Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Huffda, Siljee, synd du ikke fikk den nedgangen du håpet på idag. Men kanskje kroppen ikke har fått med seg at du var så flink i helga ? Kan hende du ser ett helt annet tall i morgen, har opplevd det selv.

 

Trøster egentlig meg selv med det samme. Jeg har kanskje gått ned ca ett kilo denne uka(husker faktisk ikke helt hva jeg veide forrige uke, skrev det ikke opp,men mener det var over 77 kilo..), og er selvsagt fornøyd med det på en måte, men igår var jeg ca 75,8 kilo, og trodde jeg skulle få skrive opp 75 tallet, men idag var jeg 76 igjen.

Ikke så stor forskjell, men likevel synes jeg det er irriterende og kjenner at jeg er skuffet. Men tror jeg har en del vann i kroppen idag, får det veldig lett, føler meg oppblåst så det holder :)

 

Jaja, jeg gir meg ihvertfall ikke, jeg SKAL under 70 kilo så fort som mulig nå.

 

Men har ett bursdagsbarn idag, så idag har jeg ikke mere tid å tenke på meg selv :)

Heldigvis skal ikke feiringa foregå hjemme, så jeg slipper å ha huset helt tipp topp i tillegg til alt det andre som skal ordnes. Blir nok kanskje ett pizzastykke på meg idag, og kanskje ett lite kakestykke, men det får gå idag :)

 

Hvordan går det med deg, dronninga ?

 

Husk at nå skal vi stå på ! Snart er det sommer og da skal vi være litt lettere iallefall !

 

Ha en fin dag ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga

Ja vi må stå på. Jeg skal fortsette med kurs4. Det begynner uke20 tror jeg. Jeg skal også under 70kg håper jeg klarer det.

 

jeg fikk akutt mageknipe i butikken i sted. Måtte bare sette fra meg kurven å råkjøre hjem. Jeg merker at jeg ikke har tatt biola på noen dager. Magen er helt umulig. Har vært hard i magen også. Så jeg har kjøpt biola i dag.

 

Blir spagetti og kjøttdeig som middag i dag.

 

Bursdag hos dere ja. Blir stas det vel Tupp1:-)

Lykke til med feiringen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til idag ?

 

Idag er jeg kjempesliten. Har vært veldig mye å styre med i det siste, og jeg sover dårlig for tiden. Idag er det lettere overskyet og vårvær ute, så skulle egentlig gått meg en tur, men tror rett og slett jeg ikke har energi til det. Føler egentlig for å legge meg å sove litt, men får ikke til å sove på dagtid. Har satt en brøddeig, og skal henge sengklær ut til lufting mens det er vær til det, og ordne ellers i huset.

 

En positiv ting er at jeg skal ta fotpleie i ettermiddag. Har aldri gjort det før, men fikk ett gavekort i bursdagsgave, så nå skal jeg få fine føtter til sommeren ! :)

 

Må innrømme at jeg spiste ganske mye pizza under bursdagsfeiringen igår :) Vi hadde bestilt for mye, og kunne jo bare ikke la pizzaen bli liggende der, så mannen og jeg spiste oss gode og mette vi også, etter at ungene var ferdig....Når vi kom hjem fikk vi bursdagsbesøk, og da spiste jeg jammen litt kake også..huff og huff..jaja, er bare å ta seg sammen igjen :)

 

 

Huff, det er ikke noe godt med mageknip og treg mage, dronninga. Har du prøvd å ha linfrø kokende vann f.eks, og drikke alt etter noen timer f.eks ? Det hjelper mot hard mage.

 

Ha en fin dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei Tupp1. Jeg har det bra i dag. Ikke trøbbel med magen. Har begynt med biola igjen og jeg tror det hjelper.

Har vært på service med bilen 6000,- fattigere. Æsj. Jaja sånn er det å ha bil. Er vel best å holde servicen. Bilen er nesten ny. 2år gammel er den. Det tok noen timer å vente men det var en større service på bilen nå så...

 

Du er sliten ja. Uff jeg har jo sett hvor mye du driver på med. Mye husarbeide masse på besøk og ikke minst mang barn du skal holde styr på:-) Du hadde nok tengt å sove litt Tupp1. det fortjener du.

 

Jeg er så fysen på noe hele tiden nå. Jeg er rett å slett lei. Men nå skal jeg sette meg på sykkelen. Å få av meg litt frusturasjon her. Ble noen exstra skiver med honning her så:) Uff ikke bra.

 

men nå skal jeg tråkke i gang her. Sjalabais alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Her går det ikke som planlagt. Måtte en tur ut å møte kjæresten på kjøpesenteret. Så nå er det snart middag også. Så sykling ble det ikke med det første. Må se ann været i morgen. Så får jeg gå meg en tur.

 

har vært grått å trist i dag her. Kom litt drøpp her også. Så håper værgudene er med oss i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke alltid det går som planlagt, dronninga. Men det er jo bare sånn livet er, vi tar igjen i morgen det vi ikke klarte idag ! :)

 

Nå har jeg vær på fotbehandling. Syntes faktisk det var litt ubehagelig. Har veldig sart hud, så det er sikkert derfor, men hadde ikke innbilt meg at jeg skulle synes det var vondt. Men nå ser føttene iallefall fine ut, er bare å vedlikeholde de framover ;p

 

Mine hjembakte brød smakte forresten nydelig, og nå når jeg kom hjem varmet jeg meg pizzastykker som var igjen fra igår, og tok meg litt kake til dessert :)

 

Har visst havna utpå galeien igjen..fort gjort..

 

Nei, man skulle hatt den kroppen man hadde når man var i 20 og 30-årene. Det hadde vært noe det ! :) Men får bare prøve å se om man ikke kan bli noen kilo lettere, selv om det er tyngre å ta av nå.

Tror 76-tallet er blitt mitt plata som man kaller det. Ser ikke ut som jeg skal komme meg bort herfra med det første...

 

Å ha bilen på verksted er dyrt ja, dronninga. Sånne utgifter er så sure, men man må jo bare punge ut. Bil er man jo avhengig av.

 

Vi snakkes damer ! Håper Elletine og Siljee også stikker innom snart ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her og er skuffet over meg selv kjenner jeg. Har spist mye mer en jeg burde de siste dagene i forbindelse med bursdagen vi hadde i huset, og ser på vekta at det har gått oppover :)

Kjenner meg ikke helt igjen, har jo brukt å være så flink før og klart å gå ned de kiloene jeg ønsket.

 

Jaja, får bare prøve å skjerpe seg.

 

Idag er det flott sol her hos oss, så skal gå meg en tur når vaskemaskinen er ferdig. Skulle ønske vi hadde stor hage som jeg kunne jobbe i, men vi bor i rekkehus, så tomta er ikke så stor. Ligger enda snø i blomsterbedet, men når det er helt tint, gleder jeg meg til å ordne litt der. Noen dager til nå, så burde det være bart :)

 

Ha en fin dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg litt bedre :) Har vært ute i en time.Gikk litt over en halv time og hakka og skuffa bort snø i en halv time. Så godt å være ute og kjenne at sola varmer ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei tupp1. Jeg har det på samme måten som deg. Motivasjonen er helt blåst bort her om dagen. Er fedd opp av hele greia. Med å veie opp mat ol. Å er sååå sukkersyk att. Fy og fy. Det har vel noe med at jeg har drevet på i 1 år nå med å gå ned. Det blir for lenge liksom. En evig kamp hver dag:o Jeg må skerpe meg nå. Hvis ikke så går alle kg på igjen. Å det har jeg ikke noe lyst til og helsa tilsier at jeg burde være flink med å gå ned. Men i dag har jeg beltalt et nytt kurs som begynner i uke20. Så da får jeg se. Er bortkastet penger da hvis jeg ikke er flink nå. Det kan jo være motivasjon det. Jeg skal i bryllup i juni. Jeg har et mål å gå ned til da hvertfall. Da skal jeg ha klart tallet 70. Men da må jeg være flink nå utover.

 

ble mye syting og klaging nå men...

 

Her er det fint vær så jeg går ut å jobber litt i hagen nå:-) Få hodet på andre tanker en mat og snop:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner godt at du er lei dronninga, når du har holdt på så lenge.

Jeg vet med meg selv at om dette hadde vært for noen år siden, hadde jeg gått ned med den innstatsen jeg gjør nå, men tydelig at forbrenninga ikke er som den en gang var, må visst være veldig nøye nå hvis jeg skal gå noe ned.

 

Vet du hva jeg leste ett sted, dronninga :at man kan kjøpe kapsler med kanel (tror det var på apoteket, hvis ikke var det helsekost) som man kan ta når man får søtsug, så skal visst søtsuget gå over etter en halv time. Noen som hadde prøvd det, syntes det virket bra.

 

Jeg er ikke så søtsugen, men er sulten og har lyst på mer mat enn jeg egentlig kan spise. Det vil si, at selv om jeg vet jeg heller burde ta meg en gulrot, så tar jeg meg en brødskive isteden. Kan godt være flink og velge riktig mat i noen dager, og synes det er godt, men det skal så lite til før det sklir ut.

 

Du får kose deg i hagen, dronninga. Jeg skal ta å lage middag av kyllingfilet, og så skal jeg ta meg en tur ut igjen etterpå.

 

Det ordner seg for snille piker, så da ordner det seg vel for oss også til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var våken i natt og ute var det strlende blå himmel.

Når jeg sto opp idag var det overskyet og grått :)

Hadde gledet meg til å gå en lang tur i sola, og kanskje sitte litt på verandaen, være masse ute og nyte våren.

 

Vet ikke helt hva jeg skal finne på idag da. Mannen vasker bilen, og ungene holder på med sitt. Får vel gå meg en tur uansett.

 

 

Ha en fin dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei Tupp1. Her er det fint vær og solen skinner. Har vært ute i hele dag å drevet i hagen:-) Masse trimopeng og da slipper jeg å tenke på mat og snop:-)

 

Har vært inne litt å forbredt middagen. Blir laksefiler med kokte potere kokte grønnsaker og fiske saus til. Nam nam...

 

Nå stikker jeg ut igjen for å grave mere. Sjalabais

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du koser deg dronninga, og får trim med på kjøpet :)

 

Jeg har vært å gått meg en lang tur. Mildt og godt selv om det var småregn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, idag skaulle det bli regn, men det er sol, sol , soool ! :)

 

Er så glad for det, er så lei gråvær nå !

 

Idag må jeg gjøre noen ærend, men skal gå meg tur også, og så tror jeg vi faktisk skal grille idag ! :)

 

 

Ha en fin dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei Tupp1. Så bra at du har fått fint vær da. Her er det grått og trist og det blåser kaldt:(

 

Jeg tipper jeg slenger meg på sykkelen nå. Det får bare bli sånn i dag.

 

I dag blir det ostesnitzler med salat og ris til:-)

 

God helg vidre Tupp1:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ingen turgåing idag, så har litt dårlig samvittighet for det + at jeg har spist smågodt idag, men ellers har det vært en fin dag her :)

 

 

Vi grilla og spiste ute ( marinerte kyllingfileer) for første gang i år, og det var så deilig :) Hadde salat, fullkornsris og potetsalat (fysj) til.

 

Vet ikke hvordan vær det blir i morgen, har småregna litt nå, men i morgen blir det turgåing uansett.

 

Prøvde forrsten litt klær idag, men fant ingenting jeg likte. Må nok noen kilo til av først.

 

Ha en fin lørdagskveld ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært å gått meg tur enda. Har venta på at det skulle bli bedre vær. Nå har det letta litt, regner ikke lenger, men det er tungt å starte likevel :) så jeg tenkte jeg måtte gå inn her å skrive at nå SKAL jeg gå tur, så jeg har litt mer press på meg...

 

Idag veide jeg faktisk 75 og noe på vekta, så det burde jo være motivasjon til å kunne dra seg ut en tur.

 

Jepp, nå går jeg..kommer inn å skriver her etterpå, så jeg kan skryte litt for meg selv :cool:

 

 

Vi er visst blitt alene her inne, dronninga, men alle som leser får ha en fortsatt fin søndag ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært ute å gått meg en times tur. Oppover bakker og nedover bakker,oppover og nedover og litt bortover :)

 

Nydelig temeratur ute, og sola dukket faktisk opp på veien ! :)

Og så lett det var å gå med lette joggesko og ingen vindbukse på !

 

 

Lurer på om jeg skal dra på ett solarium og ta meg 20 minutter sol..har gjort det en gang før i vår. Gjør det sjelden, men kunne vært godt nå. Er stiv i nakken og har vondt i hodet.

 

Nei, nå får det snart dukke opp noen andre på denne tråden, føler meg litt smågal her som bare prater med meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siljee

I morgen tidlig klokka 7 sitter jeg på et fly til Kreta, gleder meg veldig:) Klarte langt ifra delmålene mine jeg hadde til denne turen, men det skal ikke legge en demper på stemningen alikevel:)

 

Beklager at jeg har värt litt fravärende, jeg har så mye å styre med, at jeg glemmer helt å gå inn her. Har ikke skrivd opp matinntaket på lenge heller ( fy!) Tenkte jeg skulle ha en "ny start" på det området når jeg kommer hjem fra ferie. Og hvem vet, kanskje jeg går ned litt med svömming og salatspising på kreta;)

 

Kos dere hjemme i Norge;)

 

hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

God tur Siljee. Det høres godt ut med en ferie nå ja.

 

Hei Tupp1. I helgen ble det litt hurra meg rundt. Lørdag var vi å handlet og det var ikke noe varmt vær heller og i går så vasket jeg kjøkkene i under etasjen her. Jeg brukte 2 timer på det. Min søster kom for å vaske dritten etter seg. Jeg fikk jo det værste rommet da. Hehe. Men det er greit. Jeg hadde lovet henne å hjelpe henne litt for hun får ikke hjelp fra x sin. De flyttet til Oslo for å redde ekteskapet men... Ja nå er de separerte da. Ja sånn går det iblandt:( jeg syns du er flink jeg som går turer i all slaks vær. Imponert:-)

 

I dag er det fint vær så jeg tror jeg skal begynne å male rekkverket på verandan. Min kjære mann vasket det i går så da er det vel min tur å ta i et tak.

Jeg har veiing og måling i morgen. Å jeg gruer meg. Jeg har ikke fått i meg alle matmåltidene og det gikk litt nøtter i helgen (ikke sjokolade) hehe. Jeg har heller ikke vært flink med å måle opp maten. Sjerpings nå. skal begynne på nytt kurs snart . Å jeg har ikke klart å gå ned noe på dette kurset her. Men det kan jeg vel takke meg selv for. Men ny giv nå før sommeren:-)

 

Tupp1. Jeg tror det er mange som ikke er innpå her nå pga fint vær og mange slutter. Så hvis du syns det blir litt dødt her så får du bare finne deg en ny tråd eller lagen en selv. Hvis du syns det blir kjedelig her hos meg:(

 

God dag vidre til dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei igjen. Da har jeg malt rekkverket. Det ble 3 og en halv time. nå rausa det på med trimopeng her gitt. Hehe. Jaja. Jeg har jo egentlig ikke vært flink til å gå tur eller sykle denne uken så.. Men har gravd litt i bakken her og raket litt løv da og gjort litt forskjellig andre ting her ute så jeg får vel være fornøyd da vel. Så jeg har sanket sammen 17 trim poeng å det er jo litt alikevel det. Ikke for å skryte:D

 

Det er kaldt når sole en borte her men er veldig varmt når solen dukker opp. Jeg tenkte vi skulle grille i dag men.. Får se. Har kjøpt koteletter og indrefile. Tenkte å ha salat til.

 

Ha en fortreffelig dag alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Ja da var dagen min her å det har ikke gått så bra. Men har vært slapp med måling av mat og i begynnelsen av uka ble det litt sjokolade spising. Fyfy:( Ikke bra i det hele tatt. Men har ikke vært helt motivert på dette kurse her. Men har meldt meg på nytt og da får jeg bare ta meg samme. Her er målene mine fra første kurs og det siste nå.

Vekt:87kg=77,9kg

Hals:38cm=36cm

Arm:34cm=30,5cm

Bryst:116cm=106,5cm

Midje:108,5cm=94cm

Ende:118cm=111cm

Lår:67cm=54cm

Da har jeg vel gått - 49cm til sammen og 9,1kg til sammen på 3 GR kurs.

Ja ja. Det er vel ikke værts det. Må skryte oppi det hele her. Hehe:-) Fra i fjor i Mai da veide jeg 91kg. Så jeg har vel gått alt i alt 13,1kg. Det hjelper å regne litt ut hva en har klart. Men ny uke å ny giv.

 

Her er det litt sol og litt regn innimellom. Så i dag blir det ikke å male. Men jeg slenger meg på sykkelen tror jeg nå. Sjalabais alle sammen og god dag vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei igjen. Da har jeg syklet igjen. Men det var veldig tungt å begynne:(

Her er var det dødt ja inne på tråden. Hehe:-) Håper dere alle sammen har det bra. Det blir vel stille her inne når sommeren nærmer seg. Jeg fortsetter å skrive her jeg. Det kan være greit å få ting ned når det butter. Her har det butta på et helt kurs men... Skal skjerpe meg nå:)

 

Jeg hvet ikke hva det blir til middag. Tror det blir speilegg jeg og brød med litt salat til.

 

Dere som stikker innom her dere får ha en god dag vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

En ny dag og nye muligheter:-)

 

Sol og sommer her nå:-)

 

I går ble det både sykling og maling ut på verandan:-) Masse trimpoeng

I dag hvet jeg ikke helt hva det blir til. Mulig vi skal vaske resten av rekkverket. For i morgen skal det begynne å regne:(

 

Har fått i meg frokosten: Polarbrød med skivet kavli skinke ost i og kokt egg med majones.

Middagen hvet jeg ikke helt enda hva det blir til. Jeg må handle litt etterpå så får se.

 

God dag vidre alle som en. Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke veid meg i går, var til undersøkelse på sykehuset.

 

Har vært i mye aktivitet idag, og vært flink med maten.

 

Håper på å se 75-tallet neste tirsdag.

 

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...