Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Hei !

 

 

Så koselig å se deg her inne, Elletine ! Tenkte du følte deg ferdigslanka og ikke gadd å være her inne lenger :) Men høres jo ut som om du er ganske ferdigslanka også da.

Min erfaring er at jeg må bli ganske så tynn om jeg ikke skal ha noen mage. Når jeg var syk i fjor vinter, veide jeg bare 55 kilo(på173 cm), og da var jeg så tynn at skuderbladene og hoftebeinene stakk ut - ikke pent ! ), og da var det ikke noe mage igjen heller. Men når jeg veide 62-63 var jeg slank ellers, men litt mage hadde jeg. Det er vel magemuskler som er litt ødelagt etter fødsler og sånn også som bidrar tenker jeg.

 

Høres deilig ut med besøk og Londontur ! Kunne godt tenkt meg en sånn "dametur" jeg også ! :)

 

Nei, nå må jeg pakke ferdig, reiser til sykehuset idag.

 

Takk for lykkeønskninger og kryss fingrene for meg i morgen! :)

 

Blir borte noen dager, men vi snakkes snart !

 

Ha det bra sålenge, alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga
Hei !

 

 

Så koselig å se deg her inne' date=' Elletine ! Tenkte du følte deg ferdigslanka og ikke gadd å være her inne lenger :) Men høres jo ut som om du er ganske ferdigslanka også da.

Min erfaring er at jeg må bli ganske så tynn om jeg ikke skal ha noen mage. Når jeg var syk i fjor vinter, veide jeg bare 55 kilo(på173 cm), og da var jeg så tynn at skuderbladene og hoftebeinene stakk ut - ikke pent ! ), og da var det ikke noe mage igjen heller. Men når jeg veide 62-63 var jeg slank ellers, men litt mage hadde jeg. Det er vel magemuskler som er litt ødelagt etter fødsler og sånn også som bidrar tenker jeg.

 

Høres deilig ut med besøk og Londontur ! Kunne godt tenkt meg en sånn "dametur" jeg også ! :)

 

Nei, nå må jeg pakke ferdig, reiser til sykehuset idag.

 

Takk for lykkeønskninger og kryss fingrene for meg i morgen! :)

 

Blir borte noen dager, men vi snakkes snart !

 

Ha det bra sålenge, alle sammen ![/quote']

Lykke til Tupp1. Jeg skal tenke på deg jeg:-)

 

Hei Elletine. Der er du jo. Har ikke sett deg på lenge nei. Er noe herk med nettet når det klikker ja. Får håpe det er oppe å går nå da så du ikke blir helt borte for oss her. Ser også ut til du er blitt ferdig med måle ditt. det er jo kjempebra da. Sånn skal det være vettu.

 

I dag har jeg kjørt sønnen min til tannlegen og vært en tur hos min mor.

Er litt skiftende vær her i dag også. Får se hva jeg finner på. Tror ikke jeg skal male ute vertfall.

 

I dag blir det kyllingfiler med ris og salat til.

 

Sjalabais

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle som er innpå her:-) Ja i dag har jeg fått sovet på morran. Har spist mitt polarbrød med 1 kokt egg med kaviar(lett) og Taffelost pastrami (1skive)

 

Lunsj: polarbrød exstrem med Makrell i tomat /majones og kalkun krydder skinke.

Slang agurk og paprika.

 

Middag hvet jeg ikke enda hva vi skal ha. Jeg får se i frysen hva jeg har.

 

Ellers er det fint vær med sol men det blåser veldig. Mulig jeg stikker ut å maler litt så vi blir ferdige med der prosjekte snart.

 

Tupp1: Jeg tenker masse på deg nå. Du har vel vært under kniven nå. Så lykke til håper du ikke har så vondt:o

 

God helg og god 17mai til dere alle. Jeg kommer nok innom her før vi drar i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei igjen allesammen. Har fått i meg frokost:-)

 

Det blir ikke noe tur på oss i dag så vi blir hjemme.

 

Her er det grått og trist:( Håper være blir bedre i morgen.

 

God helg vidre alle som en:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen til alle på hele forumet !

 

Her er ikke formen så bra etter operasjonen, men gjør det beste jeg kan ut av dagen for ungenes del :D

 

Takk for at du tenkte på meg, dronninga ! Håper du får ei kjempefin 17.mai feiring !! :)

 

 

Vi snakkes ! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. Gratulerer med dagen alle sammen.

 

Takk for det Tupp1. Gratulerer til deg og dine også. Og god bedring:-)

 

Takk Julianne. Gratulerer til deg og dine:-)

 

 

Fint vær her:cool:

 

God feiring vidre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Så er helgen og 17mai feiringen over da. Å hverdagen henger over oss.

I dag er det regntungt her hos meg:( Så det blir ikke helt en maler dag for meg. Jeg tenker jeg slenger meg på sykkelen etterpå. Jeg skeiet ut meg is i går. For mye middag og kaker. Kransekare og sjokoladekake. Ikke bra men... Karakteren lå liksom ikke helt i hodet i går. Hehe. Så det ble kcal bombe delux. Men ny uke og ny muligheter.

 

I morgen er det veiedag igjen og jeg har smug veiet meg nå er jeg på 76talle. Men det gjenstår å se i morgen.

 

Tupp1: Hvordan er det med deg:confused: Jeg tenker mye på deg innimellom hvordan du har det. Det er godt gjort da å ta deg samme på 17mai når du har vondt. Alt for barna.

 

Snakkes da. God dag vidre alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se at du hadde vært innom her. Tenker faktisk ofte på deg og dronninga :) Veldig godt med omtanke fra deg, dronninga, det varmer !

 

Jeg har enda mye vondt etter operasjonen. Også ble jeg så kjempedårlig i magen og uvel, har måtte springe på toalettet i ett. Sikkert på grunn av narkosen, morfinen og alt det andre smertestillende jeg har måttet gå på etterpå.

Måtte opp flere ganger i natt også, så er sliten. Er lenge siden jeg har sovet ei god natt nå.

Har også fått mensen oppå det hele, så formen er ganske elendig.

Jaja, det må vel gå framover etterhvert :)

 

 

Heldigvis har vi godt vær nå. Ligger litt på verandaen innimellom og slapper av. Det er godt, første gang i år at det er varmt nok :) Er ikke noe sofamennenske, så blir så rastløs av å måtte være i ro.

Synd at været er dårlig hos dere, dronninga. Blir sikkert å skifte snart.

 

Gjør ikke noe at du skeia ut litt igår, dronninga. Du ordner sikkert opp i det med trim og sunn mat nå. Jeg vet at du klarer det ! Du er så positiv og tålmodig, du gir aldri opp du, full av pågangsmot. Beundrer deg for det ! :D

 

Jeg har spist veldig lite de siste dagene pga dårlig form. Det får bare være sånn. tar det sikkert igjen etterhvert. Har drukket litt cola pga av magen, så har fått i meg litt sukker.

 

 

Ha en fin dag, sålenge !

 

Vi snakkes senere ! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

ÅÅÅ så godt å høre fra deg da Tupp1. Håper du blir fort bra igjen da:-) Høres ikke godt ut. Og atpåtil fått veka di oppå det hele. Uff da. Men det går over skal du se.

 

Godt å høre at du syns jeg er posetiv da. Jeg er det av natur. Hehe:-) Man kan ikke sette seg ned å bare tro at alt alt ordner seg av seg selv. Man må jobbe med saken. Fins alltid en løsning på alt. Lys i tunnelen er et ordtak. Jaja.

 

Fint vær hos deg ja. ikke her. Her regner det:(

 

Lurer på om jeg skal gå ned i kjelleren å vaske vidre der. Vi skal snart hente møblene til samboeren min å plassere i kjeller etasjen. Det er kjellerleilighet. Kan tenkes sønnen til samboeren min flytter inn nede. Vi får se om han fortsetter skole eller får seg jobb.

 

Fortsatt en god dag til deg og dine Tupp1 og god bedring:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er god å ha du, så omsorgsfull og oppmuntrende :D

 

Joda, det går vel sakte men sikkert fremover. Føler meg kjempesliten nå, har skikkelige hetetokter her. Skulle ønske jeg kunne legge meg til å sove nå, men er redd jeg våkner midt på natta da, så må holde ut litt til :)

 

Vi snakkes !

 

Ha det bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket såvidt å gå på vekta i morges, men ble fornøyd med resultatet..ned 900 gram. Så noen fordeler er det jo med å være syk :)

Veier nå 74,6, og har gått ned ca 6 kilo siden jeg begynte i slutten av januar. Har ikke gått fort, men sakte men sikkert nedover iallefall.

Har uka og nå, så merker jeg har mye vann i kroppen som alltid da, så håper jeg kanskje egnetlig har gått ned litt mere. Får se neste tirsdag. Har ikke mulighet til å trimme nå, så det er jo ikke sikkert jeg går så mye ned til da.

 

 

Hvordan går det med dronninga og veiing idag da ? Håper du blir fornøyd med det tallet vekta viser :D

 

Sol og skyfri himmel her idag og. Litt kjølig vind, men kan sitte ute ett lunt sted. Så det skal jeg gjøre idag og lese en god bok :)

 

Kommer innom senere !

 

 

Ha det bra sålenge !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei Tupp1. Da har jeg fått dommen her -700gr og ikke noe cm ned. men jippi:p 76,5kg veier jeg nå. Er sååå fornøyd da. Endelig løsna det for meg også her. Men må innrømme at det ble litt mye kcal om søndagen også har jeg småspist sjokkis. Så jeg fortjener vel ikke den nedgangen. Det vises kanskje neste uke hva jeg har fått dyttet i meg:(

 

Så kjempebra da at du har gått ned så mye da. Det er du vel fornøyd med. Du har vel ikke spist så mye heller nå som du ikke er helt bra. Bare du ikke går opp da når du begynner å spise normalt igjen.Jippi for oss Tupp1:D

 

Her er det sol og skyet innimellom. Ser ut til at det kan komme regn med torden. Men vi får se.

 

Har spist frokost: polarbrød exstrem med taffeost pastami og 1 egg med kaviar på.

middag hvet jeg ikke helt enda.

 

Snakkes senere da. Jeg må kjøre sønnen min på skolen snart .Han skal ha fremføring på skolen (prøve).

 

Sjalabais:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei igjen. Har kommet hjem etter å ha kjørt sønnen på skolen:-)

 

Her blir det gandiosa pizza:( Kanskje ikke beste maten men... Har sjekket inne på GR her lista hennes. Det er ikke så ille kcal som de fleste tror. Nesten en halv pizza kan fortæres:-) Hehe.

 

Jaja jenter. God dag vidre. Snakkes:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott nedgang, dronninga ! :) Klart du har fortjent den, du har jo vært aktiv med maling og alt mulig ! :) Ja, hurra for oss, dronninga !! :D

 

Jeg trodde også Grandiosa var bannlyst. Er ikke så glad i det, men noen ganger er det greit å ta det veldig lettvint. og da er det godt nok :)

 

Har faktisk vært ute og malt litt jeg og nå, huset trenger ett strøk maling her også, så starta nå. Men fikk vondt, så må visst ta det litt med ro enda.

 

Satt ute litt i formiddag, og gjorde det igår også, så nå begynner jeg å få litt farge i ansiktet, brystet og på armene.

 

Så du var innom den andre tråden jeg er på, dronninga. ER jo bare for deg og å slenge deg med der også !

 

Snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen:-)

 

Tupp1: Du må ikke overdrive malingen da:( Husk du er ny operert.

Min far fikk byttet kneskåla. Han klarte ikke å sitte i ro. Å det får han igjen nå. Han har like for banna vondt som før han byttet den ut. Nei nå må du ikke overdrive. Ta tiden til hjelp. Jeg hvet det er vanskelig men hvis du skal bli bra så må du det. jeg er bekymret for deg. Det skal du hvite.

 

Ellers så har jeg spist frokost alt. Skal du å kjøre en tur for min mor.

 

Her er det litt sol og skyer. Akkurat som i går. Og jeg så på værmeldingen at det skulle bli regn og troden:(

 

Middagen blir fisk/potere/ kokte grønnsaker og saus til:-)

 

God dag vidre alle som en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Synd at det ikke er bedre vær hos dere, dronninga, men det kommer nok snart :)

Vi har knallblå himmel og sol idag også. Er en del ute på altanen og leser, men blir så lei av å være i ro. Har kun vært hjemme i huset her i mange dager, kommer meg ingen steder. Er så altfor rolig her på formiddagene, savner selskap :)

(Måtte bare slutte med malinga ja, vil jo så gjerne bli frisk nå, så tør ikke ta noen sjangser.)

 

Med maten går det sånn passe. Har dårlig matlyst, så har spist både is, sjokolade og potetgull isteden bare for å få i meg noe, for merker jeg blir så slapp.

 

Nei, nå får jeg slutte å syte ! Dere får bare holde ut med meg til jeg blir bedre, da skal jeg komme inn her med inspirasjon istedenfor syting ! :D

 

Ha det fint !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei igjen Tupp1. Du får være litt i ro nå så blir du bra. Er bare å syte i vei det. Er godt å lette hjerte litt da. Jeg er pyse når det gjelder smerte så jeg hvet hvordan det er:(

 

Ja her er det regn og opphold om hverandre:(

 

Snart må jeg begynne med middagen. Snakkes.

 

Sjalbais

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er vel lov å syte litt :) Vet at jeg egentlig ikke er så sytete nå, fikk beskjed av kirurgen at jeg kan vente meg sterke smerter i 2 uker, og fikk jo smertestillende, men jeg tåler ikke medisinene, blir så dårlig i magen av dem.

 

Blir dårlig med måltider her. Har spist to tynne knekkebrød i dag og litt middag. Så blir det vel snop til kvelds når jeg plutselig blir så slapp, og MÅ ha i meg noe...ikke så lurt, men sånn blir det.

 

Tar dere langhelg og reiser bort med bobilen, dronninga ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei Tupp1. I går var i Lillestrøm på konsert:-) Hvar hjemme halv 2 i natt. Stod seint opp. Sen frokost. Men alt har gått greit med maten i dag fordet.

 

Nei vi skal jobbe begge to i natt og i morgen. Så bobilen blir stående forløpig.

 

Men vi har gjort masse ute i dag da. Vi har fått laget fint inngangsparti her. Så nå blir det bra får jeg håpe. Min mor var her en tur. Så jeg fikk vist henne. Hun syns det blir veldig bra.

 

Men nå skal jeg slå av pc`n her. Snakkes i morgen:-)

 

Sjalabais:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen:-) Så er helgen her igjen da.

 

Her regner det å sånn skal det være i hele dag. Jeg må en tur på butikke i dag. Det blir vel det hele i dag ute.

 

Ble seint hjemme fra jobb i natt. Så jeg har fått sovet littlrengere en jeg pleier. Har fått i meg frokost. Og middag hvet jeg ikke enda hva vi skal ha.

 

Sønnen til samboeren min kommer på besøk i helgen også så...

Vi får se hva vi finner på.

 

God dag vidre alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Høres ut som om det blir fint ute hos dere, dronninga ! :)

 

Her er det fremdeles ikke så mye å skrive hurra om. Blir bare tøv med maten. Har enda ikke fått i meg noe mat idag. Har mye vondt enda. Blir til at jeg spiser snop hver kveld når jeg er utsulta :)

 

Jaja, bedre dager må vel komme snart.

 

Ha ei fin helg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Hei !

 

Høres ut som om det blir fint ute hos dere' date=' dronninga ! :)

 

Her er det fremdeles ikke så mye å skrive hurra om. Blir bare tøv med maten. Har enda ikke fått i meg noe mat idag. Har mye vondt enda. Blir til at jeg spiser snop hver kveld når jeg er utsulta :)

 

Jaja, bedre dager må vel komme snart.

 

Ha ei fin helg ![/quote']

Uff da Tupp1. Høres ut som du ikke har det så bra nei. Er ikke bra at du ikke får i deg noe mat heller. Er ikke bra å gå ned for fort heller vettu:(

God helg og god bedring da Tupp1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei alle sammen. Ja så er helgen over da. Får en helg. Bare dum mat jeg fikk i meg. På lørdag ble det 1krones is+ Masse smoothi. Fikk maskin av min sønn til jul Da måtte jeg jo prøve da. Det var jo så godt da. Hmmm... Ikke bra. Og i går kjørte vi bil i hele går. Måtte kjøre hjem sønnen til samboeren min opp til Våler(Hedemarken). Hadde med matpakke men det var ikke nok gitt. Kjøpte boller med sjokobiter da selvfølgelig. Ikke bra det heller. Full skjerpings nå. det klikker liksom inni hodet her. Helt på tryne. det eneste som var bra i går var at jeg fikk på meg en topp som jeg ikke har hatt på meg pga bilringer rundt magen:-) Hehe

Som sakt full sjerpings nå. Lurere på hvordan veiingen blir i morgen jeg. Jeg gruer meg:(

 

Her er det fint vær med sol:cool: Så jeg går ut snart å maler.

 

I dag blir det spagetti og kjøttdeig på oss til middag.

 

God dag vidre alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...