. Er lei av å vake på 77tallet. Men jeg er fornøyd jeg. Jeg merket at kroppen var opplåst forrige uke. Helt på tryne men... Så blir det hvis en ikke passer på:-)

 

Så bra da Tupp1 at du snart skal under kniven. det skal blir godt for deg å bli ferdig med det. jeg skjønner at du har mye å stri med. Stor familie og ting og tang som må gjøres i det daglige. Da blir det ikke så mye tid til deg selv da nei. jeg syns du er flink jeg til å stå på selv om du har mye vondt. Du får slappe av litt da når du blir operert. Jeg sier lykke til for det trenger du. Er det en omfattende inngrep???

 

Nå skal jeg en tur på butikken også blir det vel maling etterpå tror jeg. er fint vær i dag også:cool:

 

Middag hvet jeg ikke helt enda hva vi skal ha. Kommer tilbake til det senere.

 

snakkes da og god dag vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønskninger, dronninga ! Jo, inngrepet er ganske stort, vet det blir en god del smerter etterpå også, så kan ikke si jeg gleder meg akkurat, men forhåpentligvis blir jeg bedre etterpå. Skulle gjerne fortalt deg mere, men liker ikke å fortelle for mye på åpent forum, er redd for å bli gjenkjent, liker å være anonym her :)

 

Gratulerer med nedgang, dronninga ! Nå kan du være stolt av deg selv, synes du har vært kjempeflink med å trimme og stå på i det siste ! :)

Litt morsomt når du forteller om det du holder på med, for man lager seg jo sine egne bilder inne i hodet. Jeg bruker å se for meg huset ditt som du styrer å maler på nå. Ser for meg at det er opp en lang bakke, siden du snakka om den store avkjørselen som du måtte måke i vinter :)

 

Jeg har styrt med å vaske vinduer innvendig og utvendig idag, strøket litt duker, tørket støv og masse sånt.

 

Nå skal jeg snart avgårde med eldstemann å se om vi finner en ny jakke til han, alt fra i fjor er for smått.

 

Har forresten meldt meg inn i en annen ny tråd her inne idag. Husker ikke hva den heter nå, men jeg tenkte jeg kunne ha to tråder å være i, siden jeg er så skravlesyk, og det kan være litt stille her inne noen ganger. Men jeg kommer til å være her inne også selvfølgelig ! :)

 

Nå må jeg stikke !

 

Vi snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. Da ble det ikke maling i dag men har gjort i stand bobilen til turen vi skal ha i helgen. Har støvsuget og banket puter og lagt på sengen på hemsen. Nå er samboeren min ute å vasker utvendig:-)

 

Ååå jeg gleder meg til sommerferien:-) Vi hvet ikke hvor vi skal dra. Men vi drar vi så får vi se. Vi skal ha ferie i begynnelsen av juli i 3 uker:-)

 

Det er greit det Tupp1. Jeg har egentlig ventet på det at du skal finne en annen tråd som det er litt mere folk på. Jeg har skjønt på deg at det er for rolig på tråden min.Er greit det å få litt annet innputt herogså. Så du får bare komme innom da når du føler for det. Jeg skrivermed andre her inne jeg også. Men det blir som regel hilsen og sånn.

 

ja ungene vokser vettu. Håper det blir fint vær da for barna. Ikke noe særlig å gå i tog i drittvær. Ja operasjoner er ikke noe å spøke med. Men lykke til fordet.

Du har fått en følelse av hvordan jeg har det her ja. Jeg skriver jo bare hva jeg driver med her om dagen. Letter hjertet mitt litt her. Blir nesten som en dagbok dette her.

 

I dag har det blitt stekte poteter med speilegg og salat til . Stekte opp litt falukorv også. Enkelt og godt.

 

God dag vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjempekoselig å dra på tur med bobil, dronninga ! :)

Vi har enda ikke planlagt noen sommerferie, må se hvordan det blir med helsa mi først.

Jeg kommer innom her akkurat som før, dronninga ! :) Er bare så glad i å skarvle.,så de dagene det er stille her, savner jeg noen å skravle med. Må liksom inn her ofte for å lese og bli motivert, og for å få ut lufta litt som du sier ! :)

 

Vi snakkes vi, dronninga !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Høres kjempekoselig å dra på tur med bobil' date=' dronninga ! :)

Vi har enda ikke planlagt noen sommerferie, må se hvordan det blir med helsa mi først.

Jeg kommer innom her akkurat som før, dronninga ! :) Er bare så glad i å skarvle.,så de dagene det er stille her, savner jeg noen å skravle med. Må liksom inn her ofte for å lese og bli motivert, og for å få ut lufta litt som du sier ! :)

 

Vi snakkes vi, dronninga ![/quote']

Den er grei den vettu:-) Jeg skulle nok vært her oftere jeg men det er masse som dukker opp i løpet av dagen så det får bli som det blir. Bare du ikke blir helt borte for meg da. Elletine og de andre har jo blitt helt borte her inne. De har vel fult med sitt. Rart med det . Men det er liksom mere å ta seg til om våren og sommeren og om vinteren så går tiden så sakte og da er det mange her inne hjerne hele dagen.

 

jaja. God kveld vidre Tupp1. Snakkes vel mere i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg ikke blir borte, dronninga ! Må jo komme hit å prate med deg så ofte jeg kan, vi er jo blitt så gode forumvenner vi ! :)

 

Ha ei fin vakt på jobb i natt, så snakkes vi i morgen !

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til idag ?

 

I dag får jeg ikke til å gjøre så mye fornuftig. Sov så dårlig i natt, er begynt å grue meg så til operajonen..:)

 

Ha en fin dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei Tupp1. Her er det bra. Men måtte stå opp tidlig for å hente guttungen på skolen. Men klarte å legge meg til å sove da vi kom hjem. Har bare blitt sosedag på meg. Blir sånn når jeg blir avbrutt i søvnen. Hehe.

 

Uff da gruer du deg ja:o Det hadde vel jeg gjort også. Men tenk på det at du skal blir bra. Du må jo det for å holde deg oppe. For halvannet år siden ble jeg operert for galle stein. Jeg grua meg ikke men... Hmmm. Jeg gledet meg ikke heller.:) Men kort inngrep da. Kikkehull operasjon. Jeg hadde så annfall at jeg trudde jeg skulle kreppere her. Jeg hadde 3 steiner på 1cm som kilte seg fast innimellom. Jeg hadde sånne anfall på jobben også. Jeg trudde aldri jeg skulle klare meg igjennom jobben. Klarte ikke hele jobben da men noe. Men er glad jeg er kvitt det. Det tok bort blæra også. Kom hjem samme dagen. Men det går nok bra med deg også kan du skjønne.

 

I dag er det skiftende vær. Litt sol og masse skyer. Blir maling på meg i dag. Vi ble ferdig med bobilen i går. Står utenfor her å skinner i mot oss:-)

 

har hatt problemer med datan i dag. Har ikke kommet innpå nette. Måtte få nytt passord fra telenor her. Men nå er det bra ser det ut til.

 

I dag blir det go og mager Wienerpølser på oss til middag.

 

Og Tupp1 Godt å høre at du ikke blir helt borte for meg da. Hehe. Ugreit i snakke med meg selv kan du si. Hehe. Ha en god dag da og prøv å ikke tenk på hva du skal igjennom.

 

ha en god dag vidre alle og en hver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hørtes ikke mye godt ut å ha gallestein, dronninga :) Bra operasjonen gikk bra, og at du ble bra igjen.

 

Jeg skal ikke ha en kikkehullsoperasjon, og vet som sagt at det blir mye smerter etterpå. Overlever nok, men gruer meg veldig, ja.

Mister matlysten når det er sånn. Har spist ett knekkebrød og noen tugger pære idag, får ikke ned mere...Sikkert største pysa på hele forumet :)

 

 

Flink du er å holde på med alt mulig arbeid, dronninga ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

NÅ er jeg tilbake igjen :) Vi fikk nye huseiere 1. mai og da forsvant nettet vårt over en uke, fikk det tilbake for et par dager siden og siden da har det kommet og gått hvert 5. min så har begynt å skrive mange ganger men nettet har alltid blitt borte før jeg har fått puplisert innlegget mitt... Nå håper jeg det går (som jeg har skrevet 15 ganger før disse dagene)!

 

Vekta mi står på 67.9 kg nå, har gått ned totalt 10,1 kg. Hadde håpet på å kommet ned til 65 kg men får se hvordan det går, har stått stille i to uker nå. Det er min egen skyld for har ikke vært noe flink, kjenner jeg er slapp i fisken og egentlig ganske daff. Men men, får jeg bare skjerpet meg meg den magetrimmen så hjelper det nok, bare jeg får strammet opp den litt er jeg ganske fornøyd nå. Gubben sier jeg ikke må gå ned noe mer nå, egentlig litt enig selv også for jeg vil ikke være for tynn heller, vil ha litt igjen på kroppen. Jeg har grov kroppsbygning så tror ikke det hadde vært spesielt fint heller for da hadde det vært bein stikkende ut overalt :)

 

Nå er det snart 17. mai, da skal vi grille elgkjøtt, gleder meg! Får besøk i morgen av mamma og et par søstre så da blir det liv i heimen her, de blir til 19. mai også møter jeg dem i London 21. mai, gleder meg som en unge! Blir sååå deilig å rusle rundt i London å shoppe i fred, uten mann og barn på slep :) Har skrevet ned på en lapp hva jeg trenger for å få en fin basisgarderobe så skal se hva jeg finner der borte, har ikke alt for mye på handle for men jeg er junkie etter alt som heter salg så burde gå fint å få med meg noen plagg hjem igjen...

 

Tupp1, det går nok helt fint med operasjonen din, prøv å ikke grue deg selv om det er vanskelig :) Prøv å tenk at du blir bedre etterpå og at da er det verdt plagene som følger meg...

 

Syns dere begge to er flinke for tiden med både trim og mat, jeg har gått 1 tur der jeg tok 3,1 tp denne uka, tenkte å legge meg på gulvet å ta en pilatesøkt nå mens minsten sover, er hjemme med han i dag så da får jeg benytte muligheten. Hadde planlagt å gå lang tur i dag men så stod vi opp til regnvær, typisk! Skal vaske hele huset etterpå også så da blir det jo litt tp der også.

 

Ha en flott dag jenter, vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...