Gå til innhold

Stinainas Dagbok - Veien mot Målet


Gjest stinaina

Anbefalte innlegg

Gjest stinaina

Ja, det stemmer det, dronninga!

Hjem og slappe av på fredagen:)

Blir godt det..

 

Så bra kaloriinntak da, bitten70! :P

Greit å få litt oversikt!

Og synes det var veldig godt gjort å holde seg til kun kaffe! :D

Tror jeg ikke jeg hadde klart..

Jeg spiste pizza i går..

Var så vanvittig sliten når jeg kom hjem.. Orket ikke begynne å lage noe mat..

Har blitt litt så som så denne uka her, håper det normaliserer seg til uka igjen..

 

Veiing i morgen tror jeg går rett vest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest emmalill

Nok en travel dag. Jobbe så svetten spruter. Men ok, dagen flyr.

Her: strålende sol, og 12 +. Herllig!!! Om en kunne være ute da...

 

God tur til mamma i morgen Stinaina. Mandag snakkes vi uansett...men prøver før.

 

Lykke til med vekta i morgen

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart helg med velfortjent rødvin :P jeg er av de som lever for litt rødvin i helgen...... men først i kveld skal jeg følge minstejenta på snowboard kurs så da får jeg jo kjørt litt selv å.. kjempe gøy...

 

blir sur hvis ikke vekta viser litt mindre i morgen , skal ta alle målene mine i morgen å . kjekt å følge med på de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hva jeg gjør galt , ned 0,2 kg og 1 cm i livet..

bedre enn opp men faaaaa..... jeg er jo så flink . ( trur jeg i hvertfall )

var knall å kjøre brett i går , 7 åringen min har blitt knall god og suste fra moren sin...

 

nå er det bursdagshelg med overnattings besøk så da glemmer vi gr i helgen..

 

kos dere masse , nyt livet.. så skrives vi på mandag :-D

 

ligger nå på 65,8 kg og 77 cm i livet.. mål for uke 7 er

 

65 kg

ned til 76 i livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Misunner deg' date=' emmalill med fint vær!

Jeg sitter på jobben og vinduene er svarte allerede.. :D

 

 

Rødvin ja.. Mm.. :P

Snowboard er bra trening da! :)

Flink![/quote']

Bare kjapt innom.... og håper alt er bra. Fint vær i dag og. 12 gr pluss.

I dag viste vekta 64,6!!!! Og det noen uker før det jeg hadde satt som mål. Burde jeg feire det?? Hmmmm..

God tur til mamma senere i dag. Kos deg.

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg ønske alle her inne en riktig god helg :) Selv blir det jobbing på meg, men hva gjør vel det når man er i strålende humør :D Snikveide meg idag når jeg sto opp og vekta viste 69,8!!! HURRA!!! Da er det hittil denne uken -1,5 kg og jeg stråler :) Det beste av alt er at jeg ikke sulter, er i godt humør og veldig motivert! Nå er forjølelsen borte også, så det spørs om det blir litt mer egentrening på stuegulvet :P

 

Ha en strålende helg folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
skjønner ikke hva jeg gjør galt ' date=' ned 0,2 kg og 1 cm i livet..

bedre enn opp men faaaaa..... jeg er jo så flink . ( trur jeg i hvertfall )

var knall å kjøre brett i går , 7 åringen min har blitt knall god og suste fra moren sin...

 

nå er det bursdagshelg med overnattings besøk så da glemmer vi gr i helgen..

 

kos dere masse , nyt livet.. så skrives vi på mandag :-D

 

ligger nå på 65,8 kg og 77 cm i livet.. mål for uke 7 er

 

65 kg

ned til 76 i livet...[/quote']

 

Gratulerer med nedgang! Ned er ned! :P Noen ganger er det litt ned andre ganger mer:)

 

Æsj.. Jeg har jo gått OPP igjen!!

Men det overrasker meg ikke.. Den uka her har det jo bare blitt tull og stress.

Får begynne på ny frisk til uka igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Bare kjapt innom.... og håper alt er bra. Fint vær i dag og. 12 gr pluss.

I dag viste vekta 64' date='6!!!! Og det noen uker før det jeg hadde satt som mål. Burde jeg feire det?? Hmmmm..

God tur til mamma senere i dag. Kos deg.

 

Klemmer[/quote']

 

Så bra emmalill!! :P

 

Fantastisk! Du raser jo bare nedovover!! :cool:

 

Synes definitivt du har fortjent en liten feiring ja;) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Først vil jeg ønske alle her inne en riktig god helg Selv blir det jobbing på meg' date=' men hva gjør vel det når man er i strålende humør Snikveide meg idag når jeg sto opp og vekta viste 69,8!!! HURRA!!! Da er det hittil denne uken -1,5 kg og jeg stråler Det beste av alt er at jeg ikke sulter, er i godt humør og veldig motivert! Nå er forjølelsen borte også, så det spørs om det blir litt mer egentrening på stuegulvet

 

Ha en strålende helg folkens!![/quote']

 

OioiOI!! :P

 

I alle dager så mye du går ned hver gang!! Gratulerer!!!! :D

Og så bra du begynner og bli frisk også:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
hei ' date=' endelig har alle gjestene dratt og jeg sitter igjen stinn og mett men helt klar til å begynne på frisk start i morgen , 1,5 ned på en uke , det kan nok jeg bare drømme om ..kjempe bra jobba...

 

hvordan kopierer dere inn sitater , er helt nerd på sånne ting..[/quote']

 

Bare klikk på 'siter' nede i høyre hjørnet av innlegget:)

 

Jeg spiste også altfor mye i helga! Som vanlig:p

Men er også som vanlig klar for å være flink i uka! :)

YEY! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

God dag alle sammen. Har vært litt stille fra meg nå. Hadde kjæresten på besøk. Hehe. Ble litt utskeielser på lørdag. Feirt bursdag til søsteren han. Vat på peppes å spiste masse pizza. Uff. Også ble det jo dessert i tillegg da. Ikke bra:( Men men. Sånn er det ikke hverdag heldigvis:-) Ny dyst nå. Ble endel måking i helgen også da. Så jeg fikk vel bort litt kcal i måkingen tenker jeg. Hehe.

 

Kjæresten min ble kastet ut av hybelen i helgen. Så nå flytter han inn hos meg her. Hehe:-) Ble litt tidlig en vi hadde planlakt. Men sånn ble det. Huseieren tålte ikke at sønnene hans hadde gjester. Så han rett å slett katet sønnen ut å da er det jo ikke noe vits i å bo der for kjæresten min. Det er jo pga han som kjæresten bor det nå. For han går jo på skole. Så da får vi se hva som skjer her med sønnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
God dag alle sammen. Har vært litt stille fra meg nå. Hadde kjæresten på besøk. Hehe. Ble litt utskeielser på lørdag. Feirt bursdag til søsteren han. Vat på peppes å spiste masse pizza. Uff. Også ble det jo dessert i tillegg da. Ikke bra Men men. Sånn er det ikke hverdag heldigvis Ny dyst nå. Ble endel måking i helgen også da. Så jeg fikk vel bort litt kcal i måkingen tenker jeg. Hehe.

 

Kjæresten min ble kastet ut av hybelen i helgen. Så nå flytter han inn hos meg her. Hehe Ble litt tidlig en vi hadde planlakt. Men sånn ble det. Huseieren tålte ikke at sønnene hans hadde gjester. Så han rett å slett katet sønnen ut å da er det jo ikke noe vits i å bo der for kjæresten min. Det er jo pga han som kjæresten bor det nå. For han går jo på skole. Så da får vi se hva som skjer her med sønnen

 

Gratulerer med samboer da!! :)

Da slipper du å vente så fælt på besøk!!

 

Litt utskeielser i bursdager o.l må være lov! :)

Og snømåking er jo kjempetrim!! :)

Da blir man skikkelig svett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
god ny uke alle sammen ' date=' frisk start med nautilus på morgenen , jobbinng til 19 også rett på møte , utfordringen blir å spise nok og ikke kaste seg over kake rester når jeg kommer hjem igjen....

er visst alene i min avdeling på jobb i dag så nå må jeg løpe... skrives :-D[/quote']

 

Trimma du før jobb?

*Imponert* :)

DET har ikke jeg orka enda!

Ja, pass på å ikke bli utsulta på sånne dager..

Da får man plutselig lyst på ALT! :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Gratulerer med samboer da!! :)

Da slipper du å vente så fælt på besøk!!

 

Litt utskeielser i bursdager o.l må være lov! :)

Og snømåking er jo kjempetrim!! :)

Da blir man skikkelig svett!

Jo takk. Han har ikke flyttet hel enda da. Det tar litt tid. Men han lå over i natt. Han gadd ikke å dra hjem:-)

Ja da ser jo dumt ut da måle opp pizzastykke når en er ute å spiser. Og jeg var sååå sulten. Har blitt det i det siste. Veldig sulte i mellom måltidene. Er jo ikke bra det da. Føler jo at jeg legger på meg igjen av de mellom måltidene jeg tar da. Jeg må jo det for at sulten skal bli borte. Jeg har pleid å ta en børdskive med påleg på.. Uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Jo takk. Han har ikke flyttet hel enda da. Det tar litt tid. Men han lå over i natt. Han gadd ikke å dra hjem:-)

Ja da ser jo dumt ut da måle opp pizzastykke når en er ute å spiser. Og jeg var sååå sulten. Har blitt det i det siste. Veldig sulte i mellom måltidene. Er jo ikke bra det da. Føler jo at jeg legger på meg igjen av de mellom måltidene. Uff

 

Hmm.. Uffda.

Hva kommer det av da?

Trimmer du mer kanskje?

Hvis man plutselig er mer sulten, så jobber vel hvertfall kroppen din bra?

Så kanskje du forbrenner mere også?

 

Best å passe på å alltid ha frukt og grønt for hånden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill

Hei hei... og velkommen til ny uke.

 

Og da.. ja da skal vi være flinke. Noe jeg ikke har vært i helga. Vin, cognac, (droppa sukker i kaffen da... flink?) kylling med feit saus, hjemmelagd pizza, og vet ikke hva jeg ikke har trykka ned. Jo...ikke potetgull. Men derimot masse oliven, og nøtter. Men strena lett og elegant(???) forbi både Dunkin Donuts og Starbucks. Kan ikke love det i fortsettelsen.

 

Hva med deg/dere? Hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmalill
Har hatt en kjempefin helg:)

Bare slappet av og... Spist altfor mye.. :)

Så bra! spesielt at helgen har vært fin. Får prøve å være litt flink denne uka. Men føler at jeg er konstant sulten. Greier stort sett å styre meg... men tror det må være en bendelorm der som tar all maten min. I alle fall en parasitt av noe slag.

Fikk tak i knekkebrød på lørdag, så skal begynne å ta med på jobb. Kanskje det kan hjelpe litt. Blir alt for mye kaffe for å fylle opp magen. Hjertet galloperer av all koffeinen. Og jeg har jo allerde sånn "harehjerte" som slår for fort. Hvilepuls på over 100. Nei... I morgo skal eg byrja ett nytt og betre liv.....trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinaina
Så bra! spesielt at helgen har vært fin. Får prøve å være litt flink denne uka. Men føler at jeg er konstant sulten. Greier stort sett å styre meg... men tror det må være en bendelorm der som tar all maten min. I alle fall en parasitt av noe slag.

Fikk tak i knekkebrød på lørdag' date=' så skal begynne å ta med på jobb. Kanskje det kan hjelpe litt. Blir alt for mye kaffe for å fylle opp magen. Hjertet galloperer av all koffeinen. Og jeg har jo allerde sånn "harehjerte" som slår for fort. Hvilepuls på over 100. Nei... I morgo skal eg byrja ett nytt og betre liv.....trur eg.[/quote']

 

Hmm.. Jeg prøver så godt jeg an å være flink,

men det er så vanskelig for tida!

Hører det er mye sult ute og går og i tillegg står fristelsene i kø..

I dag var det hamburger til lunch..

Lukta SÅ godt i kantina og jeg var skrubbsulten, så klarte ikke å styre meg..

Så er det kurs i forbindelse med jobben kl17 i dag og da får vi seff servert pizza..

Hvilket jo er flott!

Men hvor mange kalorier skal jeg egentlig ha i meg en mandag?! 3000?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg prøver så godt jeg an å være flink' date='

men det er så vanskelig for tida!

Hører det er mye sult ute og går og i tillegg står fristelsene i kø..

I dag var det hamburger til lunch..

Lukta SÅ godt i kantina og jeg var skrubbsulten, så klarte ikke å styre meg..

Så er det kurs i forbindelse med jobben kl17 i dag og da får vi seff servert pizza..

Hvilket jo er flott!

Men hvor mange kalorier skal jeg egentlig ha i meg en mandag?! 3000?![/quote']

 

 

jeg er så glad for at vi ikke har noen kantine her , så lunchen min er yoghurt med fitness hver dag .... + en ostebriks på lange dager ( som dyppes i yoghurt )

 

jeg hadde ikke takklet å bli frista hver dag...

 

blit litt misunelig på de som kan stappe i seg hav de vil og er fortsatt altfor tynne å sliter med det....

 

 

 

nå greide jeg å sitere... kommer meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...