Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga

Heihei alle sammen:-) så var dagen her igjen da. Med mål og veiing. Nå skal jeg sette opp første måling og veiing på kurs1 først også i dag .Så dere kan se hvordan det har gått på disse 5kursene jeg har gått.

Kurs1 28/10-08= Kurs5 6/10-09

Vekt:87kg=76,7kg

Hals:38,5cm=36cm

Arm:34cm=33cm

Bryst:116cm=103cm

Midje:108,5cm=91,5cm

Ende:118cm=108cm

Lår:67cm=51cm

Ja så her har jeg gått litt ned hvertfall på ca 1 år. Er fornøyd så langt. Men de siste kuresne har det gått i berg og dalbane. Har vel kanskje ikke vært så flink som i de 3 første kursene men... Ja jeg skal ikke gå på noe kurs nå pga økonomien. Men skal legge inn mat og trimpoeng for det her inne. Og jeg blir ikke borte helt nei. Skal føge med de jeg har skrevet med og skal fortestte å skrive på min tråd:-)

I dag er det overskyet og grått. Tror det faktisk kan begynne å regne hvis det ikke allerede har begynt. Snakkes da jenter. ha en god dag vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga

Heihei. Så er jeg på egenhånd. Ikke noe kurs. Men jeg skal legge inn mat vidre og trene som bare det. Jeg vil gå ned til 70kg før jeg har bursdagen min i mars. Uff ja 1 år eldre. Ja sånn må det bli 6-7kg ned til mars 2010. Jepp:-) Så da er jeg klar til nye tak. Blir beintøft. Mulig jeg må vurdere å gå mere kurs. Men får se hvordan jeg klarer meg nå utover.

 

I dag er det sol men det blåser noe inn i granskogen:(

 

I dag blir det kylling til middag med salat og ris til.

 

Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært. Det er bra å ha noen mål og jeg er sikker på at du klarer marsmålet ditt:)

 

:( Jeg kjenner det er nyttig og telle kcal og trimpoeng også. Da lurer jeg ikke meg selv. Og gode rutiner på trim gir bedre regulering av sult også :D I allefall er det slik for meg.

 

Masse-masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei:-) Ja det nytter å telle kcal og veie opp maten:-) Bare en husker det så.

I natt var det kaldt 0 og -1 grader. Brrrr..... Men det er fint vær nå. Solen skinner og det er kaldt. 7grader.

 

I dag blir det gryterett til middag.

 

Tenker jeg sykler litt her inne i dag. Lufta ute som er kald liker ikke halsen min.

 

Snakkes. sjalabais:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. Ja så er helgen her da. Jeg skal jobbe til natten.

 

Her er det sol ute i dag:-) Ble ikke sykling på meg i går. Beina verket og var tunge som bly. Så i dag blir det.

 

I dag blir det grandiosa. Minste mann til samboeren min kommer i helgen:-)

 

 

God dag og god helg til dere alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett tips om beina er tunge..gå en rolig tur så hjelper du kroppen med å bli kvitt melkesyre. Når du sykler er det viktig at du sykler deg ned de siste 10 min, så slipper du å bli så støl etterpå :P Med å sykle ned mener jeg at du sykler helt rolig på sluten. Går ikke det pga motbakker f.eks så gå en rolig 10-min tur når du har kommet hjem igjen :(

 

Her har jeg blitt forkjøla igjen. Ikke fått trent slik jeg pleier. Blir bare rolige turer med hunden når jeg er så potte tett. kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. Ja så er helgen over da. Godt er det. Jeg var sur og tverr i hele går. Var nok vanskelig å bo sammen med ja. Uff. Jeg hvet ikke hva som gikk av meg i går jeg. Er vel hormoner som bobler opp til overflaten. Jeg pleier ikke å være sånn heller. Jaja. I dag er jeg bedre på humøret hvertfall.

 

her er det litt sol med skyer. Er ikke mere en 7 grader ute. Brrr. Jeg liker det ikke.

 

I dag blir det karbonade deig med spagetti til middag:-)

 

Skal sykle i dag også. Takk for tipset MaritO. Å synd at du er blitt forkjøla da. Det er så slitsomt å gå sånn. Jeg har holdt meg fint jeg. Tror det skyldes at jeg tar tran og vitaminer. Bank i bordet.

 

Snakkes da :-) God dag vidre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. Her er det sol å masse vind. Det var iskald på jobben i natt. Brrr. Måtte ta på meg boblejakke.

 

I dag blir det sykling på tapeten. Hvet egentlig ikke hva vi skal ha til middag i dag. Får se:-)

 

Har veiet meg. Uff det går bare oppover her. Men nå er det nye muligheter:(

 

Snakkes da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. I dag er jeg støl på innsiden av lårene. Jeg har syklet 2 dager på rad. Å det kjenner jeg nå. Også har jeg tatt sittups. Det kjenner jeg også godt. Hehe. Så smugveiet jeg meg i dag. Kan det være mulig 1kg ned på 1 dag og natt. Hmmm... Da må jeg ha hatt mye vann i kroppen eller noe. Jaja godt er det:-)

 

I dag skinner solen men kaldt Brr.1,5grader ute.

 

I dag blir det kjøttkaker til middag med poteter, grønnsaker og saus:-)

 

Ha en fortreffelig dag alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. Så er atter en ny dag her da. Med sol og fint vær men kaldt. Brrr:mad: Er ikke så glad i denne tiden på åre akkurat:(

 

I dag må jeg ut å handle litt mat. Også skal jeg se om jeg får tid til å sykle litt i dag. Hadde et lite opphold i går. Jeg var sååå støl. Hehe.

 

I dag skal vi ha røkte kjøttpølser med potetstappe og salat til middag:-)

 

Snakkes. Hmmm. Jeg snakker vel heller mer eller mindre med meg selv her inne. Jaja. det er jo fin måte å få satt ord på ting som oppstår under veis i denne prosessen vel.

 

Sjalabais:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle som stikker innom her:-)

 

Så er helgen for tur igjen. Hvor blir ukene av??? Ja det går fort syns jeg.

I går ble det bursdag på oss. Min nevø hadde bursdag. jeg tok 1 sjokolade stykke og 1 glass pepsimax. Så jeg må si det gikk bra.

det ble sykling på meg i går også. Hehe. skal sykle i dag også tenkte jeg.

 

Jeg skal jobbe i natt. Så helgen begynner ikke før i morgen for meg. Like grei da blir det litt exstra penger ut av det.

 

Det blir vel restemat til middag i dag tror jeg.

 

I dag er det skyet og 6 grader ute. Det pøste ned i natt men ikke glatt:-)

 

God helg alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen:-) Så er helgen over igjen da. Har gått greit med mat i helgen. Ellers så har jeg drevet litt i hagen med planter i helgen.

 

I dag er det tåket her men nå dukket solen opp:-) Men kaldt 3-4 grader ute. Brrr....

 

Middag er jeg litt usikker på i dag.

 

Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dronninga..ser du er litt ensom her inne, men jeg er her altså, selv om jeg ikke er her like mye som før. Det er hekltisk på jobb og jeg har sluttet å fintelle kcal (så lurer på hvordan det vil gå) skal fortsette å føre inn vekt og trim og sånn...

 

var sjuk forrige uke..ikke noe trimpoeng, men vekta viste en kg ned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Titt tei:-) Der er du jo. Hehe. Er alene på denne tråden ja. Ser ut til at jeg skremmer folk her inne tror jeg. Men jeg får bare skrive vidre. Det hjelper de dagen som er tyngst:-)

 

I går var jeg på sykebesøk sammen min mor til min mormor. Hun har detti å brekt beine. Så hun er gipset. Det var ikke så bra ellers med henne. Tror hun har mistet litt futten pga beinet. Dårlig til beins er hun fra før av. Så dette var en nedtur for henne.

 

I dag er det grått og trist ute. Regner litt også. Venter på varmepumpe manne. skal ha service på dette rakleverket på veggen her:-)

 

Middagen blir det stekte poteter med egg til og salat.

 

Snakkes. Sjalabais:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. Ja så er det torsdag og det gråe og triste være ute. Er ikke så kaldt da 5-6 grader.

 

Ja jeg prøvde å sykle i går men beina var som bly og jeg er så støl i venstre siden i armen og langs med brystet og framfor brystet. Orker ikke å rekke opp hånden eller bøye armen bakover. Hehe. Tydelig jeg har brukt muskler som ikke er i bruk. Hmmm...

 

I dag blir det henting av bil. Og jeg må en tur i butikken i dag.

 

Blir grove pannekaker til middag i dag tror jeg:-) Er gode de. Anbefales:-)

 

God dag vidre i høst været så snakkes vi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. Så er helgen her igjen da. Jeg skal jobbe til natten igjen også:P Har nå ikke hatt helge fri på flere uker. Ser at det skal sludde i hele morgen. Uff ja nå er snart vinteren over oss:(

 

Søndagen skal vi stille klokken igjen også. Ikke bra:(

 

I dag blir det grandiosa til middag.

Jeg syklet i går. Tror jeg skal prøve meg i dag også. Jeg er så dau i kroppen om dagen. Jeg skal jo ha mensen snart så det er vel pga det.

 

God helg til dere alle flinke slankere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen:-) Så er helgen over igjen da. Mye dårlig vær. Ble litt våt på jobben også. I dag er det sol her ser jeg.

 

Skal snart til legen. Sliter litt med høy blodtrykk. Får se hva han sier nå. De siste gangene har det vært bra. Det er fordi jeg har gått ned sa han. Så han var fornøyd med meg. Skal en tur til min mormor også i dag:-)

 

I dag blir det hipp som happ med middag. Hvet ikke hva vi skal ha:(

 

Snakkes da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen.-) Her har det vært fint vær i dag. Jeg har vært å kjøpt mere ved på tilbud og jeg har kjøpt meg vekter til å ha på beina og kan ha de på armene. Så nå skal det bli saker her. Har også syklet ca 1 time i dag også.

 

Nå er tante rød på vei her så da blir det lite med trening på meg i en uke. Får se ann formen:-)

 

Ellers så skal vi ha fisk til middag med poteter og grønnsaker til i dag:-)

 

Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei:-) Så er det onsdag da. Her er det skyet men ser ut til at solen skal titte fram snart. Kjennes ut som jeg må fyre opp i ovnen også. Her er det huskaldt:(

 

Ellers så går det vel sin vante gang her. Har ikke noe på tapeten i dag. Får se om jeg orker å sykle i dag også:-) Jeg er så tung i kroppen i dag. Mensen har vel noe med det å gjøre. Var litt småkvalm på jobben i natt også når jeg kom hjem for å legge meg.

 

I dag blir det fiskerester til middag.

 

Ha en fin dag alle der ute. Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Titt tei alle som stikker inom tråden min:-)

Her er det sol og kaldt i dag. Våknet opp til 17 grader her inne og 0 grader ute. Brrr. Vi har ikke fått varmepumpa til å virke. Vi har hatt ekspert til å se på den. Men den var så gammel at den måtte vi bytte ut mente han fyren. Så her kommer det til å bli kaldt når jeg står opp. Har ved ovn her men da må jeg stå opp å fyre opp. Hehe.

 

I dag skal jeg kjøre sønnen til skoletannlegen etter skoletid.

 

I dag blir det egg og stekte poteter med salat til middag:-)

 

Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Titten tei. Så er helgen her for noen da igjen. Å jeg skal på jobb i natt:( Håper det ikke begynner å snø i natt da. Det var litt glatt i natt med tåke og -3 grader.

Og i dag er det overskyet ute. Hmmm...

 

Vi skal på middag til svigers på søndag. Tror det skal gå greit jeg:-) magen er på full mugger med mensen også. Da blir jeg satt litt ut når jeg har det. Får bøtte innpå med tabletter tror jeg. Ellers så er jeg ikke helt meg selv nei.

 

I dag blir det kylling med ris og salat til middag:-)

 

God høsthelg til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehei dronninga ;) Ser du er i siget fremdeles. Kylling og salat er jo bade sunt og godt. Stå på med treningsrutiner. Det er viktig:9 Om du ikke orker å sykle er mitt forslag at du går en liten tur i stedet. Er ikke så viktig at det er så langt bestandig, men bare det å få vane på å komme se over dørstokkmila:)

 

Her suser dagene avgårde. jeg driver og pusser opp hjemme hos meg selv og har hatt travle dager på jobb. Jeg tror jeg har klart å spise fornuftig, men usikker på om det kanskje har blitt litt mye likevel. Kan være jeg må begynne å føre igjen.

 

jaja..hendene er fulle av maling nå. Skal en tur ut å lufte dyret. Det blir hun nok glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei MaritO:-) Nå har jeg savnet deg her inne. Ja jeg kan vel ikke si at jeg er i siget. Har hatt helvetes uka mi her. Æsj altså:mad: Jeg hater uka med pms. Jeg blir helt slått ut jeg værste dagen er lørdag. Mannen min ble med meg på jobben natt til lørdag. Han er sååå snill at. Å koslig er det å ha selskap.

 

Ellers så har jeg jo overlevd helgen med tabletter og en god sofa å ligge på. Hehe:-)

 

I dag skal jeg til tannlegen med sønnen min igjen. Uff mye flying når han har tannregulering. Så i dag blir det speilegg,brød og salat til middag.

 

Her sludder det nå store snøkjærringer. Uff å uff:(

 

God dag vidre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. Så var jeg her igjen. I går drev jeg å bakte julekaker:( Mye smaking av deig. Uff og uff. Å i dag fikk jeg straffen. Mageknipe :eek: Aldri mere smaking nei.

 

Mensen er over å jeg veiet meg i dag. 77,8kg. Har gått opp ja. Jeg veiet 76kg før jeg sluttet kurset. Det er vel ca 1mnd siden tror jeg. Men nå får jeg bite tenna sammen å klare å komme meg ned på 76 tallet føre jul. Kanskje ned til 75kg?? Bare et håp. Værst er denne tiden nå med sjokolademarsipan ol. julegodter som er sååå godt da. Nei jeg får holde meg hjemme å ikke i butikken.

 

Her er det grått og trist. Blir nok noe nedbør som i går:(

 

Blir restemat fra i går. Fisk og stekte poteter.

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei. Nå har jeg begynt å bli dårlig. Forkjølelse kanskje. Det sitter i nesa og pusten. Så det blir nok en fin helg. Skal også på jobb i natt:( Noe jeg gruer meg litt for.

 

I dag har jeg ikke matlyst. Bare spiser for å spise. Ikke bra det heller kanskje. Maten er usmaklig også. Uff nå var det mye syting. Får bare ta det som det er.

 

Vi skal ha bali kyllinggryte til middag i dag:-)

 

God helg alle sammen. Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...