Gå til innhold

Holde vekten lengst mulig dagbok:D


Gjest Victoria82

Anbefalte innlegg

Ikke slit deg helt ut... Høres mye ut med nyfødt baby som griner mye, sover lite, et barn til pluss studier! Har studert i mange år selv og vet hva som kreves, prøv å slappe av litt i starten så du kommer ovenpå igjen og kan ta det videre derfra. Husk at studier kan man slltids ta senere mens spedbarnstiden kommer aldri tilbake, nyt den :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar
Gjest Victoria82

Har nå bare lille snuppa foreløpig:)

 

Men det er ikke mulig å ta henne med på forelesninger før hun sover fast mellom måltidene, og nå er hun blitt forkjølet og.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victoria82

Amming amming og mere amming. Føler at det er det eneste jeg gjør for tiden. Ligger nå to uker etter på studiene, men har positiv innstilling på at jeg skal klare å hente meg inn igjen etterhvert. Litt greit å få fast soverutine på småtten først;)

 

Ellers har jeg ikke holdt meg til noe matregime enda. Har planer om det, men foreløpig så får det bare være. Ligger greit ann på vekten enda. Men om det skulle endres så får jeg bare stramme inn så fort som mulig. Har i alle fall prøvd å legge opp til at jeg spiser noe hver tredje time, og at jeg får i meg nok vann. Så får det være nok foreløpig...

 

Håper at det går bra meg dere andre som følger meg her inne:D *KLEM*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Victoria82

Sliten sliten slite.... Flere som har det sånn?? I dag var eneste dag denne uken jeg ikke skulle opp kl 7 eller 8 pga at jeg skulle noe. Men self. kom svigerfar og banket på døren. Kunne jo ikke la vær å stå opp da. Så ble ikke noe særlig lengre søvn på meg allikevel...

 

Vekten gåt fremdeles feil vei hos meg. Men er ikke flink å spise. Får liksom aldri tid lengre. Vet at det er en dårlig unskyldning, men sånn føles det i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...