Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. For et vær det er her. På jobben i natt var det bare høljing fra oven:( Ble litt våt da dere kan dere tro. Ja nå har høsten satt seg. Sommer og sol er blitt borte for i år tror jeg.

Gikk bra i går hos min mor. Mormor ville ikke dra på hjemmet igjen. Så jeg tror hun hadde det veldig bra i går. Da skjedde det noe hvertfall for henne. I går hadde jeg fisk til middag igjen. Rester fra dagen føre. I dag hvet jeg ikke hva vi skal ha. Skal snart dra til reguleringstannlegen med sønnen min. Håper han snart blir ferdig. Han skal begynne på vidregående skole nå i høst. Er litt dumt å miste timer på skolen. Det blir vel fravær det.

 

Snakkes da jenter. God dag vidre:-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga

Heihei alle sammen:-) Ja så er uværet over for nå. Solen er kommet litt hvertfall men det er masse skyer så det kan komme litt regn til tenker jeg.

det blir bobil tur på oss i helgen. Bare for å komme oss vekk litt. Vi drar alene uten unger nå:-) Jeg gleder meg. Hehe. Ja da får jeg begynne å pakke litt jeg da. Og ordne ting her. Mannen min kommer hjem ved 17 tiden så jeg har god tid på meg.

 

I dag skal vi ha nypoteter og spekeskinke/eggerøre. Det er sååå godt da. Men jeg kommer til å veie opp maten.

Snakes da og god helg til dere alle sammen:-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei allesammen:-)

Her er det grått å trist. det bøtta ned i natt når jeg var på jobb:(

Ellers har det vært en fin helg. Vi tok bobilen å kjørte til Tuckfors. Fant to plasse å overnatte. Fin tur var det. Bare mannen min og jeg:-)

Jeg veiet meg før vi dro 76,9kg å veiet meg i dag 75,9kg. Tror jeg må på tur oftere jeg. Går ned hver gang jeg er på tur. Hehe. Blir ikke samme spising og ofte som hjemme. Blir litt løs i magen også. Men det gjør ikke meg noe det. Det blir hvertfall 2uker til vi drar igjen på tur. Minstemann til mannen min kommer til helgen så da blir vi hjemme.

Gos dag vidre. Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. Ja her var det koslig på tråden min må jeg si. Er jo dødt som i graven jo:( Hvor er dere alle som var innom her:confused: Sansynligvis på ferie. Jaja. Jeg får bare skravle litt alene jeg da. For det hjelper det å bare å skrive ned det som skjer om dagen:-)

I går flyttet stesønnen inn i kjelleretasjen her. Så vi fikk innstalert han med seng og tv. Måtte rydde litt og ordnet litt også. Så det ble noen timer med lemping og gåing her. Jeg var sliten og lysken er ikke helt god om dagen. Må snakke med legen og det. Har har det i ca 1 1/2 år nå. det begynner å plage meg litt i grunn.

 

I dag er det overskyet og ser ut til at det skal begynne å regne igjen. Uff nå syns jeg at vi har fått nok vann. En ting som er sikkert er at sommeren er over nå.

 

Middag hvet jeg ikke helt hva vi skal ha. Får se hva det blir til.

Ha en god dag til dere som stikker innom. Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle som er innom:-) Så kom være her igjen da. Sol og skyer om hverandre. Jaja en kan ikke få alt her i verden.

 

Hadde en fin jobbenatt også uten regn så jeg skal ikke klage.

Middagen i dag blir fisk,poteter og grønnsaker. Må ha litt sundt også. I går hadde vi rester fra forrige dagen. Kjøttboller, fløtegratinerte poteter/kokte potere og grønnsaker. Godt det. Vi var i sverige i helgen å da kjøpte vi fløtegratinerte poteter og kjøttboller. Å det var sukkses her hvertfall. Hehe.

 

Skal snart bevege meg ut litt. Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad jeg slipper å jobbe natten :D

 

Sola skinner her også. Jeg satt ute i 10 min og potte tett som jeg er, var det en blandet opplevelse :) Men det er godt å se den igjen altså. Regnvær i mange uker er håpløst kjedelig.

 

Ønsker deg en super dag og god tur ut i finværet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei MariO. Så fint at du stakk innom da:-) Sola skinner i dag også:cool:

Gikk greit på jobben i natt også. Ikke regn. Ellers så går det sin vante gang her. Har spist frokost: polarbrød med et kokt egg og lettkaviar og smørost i ananas og appelsin. Den syns jeg er god. Må snart ut å handle litt.

 

Blir restemiddag i dag på oss. Skekte poteter og kald/varm fisk til de som vil ha og stekt egg. Salat blir det til også. Hehe.

God dag vidre så snakkes vi:-) Ps Har forresten meldt meg på nytt kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egg og kaviar er bra sammen :) Jeg visste forresten ikke at det finnes lettkaviar heller jeg..har spist av den vanlige så langt. jaja

 

Her ble det blåbær i dag også. Kesam med vanilje skal jeg se om jeg får tak i. Jeg har jo spist det før og synes det smaker friskt og godt...selv om vaniljesausen til Tine er enda bedre da hehe:)

 

Til tross for elendig form fikk jeg brukt opp 350 kcal i skogen i dag. Gikk en rolig langtur med bikkja. Etterpå måtte jeg sove litt igjen Jaja:)..skjal være lykkelig når formen er tilbake på normalen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei MaritO:-) Ja det fins lett kaviar. Den smaker som den vanlige. Kesam vanilje kan brukes til mye . God den også.

Strålende vær her i dag godt og varmt:cool: Skal ut å kjøre stesønnen til kamerater snart håper jeg. Har 1 times kjøring en vei. Hehe.

 

I dag er jeg usikker på middagen igjen. Får bare se hva jeg finner på:-)

God dag vidre og god helg. Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wok er enkel og grei og kjapp middag..om du trenger tips...eller karbonader med kål og nypoteter:)

 

Er på vei til byen jeg. Skal spise lunsj med venninner Det blir kos. Deilig med alle salaten de har:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som står på! Selv har det gått lit utfor med meg igjen, men skal begynne på igjen nå :) Visste at hvis jeg fant frem sidene her skulle jeg få tilbake litt motivasjon=) Vi prates! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei MaritO. Jeg så på siden din at det gikk litt skeis på middagen. Da er det godt å dra til hjemstede å få servert der. Der ble ikke noe ordentilg middag på lørdag. Vi var å kjøpte oss en liten traktor og mine foreldre skulle komme på kaffe og kaker på kvelden. Så det ble noen brødskiver her. I går var det spagetti og karbonade deig/dolmiosaus til:-) Godt var det.

 

Silja. Heihei. Godt å se deg igjen. Ja du får bare stå på nå når hverdagen er kommet etter ferien.

 

Middag i dag blir noe med potere. Min far kom med nypotere om lørdagen.

God dag vidre så snakkes vi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

God dag alle sammen som stikker innom:-) I natt var det et forrykende vær her. Lyn og torden å det pøsa ned. Ble litt våt på jobben kan en si. Men i dag skinner solen innimellom skyene:cool:

 

I dag blir det kjøttkaker,poteter og grønnsaker til middag:-)

Snakkes da og god dag vidre alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart med været for tiden. To netterpå rad har det vært skikkelig ruskevær med vind, mengder regn og lyn og torden..på formiddagen klarner det helt og blir bikinivær:)

 

Kos deg med middag. Har kjøpt magre kjøttkaker og nykål så kan være vi får omtrent det samme til middag :) om jeg ikke ender opp med fjordland som ligger i kjøleskapet her:) Jeg er egentlig redd for at latskapen seirer og at jeg ender opp med fjordland. Hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei MaritO. Ja det være er noe for seg selv. I natt var det nesten stjerneklart og helt ned i 10grader på morgen kvisten da solen skulle stå opp. Hehe. Men fint vær her i dag da. Noen skyer ser jeg men sola er her hvertfall:-) Jeg tror jeg skal gå meg en tur i skogen eller noe. Har sittet for mye i ro de siste dagene. Vært riktig så giddalaus. Ikke bra i det hele tatt:(

 

I dag blir det restemat fra i går tror jeg. Er greit å få spist det opp:-)

God dag vidre. Snakkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist masse sjokolade, og pizza til middag :) Er vansklig å komme helt inn i rutinene igjen merker jeg. ( Jeg har ikke veid alt jeg har spist i dag, men når jeg fyllte inn ble det faktisk ikke mer enn 15-1600 kcal. Men har ikke akkurat värt bra fordet, når nesten halvparten av de kcal var sjokolade.)

I går skreiv jeg ikke opp hva jeg spiste i det hele tatt... I morgen skal jeg hvertfall ut å gå med sösteren min og voffsen i flott turterreng langs glomma her, så det blir nok bra :D Skal pröve å få til en fast greie, nå som hun har flytta närmere meg. Er så kjedelig å gå aleine. Nå begynner jeg på skolen til hösten også, blir spennende å se om man får tiden til å strekke til...

 

Jeg er veldig utrolig glad i hunder, så jeg har tenkt til å henge opp en lapp om det er noen som har en hund som vil väre med meg og hunden min på tur, så blir det litt mer forpliktende å komme seg over dörstokkmila:) Er verdt et forsök hvertfall, men som sagt veit jeg ikke hvor mye tid jeg får når jeg begynner på höyskole...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder er kos siljee. Jeg har en veldig frøken her hjemme og tur med henne gir en helt egen glede.

 

Dronninga. Restemat er utrolig lettvint. Tenker ofte at jeg burde vært flink og laget store posjoner og puttet en del i fryseren. Merker det går mot høst nå.

også. På mandag er det slutt med ferie og jeg er spent på hvordan jeg skal legge inn rutiner både for mat og trening der. Vi har ingen kantine og jeg er ikke flink til å smøre matpakke. Ser for meg at jeg kommer til å ha knekkebrød og havregrøt der fast. Kan leve lenge på det, tror du ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei siljee:-) Uff du er missfornøyd skjønner jeg. Men det går over. Jeg har mine perioder jeg også. Nå for tiden er jeg sulten på kvelden. Men burde ikke være det. Jeg tror det hører sammen med mensen. At jeg blir sulten like før jeg skal ha tante rød på besøk. Men lurt det der med å lufte hund for andre nåe en alikevel skal gå en tur. Lurt tenkt:-)

 

Ja mat på jobben er vel forskellig fra bedriftet tror jeg. Noen har billig mat og andre ikke. Frister jo da å kjøpe når kolegane sitter å gomler på noe godt så kommer en annen med en tørr matpakke. Men det er apsolutt sundest å ha med seg. Da hvet du nøyaktig hva du får i deg:-) Havregrøt og knekkebrød er jo mat det også da som du sier. Kan leve på det ja.

 

Middag i dag tror jeg blir grove pannekaker med egenplukkede blåbær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får stadig mattips fra deg jeg. Grove pannekaker med egenlaget blåbær høres digg ut. jeg plukker en del bær og har kost meg med det og vaniljekesam noen ganger nå. Sunn dessert for meg det. Jeg tenker litt at pannekaker er litt mye karbo, men sånn en gang i blant gjør jo ikke det noe :)

 

I dag er det siste feriedagen min. Sitter ved maskina og drikker en kopp te og oppdaterer meg på ulike forum, leser nyehter, lager kort og drikker te om hverandre. Morgenturen er unnagjort. Nå venter jeg bare på at en klesvask til skal bli ferdig og at jeg kan komme meg ut i skogen:)

 

Klem til deg dronninga..stå på i helgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei MaritO:-) Ja det står mange fine og gode oppskrifter her på GR kurs. Det står vel i den dele hvor du logger deg ut også . Helt nederst. Grove pannekaker smaker helt det samme som de vanlige. Jeg skal se om jeg finner den her inne.

 

Ja du har siste dag med fri ja:-) Velkommen til verdagen. Hehe. Ja jeg skal begynne på kurs5 denne uken som kommer. Veie og måledag på tirsdag. Så nå er det på`n igjen. Jeg må bli flinkere å finne på noe: Har vært litt slapp med aktiviteter i det siste. Har liksom ikke fått piffen med å komme i gang. Men nå må jeg. Ellers så kan det drøye veldig med å komme i mål med vekta:(

 

I natt var det helt ned i 4 grader. Brrr. Det er kaldt det. Men er sol nå og 16grader. Jeg skal jobbe i natt også. Håper det ikke blir såå kaldt.

 

I dag blir det nok enten fisk eller kylling til middag.

 

Takk for at du stikker innom meg MaritO. Ha en god dag og helg så snakkes vi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har värt sånn tålelig flink i helga, men forventer ikke noe nedgang i morgen egentlig, vi får vente å se. Må bli flinkere med treningen! Gikk en tur på 45 min i dag, og 20 min body combat etter det:) Men når jeg skulle slå til med en sunn söndagsmiddag med pasta og laks, lagde jeg alt for mye pasta, og spiste opp alt sammen såklart. Magen stod som en ballong etterpå, så tviler på at vekten står på min side i morgen :) Begynner på skolen på tirsdag også, håper på at det gir meg berde rutiner som blir lettere å holde på:)

 

Jeg vil og lage grove pannekaker! :) Har selvplukka blåbär i fryseren. Jeg har aldri smakt på kesam egentlig, er det sunt i seg selv, eller bare et alternativ til feks vaniljesaus og sånt? Forestiller meg at det er litt römme-aktig :)

 

Ha en fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen:-)

Siljee: Vanilje kesam er det mindre fett i. Ja det er en god erstattning for vaniljesaus og krem til kake. Jeg syns den er god hvertfall. Grove pannekakerøre kan en bruke som vaffelrøre også. Tror grove vaffler står i en av bøkene eller på rubrikken ved siden av her på oppskrifter. Stå på vidre. Ikke gi deg nå.

 

Så er det nytt kurs for meg nå. Skal veies og måles i morgen. Smug veiet meg i dag 76,4kg. Jaja. Er hvertfall ikke på 77tallet. Å godt er det. Full skjerpings nå.

 

I dag blir det restemat fra helgen til middag:-)

God dag vidre så snakkes vi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei alle sammen. Da har jeg veiet og målt meg.

Kurs1:

87kg

Hals:37cm

Arm:37cm

Bryst:116cm

Midje:108,5cm

Ende:118cm

Lår:67cm

 

Kurs5:

76,5kg

Hals:36cm

Arm:33cm

Bryst:106cm

Midje:95cm

Ende:109cm

Lår:52cm

 

Det er kurs5 jeg skal gå på nå. Å det er målene og vekta mi pr i dag. Uff:( Men jeg får si det sånn at jeg har ikke gått opp siden kurs4. Hverfall veksla mellom 75 og 76kg i sommer. Men nå i det siste har jeg sittet mye stille. Må begynne å bevege meg litt nå igjen.

Fint vær her nå. Håper på det i hele dag.Skal snart til frisøren med sønnen min. Snakkes da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 87 til 76 er jo utrolig bra:) tenk å ta på deg en rYggsekk med alle de kg oppi.? Ikke rart det blir tungt å bevege seg:)

 

Lykke til med turer også. Nå som du begynner å bli slankere er det jo mer gøy å bevege seg også:)

 

varm klem og lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Fra 87 til 76 er jo utrolig bra:) tenk å ta på deg en rYggsekk med alle de kg oppi.? Ikke rart det blir tungt å bevege seg:)

 

Lykke til med turer også. Nå som du begynner å bli slankere er det jo mer gøy å bevege seg også:)

 

varm klem og lykke til videre:)

Ja det er jo noen kg siden det ja. Jeg begynnte på kurs 28/10-08 i fjord. Hadde gått på lavprotoinmat fra mai i fjord å fram til jeg beynte her. For da veide jeg 91,2kg.

Men ble lei av å ikke spise poteter,pasta og ris. Så da begynnte jeg på GR kurs igjen. Det er vel over 10 år siden jeg gikk på det sist. Da gikk jeg ned 23kg. Men det raste på igjen og litt til med årene. Så jeg er vel en såkalt jo-jo slanker. Har gått på slanker`n meste parten av live mitt. Men nå er det slutt. Skal prøve å snuse på 60tallet hvretfall før jeg går på stabeliseringskurs. Tror det er like viktig som disse andre kursene. I går var jeg i litt vigør hvertfall. Var ute i hagen å skjæte bort tørre blomster ol.

 

I dag skal jeg være med stesønnen min. Han skal begynne på jobb til fredag og han kan ikke veien ditt herfra. Han har akkurat flyttet hit til oss.

 

Snittzler med ris og salat blir middagen våres i dag.

 

God dag vidre. Så snakkes vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...