Gå til innhold

Snart gravide...?


Nickii

Anbefalte innlegg

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Hei Nicki

 

Greit med ny tråd ja.

Jeg er 32 år, har en sønn på tre år og samboer. Sluttet med prevensjon i slutten av juli.

Når det gjelder min GR historie, gikk jeg mitt første kurs i 2001, og har vel gått fire kurs etter det, med lange mellomrom ( og vektøkninger) . Gik to kurs i våres, og gikk ned ca 6 kg. Har 5-6 kg igjen, men de er ikke så alfor fokus på det for tiden.

I kveld skal jeg shoppe mat og utstyr til barnebursdag. Til helgen blir det orgie i kaker, godteri og usunn mat.. Jaja, får vel prøve å holde igjen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dudu, har du prøvd å sett om du kan sende privat melding til meg? Har nå prøvd å undersøke litt, men finner ikke noen innstillinger på det.

 

Ja, da har du nok å gjøre til helgen tenker jeg :-) Ja, det har for så vidt jeg også. Skal lage litt spennende mat til festen på lørdag, så skal jeg skifte gardiner og styre litt her før det blir lørdag også. Men tenkte at jeg skulle gjøre litt i løpet av uka, men i morgen er det jammen fredag allerede, og jeg fatter ikke hvor dagene blir av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Nå har jeg sendt mail til teknisk support. Da jeg prøvde å logge meg inn med epostadressen jeg er helt sikker på at jeg registerte meg under, fikk jeg beskjed om at den var ukjent.. Får se hva jeg får til svar..

Hvis ikke oppretter jeg en ny bruker.

 

Ellers er det en herlig fredag, men den kommer nok til å bli hektsik. Har startet dagen med spinningtime fra 6.30 til 7.30. Har begynt å like å trene på morgenen, får så mye energi etterpå.

Ellers er det jo bursdagen til sønnen min som står i fokus hele helgen.

Du, har du peiling på gelè? Tenkte jeg skulle lage i kveld. Hvor får man kjøpt sånne former til å lage forskjellige figurer i? Og hva pynter man gelè med?

Ellers skal mora mi lage kremkake med lys og sånt, og ellers skal jeg lage muffins og sjokoladekake. I tillegg skal barna ( blir 10 barn og 13 voksne) få godteposer, og de voksne gløgg og pepperkaker. Og så skal alle spise pølser.

Hehe, litt av et innlegg på Grete Roedes vektklubb ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gelé er nok ikke min sterkeste side. Hvis du lager figurer av gelé så trenger du ikke pynte det. Mulig konditori/bakeri selger former. Ellers må man bare lete der de selger kjøkkenutstyr. Har sett at de har hatt på nille, men husker ikke helt hvordan de var.

 

Jeg har forresten ikke hørt om å pynte gelé før, men det går jo an å ha godteri inni... Eller frukt... banan/druer/mandarin...

 

Ja, det er rart det der... Bursdager og høytider handler alltid om mat... Men så lenge man skiller mellom det og hverdag, så er det nå ikke så farlig. Jeg skal skeie ut en god del i morgen. Blir vel ikke den sunneste maten, men trenger jo ikke spise så mye av den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fest skal dere ha? Julebord med venner?

Da skal du virkelige kose deg, det fortjener du! Med både mat og drikke!

 

Ja, kos og mat er tett forbundet. Jeg har funnet ut at det funker, så lenge man for det første; skiller mellom fest og hverdag, og også tar noen enkle forholdsregler: Man trenger ikke spise 3 kakestykker for eksempel, eller 4 pølser. Men smake litt på alt, og spise det man synes er best. Når det gjelder alkohol drikker jeg alltid vin, aldri øl, der sparer man utrolig mange kalorier. Og så er det bare full skjerpings etter en helg med mange utskeielser. På denne måten holder jeg vekta, så får jeg heller ta noen "kurer", dvs uker med mer trening, veing av mat, Kun sunne middager, lite karbohydrater og spiseforbud i sofaen på kveldstid.

....Lurer på om jeg skal ta en sånn kur nå fra mandag... så kan jeg kose meg i jula.

Har du noen GR-planer for jula?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå egentlig bare en fest for å samle venner... Så skal jeg på julebord den 5. og den 13. Så det blir nok av utfordringer fremover... Men de to julebordene skal jeg tenke litt mer GR, og ikke fråtse og drukne meg i vin...

 

Øl drikker jeg ikke, så det går i vin. Men jeg er også glad i likør og drinker, og det er jo bøttevis med kcal i det... Men er nå ikke mange likører man drikker uansett da.

 

GR planer for jula... Når det angår mat skal jeg kose meg på julaften. For øvrig skal jeg være forsiktig med både mat og søtsaker. Ellers så har jeg lyst å være mye ute å gå tur, enten på bena eller på ski. Så fremst det er vær og føre til det :-) Målet er å gå ned 1,5 kg fra 10/12(kursslutt) til 6/1(kursstart), men skal være fornøyd bare jeg holder vekten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du flink, hvis du klarer å gå ned mellom to kurs. Jeg hadde alltid som mål bare å holde vekta mellom kurs. Det er jo litt vanskeligere når man ikke skal veies. Men egentlig er det jo bare for en selv en slanker seg selvfølgelig.

 

Jeg trenger ikke å pynte gele kanskje, nei. Kan jo bare spise med vaniljesaus..

 

Vi skal til familien til samboer i jula. Jeg liker best å være "hjemme" hos mamma og pappa, men når man har barn blir det jo annenhvert år..

I kveld er det på'n igjen for oss. Ifølge EL kalkulator på nettet har jeg EL i dag. Men jeg hadde så rar mage i går, så jeg tror kanskje det var da. Vurderte å ha sex igår, men det holder vel når vi hadde på tirsdag og i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte jo å slanke meg før jeg begynte på GR da, så skal nå klare det uten kurs også tror jeg. Men i lengden er det greit å gå kurs, for det er så lett å falle av lasset og vende tilbake til gamle vaner.

 

Vi skal feire julaften sammen med min samboers familie. Men til neste år blir det nok hos mine foreldre. Og julaften etter der håper jeg på å være hjemme, og at de som ønsker kan komme til oss. Tidligere har vi fartet litt rundt på julaften og vært litt her og der, men det orker jeg ikke mer. Det er ikke noe moro å må bryte opp hele tiden.

 

Onsdag og i dag er jo annenhver dag, så bør holde det ja :-)

 

Jeg gleder meg til julaften nå, da blir det testing på morgenen! Håper jeg får det jeg ønsker meg!! Er den positiv skal jeg pakke den inn og gi den til samboeren som en morgen-julegave! Tenk det hadde vært fantastisk moro!!

 

Har kanskje diskutert det før, men er nå litt glemsk jeg... Har du tenkt noe på hvor lenge dere skal vente før dere forteller det når du blir gravid? Jeg skal vente så lenge som mulig. Med mindre jeg blir syk og dårlig og det vanskelig kan skjules...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi ikke diskutert før tror jeg, så jeg synes ikke du er glemsk..

 

Jeg er en så åpen person, så jeg kommer nok til å fortelle det med en gang. De fleste vi kjenner vet at vi prøver også, jeg angrer på at vi ikke begynte å prøve helt i stillhet. Vi har sagt det mest fordi alle lurte på hvorfor vi ikke skulle gifte oss før sommeren 2010. Da sa vi at vi ville prøve å få et barn til først.

Jeg har jo IKM den 12 tror jeg det var, og har julebord med jobben den 19.

Det er egnetlig helt ille å måtte si det så tidlig på jobben, men kan ikke fatte hvordan jeg i såfall skal klare å la være å drikke. Enten må jeg drikke, eller være borte hele dagen og ikke gå på julebordet, men det er urealistisk siden jeg er arrangør.

Hadde det ikke vært for det hadde jeg nok ventet 3 mnd før jeg fortalte det på jobb, men det er også fordi jeg er i ferd med å både få bedre lønn, og bedre stilling. Har faktsik lønnsforhandlinger den 12, da kommer jeg til å være rimelig påvirket av hva testen viser... selv om jeg ikke burde være det.

Jeg vet jeg ikke klarer å vente 3 mnd med å si det til noen, men kommer ikke til å ringe rundt etter jeg har tatt testen heller.

Jula kommer jo rett etter, og da er det dette med å ikke drikke, vet du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist ventet vi til jeg var 12 uker. Og vi hadde jo bare visst det 8 uker selv da, så er jo ikke så lenge å holde det hemmelig.

 

Jeg var jo gravid en gang før, og fortalte det til vår nærmeste familie. Men så mistet jeg, og etter hvert kom det frem at enkelte i familien hadde fortalt til flere at vi hadde mistet. Og til slutt ante jeg ikke hvem som visste og ikke visste, så det var så ekkelt å ikke vite om jeg skulle late som ingenting eller hva. Så derfor bestemte vi oss for at ingen skulle få vite det før vi var over 12 uker neste gang.

 

Jeg var så paranoid da jeg gikk gravid sist, var sikker på at alle hadde gjennomskuet meg. Men det var det kun moren min som hadde gjort. Alle andre ble kjempeoverrasket og hadde ingen anelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag!

 

Forrige gang sa jeg til det de aller nærmeste vennene med en gang vi fant det ut nesten, men vi hadde jo ikke tenkt å bli gravide egentlig da, skulle satse på sikre perioder.. så jeg var litt forvirret da jeg fant det ut. Var da 5 uker på vei. Vi sa det til foreldre da det var 8 uker, og på jobben da jeg var 10 uker, siden det var en fest da også husker jeg.

Neste gang tar vi det som det kommer, men kommer nok ikke til å vente 12 uker nei. Hvis det blir noen neste gang da.. akkuart nå er jeg litt motløs..

 

I går var det egentlig på'n igjen for oss. Men jeg hadde en utrolig slitsom dag. Trente, og jobbet som en gal på jobb, og så var det å handle, hente i barnehagen osv, og så var det baking og forberedelser til bursdag. Samboer var også veldig sliten, så det var så utrolig åpenlyst at ingen av oss egentlig hadde lyst. Jeg gjorde noen litt halv-humoristiske tilnærmelser som signaliserte at nå var det "dags" å hoppe i høyet. Han reagerte med å lage en "æsj"-grimase, og det var jo ikke særlig hyggelig. Jeg ble litt sur og lei meg, og han unnskyldte seg med at han var sliten og veldig mett.. Men, vi hoppet til køys og det var jo meningsløst. Vi kom igang, men han klarte ikke å "levere", for å si det sånn.

 

Uff, jeg ble så frustrert og nesten sint, og lei meg...Dette viste jeg selvfølgelig ikke til han, jeg sa bare at sånt skjer, og at vi var jo alt for slitne og at vi må heller gjøre litt ut av det og kose oss, og heller la være hvis vi er SÅ slitne.

Dette sa jeg, men jeg tenkte at "herregud, hvis vi ikke engang klarer å ha sex på rette dager, så klarer vi det ihvertfall ikke", og så tenkte jeg at jeg skulle ønske han kunne teste svømmern sine nå. Så vet vi ihvertfall. Men det går han aldri med på. Ikke før om et år ihvertfall.

Jeg hadde EL på onsdag, torsdag eller i går. Hadde sex på onsdag, og i kveld... Tror du vi kan ha en sjanse likevel?

Tenkte tanken på å gå og vekke han om en time, men det blir for påfallende og dumt. Tror vi må "angripe" dette på en annen måte. For eksempel å ikke legge opp til å ha sex på fredager. Da er vi alltid begge så sykt slitne. Jeg klarer ikke følge med på "Hunter" for jeg sovner alltid..

Her i gården må vi ha et opplegg, for hvis vi tar det som det kommer blir det alt for skjelden.

Det som skjedde i går er vel sånt som skjer, og det var jo ikke så rart det skjedde, med så max uromantiske omstendigheter.

 

I tillegg da jeg sjekket jobbmailen i går kveld hadde jeg mistet en stor kontrakt. Det var jo ikke så gunstig for humøret heller, rett før vi skulle hoppe til køys.

 

Dette ble langt. Hadde litt behov for "prate" om det, og da er jeg glad jeg har deg- for så detaljert om prøvingen snakker jeg ikke til noen andre om.

 

Ellers er det bursdag i dag. Sønnen min er storfornøyd med gavene han har fått til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har en stressende dag i dag med forberedelse til fest, men måtte likevel ta meg en tur innom her å se om du hadde vært her.

 

Kjenner godt til den motløs-følelsen. Særlig når man ikke føler at man har fått gjort det optimale for å få det til. Men det er fullt mulig å bli gravid selv om man ikke har sex annen hver dag! Det er nok lurt å ikke presse hverandre og seg selv hvis man er så og si helt utslitt. La oss håpe dette er siste gang dere trenger det :-)

 

Jeg kunne og tenkt meg at samboer fikk testet svømmerne sine, men det blir nok ikke aktuelt her heller, før vi har prøvd minst ett år!

 

Nei, nå må jeg fortsette å rydde her. Gratulerer med 3 åring i huset forresten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei og takk for gratulasjon. Rart at han har blitt så stor. Nå snakker han nesten helt flytende, og jeg synes det er deilig å alltid forstå han, og det er jo også deilig at han er bleiefri. Men nå vil vi jo ha bleier og gurgling og alt som hører med..

I går kveld etter all feiringen var vi merkelig nok ikke så slitne, så vi koste oss med film, litt god mat og så hadde vi en fin stund på soverommet. Tidligere på dagen snakket vi om, og lo av, det som skjedde dagen før. Og ble enige om at vi måtte bestemme oss for å kose oss. Da gikk det mye bedre. Så nå kommer de ukene i måneden med håp, tro, liksom-symptomer osv...

 

I dag er det nytt selskap, med besteforeldre, tanter og onkler..

Enda mere kaker og fristelser, men jeg skal dra og trene på formiddagen i dag. .

 

Hadde dere en fin fest i går? Gikk det bra å la være å røyke for samboeren din?

 

Har dere fortsatt snø forresten?

Her er det regn og 2 pluss og null snø. Jeg vil ha vinter! Sønnen min snakket om å ake og lage snømann med tristhet i stemmen i dag. Kanskje vi skal flytte til Nord-Norge ( a la Himmelblå?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Victoria82
God lørdag!

 

Forrige gang sa jeg til det de aller nærmeste vennene med en gang vi fant det ut nesten' date=' men vi hadde jo ikke tenkt å bli gravide egentlig da, skulle satse på sikre perioder.. så jeg var litt forvirret da jeg fant det ut. Var da 5 uker på vei. Vi sa det til foreldre da det var 8 uker, og på jobben da jeg var 10 uker, siden det var en fest da også husker jeg.

Neste gang tar vi det som det kommer, men kommer nok ikke til å vente 12 uker nei. Hvis det blir noen neste gang da.. akkuart nå er jeg litt motløs..

 

I går var det egentlig på'n igjen for oss. Men jeg hadde en utrolig slitsom dag. Trente, og jobbet som en gal på jobb, og så var det å handle, hente i barnehagen osv, og så var det baking og forberedelser til bursdag. Samboer var også veldig sliten, så det var så utrolig åpenlyst at ingen av oss egentlig hadde lyst. Jeg gjorde noen litt halv-humoristiske tilnærmelser som signaliserte at nå var det "dags" å hoppe i høyet. Han reagerte med å lage en "æsj"-grimase, og det var jo ikke særlig hyggelig. Jeg ble litt sur og lei meg, og han unnskyldte seg med at han var sliten og veldig mett.. Men, vi hoppet til køys og det var jo meningsløst. Vi kom igang, men han klarte ikke å "levere", for å si det sånn.

 

Uff, jeg ble så frustrert og nesten sint, og lei meg...Dette viste jeg selvfølgelig ikke til han, jeg sa bare at sånt skjer, og at vi var jo alt for slitne og at vi må heller gjøre litt ut av det og kose oss, og heller la være hvis vi er SÅ slitne.

Dette sa jeg, men jeg tenkte at "herregud, hvis vi ikke engang klarer å ha sex på rette dager, så klarer vi det ihvertfall ikke", og så tenkte jeg at jeg skulle ønske han kunne teste svømmern sine nå. Så vet vi ihvertfall. Men det går han aldri med på. Ikke før om et år ihvertfall.

Jeg hadde EL på onsdag, torsdag eller i går. Hadde sex på onsdag, og i kveld... Tror du vi kan ha en sjanse likevel?

Tenkte tanken på å gå og vekke han om en time, men det blir for påfallende og dumt. Tror vi må "angripe" dette på en annen måte. For eksempel å ikke legge opp til å ha sex på fredager. Da er vi alltid begge så sykt slitne. Jeg klarer ikke følge med på "Hunter" for jeg sovner alltid..

Her i gården må vi ha et opplegg, for hvis vi tar det som det kommer blir det alt for skjelden.

Det som skjedde i går er vel sånt som skjer, og det var jo ikke så rart det skjedde, med så max uromantiske omstendigheter.

 

I tillegg da jeg sjekket jobbmailen i går kveld hadde jeg mistet en stor kontrakt. Det var jo ikke så gunstig for humøret heller, rett før vi skulle hoppe til køys.

 

Dette ble langt. Hadde litt behov for "prate" om det, og da er jeg glad jeg har deg- for så detaljert om prøvingen snakker jeg ikke til noen andre om.

 

Ellers er det bursdag i dag. Sønnen min er storfornøyd med gavene han har fått til nå.[/quote']

 

Til info:

Vi hadde bare sex to dager før el og to dager etter. Men to dager etter hadde jeg allerede symptomer. Så den ene dagen to dager før el er jeg 100% sikker på at er dagen det klaffet for oss. Hadde nesten ikke sex den mnd det klaffet. Så alt går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei og takk for gratulasjon. Rart at han har blitt så stor. Nå snakker han nesten helt flytende' date=' og jeg synes det er deilig å alltid forstå han, og det er jo også deilig at han er bleiefri. Men nå vil vi jo ha bleier og gurgling og alt som hører med..

I går kveld etter all feiringen var vi merkelig nok ikke så slitne, så vi koste oss med film, litt god mat og så hadde vi en fin stund på soverommet. Tidligere på dagen snakket vi om, og lo av, det som skjedde dagen før. Og ble enige om at vi måtte bestemme oss for å kose oss. Da gikk det mye bedre. Så nå kommer de ukene i måneden med håp, tro, liksom-symptomer osv...

 

I dag er det nytt selskap, med besteforeldre, tanter og onkler..

Enda mere kaker og fristelser, men jeg skal dra og trene på formiddagen i dag. .

 

Hadde dere en fin fest i går? Gikk det bra å la være å røyke for samboeren din?

 

Har dere fortsatt snø forresten?

Her er det regn og 2 pluss og null snø. Jeg vil ha vinter! Sønnen min snakket om å ake og lage snømann med tristhet i stemmen i dag. Kanskje vi skal flytte til Nord-Norge ( a la Himmelblå?)[/quote']

 

Hei!Vi har fortsatt snø ja :-) Er faktisk mer i år enn det har vært på lenge på denne tiden av året. Håper det holder seg så vi får en ordentlig hvit jul. Himmelblå har jeg ikke sett... Ser så lite på tv nå...

 

Festen i går var knallsuksess. Maten var god og selskapet godt! Veldig koselig! Klarte å konsumere enorme mengder vin, mat og godteri, men er så sjeldent, så det var godt! Ikke dårlig samvittighet! Har gått tur i dag og trent litt, så har nå forbrent noe av det. Samboeren røkte som en skorstein. Men har lagt den vekk igjen i dag. Tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng deg på, Ragnhild! Fortell litt om det selv..

 

Mandag og ferdig med en helg som har vært en sammenhengende bursdagsfeiring. Det har vært veldig hyggelig.

Og så er det 1. desember i dag! Det blir koselig med førjulstid!

 

Jeg tror vi er ferdige med EL uka her i gården, men tar nok en runde i kveld eller i morgen. Og så har jeg tenkt å kanskje ha sex litt utenom EL også, så det ikke blir så innlysende at vi bare prøver å lage baby.

 

God mandag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Takk! Da gjør jeg det! :)

 

Jeg er 28 år. Vi fikk ei jente i mars, så jeg er fortsatt i permisjon jeg! Har bestemt oss for to tette, så nå har jeg vel egentlig gått å venta på mensen siden sommeren... :) Den kom for en uke siden, så vi begynner å prøve nå vi. Tenkte bare det kunne være ok å ha noen å prate med underveis. Forrige gang vi skulle bli gravide visste ALLE om det. Vi var heldige å bli gravide på andre EL, heldigvis. Denne gangen skal jeg være mer forsiktig. Har venninner som sliter så jeg vet at det kan være tøft om alle går å maser. Men noen er det jo ok å prate med, og det var derfor jeg fikk lyst å slenge meg på dere. :)

 

Ellers...

Jeg tok et GR-kurs for ca 2 år siden, over nettet. Det var før jeg skulle gifte meg. Jeg la på meg 22-25 kg i svangerskapet. 2 mnd etter fødsel stoppa vekta på 86. Nå har jeg gått ned ca 12 kg siden da på egen hånd, men jeg har vært med på motivasjonsrapportmødrene-tråden siden mai. Har vært godt å ha noen å rapportere vekta til! Jeg trenger litt ekstra press på meg.

Jeg kunne tenkt meg å gå ned noen kg til. Jeg er komt ned dit jeg ville i utgangspunktet, men tenker at det ikke kan skade å fortsette litt til. Så får vi se hvor lang tid det går før vi evnt blir gravide... :)

 

Er det andre ting dere vil vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da veier vi det samme ca. Jeg vil også ned noen kilo til, ca 5 kanskje? Men er "normalvektig" som det er definert av Grete Roede. Så det er ikke så veldig fokus på det.

Hadde tenkt å legge inn giret på mat/ trening denne uka, men så får jeg ikke trent før torsdag pga. møter på jobb og samboer som skal trene. Men har lyst til å å gjøre en innsats før jula setter inn.

 

Så du har en på 8 mnd? Hvorfor vil dere ha to så tette?

Lykke til med prøvingen- jeg tipper dere ikke bruker så lang tid denne gangen heller. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå fått vite at nok en venninne skal ha baby. Merkelig nok, så ble jeg ikke misunnelig... Var kanskje fordi jeg var så forberedt på det, og egentlig hadde venta på det en stund... Veldig godt at man kan glede seg for andre, uten å synes "synd" på seg selv :-)

 

Ragnhild: Ja, det er veldig greit å ha noen å dele tanker med om prøvingen! Særlig de dagene man er skuffet og nedfor og ikke kan fortelle noen andre hvorfor en er lei seg.

 

Dudu: Det er nok lurt å kose seg litt mellom el-periodene også :-) Min fruktbare periode starter vel til helgen... Er så spent på denne pp'en... Ettersom jeg er spådd at det skal klaffe nå! Selv om jeg er skeptisk til sånt da... Hadde vært utrolig morsomt om det stemte. Håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Har venninner som har både tette og noen som har noen år mellom nr 1 og nr 2. Og utifra hva de sier så frister det mest med to tette. Vi vet jo selvfølgelig ikke hva vi går til, men jeg tror det skal gå bra. Vi er veldig innstilt på det iallefall.

Det sies at vi kan slippe unna den verste sjalusien hvis nr 1 ikke er så gammel, pluss at de vil jo sikkert ha veldig glede av hverandre etterhvert.

Ei av venninnene mine sier at hennes to tette leker så mye sammen, og det gjør at de har mye mindre stress både i hverdagen og på turer. Men ikke det første året selvfølgelig... Jenta vår (som er 9 mnd i morgen) har vært og er en engel, så da er det ikke så skummelt å tenke på å få en til. Og kommer det et krapyl da, så må vi jo bare takle det...hehe... :)

I tillegg har vi flytteplaner, om et års tid. Og da hadde det vært ypperlig å være i permisjon, slik at vi bare er avhengig av at mannen må få seg jobb i første omgang. Så praktisk sett passer det oss veldig bra også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nickii:Fortell litt mer om den spådommen! Var du hos spåkone? Eller ringte du? ;-)

Godt vi kan glede oss over at andre blir gravide ja. Det er jo hyggelig, men det er jo også naturlig å kjenne et lite stikk av misunnelse, tror det også er ganske naturlig. Men snart er det vår tur!

Jeg har IKM i slutten av neste uke allerde.

 

Ragnhild: Det er sikkert mange fordeler med to tette. Jeg ville ikke det, for jeg ville kose meg med sønnen min og gi han full oppmerksomhet noen år. Men det er jo ikke sikkert det har gitt bare postitive utslag.. ;-)

I tillegg vet jeg at det er mange andre ting i livet jeg er glad i, og ser ikke meg selv som bare mamma/ husmor- da blir jeg sprø. Mulig jeg innbiller meg det, men ser for meg at det kan bli litt sånn med to så små barn. Jeg er glad i jobben, å reise, venner osv, og det har vært godt å kunne ha litt tid til det også.

Men forstå meg rett, jeg elsker sønnen min over alt. Og NÅ er jeg klar for en til. NÅ! :-)

 

...kommer ikke helt igang på jobb i dag, merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...