Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga

Heihei. Så er helgen over da igjen. En litt kjedelig helg med influensa(forkjølelse). Jeg orket ikke å jobbe på lørdag og har vært hjemme i natt også. Håper jeg er bedre til i natt. Har tenkt å jobbe da. Ellers så må jeg til legen å få meg sykmelding. Så helgen har vært rolig for meg. Sofan og under pledd.

 

I dag blir det vel en rolig dag også.Må en tur i butikken. Ellers så blir det rolig.

 

Middag blir noe lettvindt. Er ikke sikke på hva enda. Er en evig grubling på middag om dagen. Det blir liksom det samme hele tiden. Uff:( Jeg får dra fram kokebøkene igjen tror jeg.

 

Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Heihei. Så har jeg ikke vært her inne på noen dager:( Har ikke hatt lyst. Jeg er sååå fedd opp om dagen at det er ikke morsomt engang:eek: Uff. Det er vanskelig å ta seg sammen om dagen syns jeg. Jeg har gått opp litt i vekt også siden jeg sluttet på kurs. Ikke bra det heller:( Jaja. Et lite sukk om hjelp???

 

Det må da kunne gå ann å komme på rett kjøl igjen. Andre klarer det så da må jeg kunne klare det også.

 

I dag er det overskyet og huskaldt. Brrr....

 

I dag blir det kylling til middag med wook grønnsaker og ris til.

 

Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars deg- jeg vet hvordan det føles å miste piffen.

 

Du sier at du har gått opp etter at du slutta på kurs. Der tror jeg svaret ditt ligger. Hold deg så godt du kan på matta fremover- prøv ihvertfall å hold vekta stabil- og så melder du deg på nytt kurs igjen fra januar. Det er ihvertfall det eneste jeg kan gjøre. Med en gang jeg slutter på kurs og liksom skal "klare meg selv" så går jeg opp.....

 

Lykke til!

 

Klem

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Takk for at du stakk innom soleia. Hyggelig å høre fra deg. Jeg er innom tråden din å ser hvordan det går med deg:-) Koslig.

 

Ja så er helgen her over oss. Jeg skal jobbe i natt i snøføyka:( Gleder meg ikke akkurat men... Jeg får jobbe fort å komme meg hjem:-)

Nå ser jeg at det er fullt med snøkjerringer ute. Uff.

 

I dag har jeg bakt appelsinkake fra GR boka:-) Så nå blir det GR mat for alle penga. Jeg skal ha en middagsrett fra samme boka i dag. Da blir det vel bra vel.

 

God helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjipt å miste piffen...har du tenkt på å teste lavkarbo en uke eller to...kutte ut brød og poteter og ris og pasta og holde deg til kjøtt og grønt? Kan hende det kan hjelpe deg i gang igjen :D Eks omelett og salat til frokost. ..kyllingsalat med egg til lunsj. Kjøtt og grønnsaker til middag...avocado med reker til kvelds og som mellom-måltid er den nye skyr god:) Du kan legge til bittelitt brød..men bare en tynn skive. Høres ut som du må gjøre noen omlegginger i allefall...

 

Her går det sakte og sikkert nedover. Er på 75.8 kg nå. Det er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Ja så er jeg her igjen. I går var jeg på verksted med bilen. Vanlig service. Men dyrt. Uff og uff.

 

I dag har jeg syklet litt men ikke det jeg hadde mål som. Det strammer seg på innsiden av lårene og veldig tungt å tråkke. Jeg var ikke det forrige dagen. Hmm...

 

I går hadde vi chilli con care fra GR bok1. Veldig god:-)

Jeg har funnet fram bøkene igjen nå. Min mann vil også gå ned litt sammen med meg så.... Hehe.

I dag skal vi ha fisk til middag. Med poteter, grønnsaker og saus til. Hmmm... Kjempe godt.

Grått å trist vær ute:(

 

Sjalabais

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er helgen snart her da:-) I dag kommer minstemann til samboer`n min. Jeg skal jobbe i natt også. Så helgen er ikke helg for meg for tiden.

 

I dag våknet jeg å var såå tung i kroppen. Alt bare var et ork. Bare det å komme seg ut av senga var ikke noe særlig nei. Uff. Jeg merket litt i går også da jeg skulle sykle. Jeg var sååå sliten etter bare et par tråkkerunder att:( Kan det være influensa???? Litt snørrete var jeg i går også. Såååå..... Får håpe det glir over:-)

 

Ja i dag blir det fiske rester til middag.

 

God helg alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Så er helgen over. Har blitt litt rar spising i helgen. Men nå må jeg skjerpe meg. Har gått opp 3kg siden jeg sluttet på kurs. Tror jeg bør begynne på nytt kurs snart hvis jeg ikke klarer dette på egen hånd:( Å det ser sånn ut. Rart med det . Sitter en liten djevel i hode å sier sukker,søtt det vil vi ha.

 

Vi var på kino å så 2012 filmen. Da ble det litt sjokolade og baconcrisp. Jeg pleier aldri å kjøpe noe sånt på kino annet en brus. Hmmm... Ble litt frista av de andre også. Og i går var vi på langtur. Vi hadde med matpakke. Det er jo bra. Men de bollene med sjokolade. Hmmm.... Grethe Roede hadde vel vridd seg vel. Men jeg hvet hva jeg gjør galt å det må jo gå ann å snu det jeg gjør galt. Har jo kommet så langt egentlig til å bare la det gå i vasken. Det ble mye syting nå. Hmmm.Men det får gå. Godt å få ut det her. Har vært flink i dag da. Var innom butikken å kjøpte ikke sjokolade engang. Jippi:-) Også har jeg ikke tatt en exstra brødskive. Enda jeg har så lyst. Har også syklet inne her 10km. Bra det da. Få får jeg bare tro på at uvanene har snudd.

 

Ellers så er være helt på tryne i dag. Er så mørkt og det regner ute:(

 

Snakkes da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Ja så er det tirsdag da. Her er det sol men kaldt ute ser jeg. Kan tenkes jeg går meg en tur rett å slett. Må bevege meg litt . I går syklet jeg. Må variere litt. Har vært inne på tanken å gå på treningssenter men... Jeg liker ikke sånne steder. Blir for masse mennesker og de er jo veltrent stort sett. Hmmm... Jeg tror jeg må bryte den tanken der. Det er jo for oss alle sånne steder. Det er bare å ta det skritte å tørre....:) Jeg får se hva jeg kommer til med det. Min samboer går på innebandy. Kanskje jeg skal begynne også...

 

I dag skal vi ka kyllinglår med ris og salat til:-)

 

God dag vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. For et vær vi har. Blir snart svømmeknappen her. Skal kanskje ikke klage. Har vel kommet mere regn andre steder en her på østlandet:(

 

Det gikk bra med mat inntaket i går. Er på god vei i dag også. Så nå tror jeg at jeg er på rett kjøl igjen. Får jeg håpe. Men en hvet aldri. De lumske tankene med sukker( små godt og sjokolade) er der enda. Jeg skal ikke i butikken i dag. Det har jeg bestemt meg for. Så i dag blir det lettvindt med middag. Hvet ikke helt hva enda. Blir sikkert speilegg med salat til tror jeg.

 

Nå har jeg tenkt til å sykle litt. Har forresten begynt å registrere maten her igjen. Har vært slapp med det også de siste ukene. Ta deg sammen dronninga nå er det alvor:o

 

Sjalabais

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Da er det sol og fint vær og jeg driver å syker meg opp til julerengjøring på kjøkkene. Det er jo 1 advent til søndagen så... Vi skal på konsert hele helgen så da blir det ikke noe av:-)

 

I dag har det gått greit med mat også:-) Klarte å gå i butikke uten å kjøpe noe snop:-) Phu. Har med handle liste å det hjelper.

 

Nei nå må jeg begynne her. Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Så er helgen her for meg. Lang helg. Har fri i natt og tatt meg fri natt til mandag:-)

 

Her er det litt sol men det er ikke mange gradene ute.

 

Vi skal være i Drammen kl 22 i kveld så det blir seint på oss i natt før vi er hjemme.

 

Ellers så begynte jeg å vaske ned kjøkkene i går. Skal ta resten i dag og bytte gardiner. Jeg syklet 10km i går også. Så nå er jeg i siget. Hehe. Håper resultatet kommer.

 

I dag blir det spagetti og kjøttdeig på menyen:-)

 

Ha en fortreffelig dag og helg alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. Så er helgen over. Vi hadde fri fra jobben både jeg og samboer`n i går. Vi var på konsertom søndagen. Så det ble litt sent:-) Så da ble det fridag. Har hatt trøbbel med magen også. Små blødninger og hadde veldig vondt i natt på jobb. Jeg skal ikke ha mensen nå men... Hmmm. Lurer på hva det kan være???

 

Fint vær i dag. Men kaldt:(

 

I dag blir det restre av fisk til middag:-)

 

Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Takk for omtanken soleia. Jeg har hatt det samme i natt. Tror mensen syklusen min er forskyvet litt. Kjenner sånn ut:( Er fin på dag tid men blir værre når jeg er på jobb om natten. Uff og æsj. Har ikke tid til sånt nå.

 

Fy å kaldt det var i natt. -9 grader. Brrrr..... Å så glatt. Tåka datt ned som rim på veien å veien ble blankpolert. Så jeg tok det med ro i svinga:-)

 

I dag har jeg vært en tur hos mine foreldre. Har vel ikke vært hos dem på ca 1 mnd pga forkjølelse og tiden går så fort.

 

Ha en god dag alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei:-) Nå er det noen dager siden jeg har vært innpå her:( Jeg er sååå fedd opp og lei. Ikke motivert i det hele tatt:( Det er ikke noe morsomt.

 

Vi skal feire jul her hjemme i år. Ungene vil det så. Da blir det sånn:-) Hehe. Så da blir det fult hus og stormende jubel. Vi skal ned til mine foreldre 1 dag jul og til sviger`s 2 dag jul. Vi skal jobbe begge to i romjula så det blir ikke så mye farting ellers.

 

Skal bli godt å bli ferdig med desember. For da blir det ny giv her i huset. Da tror jeg det blir nytt kurs på meg. Nyttårs forsetter hos meg blir å nå målet mitt i løpet av våren og sommeren. Skal hvertfall prøve å komme ned i 70kg.

 

Skal prøve med på sykling i dag. Har ikke gjort det på mange uker. Jeg har sliti med magen og har vært veldig trøtt i det siste. Bare jeg setter meg ned så sovner jeg. Hvet ikke hva det er men... Jeg skal til legen den 18 januar. Får ta det opp med han da.

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Nå er det en stund siden jeg har vært her inne. Sliter med bihulbetennelse:( Alt er et slit og tunge dager har det vært nå. Er på bedringens vei nå da:-) Var på vekta i dag. Jeg trodde nesten jeg hadde parsert godt over 80 kg igjen. Men var akkurat 80kg. Da har jeg gått opp ca 4 kg. Så nå blir det harde tak utover. Jeg ble overrasket over at det ikke var mere. Men det er nok det å gå opp:( Jeg må bare ta meg sammen nå ellers så går det neden om å hjem her. Alt bortkastet med kurs og trening hvis jeg ikke klarer dette:(

 

Men må ta noen dager til å være rolig på. Så blir det fram med sykkelen igjen.

 

Skal snart til legen. Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest dronninga

Heihei. Og godt nytt år til alle. Jeg har vært litt borte pga bihulebetennelse og har vært travel jul. Selv om vi har vært hjemme stort sett. Jeg har som sakt vært syk i 3 uker. Men har blitt bra nå og er på jobb igjen:-) Men nå er det nytt år å nye mål i sikte.

 

Tenker jeg skal begynne på nytt kurs snart. Har ikke beveget meg noe særlig og mye god mat i jula. Så nå må jeg bare ta meg sammen her:( Er ikke lett å få motivasjonent opp på høyt nivå som det var. Men mitt mål nå nå bli å gå ned hvertfall 10kg til sommeren. Det må vel gå:-)

 

Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. Uff nå føler jeg at forkjølelsen har kommet på igjen nesa er lei og halsen er lei. Nå er jeg lei altså:eek: Jeg får holde meg inne. Det blåser og det snør her. Det var opp i -20 blå i natt på jobben. Brrrr:( Ikke bra. Håper våren kommer fort.

 

Jeg får se utover dagen om jeg sykler litt. Får se hvor lei nesa er. Uff. Jeg vil ikke bli syk igjen nå da. Har jo akkurat vært det jo. Æsj.

 

I dag skal vi ha fisk til middag. Det er noen uker siden nå. Det er jo så godt og sundt. Hmmmm.... Tror vi skal ha mere av det utover nå.

 

Snakkes da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest dronninga

Heihei alle sammen. Ja nå er det lenge siden jeg har vært innpå her. Jeg har vært mye dårlig i det siste derfor glimret jeg med mitt fravær:( Uff ja jeg ble jo ikke kvitt bihulebetennelsen med en gang da. Det var en stri tørn.

Så fikk jeg mage trøbbel her. Mensen hadde jeg i 6-7 uker i strekk her. Jeg holdte på å bli gal her. Så jeg kom meg til legen omsider her. Å det viser seg at jeg har masse polypper i livmorveggen. Derfor blødde jeg så mye og klomper som kom ut. Æsj:( Så nå venter jeg på prøveresultater her. For jeg skulle bli henvist til operasjon. Jeg hvet ikke hva det innebærer.

 

Så maten og trening har det blitt så som så med. Sist jeg veiet meg var 80kg. Så jeg har vel ikke gått opp noe mere en sist jeg var innom her. Men nå har jeg ikke blødd på snart 1 1/2uke her. Jippi:-)

 

Jeg ser dagsrapporten her inne har blitt forandret??? Ja de må vel fornye seg de også. Det samme var det med de nye kursbøkene så jeg. Spennende. Ja nå er jeg i full viggør her så nå skal jeg skjerpe meg her.

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....du kjære dronning! Velkommen tilbake- du har vært savnet :(

 

Håper at helseplagene dine blir bedre, og at du klarer å ta tak i kiloene frem mot sommeren. Jeg har troen, jeg ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Takk soleia. Jeg ser du er flink om dagen hvertfall:-) Kjempebra det da. Er godt det er noen som klarer dette her å få litt inspirasjon fra deg er jo supert. Hehe. Jeg er spent på resultate fra sykhuset. Å få kroppen i orden igjen:-)

 

Uff jeg er sulten når jeg kommer hjem fra jobb om natta. Jeg tror jeg må begynne med å ta med noe å spise på jobb. Er jo ikke heldig å spise like før jeg skal legge meg. Ja jeg må legge om de dumme vanene jeg har dratt fram igjen nå. Må begynne å veie maten igjen også. Det har jeg ikke vært så flink til i det siste. Ja jeg har mye å ta tak i igjen nå. Alt har liksom sklidd helt ut her. Uff å det mentale er ikke helt på plass heller. Har gått drit lei alt sammen faktisk. Men det må jeg snu om på nå. Ellers så kommer jeg vel til å se ut som en flodhest igjen som for et halvannet år siden. Nei sånn vil jeg ikke se ut igjen nei.

 

Uff mye syting og klaging nå. Det får holde.

God dag vidre alle sammen. Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. Da er det atter en ny dag. Å her er det sol:-) Det er ikke hverdagskost her nei. Ellers så har det vært overskyet og blåst. Da tror jeg at det blir en gåtur på meg her i dag. Jeg har for tiden delt bilen min med gubben. Han får ikke start på sin. Så da sitter jeg her å ikke kommer meg på besøk noe sted. Hmmm... Jo jeg tar meg en tur nå jeg.:-) Da er jeg vel godt i gang her.

 

I dag blir det fisk til middag:-)

 

Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...