Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Heihei MaritO:-) Der er du jo. Jo da jeg hvet at jeg har vært i en felle siden jeg begynnte på jobben etter ferien:( Mye mere sjokolade og kakemomsen har vært veldig til stede:( Så jeg hvet hva som er galt ja. Må skjerpe meg nå så ikke flere kg renner på her. Det var så lettvindt når alle var hjemme fra skole og jobb. Da ble det ikke mye snik spising og snop spising. Så nå må jeg tenke på å ikke dra i butikke hver dag. For det er jo der jeg blir frista. Jeg var ikke sånn for noen mnd siden men... Uff nå ble det mye negativ skriving her. Men det skal jeg rette opp i.

 

I dag er det fint vær her dere. Sola har kommer fram fra skyene. I natt var det helt ned i 4 grader ute. Brrr.... Var litt kaldt ja.

 

I dag blir det fisk til middag. I går ble det grandiosa. Det ble litt sent på meg i går her. Var privat sjåfør for moder`n i går. Først i butikken også til min mormor etterpå. Så dag gikk dagen da:-)

 

God dag vidre så snakkes vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar

Heihei alle sammen. Så senker helgen seg over oss igjen. Jeg syns denne uken har gått veldig fort. Hvor ble den av:confused: Hehe. Mulig vi tar en tur med bobilen i helgen. Får se på formen utover. Har fått tante rød på besøk. Få er uggen i kroppen:(

 

Fint vær her i dag. Sol som bare det. Men kaldt i natt også. 5-9 grader:( Brrr...

 

I dag tror jeg det blir rester med fisk fra i går. Nå skal jeg ut å handle litt.

Snakkes. God helg alle sammen:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag starter en revolusjon dere, da skal jeg ha første time på det nye treningssenteret jeg har meldt meg inn i! Nå skal det bli fart på sakene! Skal trene sammen med to venninner fra skolen. Jeg veit med meg selv at jeg har veldig godt av å være med å saltimer, for jeg presser ikke meg selv nok når jeg trener aleine. Vekten har gått oppover den, skjer litt mye rundt meg om dagen, så jeg har ikke orket å tenke på vekta egentlig.

Foreldrene mine er midt i en bråkete skillsmisse, og samboeren min kommer ikke overens med hunden vår som jeg er veldig glad i. I tilegg har skolen startet nå, med mye forventninger og press derfra, pluss at jeg må jobbe såklart. Ridetime en gang i uka har jeg også, men det er bare stas^^

Men trene skal jeg i allefall, blir 60 min spinning på mandag.Utfordringen blir å spise riktig når jeg trener, for jeg veit med meg selv at når jeg trener blir jeg så veldig sugen på noe resten av degen, og vil helst stappe innpå med kaker, sjokolade og andre ting. Må passe på at jeg får i meg nok mat, sånn at dette ikke skjer. Det blir en utfordring ja :) Skal prøve å få trent 2-3 ganger i uka :)

 

Har skjedd ganske mye siden sist da som du sikkert skjønner, har også tre kaniner hjemme her nå, i stedet for en. Har flyttet hit kaninene som var hjemme på gården hos foreldrene mine. Og kaninen som bodde her aleine er veldig glad nå, de er jo flokkdyr.

 

Men nå skal jeg jobbe:) Det er stort sett planene for helga, jobbe i dag, og 9 timer i morgen, og på søndag skal vi til sverige en tur.

 

Ser du har vært flink dronninga, gir deg aldri du =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siljeee..pass på at du har med deg litt å spise rett etter trening. Får du fylt på med en gang blir ikke matsuget så stort etterpå og kroppen restituerer fortere.

 

Her ligger det to flotte fridager foran meg. Været blir knall. Høstlufta klar og fargene begynnner å gå over mot gult og rødt. Det er vakkert ute.

 

Kos deg masse på tur dronninga.. Helgeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen:-)

Koslig å høre fra deg siljee. Ja det kan bli mye på en gang innimellom. Leit å høre om foreldrene dine og at hunden ikke går overens med kjæresten da. Uff Ikke bra. Du får prøve å finne på noe lurt da.

MaritO: Vi kom oss ikke på tur. Full tante rød på besøk og vond mage. Fredag og lørdag. Migrene hadde jeg i går. Å den slapp ikke. Har ikke vært på jobb i natt heller. Så var nok lurt at vi ble hjemme. Har sittet i ro lenge nå så vekta går faktisk oppover her om dagen. Kan være mye vann i kroppen angående tante rød men.... Uff nå må jeg skjerpe meg altså. Nå det gjelder. Få vekta ned å ikke opp.

 

I dag er det overskyet her. Liten solgløtt innimellom. Men det er lite.

Restemiddag i dag. Vi hadde kotletter med poteter, grønnsaker og saus i går. Ble litt igjen så alt blir som en lapskaus.

Snakkes jenter:-) God dag vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig når det går i stå...

 

opplever det er viktig å få inn rutiner på trimminga..da kommer energien også- slik er det for meg i allefall :)

 

Og alt går opp og ned, det gjelder å ikke gi opp, men å gå på igjen med krum hals:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei MaritO:-) Ja har nok kommet i en ond sirkel ja. Vanskelig å komme vekk fra. Vi skal ha ferie til uken. Da retter det seg nok:-) Må da bare håpe på det.

Ja i dag har jeg veiet og målt meg da 15/9-09

Vekt:77,6kg

Hals:36cm

Arm:33,5cm

Bryst:104cm

Midje:93cm

Ende:108cm

Lår:52cm

 

Vekta står stille og cm står så å si stille. Godt er det at jeg ikke har gått opp mere hvertfall:-) Så nå er det full skjerpings. Det sir jeg hver uke uten at det blir resultater men.... Ja jeg må jo si det for at jeg skal tru på det og gjøre noe med situasjonen.

 

I dag er det sol her. Skal kjøre min mor til mormor i dag. Min mor har bilen sin på verksted så jeg er sjåføren hennes om dagen. i dag skal vi ha fårikål til middag. Jeg tror jeg skal ha lapskaus fra i går.

 

Snakkes da damer og god dag vidre:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen som stikker innom:-)

I natt fikk jeg sjokk:eek: Jeg har vært borte fra jobb i noen netter. Så jeg måtte stå opp i natt for å gå på wc. Det er jo greit. Men jeg syns det var noe rart nesten under på siden av bryste. En klump som svei. Ja det er vel en kvise tenkte jeg. Fikk på meg briller å fikk se at jeg hadde fått flått på meg igjen. Fikk hentet pinsett å fikk den vekk. Men det svir og verker enda. Jeg må passe litt på. Hvis det blir en rød ring rundt bitte så må jeg få antibiotika kur. Isj de dyra der er skumle. Jeg hadde ikke vært i skogen engang. Det er vist nok med å gå i hagen har jeg skjønt:(

 

I dag blir det tur med sykkel. Skal prøve den jeg har målt opp med bil.

Fint vær da må jeg utnytte det.

 

Sjalabais:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann...så ekkelt med flott. Jeg har plukket noen fra bikkja, men heldigvis aldri på meg selv.

 

Gikk det fint med syklingen i dag? Her trente jeg en time med spinning og så gikk jeg en time med bikkja i høstsola. Er så flott ute nå. Høstfargene begynner å komme:) 4.2 trimpoeng i dag og jeg skeiet ut med en mager vaffel:) Sånn går det når jeg får forbi hus med vaffel-lukt---da fikk jeg utrolig lyst på selv. Men er deilig å kjenne at jeg begrenser det til den ene plata.. Før hadde jeg kunnet smelle i meg 4 plater uten å synes det var så ille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei MaritO:-) Ja flått er ikke noe å spøke med. Hvis de kommer i klærne så kan de vente til en har tatt på seg de igjen å da til til angrep:( Uff bryste værker litt, Men får se ann. Hvis det blir rød ring og hissig rundt bittet så må jeg til legen.

 

så flikn du er da til å trene. Kjempebra.

 

Ja endelig kom jeg og mannen min av gårdet på sykkel. Den sykkel veien jeg har sett meg ut er 9,2km lang med bil. Vi brukte 1 time på den i går. Så nå er dronninga i gang igjen. jeg tipper at jeg etterhvert orker å kjøre 2 runder. Det hadde vært noe det. Hmmm.... Mannen min hadde ikke syklet den veien før så han syns den var veldig grei og fin å kjøre. Er ganske mye med gang og sykkelvei. Å det er jo fint da. For da slipper vi biltrafikken:-) Så sånne turer bilr det flere av så sant det lar seg gjøre. Hehe. Jeg var sliten da vi kom hjem.

 

I dag er det overskyet og ikke sol. I natt var det helt i 2,5grader. Det var kaldt det. Jeg var på jobb i natt.

 

I dag blir det noe med kjøttdeig her til middag:

 

Snakkes da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen:-)

I går ble det vist litt sykkling igjen. Å så vondt jeg hadde i rompa:( Å det har jeg nå også. Hehe. Mannen min sier at det må gå seg til. Men tror ikke jeg skal sykkle i dag. Jeg har litt hage arbeide å gjøre. Så det blir hagen i dag som får gjennomgå i dag tror jeg.

 

Vi får minstemann til mannen min på besøk i helgen. Min sønn skal ta opp poteter hos mormor og bestefar i helgen + at han skal i bursdag i morgen til en skolekamerat. Han har også bursdag på søndag. minsten hadde på onsdag så det blir vel kaker i helgen her også. Men jeg skal styre unna nå. Jeg har faktisk vært flink denne uken. Har kommet i siget igjen. På rett kjøl kalles det vel. Har vært i butikken flere ganger å ikke kjøpt noe snop. Har gått på den smellen nå i en periode men nå tror jeg at jeg har klart meg.

 

Her er det fint vær i dag og det ble det etterhvert i går også:cool:

 

I dag blir det grandiosa pizza til middag her. Han minsten liker det.

 

Jeg skal også til synsprøve i dag. Er et halvt år siden jeg begynte med linser. Så da vil de vel se om øynene mine har forandret seg tenker jeg. Har halvt års linser jeg da. Så de må vel bestille nye også tenker jeg.

 

God dag og god helg til dere alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:-) Da er helgen over. Har vært litt stille her. Hadde minsten til samboer`n på besøk. Og sønnen min var nesten ikke hjemme. I går var det regn og utrivlig her. Kjørte minsten til kongsgården. Moren skulle hente han der. Kake ble det i helgen. ! sjokoladekake stykke og 2 muffinser. Det ble ikke mere en det. Men nok. Er spent på veiingen i morgen.

 

Blir nok sykling på meg i dag. Og mulig at jeg klipper plen etterpå:-)

 

I dag blir det jegergryte med poteter og grønnsaker til:-)

 

God dag vidre. Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegergryte er godt. Har du forsøkt bygggryn til? Har fått en dille på det nå jeg:)

 

Helgen min har ikke vært preget av mye fysisk aktivitet og litt "rar" spising. Hele lørdag gikk med til messe og treff i forhold til kortlagerhobbyen min. I går var det en liten sopptur og deretter enda mer hobby hjemme ved pulten. Orket ikke ut å trene en gang. Så slakk. men skal på spinning i dag så har ikke veldig dårlig samvittighet:)

 

Nyt uka..og sant det med rumpa..den er bare øm de første gangene. Det går seg fort til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen:-) Da var dagen her med veiing og måling. 22/9-09

Vekt:77,1kg

Hals:36cm

Arm:33cm

Beyst:104cm

Midje:92cm

Ende.108cm

Lår:51cm

 

Så da har jeg gått ned 500gr og -2,5cm denne uken. Å jeg er så fornøyd med det. Har begynt å sykle igjen å jeg ser jeg må bevege meg mere en det jeg har gjort på noen mnd. Så nå blir det full sykling på meg framover hvertfall.

 

Ellers så skal jeg kjøre min mor til min mormor også har jeg planer om å stable litt ved som har detti ned her. uff dobbel arbeide.

 

Jegergryte rester til middag fra i går. Det var godt det. MaritO Nei jeg har ikke smakt bygggryn. Er det godt det da???

 

God dag vidre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen:-) Så er en atter ny dag her. Jeg har hatt en travel morgen. Jeg kom hjem fra jobb ved 5 tiden. Og opp igjen halv9 for å kjøre min sønn på en badeplass som skolen skulle til. Dro hjem å sov til kl var ca halv 12. Litt oppstykket men det går. Hehe.

 

I går fikk vi et lass med grus. Vi skal lage plass til alle bilene her. Så i dag er jeg støl i magen. Brukte jernrive for å glatte ut litt hauger. Å det kjente jeg godt. Er godt det å kjenne at jeg har brukt litt muskler som er i dvale. Hehe. vi skal få et lass i morgen også. Da blir det vel bra:-)

 

I dag bli det stekte poteter med speil egg og brød. Masse salat til. Er godt det.

 

Blir kanskje en sykkeltur på oss i dag også. Er jo så fint vær her att:-) Må passe på nå som det er fint vær.

 

Snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Jo da det er fin trening det. Er støl i magen enda:-) Hehe.

 

Er blitt litt tuffs og syk. Halsevondt. Ikke godt når vi skal ha ferie til uken. Dette var ikke planlagt akkurat:eek: Håper det gir seg. Driver å tar C-vitaminer så det holder her.

 

Til middag blir det røkte kjøttpølser med potetstappe og salat til:-)

 

Sol og vind her i dag. Jeg tror jeg holder meg inne i dag å få bugt med halsevondten.

 

God dag vidre alle sammen. Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen. Så er helgen her da. Å vi skal ha høstferie denne uken. Jeg er litt bedre i halsen i dag en i går. Men får være litt forsiktig i dag også med trekk å sånn. Vil jo ikke være syk når vi skal på bobiltur:-)

 

Jeg må i butikken å kjøpe mat til gutta for ungene blir hjemme. Skal hente linser også for de har butikken fått nå.

 

Her er det overskyet. Kan tenkes det kommer sol utpå dagen:-)

 

I dag blir det fiskemiddag med poteter, grønnsaker og saus:-)

 

God dag vidre og god helg alle sammen. Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Så ble det ikke tur på oss i ferien da. Vi hadde plutselig ikke penger nok her. Huhu:( men vi skal være sammen i 1 uke her hjemme da. Det kan bli koslig for det det. Her er det skiftende vær. Skyer og sol om hverandre og det blåser som pokker.

 

Snakkes da jenter. God helg vidre av det som er igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen:-) I går gikk vi tur i skogen og i dag ble det sykling inne. Er for kaldt ute for pusten min å sykle ute nå. Jeg bare hoster hele tiden. Så nå blir det inne.

 

Her er det sol og vind i dag. Er vel toppen 10grader nå ute. Så nå er det snart vinter jenter. Brrr:mad:

 

I dag er jeg usikker på middag. Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. Ja så er høstferien og helgen snart over. I går var det regn og kaldt her i dag er det sol og kaldt. Jeg var å jobbet natt til lørdag. Brrr. -3grader. Ikke bra.

 

I dag skal vi har restemat og jeg skal sykle nå:-) Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er med syklingen. I høstferien har jeg ikke beveget meg stort. jeg reiste over til Spgndal for å holde kurs og da ble det mye stillesitting:) Har gått en tur med Dina i sola i dag og det var nydelig. I morgen derimot blir det på'n igjen med med trening og kcaloritelling:) veldig spent på veiing i morgen. Kan være jeg har gått opp, men får se.

 

stå på videre dronningaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei MaritO:-) Takk for tilbake melding på det at jeg sykler mere. Må bevege meg har jeg skjønt. Skal en spise så må man det ellers så går det riktig galt.

 

I dag skinner solen men blåser litt her. I natt regnet det litt også. uff en guffen tid vi er i nå syns jeg. Mørkt og kaldt. Brrr....

 

I dag blir det kylling til middag tror jeg. Skal sykle litt i dag også for å holde varmen. Her inne er det kaldt når vi våkner. Vi har ikke satt på noe ovner enda. Har varmepumpe men den må vi ha på servcie. Venter på tlf nå.

 

Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...