Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga

Heihei alle sammen:-) Jeg fikk sjokk i går. Eller litt hetta. Datan min paia helt i går. Skulle slå den på på eftan i går. Fikk bare opp farger og streker på skjermen. Prøvde alt men... Så nå sitter jeg å låner mannen min sin pc. Vi tror det kan være skjermkortet som har tatt kvelden:( Men her er jeg. Hehe.

 

Grått og trist vær ute. Ikke antydning til sol i dag. Men tror ikke det regner. Var 15-16grader i natt.

I går ble det sjuaing på meg. Vi driver å sanker ved her i skogen. Hehe. Så jeg dreiv å bar store kvister. Masse turer ble det og svett og sliten ble jeg. Det er litt ulent terreng så det ble vel litt trimpoeng på meg i går. Godt å få lee på seg litt igjen. Men stiv å støl i dag da:-) Hehe.

 

Snart skal jeg til legen for å sjekke blodtrykket igjen. Er spendt nå.

Det blir lasagn med salat til middag her i dag:-)

God torsdag vidre jenter. Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga

Heihei alle som stikker innom:-)

Så er det helg igjen da. Fy å ukene flyr.

 

I natt var det dritt vær:( Det regnet og blåste noe innmari. Håper helgen blir bra med sol og varme. Det trenger vi innimellom regn og blåsten.

 

Vi kommer til å drive litt i skogen med veden i helgen. Blir ikke bobiltur på oss nå heller:( Huhu. Men det kommer vel flere helger utover. Jeg har fri denne helgen men skal jobbe neste. Vi får se. Min samboer har bursdag på søndag så det blir vel kaker og besøk tror jeg.

 

I dag er jeg ikke helt med når det gjelder middag. Hvet overhode ikke hva vi skal ha. Jeg må en tur i butikken så jeg får se hva jeg blir frista med.

 

God dag og god helg til dere alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Ser det er flere enn meg som har sliti med pc:) Jeg har kjøpt meg ny som jeg venter på nå. Det skal bli så deilig med en stasjonær igjen:)

 

Ellers går det bra både med mat og trening for meg. Har kommet i gang med innetrening igjen og det er utrolig deilig.

 

Ønsker deg en super helg i skogen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. Ja så er helgen over igjen. Det går såå fort.

Her er det litt sol og overskyet. Veldig overskyet:(

 

Smugveiet meg i dag. Uff Ikke bra. Jeg har gått opp. Kan takke meg selv . Takk dronninga at du er så dum med søtsaker og mat:( I helgen har det blitt kaker. Litt for mye kaker. Samboeren min hadde bursdag. Fristelsen ble for stor. Også har jeg småspist litt av hvert hele uken. Så nå får jeg det igjen. Har veiedag i morgen. Får vel kjeft av kurslederen nå tenker jeg. Jeg har liksom sporet litt av. Men ny uke nå å nye muligheter. Har heller ikke vært flink med å trene heller så jeg kan takke meg selv.

 

Mye syting og klaging nå. hehe. Men godt å få det ut. Det som ligger å ulmer her. Men full skjerpings nå framover så jeg kan nå målene mine:-)

 

I dag blir det fisk til middag som i går. God dag vidre så snakkes vi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. Veie og måle dag. 25/8-09

Vekt:76,7kg

Hals:36cm

Arm:31cm

Bryst:104,5cm

Midje:94cm

Ende:109cm

Lår:51cm

 

Var ikke noe å rope hurra for syns jeg. Opp200gr Noen cm har blitt borte men....

Men pytt pytt. Har vel meg selv å takke for resultater. Har vær litt søtsaker og kaker. Så der fikk jeg den. Full skjerpins nå framover. Må få fokusen tilbake. For den har vært litt borte.

 

Fint vær her. Sol og skyer.

Middagen blir grandiosa pizza her i huset:-)

God dag vidre alle sammen. Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cm er viktihgere en vekt..:D lykke til denne uka også..her har jeg spist en wraps med masse salat til middag og etterpå drømte jeg om eplekake med is...i stedet har jeg kjøpt en rislunsj...ikke av den aller mest fornuftige maten det heller, men har trent så bra i kveld at en rislunsj skal jeg unne meg:)

 

lykke til og stå på utover i uka.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei MaritO:-) Her regner det. det plaska ned i natt:( Var våt helt inn til trusa. Ikke morsomt å jobbe da nei.

Du snakker om å trene MaritO. I går i 3time drev jeg i skogen å bar ut store kubber med ved. Mannen min sagde ned et stort furutre å kappet det opp i store kubber. Jeg fikk tatt 13 turer i ulent terreng:-) Å gjett om jeg var svett og gååen i kroppen. Jeg er litt støl i dag i armene og beina er som bly. Heheh. Har bare godt av å lee på seg. Så det blir nok flere turer. Vi ble ikke ferdige. Jeg er litt usikker på hva jeg skal sette det opp som som aktiviteter. Min mann sa måking av snø. Hehe. Det ser vel litt dumt ut nå på sommeren.

 

Skal snart i begravelse. Tanten til min mor gikk bort forrige uke så...

Skal derettere hente min sønn på skolen. Må kjøpe klær til å ha på skolen. Han kom inn på marskin og mekk. Der må mann ha spesialtøy. Så dagen min blir veldig oppstykket.

lettvindt middag i dag. Speilegg og brød:-)

God dag vidre så snakkes vi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes travelt ut ja:)

 

Her er det i grunn greit i dag. Har ikke andre planer enn å rydde å gå tur med hund og dille litt mer med pc når jeg kommer hjem etter jobb:)

 

En fjordland venter på meg i kjøleskapet så blir lettvint middag her også. Og ikke noe annen trening enn å luftebikkja. Blir nesten rart det etter dager med trening hver dag. Kroppen kjennes sliten ut, så er godt å hvile litt også.

 

Jeg synes jo vekta går sakte nedover..og det gjør den jo..men midjemålet har krympet med nesten 10 cm på en drøy mnd og det er jammen bra. Begynner så smått å kjenne det på klærne også:D

 

Nyt dagen så godt du kan i all travelheten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei MaritO:-) Ja i dag er det grått og trist ute. Det regner faktisk:(

 

Så bra da at du har blitt 10cm mindre. Er godt det.

I går fikk jeg gjort det jeg skulle. Var i begravelsen. Stakk innom hjemme her å tok med meg harddisken. Så nå håper jeg at den blir i orden. Rakk akkurat butikken stil før det stengte. Fikk kjøpt skoleklær til sønnen min.

 

Ble ikke speilegg i går men toast og litt tomater til. Hmmm..... Ble noe tørt syns jeg. Men de andre klagde ikke. Hehe:-)

 

I dag skal vi ha kylling, salat og ris.

 

Snakkes da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. Så er helgen her da. Vi får fullt hus med unger.Så her blir det liv i leieren. Jeg skal jobbe til natten også.

 

I dag er det grått og trist. det regner:( ikke så bra.

 

I natt fikk jeg store skjelven. Jeg klarte nesten ikke å holde avisene engang. Så når jeg kom hjem tok jeg meg noen skiver. Det hjalp litt. Nå er jeg fin hvertfall.

 

I dag blir det kotletter med poteter og saus til middag:-)

God dag vidre og god helg til dere alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørest ut som det blir liv i leieren hos dere dronninga:)

 

Her er det rolig helg. Har ikke andre planer enn å få lekt litt husmor, kose meg med kortlagehobbyen min og få en real tur med Dina..og kanskje cafebesøk med venninner ..også trenger jeg å klippe håret..ja, det må jeg ikke glemme:) Jeg har fall i håret, og når det blir akkurat litt for langt ramler det sammen nesten over natta. Nå blir det ikke bra uansett hva jeg prøver meg på.

 

god helgeklem til deg og dine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. Så er helgen over igjen da. Det går så fort de dagene. Ja her har det vært liv. Jeg har egentlig slappet av. Skulle ha gjort noe men.. Det ble ikke sånn. Jo da jeg kom på at jeg stablet ved i ca 1 time på lørdag. Hehe. Det var ikke stort men noe da:-)

 

I dag er det ufyslig vær. Det regner å det er ikke alt for varmt her kjenner jeg. Nei nå er høsten her for fult:(

 

I morgen er det veie og måle dag. Uff og uff. Jeg gruer meg til tallene som kommer til å lyser mot meg. Men vi får se..... Har skeiet ut litt med skillingsboller i helgen. Hele 2 stk. Også nøtter har jeg fått i meg. Nei nå må jeg skjerpe meg å fokusere på det jeg skal. Nemlig gå ned i vekt. Er litt rart det der at en går lei og mister piffen etter et år på kurs. Å ser at resultatet blir bra:( Nei jeg må ta meg sammen så jeg ikke eser ut igjen.

 

Så bra da MaritO at du er her enda da. Så flink du er til å trene da. Du har jammen kommet i siget du. I motsettning til undertegnende.

 

 

Snart skal jeg på foreldresamtale på skolen til sønnen min.

Sjalabais:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:-) Så hvar veiing og målingen gjort unna. 1/9-09

Vekt:76,3kg

Hals:36cm

Arm:32cm

Bryst:104,5cm

Midje:93cm

Ende:108cm

Lår:51cm

 

Med andre ord 400gr ned og -2cm denne uken. Jeg som trodde det skulle lyse røde tall mot meg. Hehe. Så det er en som er hoppende glad her i dag:-)

 

Ellers så er det litt sol innimellom skyene her.

 

I dag hvet jeg heller ikke hva blir til middag. I går ble det spagetti og kjøttdeig:-)

Får se tror det blir noe med potere for det er det en stund siden vi har hatt.

God dag vidre alles sammen så snakkes vi:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei MaritO:-) Ja det gikk riktig veien denne gangen. Hehe. Blir litt feddopp. Har gått på kurs i ca 1 år nå. Å blir litt lite motivert. Høres litt dumt ut siden resultatene vises. Men det er noe med det i hode da. Det mentale som en ikke klarer å holde opp i lengden. Men nå skal jeg klare det.

 

Her regner det i dag. Mørkt og trist:o

 

I dag blir det litt av hvert til middag. Vi hadde kjøttkaker i går å det ble litt igjen . Så det blir vel det i dag også tenker jeg:-)

 

Da får dere ha en god slankedag så snakkes vi. Sjalabais

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle som er innpå å leser:-) I dag har jeg kjørt stesønnen min til tannlegen på morgenkvisten. Null hull. Men en kronglete visdomstann som kommer opp.

 

Er meningen at jeg skulle bli med min mor til Uddevalla i dag. De skulle levere bilen til lakkering. Ca 6 timers kjøring tur retur. Håper det ikke blir noe av. Da er vi ikke hjemmer før ved 19 tiden i kveld. Hun hvet ikke adressen så jeg tror det ikke blir noe av.

 

I dag har det vært litt sol. Men nå ser det ut til at det skal begynne å regne:( Å da skal det regne i over 1 døgn.

 

Har heldigvis lørdagsfri.

 

I dag blir det stekte potere med speilegg til middag.

 

Snakkes. Sjalabais

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen. Så kommer helgen snikende på her. Hehe. Godt med noen fridager. Vi skal ha svigers på besøk til søndagen. Det blir første gang de er her. Vi har ikke fått rota oss til å ha bedt dem enda vi da. Vi har jo ikke akkurat bodd sammen før nå det siste halvåret heller da og de er på farta hele tiden. De hadde nesten ikke tid til å komme nå heller så.... Hehe. men koslig tror jeg det blir. Blir kaker og kaffe:-)

 

Her er det grått og trist ute i dag. tror det kommer til å regne snart igjen:(

 

I dag skal vi ha gryterett til middag med salat og brød ved siden av tror jeg. Det blir hvertfall noe med karbonadedeig hvertfall.

 

Riktig god dag og god helg til dere alle sammen:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært innpå og håper at du har hatt en fin sommer.

Det har jeg, og synes det er litt trist at den er over, men litt deilig å være tilbake på normalen igjen.

 

Det er såå deilig med helg og du får kose deg med svigersbesøk:-)

Jeg har en rolig helg; samboeren har reist på tur og jeg skal kose meg med trening, litt arbeid i hagen..og så må det litt rydding til i huset. Egentlig ganske deilig synes jeg.

Vi snakkes, har ikke fått lest meg opp på hvordan det har gått med deg og vekt i sommer, men du har vel klart deg ganske bra?

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig deilig med helg og hyggelig med familiebesøk. Er jo på tide etter ett halvt år også:)

 

Jeg har vært i Jotunheimen i helgen og hatt utrolig flotte naturopplevelser og fått usedvanlig mye trim:) Aller mest er jeg fornøyd med at ett kne som har kranglet tidligere har oppført seg eksemplarisk:)

 

Ønsker deg en super uke..

 

m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei alle sammen. Jo da det gikk fint med svigers på besøk Julianna. Har gått ganske bra med meg i sommer med vekta men nå har jeg mistet litt piffen. Hodet er ikke på rett plass. Nå i helgen tok jeg kaker så det holder. Uff. Viljen er der men hode er ikke helt der. Så det blir ikke så bra resultater i morgen. Jeg skal ha mensen også så jeg føler at magen er dobbel så stor her.

 

Så fint da at du hadde en fin tur i Jotunheimen da MaritO. Det er fint oppi der. Jeg skal ha fri til helgen igjen også. Får se om vi tar bobilen en tur da.

 

Her er det litt sol å skyer om hverandre her.

 

Snart skal jeg i butikken. Da skal jeg måle opp en sykkelrute jeg har tenkt til å begynne å kjøre på formiddagen. Er spendt på hvor lang den er. Jeg må finne på noe nå for å få i gang forbrenningen her.. Å komme meg ut av huse med matfristelser:(

 

God dag vidre så snakkes vi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei igjen. Ja så har jeg kjørt opp sykkelløypa med bil. er langs med veien. Det ble litt over 9km. Så hvis det blir bra vær i morgen skal jeg sykkle meg en tur. Jeg har forresten syklet her inne i dag. 9km på 50 min:-) Så nå er jeg i gang igjen gitt:-)

 

Men har liten tru på at jeg har gått ned. Heller at jeg har gått opp. Men får se i morgen. Sykle skal jeg hvertfall begynne med utover.

 

Her blir det kylling med ris og salat til:-)

 

Ha en god dag vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter:( Så var dommen her da. 8/9-09

 

Jeg har gått opp. Ikke bra i det hele tatt:o 77,6kg. Opp over 1kg det fra forrige uke. Uff. Jeg som ikke ville se det talletr der igjen:o Har mensen denne uke også. Å nå har jeg begynt å få vondt. Har vel heller ikke vært flik med å holde meg unna søtsaker og kaker heller. Så full ris til meg. Men ny uke å nye muligheter. Nå må jeg skjerpe meg har 4 uker igjen på kurset. Jeg kommer meg ikke i mål på med å tulle sånn hvertfall:(

 

I dag er det litt av hvert med sol og skyer ute. Jeg får se om jeg orker å sykle litt i dag også. Ja da jeg har sittet mye i ro. Men har vært flink perioder med å være aktiv.

 

Det ble mye syting og klaging på meg nå. Uff. Hvordan kunne jeg være sååå dum.

 

God dag vidre jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen:-) Så er det en ny dag og nye muligheter. Snikveiet meg allerde i dag. Nå veier jeg 77,3kg. Jeg skjønner ingen ting jeg i går veiet jeg 77,6kg. Jaja. Det er jo bra det da. Men følte meg oppblåst i går og uggen i kroppen så... Mensen får skylla. Hehe:-)

 

I dag er det sol å typisk da jeg skal kjøre min mor til mormoren min i dag. ellers så hadde jeg prøvd å få staret opp gressklipperen. Derv på i går også. Men den ville ikke starte. Hmff... Ble veldig forbanna:mad:

 

I dag tror jeg vi tar fisk til middag med potere og grønnsaker til.

Ha en strålende dag alle sammen. Sjalabais:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta varierer den:) Det er helt normalt. det er ett langsiktig bilde vi må se på. uke til uke er egentlig i korteste laget det også:) Du får bare passe på å telle kcal og se om du går i noen feller. Hvis ikke så er det kanskje variasjoner i forhold til vann i kroppen som gjør utslag. Det gjør det i allefall hos meg. Har jeg trent mye så samler det seg vann i muskulaturen og fettforbrenningen kommer ikke frem på veiing før det har gått noen dager.

 

Her ble det salatmiddag i dag. Marinert fullkornspasta sammen med spekekjøtt, fetaost og blandet salat:) Mmmm..så har venninne og jeg gått 2 timer i skogen. Masse oppover og bra kondistrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...