Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Ja, sånn er det dronninga, ikke så lett å holde seg på matta bestandig og bare spise sunt ! Men, når man bare lar vær at det blir hver dag, så er man jo egentlig flink ! Og det synes jeg at du er. Sakte men sikkert går det nedover ! :)

 

Ikke sant at det var artig å få på seg den toppen som har vært for trang ?

Jeg merker det og godt på klærne. Har noen bukser som jeg gleder meg så til å passe igjen. Yndlingsjeansen min ligger å venter på meg i skapet :) Får den på meg nå, men er for stram i midjen enda til at det er noe pent. Merker at jeg har mista endel over lårene og rompa, det er over magen det henger igjen mest.

 

Tror ikke jeg har gått ned noe til i morgen jeg heller. Har mest vondt på dagen, og da har jeg ikke noe matlyst. Går langt på dag før jeg får i meg noe mat, og spiser for sjelden. Så jeg får ikke opp forbrenninga slik jeg skal.

På kvelden føler jeg meg bedre, så da spiser jeg litt mere og gjerne litt snop, så det er jo ikke bra i det hele tatt. Gjør vel akkurat motsatt av hva man skal gjøre :)

Men det endrer seg vel om ikke så lenge, når jeg får matlysten tilbake.

 

Du får kose deg med malinga ute !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga

Jo Tupp1. Det var veldig greit å få på seg den toppen. Jeg kjøpte meg høyhelte sandaler også så nå skal mor trippe rundt her med knebukser og topp:-) hehe.

 

Takk soleia. Jeg trenger det nå. Har stått standbay på rundt 77 tallet. Gikk ned til 76,5 forrige uke. Men har en følelse av at jeg har gått opp igjen. Det er nesten til å grine av. Men det er straffa for å små spise det en kommer over av søtt. Jeg har vel sakt dette i flere uker nå at jeg skal sjerpe meg men... Er det så lett da??Nei da det er det ikke.

Har fått malt i dag da. Så har ikke sittet i ro heller. skulle komme mye regn i morgen så jeg måtte benytte anledning til å male et strøk til. Så får jeg se hvordan pila viser i morgen. Bhu bhu. Jeg får vel kjeft nå av kurslederen. Hun gir meg vel opp snart tenker jeg. En håpløst tilfelle som meg. Men men. Det er vel ikke noe hjelp i å gi opp. Mye syting og klaging nå. Men det skal det bli slutt på. hehe.

 

God kveld jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste ned 500 gram idag. Er fornøyd med det, har ikke vært regelmessig spising på over en uke nå, og litt snop nesten hver kveld. Og ingen ordentlig trimming. Savner turene mine. Gleder meg til jeg kan begynne med de igjen :)

Nå tror jeg at jeg skal være normalvektig iføle BMI-utregning.

Men selv om jeg er 173 høy, synes jeg 74 kilo er for mye til meg. Har for mye rundt magen til at jeg trives. Er ganske spedbygd, og smal rundt hoftene, så da stikker magen godt ut enda (selv om det er MYE bedre enn da jeg veide 80,5 :))

 

Hvordan gikk det med deg da, dronninga ? Håper ikke du blir skuffa. Ønsker for deg at du kryper litt lenger ned på 70-tallet, slik at du får motivasjon opp ! :)

 

Snakkes senere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

heihei Tupp1:-) Så bra da at du går ned selv om du ikke spiser akkurat riktig mat. Men ser ut til at du får det til alikevel. Hurra for deg.

 

Ja her er det gått opp 1kg men -5cm. Det er vel som fortjent. Har vært litt sulten de siste dagene også. Jeg skal ha mensen neste uke. da blir jeg litt sulten uka føre. Men er ikke en unnskyldning for å spise i tide og u tide. Og feil mat og snop. Nei da. Det er ikke det. er fornøyd med cm da.

 

Her er det overskyet i dag. Skal begynne å regne ved 14 tiden i dag og stopper ikke før i morgen tidlig:( Jeg fikk malt litt i går dag. Så nå kan det bare regne. Har 1 strøk igjen på verandan så er vi ferdigen der. Har inngangspartiet igjen.

 

Jeg hvet ikke hva vi skal ha til middag i dag. Får se. Kanskje grove pannekaker???

God dag vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 cm ned er jo kjempebra, dronninga ! Det er jo cm som vises og som teller ! :)

 

Så flink du er til å male og gjøre det fint hos dere !

 

Her ble det torsk, poteter og hvitsaus med løk i til middag. Det var godt ! :)

 

Stå på dronninga, så viser vekta nytt tall neste uke ! Jeg synes du fortjener det, med din optimisme og pågangsmot !

 

Snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei Tupp1. Hørtes godt ut middagen din i går da. Hehe. Vi hadde grove pannekaker i går vi. I dag blir det pai med skinke og vår løk. Den er faktisk veldig god. jeg lagde den for en stund siden. Hadde aldri laget pai før. Men slo ann her:-) Anbefales.

 

Her er det mye vind og sol. Håper det tørker opp så jeg kan male ferdig et strøk til på verandan. Da er vi ferdige der hvertfall. Har inngangs partiet igjen. Da kan vi legge bort malerkosten for denne gangen.

 

Feieren kommer hit i dag. Pipa har ikke blitt feiet siden jeg flyttet inn her det blir vel 4-5år nå siden så. Vi har fått i stand ovnen her også. Har vært parafin ovn men vi tok ut det med parafinen. Så nå kan vi fyre med ved i stede. Vi har prøvd men det røylegge hele huset. Så nå kommer feieren snart:-)

 

Fyttikatta for et vær det var i natt. Det pøsa ned og blåste veldig. Så det ble en fuktig natt på jobben for meg:(

 

God dag vidre Tupp1:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen !

 

Høres ikke noe særlig ut å være på jobb på natta med sånt vær, dronninga. Godt å komme seg hjem og i en varm seng da :)

Vedfyring er koselig på kalde dager, det blir nok bra !

 

Grove pannekaker er sikkert også godt, har ikke prøvd det. Kanskje neste gang vi har pannekaker ? Har du bare i litt grovere mel da ?

 

Igår kveld spiste jeg forskjellige salatblader med avocado, reker og litt majones på til kvelds. Hadde det samme til frokost idag. Det var godt :) Er litt lei knekkebrød nå, og plages med hard mage etter operasjonen.

Noen som har noen gode råd ?

Spiser grovt og drikker mye, men hjelper visst ikke så godt. Har prøvd biloa og melkesyretabeletter også.

Skal spise meg ett par kiwi nå til lunsj, og se om det hjelper.

 

Sol og vind her også, men kald vind. Bra nok til klestørk, men kaldt å være ute.

Skal prøve å få gått meg en tur likevel etterhvert.

 

Her blir det kyllingfilet med wokgrønnsaker og ris til middag idag.

 

Ha det fint sålenge !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei igjen Tupp1:-) Jeg har i sammalt hvete i pannekakerøra. Blir som grove vafler . Samme røra. Hehe. Nå ble det bare rør her.

 

Du kiwi kan gå greit for hard mage. Epler også. Har du prøvd lakris eller svisker? det skal også hjelpe. Malt ekstrakt skal også hjelpe. Hmmm.. Tror jeg.

 

kylling er godt det da. Nammm:-)

 

Kos deg vidre Tupp1.

 

Andre som er innom her. Bare å skrive i vei her inne. Alle er hjertlig velkommen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen:-) Da har jeg begynt på dagen min. Hehe. Her er det sol og mye vind:cool: Så jeg skal ut å male i dag. Det ble det ikke noe av i går pga utrygt vær. Jeg fikk vasket hagemøblene da. Så nå kan jeg begynne å male på dem også.

 

Har snart fått i meg frokost. Middag hvet jeg ikke enda. Burde kanskje ha fisk av noe slag i dag.

 

Snakkes da. God dag vidre alle som stikker innom her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er til å male og stå på, dronninga ! :)

 

Plages enda med formen etter operasjonen, så her blir det kjedelige dager :)

 

Har vært skikkeligvufyselig vær her, "pinseria" som det kalles. Snødd mye i fjellene, og sludda på bakken. Bare noen få plussgrader.

Er litt oppholdsvær nå, burde gå meg en liten tur.

 

Snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Takk Tupp1. Jeg prøver hvertall. I dag har jeg malt i 4 og en halv time. Ble endel trimpoeng det:-)

 

Uff da har du vondt enda?:) Ja det tar vel tid å bli bra tenker jeg.

Dårlig vær også ja. Nei uff det er ikke greit å være deg nå Tupp1. men det snur seg vel for deg:-) Må jo tenke positivt oppi elendigheta. Det som er værst blir bra vettu.

 

Snakkes da og god dag vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og gikk meg ganske lang tur i ettermiddag, det var kaaaldt. Fryser ennå.Skal lage meg litt te nå å varme meg på.

 

Koselig å være ute å male når det er fint vær ute, dronninga ! :)

 

Snakkes i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei Tupp1:-) Så bra da at du trosser vær og vind med å gå tur da i går. Respekt. Hehe. Jeg var ikke hjemmer før halv 7 i morres. Fikk avisene seint:( Bu...

Kaldt var det også. Helt ned i 4 grader. Brrr..... I dag er det fint vær igjen her. Ser det blåser. Men ikke så mye som i går. Da var det storm her. Kom noen vindkast som ikke lignet grisen.

 

Det blir kanskje maling på meg i dag også. Minste sønnen til samboeren kommer denne helgen også. Er egentlig ikke helgen han skal være her men, moren skulle bort. Koslig det:-) så må jeg i butikken en tur i dag å handle. Det tar jo tid. Så får se hva jeg rekker.

 

Ellers så blir det vel grandiosa her igjen siden minsten kommer. Han er glad i det.

Får se om det blir grillings i morgen. Ser ut til at være skal bli knall bra. Skal jobbe i natt igjen også. Det er ikke så bra. Men pytt pytt. Det får gå. Håper det ikke blir så seint da også.

 

God dag vidre Tupp1. Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen !

 

Huff, trasig å være ute på jobb om natta når det er surt og kaldt, dronninga!

 

Her er det skikkelig ufyselig nå, høljeregner og blåser kraftig. Tror det må være storm. Blir ikke gåtur idag om det fortsetter slik, og det skal det visst..

 

Koselig at du får besøk i helga !

 

Tror vi bare tar litt grønnsakssuppe med pølser i til middag, også blir det vel taco eller pizza til kveldskos :)

 

Ha ei god helg, dronninga !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Du må kle deg godt når du er ute med avisene om morgenen da, for 4 grader er jo ikke mye.

 

Bra vekttap du har hatt; eller var det cm du hadde mest av den siste uka: men det går jo litt om hverandre med kroppen. det er jo ikke alltid det følges ad; men det peker jo i riktig vei, og det er det viktigste. Vi jobber jo på, og er i denne prossessen lenge, så vi kommer i mål til slutt!

 

Håper du koser deg masse, med samboer og sønn til samboer og alt som hører med, og nyter pinsen:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. Å takk for hilsen Tupp1 og Julianna:-) Jo da jeg kler på meg. Ble vanter og boblejakke i natt gitt:-)

 

Her blir det god og mager wienerpølser på oss:-)

 

Håper dere får fint vær hos dere Tupp1. Jeg syns dere ikke har annet en dårlig vær jeg. Men det går vel over snart skal du se:-)

 

Jo da Julianna Jeg prøver så godt jeg kan. Men har fastnet på 77tallet. Men cm har jeg gått ned litt. Rart det der altså. Men sånn er nå kroppen. Må vist være tålmodig å prøve å ikke miste hode oppi ette her. Hehe.

 

Fortsatt en god fredag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elletine

Nå er 17. mai og Londontur vel gjennomført og jeg har fått shoppet masse klær i London. Hadde en fantastisk deilig tur, hadde flott vær så ble singlet og masse vann i varmen. Vekta viste i dag 68 kg så har ikke gått opp noe, deilig! Hadde trodd jeg skulle gå opp minst 1 kg for ble en del ekstra i London pluss en hel haug til 17. mai og dagene etterpå for da hadde vi bursdag her og en del kaker igjen fra det. I dag er det sommer her, jeg venter på å bli kidnappet for jeg skal visst drikkes ut i dag! Gleder meg veldig, jeg vet egentlig ikke om det men er noen tanter og sånn som har fornsakket seg :) Blir sikkert veldig gøy da, blir koselig med en hel dag og kveld med kun jenter, latter og god drikke (sikkert rikelig av drikken hvis jeg kjenner de rett) :)

 

Så flinke dere er med nedgangen jenter! Jeg står liksom stille her jeg, er vel fornøyd men var absolutt ikke fornøyd i går når jeg prøvde bikinier! Gud for en svær mage og rompe/lår jeg har!!! Blææææh... Når jeg endelig fant en bikinioverdel som passet mine store fordeler (egentlig en bakdel) så var trusa som hørte til meeeeegasvær! Vil ha en som er litt mindre for det skal visst gjøre så rumpa ser mindre ut enn den er... Er dere klar for sommeren da jenter?

 

Håper det går bra etter operasjonen Tupp1, virker som det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tid du har nå, Elletine, med Londontur og utdrikkingslag idag !

Du må fortelle om utdrikkingslaget senere !! Når var det du skulle gifte deg ?

 

Om jeg er klar for sommeren ? Vel, er mere klar for sommeren nå enn for 6-7 kilo siden :) Er glad jeg har gått ned de kiloene. Vi har ikke bestemt oss for slags ferie vi skal på i år. Kunne ikke planlegge noe siden vi ikke visste når jeg skulle opereres og hvordan det ble etterpå, så har ikke planer enda om å være noe sted jeg skal sprade rundt i bikini. Så egentlig stresser jeg ikke i det hele tatt med at det snart er sommer i forhold til vekt. Det er litt deilig egentlig ! :)

Har dessuten skikkelig skitvær i Nord-Norge nå, har vært det og skal bli det, så klarer nesten ikke se for meg at jeg skal kle av meg så mye heller i nærmeste framtid :)

 

Men, jeg har endel sommertøy jeg skal inn i. Kjøper meg ikke nye, større klær.

Det er ikke mange kiloene det er snakk om, så det skal gå !! :)

 

 

Kos dere i finværet alle som har det ! Her får vi prøve å finne på noe trivelig eller nyttig til godværet kommer hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. Koslig at du stikker innom Elletine. det er jo bra at du har det bra da.

Att du skal gifte deg snart er jo spennende det da:-) Utdrikkningsdag kan jo være slitsomt men morsomt det da. Jeg sier lykke til:-) Hehe. Lykke til med alt da.

 

Tupp1: herhar det vært varmt og godt i hele dag. Helt opp i 23grader. Vi har vasket inngangpartiet og et rekkverk og lipt ned grillborde vi har her. Så nå er det siste innspurt med maling. Endelig.

 

Ellers så har vi hatt pizza grandiosa. Lettvint og godt. Men i dag har jeg vært veldig sulten på kvelden:( Ikke så bra. Men har tatt kvelds: Brødskive med sør og honning.

 

Snakkes mere i morgen da: God pinsehelg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen:-) Her er det hett i dag:cool:

 

Vi driver ute å maler igjen vi da. Går hvertfall ikke ann å være inne. Varmere inne en ute nå. Phu. Blitt en is på meg i dag. Vi skal på kaffe og vafler til min mor og far i dag. Så i dag blir det lettvindt med middag.

 

God pinsehelg vidre:-) Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med så mye godt vær, dronninga ! :)

 

Her er det bare skikkelig drittvær enda. Storm og regn. Har gått meg en tur likevel da, for jeg må holde meg litt i bevegelse.

Har vaska litt også.

 

Ha det bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt dårlig vær her. Begynner å bli lei nå. Vil også ha sol og sommer !!

 

Har satt en brøddeig idag. Mest for ungene og mannen sin del, men jeg skal unne meg selv en skive også, ellers blir det mest knekkebrød.

 

Ha det bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei tupp1:-) Her er det fortsatt sol og varmt. Har sittet litt i bil i dag. Måtte kjøre sønnen til samboer`n halvveis hjem i dag. Det var varmt det. Har malt litt også. I morgen er det veiing igjen. Får se om jeg har vært flink jente denne uken da hvertfall. Har masse trimpoeng også. Hehe.

 

God pinsehelg vidre. Snakkes mere i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag stoppa vekta på 73,7 :) Ikke så mye nedgang, 400 gram, men er fornøyd med å se ett nytt tall ! ;)

 

Har vært så elendig vær her, så det har blitt lite turgåing.

Maten går det sånn passe med. Fremdeles variabel matlyst, så det går litt opp og ned.

 

Lykke til med veiing, dronninga !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...