Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Bra med litt nedgang da, dronninga ! Så lenge det ikke er oppgang er vi fornøyde ! ;)

 

Jeg glemte helt å gå på vekta idag !!! Men det gjør ikke så mye. Har fått tanta på besøk, så vekta er nok ikke riktig uansett. Håper at jeg har vært så premenstruell, at det også har hatt noe å si for formen min, at den blir bedre når dette er over. Lei av å være i dårlig form nå.

 

Ja, nå er det nok av avslutninger. Var på en i går, og i kveld er det en ny en. Men det er vel den siste for oss foreldre. Holder på å gjøre klart til den nå.

 

Så må jeg vel finne på noe middag. Aner ikke hva det skal være idag. Får høre med ungene hva de har lyst på :)

 

Så dere har snart ferie, dronninga. Det har faktisk vi også :D Blir vel ferie omentrent samtidig på oss !

 

Nei, nå må jeg få ordnet forskjellig her !

 

 

Snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga

Heihei Tupp1. I går var jeg å kjøpte meg nye sko og fikk tak i tynt sjal til kjolen jeg skal ha på meg på fredag:-) Vi var nede hos mine foreldre med resten av tingene til min søster å når vi kom ditt så hadde min mor fått vondt nederst i ryggen. Hun trodde det var skiveutglidning. Uff jeg hadde vondt av henne altså;)

Men jeg har fått melding fra henne i dag: Hun hadde det like ille i dag. Så det ser ut til at jeg må kjøre henne til legen i dag. Min far er jo på jobb så...

 

Men ellers så går det bra med meg da. Hehe. Jeg snik veiet meg i dag vekta stoppet på 76,1kg. Kan det være mulig??? 500gr ned på 1 døgn??? Neiii. Hehe. Bare ønsketenkning det vel. Jeg må ut å jobbe for min sønn snart også. Han må jeg hente halv4. Og vi skal til frisøren halv 6. Jeg hvet ikke hvordan vi skal rekke detta egentlig jeg men... Sønnen min skal på skoleavsluttning kl 19 så. Hmmm. En hektisk dag forran meg.

 

Knall vær i dag. Men surt drag i lufta. Det var ikke mere en 3grader i natt på jobb. Hadde på meg boblejakke. Brrr.

 

Snakkes da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du fant deg sko og sjal, dronninga ! Nå blir du sikkert kjempefin i bryllupet ! ;)

Kan godt hende du har gått ned 500 gram ! Kanskje du hadde mye vann i kroppen etter uka di. Håper du har gått ned, unner deg det ! :D

 

Huff, stakkars mammaen din ! Hørtes ikke noe godt ut. Bra hun har deg til å hjelpe seg.

 

Vi hadde en kjempekoselig avslutning i går :)

Rart å tenke på at det snart er skoleferie. Har ikke fått noen sommerfølelse enda..

 

Trøtt i dag, gråvær ute, men burde vel trø meg en liten tur først uansett.

Men først skal jeg ordne litt mer i huset.

 

Du får ha en fin, hektisk dag !

 

Snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei Tupp1. I dag er det grisevær her. Det bøtter ned. Min mor ville ikke til legen før i dag. Hun hadde fått time i dag. Så jeg skal kjøre henne ditt i dag. Uff å hun hadde vondt i går.

 

Ellers så har det gått mye i egge middag denne uken. Jeg har ikke hat tid til å lage noe ordentlig middag så. Er jo bare på farten hele tiden. I går hadde jeg en følelse av å bo i bilen. Hehe. Kjøring hit og ditt:-) Men det er jo sånne dager også.

 

Men i dag tror jeg vi skal ha kylling til middag:-) Ellers alt bra. I morgen er den store dagen. Bryllup å greier. Er ikke hver dag en er med på sånne ting da.

 

Jeg sier lykke til dere her inne som skal gifte seg i sommer:-)

 

Jeg får kjøre ned til min mor jeg da. Å være litt sykepleier. Sjalabais

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det ? Hadde du det fint i bryllupet ?

 

Hvordan går det med moren din ?

 

Ikke så mye nytt å skrive om her. Har hatt ett par dager med bra vær, da var jeg mye ute. Klipte plen og ordnet forskjellig. Men igår ble det gråvær igjen, og det er det idag også :P Men har kjøpt inn blomster til blomsterkassene. tenkte jeg skulle ordne litt med det idag kanskje. Må egentlig male rekkverket på verandaen før vi henger det opp, så får se om vi gjør det først, men da må vi ha litt godvær igjen.

 

Har gått meg turer de siste dagene også, så har nå vært i aktivitet.

 

Håper du har det bra !

 

Snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei:-) Har vært en fin helg. Bryllupet var jo helt nydelig. Lørnskog kirke og vi var på Losby Gods etterpå. Vi hadde rom der også. Så vi fikk med frokosten så vitt. Stengte halv 11. Hehe. Vi la oss ved 5 tiden om morgenen. Du kan tenke deg at de kunne feste de folkene. Hehe. Men middagen Forrett: grillet kamskjell med en soyasaus til tror jeg. Hovedretten var Indrefilet av oske med hasselpoteter til Med rødvinsaus og sukkererter. Liten rett til med godt lagret ost og en ristet brød blings. Til slutt Dessert cream Brulet(Hvar det riktig skrevet) Hehe. Jeg sa noe annet til det navnet der. Masse hvit vin/rødvin til ble det også. Jeg drakk bare hvitvin og vann. Det er vel 2 og et halvt år siden jeg drakk alkohol nå så. Jeg sprakk vel allerede ved innkomsten med en halvliter øl og champis. Hehe. Jeg ble litt på snurren den første halvtimen men skjerpet meg utover. Å jo det ble et glass bailys. Uff ja jeg la inn alt sammen her . Det ble et skyhøy inntak av kcal. Bryllupskake et lite stykk ble det også Med Wienerpølser til nattmat. Vi var like sultene når vi hadde spist middag. For det var porsjonert. Hehe. Fikk danset litt også. Nei det var moro dette her. Og vi fikk en liten piff når vi lå på hotell da bare mannen min og jeg ikke barn rundt oss. Hehe.

 

Min mor var i bryllupet også. Men hun hadde tatt masse paraligin forte. Hun var ikke med i kirken. Uff her ble det trang. Mye å skrive om. Jeg fortsetter på nå en jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei igjen. Det ble vist trangt på den første jeg skrev. Men måtte bare skrive litt. Vi kom oss hjem på lørdagen da. Å lå på sofan å sløvan her. I går fikk vi ryddet i garasjen her så vi får flasert tingene til min mann. Verktøy ol.

 

Fint vær helehelgen . Fredagen regnet det litt med torden der vi var. Hehe rett i vielsen så buldra det i kirken:cool:

 

Skal snart til legen og vi skal på utdeling av vitnemålet til guttungen i kveld. Så her går det fort i svingene.

 

Til slutt Er spendt på veiing og måling i morgen etter alt inntaket av både det ene og det andre.

 

God dag vidre alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter:cool: Så er dagen her da. 400gr ned og -1,5cm til sammen denne uken. Hehe. det vil si at jeg veier 76,2kg . Nå lukter jeg på 75tallet. Å det skal jeg klare. For etter den utskeielsen i helgen har jeg faktisk greid å spore meg på plass med å veie opp maten. Hvertfall ta de mengdene jeg skal ha.

Neste tirsdag er siste veiedag på dette kurset. Da skal jeg også på ferie. Men skal legge inn alle målerne mine fra første kurs til siste dag i dette kurset. Da ser dere hvordan det har gått med meg:-)

 

I går var det utdeling av vitnemålet til guttungen. Var et fint opplegg. Min sønn spilte solo på tommer. Han var drit nervøs;) men det gikk bra.

 

Fint vær her i dag også. Tror jeg skal sett meg litt i solen i dag:cool: hvis jeg orker. Har sovet lite i dag. Så er litt trøtt.

 

I dag blir det kjøttdeig av noe slag til middag. Snakkes jenter. Sjalabais

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du hadde det kjempefint i bryllupet ! Det er bra ! :)

 

I går hadde vi flott vær her. Var ute nesten hele dagen. Malte litt, spilte badminton med ungene, grilla og kosa oss :P

 

Var flott vær her helt til i ettermiddag også, og har fått planta blomster i verandakasser og krukker, og nå blomstrer det fint i bed rundt om her også.

 

Har vært i fjæra ettermiddag og feira St.Hans. Grilla pølser, spiste snop og kosa oss :) Var overskyet med deilig temperatur ute. Begynte akkurat å regne litt når vi var ferdige.

 

Vekta ja..holdt nesten på å glemme den :) veide 71, 5 idag. Går sakte men sikkert nedover.

 

Vi snakkes !

 

Ha det fint !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei Tupp1. Så bra da at du nærmer deg 60 tallet snart da. Er mere en jeg har klart. Men det går nedover smått om send:-) Har meldt meg på et nytt kurs i uke34. Får se da hva jeg har klart i ferien. Om jeg bare har est ut eller klart å gå ned. Har jeg klart det så vil jeg heller ta et stabiliseringskurs i stede. Får se. Men jeg skal ha med meg vekta til å veie maten på ferie altså. Tror det er lurt:-)

 

Her skinner sola i vinduskarmen å katta maler som aldrifør....:cool:

Ja her er det sol og sommer endelig. For det har vært et kaldt vinddrag helt til i helgen som var. Da snudde det med et smell. Hehe.

 

Jeg hvet ikke helt hva det blir til middagen men det finner jeg ut etterhvert.

Snakkes da. Jeg må kjøre å handle litt mat til min mor. Hun ligger halvsitter med prolapsen sin så... Jeg syns synd på henne. Det ser veldig vondt ut:eek:

Ha en fin dag. Sjalabais

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter:-) Så er det torsdag da. Her er det litt skyet og litt sol med litt vind. Får se om jeg tusler ut snart. Skal kjøre sønnen min til legen i dag. Han er så svimmel og uvel når han reiser seg så det er vel best å få sjekket opp det.

 

Middagen i går ble det 1 hamburger/m brød og masse salat på meg.

I dag hvet jeg ikke helt. Får se:-)

 

Ellers så går det greit. Er fysen på noe hele tiden men... Er vel bare å styre unna så godt jeg kan:(

 

Snakkes da. Sjalabais

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Denne varmen:( Jeg blir helt slått ut her jeg. Men vinteren kommer fort nok så jeg skal ikke klage :-) Som sakt en strålende dag her med sol og vind.

 

I dag skal vi ha fisk til middag. Godt det og sundt også:-) I helgen skjer det ikke noe her. Vi skal bare være hjemme å slappe av eller å jobbe litt ute på tomta.

 

Husk når det er så varmt at dere får i dere nok vann. En ting til: Saft is kan en lage av funligth saft. Må kjøpe sånn å ha det i med pinner og vips så har du en is med lite kcal i.

 

Ha en god og svett helg alle sammen:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen !

 

Så fint at dere har så bra vær, dronninga !

Vi har også sol, men det er ikke så varmt, kald vind.

 

Håper det går bra med moren din og sønnen din.

 

Kos dere i godværet !

 

Snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei Tupp1. Her smelter vi. Burde ikke klage men... Her er det så varmt at vi får ikke sove om natta:( Men det går fort over. Kulda kommer tilbake den.

 

Jeg tror jeg har gått opp litt denne uken. Har vann i kroppen. Får det når det er så varmt:cool: Får se hva vekta sier i morgen. Æsj hvis jeg har gått opp. Men en får bare stå på vidre. Skal prøve å være flink i ferien.

 

I dag hvet jeg ikke hva vi skal ha til midddag. Er så varmt at jeg ikke har lyst på varm middag. Vi tar vel noe lett tror jeg.

 

Min mor er bedre og min sønn blir svimmel hvis han reiser seg fort opp. Det har noe med blodpumpa å gjøre. Ikke farlig men ubehagelig. Han får bare ta det med ro når han skal reise seg.

 

God dag vidre Tupp1:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

heihei. Ja så ble det opp på meg denne uken. Har mye vann i kroppen nå pga varmen. Jeg kjenner at alt er så stramt. Tror jeg skal ta vannpille. Da legger jeg inn målene mine for første kurs og denne siste.

28/10-08=30/6-09

VEKT:87kg=77,5kg

HALS:38,5cm=36cm

ARM:34cm=31,5cm

BRYST:116cm=105,5cm

MIDJE:108,5cm=95cm

ENDEN:118cm=106cm

LÅR:67cm=52cm

 

Da får jeg håpe at jeg klarer meg igjennom ferien uten å gå opp. Skal ha med matvekta over alt der vi skal:-)

 

Ellers er det veldig varmt her i dag også:cool: Blir vel å sløven i dag også tror jeg. Jeg blir helt sløv av denne varmen jeg.

 

God dag vidre jenter dere som er igjen her inne. De fleste er vel på freie nå så. God ferie å tenk på hva dere dytter i dere. Vi vil jo ikke gå opp det vi har fått bort vil vi? Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei igjen. Her er jeg igjen. Hehe.

Her er det like varmt og hett:cool: I dag blir det pakking inn i bobilen så drar vi i kveld en gang. Samboer`n min er på jobb så vi får ikke dratt noe før. ÅÅÅÅ gud å jeg gleder meg. Er i festival humør nå. Jeg må innrømme at jeg ikke har vært på festival som dette. Men skal bli artig å komme seg vekk å være alene.

Da kommer jeg ikke inn her før over helgen. Vi kommer hjem engang på søndagen.

 

I dag blir det lettvin middag. Hvet ikke hva enda. Snakkes da jenter. Ha en god helg alle sammen på forskudd.

Snakkes. Sjalabais:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. Da har vi kommet hjem etter en fin tur og helg. Jeg veiet meg i dag. Har gått ned fra 77,5kg og ned til 74,8kg disse dagene. Jippi:-) Utrolig. Nå er jeg hoppende glad. Snart skal vi på tur igjen. Så det blir lite skriving på meg. Snakkes og ha en god dag vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest dronninga

Hei hei alle sammen:-) Har kommet hjem fra liten tur på ferie. Fin tur. Men ungene ville hjem for å fiske litt makrell:-) Vi får se om vi tar tur med bobilen senere. I dag veiet jeg meg. 76,3kg. Føre vi dro veide jeg 75,3kg. 1kg opp på noen dager. Hmmm. Men jeg har ikke veiet maten. Men har blitt litt boller på veien. Hmm. Men nå har vi 1 og 1/2uke med ferie. Lurer litt på om jeg skal melde meg på nytt kurs:-) For å få ett lite dytt i ryggen. Snakkes da alle sammen. God kveld vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du er tilbake. Håper du har hatt en fin ferie ;)

1 kg opp på noen få dager kan vel umulig være fett....så det er snart av igjen, vet du. Jeg krysser fingrene for det!

 

Ha en flott sommer videre!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en tur her :)

 

Kom tilbake for noen dager siden. Har hatt det fint i ferien, med ganske mye sol og varme, og vært sammen med familie og venner :D

Men er ikke bra i magen enda. Var hos legen idag og skal tilbake om en uke og ta prøver.

Har ikke spist så veldig mye pga. det, så har vel gått ned noen kilo. Veide 68, 5 sist jeg målte, er vel 3 kilo ned siden sist jeg var innom her. Merker det godt på klærne nå :) Men slitsomt å streve med helsa, så ville heller vært tjukkere, og vært frisk :)

 

Fint å høre at du har kosa deg i ferien !

 

Vi snakkes !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. Å takk for at dere er innom tråden min:-) Det er jeg glad for. Ja så er 3 uker sommerferie over for meg. Ble litt av hvert i grunn. Vi begynnte på Contryfestivalen på Vinstra. Mye folk og fulle folk. hehe. Det ble litt voldsomt. Ble en avsmak fra alkohol gitt. Å bare se på de andre rave rundt. Er det værste jeg har sett. Men moro var det å få oppleve det. Hehe:-)

 

så ble det en uke opphold. Måtte gjøre i stand bobilen til neste tur. Har trøbbel med kjøleskapet bla. men vi feis av gårde da med ungene. På 5 dagers tur. Da hadde de fått nok. den ene ville hjem å fiske makrell og den andre hvet jeg ikke helt hva gikk av. men for en tur. Dro ned til Bø i telemark og over til Rjukan og bort til Fagernes og over Golsfjellet. Gå gikk ferden vidre til valdresflya og over til Lom. Da dro vi vidre over sognefjellet. Å uff å det var bratt,smalt og oppover. Det var ikke mere en 6 grader det når vi våknet om morgen. For vi snuddet med i det værste brattander. 10%helling nedover. Uff nei takk. Så vi dro dagen etter nesten mot stryn da. Det var en fin tur. Når vi hadde ligget over en natt så dro vi hjem. Som sakt ungene ville hjem. men en knall tur var det. Vi kommer til å ta små turer nå utover i helgene. Vi har ferie igjen også. Så vi får se:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Ja det ble et stoort innlegg med bare tur prat det. Hehe. men vekta har faktisk gått till opp og ned mellom 76 og 75kg. Så jeg kan vel nesten si at jeg har gjort noe riktig i ferien. Har ikke vært på 77tallet hvertfall:-) Å det er jeg glad for. jeg skal veie meg i morgen. Har fått tante rød på besøk også. Så jeg føler meg litt oppblåst. Men får se. Jeg har litt lyst til å begynne på nytt kurs så jeg kan bli ferdig med å komme meg i den vekta jeg jeg vil i. Ny giv nå så tror jeg det skal gå bra jeg. Snakkes da jenter:-) God dag vidre alle sammen:-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ferien hørtes hektisk ut :)Så bra du har klart å holde vekten. Nytt kurs høres heller ikke så dumt ut. Jeg har aldri gått på kurs og skal se om jeg får av de kiloene jeg trenger på egenhånd, men skjønner godt at kurs kan hjelpe på motivasjonen:) Fortsatt god ferie til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei MaritO:-) Koslig at du stakk innom. Ja det ble litt mye kjøring men fikk se mye natur og fine steder da. takk for det. Jeg har prøvd veldig å være litt flink hvertfall:-) Er ikke så lett når en er på reisefarta. Men det har gått greit. Jeg kjenner nå at jeg er oppblåst men det tror jeg er mensen. Veide meg 76,5kg. Det går opp og ned her må jeg si. Lykke til for deg også. Håper du stikker innom her innimellom så jeg kan høre hvordan det går med deg.

 

I dag skal jeg ha fisk til middag. Er lenge siden nå at vi har hatt fisk.

Her er det sol i dag og 19 grader:cool:

Snakkes da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. Så er det onsdag da dere:-) Fikk nesten ikke dratt på jobb i natt. Garasjeporten fikk vi nesten ikke opp. Brukte nesten en halv time på å få løsnet det fra motoren for å dra opp porten. Men jeg kom meg på jobb. Var hjemme ved 5 tiden i morres. Brrr. Skal si det er kaldt om natta nå. 8 grader var det i natt. Måtte kle på meg litt tøy:( Skal ned til min mor snart. Hun skal ta hjem min mormor på en liten besøk. Hun er på et hjem her ute. Men er noe stusselig greier. De setter ikke igang noe. Så beboerne bare sitter der å sløver`n:(

Så er det vist bare manlige pleiere der unge sådan. Å det liker ikke min mormor noe særlig. De gjør nok jobben sin men er vel litt ekkelt å bli følt på wc av unggutter. Får håpe for min mormor at det er bare ferie vikarer.

 

Skyer og uttrygt for regn ser jeg:( Sommeren er vel over nå tror jeg. Er jo regne høsten jo. Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...