Gå til innhold

Snart gravide...?


Nickii

Anbefalte innlegg

Oj, så flink du er til å registere!

 

Vi legger oss sjelden samtidig vi, og sex har vi nesten aldri etter at vi har lagt oss. Sånn var det før vi begynte å prøve også. Det har med at vi har forskjellig døgnrytme. Jeg er A menneske, står opp kl 6 og er trøtt kl 22-23 og vil sove da. Han er B, selvstendig næringsdrivende og står opp i 8-8.30 tiden, og vil legge seg i 24-01-tiden.

 

Jeg kikker nok inn i løpet av helgen jeg også, sa da snakkes vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Jeg er nødt å registrere hva jeg spiser, ellers lurer jeg bare meg selv...

 

Vi legger oss stort sett alltid samtidig. Jeg hater å gå å legge meg alene, så det har bare blitt sånn. Men hvis han ikke er hjemme er det ingen problem å legge meg alene.

 

Misunner A-mennesker jeg. Er så tungt å være morgentrett. Da jeg var gravid var jeg A-menneske, men du dyre meg så kveldstrett jeg var. Lys våken om morgenen, men i 21 -tiden var jeg ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig alltid vært A menneske. Husker før sønnen vår ble født, da synes jeg det var så kjedelig å vente til samboer stod opp på lørdager og søndager. Nå er det alltid jeg som står opp i helgene ( så sant jeg ikke har vært ute), og det gjør meg ingenting. Så lenge det ikke er kl 6 da, liker å sove til sånn 7.30 tiden i helgene. Som i går, da la jeg meg 23, og 7.30 kom sønnen min inn, og da var det helt greit å stå opp. Samboer synes det er deilig så klart, men han synes jo det er litt kjedelig at vi nesten aldri kan leie film, for jeg sovner nesten alltid. Har ingen problemer med å holde meg våken på fest og sånt da, heldigvis.

 

I dag har jeg trent kl 9.30, og vært ute og akt med sambo og guttungen. Det har endelig kommet snø til Oslo også! Håper bare den holder seg til jul! Og så har jeg og sønnen min vært på et fantastisk julemarked på Rådhusplassen. Sønnen min torde å gå fram til nissen og fortelle hva han ønsket seg. Set var stas.

 

Nå har jeg pyntet stua til jul. Mangler bare juletreet.

 

Håper du koser deg i helgen du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en veldig koselig kveld i går. Var ikke hjemme før utpå morgenkvisten. Men nå håper jeg det blir lenge til neste fest. Søndagene blir jo helt ødelagte. Blir så slapp og trett.

 

Så var jeg på julegaveshopping i går, og ble ferdig med stort sett alle gavene. Har til samboeren og datteren min igjen.

 

Gleder meg så til jul! Vi skal dra frem pynten i kveld. Neste helg skal vi ut i skogen og finne tre. Det blir moro! Får en spesiell stemning av det, veldig koselig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, ut i skogen og hogge juletre! Høres ut som en drøm. Her får vi prøve å finne stemningen ved å traske bort til nærmeste juletreutsalg og betale 4-500 kr for et tre...

Vi har også hatt en koselig helg. Var på julemarked i går også, og sønnen min fikk kjørt reinsdyr og slede! Det var stort.

 

Jeg gleder meg også til jul, men er ikke på langt nær ferdig med gavene. Men det skal jeg bli denne uka.

Hvordan har det gått ifht. EL-uka?

Her er tanta fortsatt på besøk, skal si hun blir lenge nå som jeg ikke går på p-piller. En uke!

 

Gleder meg egentlig mest til juleferien, jeg. Nesten to uker fri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir godt med juleferie også! Har ikke fri før julaften da, så skal jeg på jobb en av dagene i romjulen. Men det blir likevel mange dager fri, og det blir godt! Må innrømme at dette med å gå i skogen å finne tre er en relativt ny tradisjon for oss. Er vel tredje året vi gjør det. Da jeg var barn hendte det at faren min dro ut i skogen og fant tre, men jeg var aldri med.

 

Dette er den desidert værste perioden i syklusen... Ventetiden mellom EL og TR. Vi har nå kost oss et par ganger rundt EL, så får se om det holder da. Vekslende magefølelse. En del av meg har en sterk forestilling av meg på dolokket med en test i hånda som gradvis viser en ekstra strek i forhold til kontrollstreken! Det bobler i magen og når streken manes frem hopper jeg litt opp og ned, men stille. Så sniker jeg meg til å pakke den inn, og overrekker den til samboeren. Gleder meg til å se reaksjonen hans!

 

Men så er det min realistiske/delvis pessimistiske? side som ser at jeg sitter å venter på en strek som aldri kommer, og hodet henger mer og mer ned mellom bena, sukker litt, før jeg slipper testen i søplebøtta, bare for å hente den opp igjen etter 5 minutter for å se om det har skjedd noe på den... Så kaste den på nytt igjen... Surmule en halvtime, så glede meg over at det er jul, og at jeg kan være med på fest i romjulen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Ja, det er vel best å være forberedt på begge deler. Jeg har tenkt at jeg liksom ikke vil tillate meg å føle de følelsene jeg kommer til å ha/ tenke alle tankene jeg vil tenke hvis jeg er gravid. Men jeg gjør det jo likevel, og jeg gjorde det ekstra mye den dagen jeg fikk mensen sist. Og det gjorde meg bare enda tristere.

Men, det som er så fint er at optimismen kommer tilbake, og dagen etter er jeg like blid.

Jeg må innrømme at jeg har kikket litt på BIM/DIB igjen jeg, men ikke på "bli gravid", men på forumet som heter "slitere". Bare for å orientere meg, liksom.

På "bli gravid" er det jo folk som blir gravide på 1 pp, på "slitere" er det litt mer reflekterte damer, så jeg ble ihvertfall ikke nedtrykt av å være der.

Nå skal jeg også forberede meg mentalt på at mine to beste venninner blir gravide snart. De skal begge begynne å prøve på nyåret. Og jeg vil så gjerne være oppriktig glad på deres veiene.

Med andre ord- har ikke så veldig tro på at vi kommer til å klare det med det første akkurat nå.

Men hold fast på det første "bildet" ditt, du vet jo at du takler skuffelsen hvis det andre "bildet" skulle bli det som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sprøtt da... Jeg har nettopp vært innom "slitere" forumet... Fikk plutselig en trang til å gå inn å se litt der. Men jeg skal ikke gjøre det til noen vane. Kanskje når jeg selv blir "sliter" og har prøvd ett års tid :-)

 

Merk at jeg sier "når" ikke hvis... Ikke mye optimist her i gården...

 

Jeg kan vel ha det mentale bildet av en positiv test i hodet mitt. Det skader jo ikke. Blir neppe mer skuffet enn om jeg forsøker å undertrykke det. Men jeg har likevel ikke noen tro på at det kommer til å skje. Bare liker å dagdrømme litt :D

 

Ikke dumt å begynne å forberede seg på at venninner blir gravide. Etter jeg begynte å prøve har flere venninner og kvinner i omgangskretsen blitt gravide, men jeg har faktisk klart å takle det helt greit. Men så vet jeg at de også sannsynligvis har prøvd lengre enn 1 pp, er merkelig nok verre hvis jeg vet at de klarte det på 1.pp. Teit, men man tenker mye rart. Er jo ikke som om de kan noe for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er teit at man reagerer sånn, men jeg tror også at det er normalt og at det ikke gjør oss til noe dårlige mennesker. Vi blir jo ikke sure på DEM, men vi synes naturen er urettferdig, og det at de blir så fort gravide, minner oss på at vi sliter. Tenker jeg da.

Sprøtt at du akkurat hadde vært inne på "slitere" også ja!

Litt rart det også da, at vi føler oss bedre av å lese om folk som har det værre enn oss. Jeg skal bare snakke for meg selv altså, men det er litt sånn jeg tenker. Man leser om folk som har prøvd i flere år og kanskje forblir barnløse, og så har jeg en nydelig sønn, og har bare prøvd et halvt år. Sammenlikning til sin egen fordel er tydeligvis trøstende. Litt sånn som jeg fikk høre da jeg var liten: "Spis opp maten din, tenk på barna i Afrika som ikke har mat". Man skulle liksom føle seg bedre ved å tenke på noen som har det værre.

Akkurat det med maten var kanskje et dårlig eksempel her på Grete Roede. Der lærer man jo å kaste mat, og "ikke bruke sin egen kropp som søppelkasse"..

 

Ellers? Har du en fin tirsdag?

Jeg er litt julestressa, men eller bra. Gleder meg til juleferie, overskudd, søvn, og baby-laging :-)

Hvordan er det med forventingenen til å få den mest etterlengtede julegaven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig, moder natur vi egentlig synes behandler oss urettferdig!

 

Jeg blir egentlig mest oppmuntret av å lese om de som har prøvd lenge og likevel får det til. Da er det håp for meg også liksom... Men skjønner hva du mener, med at man føler seg heldig som tross alt har ett barn, og ikke har prøvd på langt nær så lenge som sliterne... Viktig at man ser det man har og verdsetter det. Det er nok lettere når man får innblikk i de som har det verre, da innser man kanskje bedre hvor bra man egentlig har det.

 

Jeg er så trett for tiden. Litt småforkjølet og det suger energien ut av kroppen min! Har mest lyst å ligge hjemme i senga, godt under dyna og bare flyte inn i drømmeland igjen. Er så trett. Men så har jeg ikke vett å gå å legge meg til et fornuftig tidspunkt heller da. Tenker hver morgen "i kveld SKAL jeg legge meg tidlig". Men kvelden kommer og kvelden går... Jeg er som Albert Åberg: "Jeg skal bare..." Så er det blitt sent igjen! Det verste er jo at jeg ikke er trett på kvelden. Men når jeg skal stå opp og første halvdel av dagen... Kommer av og til ikke i gang.

 

Jeg tenker nok litt for mye på om jeg har spire i magen eller ikke. Ikke sånn at jeg kjenner etter symptomer og sånt, men tenker veldig mye på hvordan det vil bli og hvor mye jeg ønsker dette, og dagdrømmer litt om positiv test på julaften. Men jeg burde egentlig stappe alle tankene vekk, og slappe av litt mer kjenner jeg. Fokusere litt på andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg så godt! Neste ikke så jeg bør si det, men jeg må: Kanskje du er trøtt fordi spira krever energi...? Neida, det virker som du har et sunt fokus, forbredt på det verste( som igrunn ikke er så ille, det er jo bare å prøve videre), men håpe og tro det beste.

Kan du ikke ta deg et par dager da, er det helt utenkelig? Å være syk og få samlet deg, mener jeg? Sove ut, og få tilbake energi?

 

I går klarte jeg ikke å legge meg tidlig jeg heller. Ble sittende å se på tullete reality-tv på FEM. jaja.

 

Nå skal jeg rase bort på nærmeste kjøpesenter i lunchen og prøve å få kjøpt et par gaver!

Ha en fortsatt fin tirsdag!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Følger med på tråden deres med jevne mellomrom, og kjenner meg veldig godt igjen i det dere skriver.

 

Nickii du skriver at du blir mest oppmuntret av å lese om de som prøver en stund og allikevel får det til. Vi fikk klaff på 9. pp denne gangen (skal ha i mars som kommer), og på 6. pp med nr 1. Når vi begynte å prøve etter bryllupet vårt i september i fjor, hadde jeg akkurat fått vite at både den ene og andre skulle ha barn og var skikkelig giret på å lykkes på første forsøk...hehe...men neida, den ene ungen etter den andre kom ut og jeg var fortsatt ikke gravid...det var jeg dem jeg skulle kose meg i permisjonstiden sammen med. Jeg ble surere og surere og mer og mer skuffet for hver periode som gikk. Så kom sommeren, vi skulle på ferie og for første gang klarte jeg å gi blaffen i hele prøvinga, slappet skikkelig av og koste meg...og gjett hva som skjedde da...fullklaff....

Og nå skal tre andre venninner av meg ha mindre enn 7 uker etter meg alle sammen :D Så nå føles de ikke så verst å måtte vente så lenge allikevel :)

Den ene venninnen min hadde prøvd nesten like lenge som meg, de fikk klaff i 8 pp. Også de med nummer 2. Så dere må ikke gi opp.

 

Så min "erfaring" tilsier at en må prøve å gi litt blaffen, prøve å ikke tenke på det, prøve å slappe av ihht prøving, leve livet slik en har lyst til, og ikke som om man allerede kanskje er gravid.

Var hos legen (av andre årsaker) like før jeg ble gravid med nr 1, hun sa at det beste var å ha sex hver andre dag, da er det alltid friske celler i mor, mens far rekker å produsere mange celler mellom hver gang :)

 

Uansett så må dere ha masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dudu: Altfor tidlig til at trettheten skal skyldes noen spire. Er jo ikke en uke siden el en gang, og har jo vært litt trett nå godt over en uke. Jeg er ikke så syk og slapp at jeg synes jeg kan holde meg hjemme. Så holder jeg ut fordi det snart er jul :-)

 

Pav: Takk så mye for at du deler dine erfaringer :-) Jeg er langt fra å gi opp. Det der med å ikke tenke så mye på det og slappe av er lettere sagt enn gjort! Men man bør nok leve som om man ikke er gravid ja, for hvis det haler ut, så kan man jo ende opp med å leve sånn i årevis. Og det kan jo ikke være så veldig morsomt...

 

Det der med sex annen hver dag har jeg prøvd, men det ble ihvertfall stress og press. Så nå tar vi det som det kommer heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå har jeg begynt (delvis ubevisst) å kjenne etter symptomer. Men så tar jeg meg i det, og innser at det er helt unødvendig da det ikke er noe poeng i å forsøke å tolke denne kroppen min. Den oppfører seg så forskjellig fra syklus til syklus, så det er ikke noen tegn som trenger å bety noe.

 

Jeg skulle ønske jeg klarte å ikke tenke på dette her. Burde kanskje ikke snakket om det her inne heller... Men jeg har liksom ikke lyst å slutte. Synes det er mer koselig enn stress-skapende. Eneste plassen jeg snakker om prøving...

 

Jaja, bare en uke igjen, så vet jeg svaret for denne gang. Tipper det blir en kritthvit test. Har så lyst å kjøpe enn sånn digital test, som jeg kunne tatt hvis strimmelen ble positiv, for da kunne jeg gitt den til samboeren. Tror det kunne vært morsomt. Dumme meg skulle bestilt den for lenge siden fra nett, for har lite lyst å gå på apoteket her hvor jeg kjenner flere som jobber... Er vel ikke sjangs om å få den i posten innen julaften nå... Men spiller i grunn ingen rolle, for testen blir nok negativ den uansett, og da trenger jeg jo ikke noen digital-test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god onsdag!

Ja, du er i den "fasen" nå, vet jo akkurat hvordan det er! Jeg har en digital graviditetstest i skuffen jeg. Skulle gjerne sendt deg den, men den kommer nok ikke fram i tide. Stod i kø en time på postkontoret i går for å få sendt julekort, det var visst siste frist i går for at det skal komme fram til jul.

Vet du hva? Jeg har en følelse av at det har klaffet for dere nå! Jeg er ikke akkuart snåsa-mannen, eller synsk på noen måte, men har en magefølelse. Dere var så avslappet denne måneden virket det som, og det tror jeg er det viktigste. At du tenker eller ikke tenker på det nå, spillet jo ingen rolle.

Kjedlig å kjenne de på apoteket. Jeg har aldri bodd på et lite sted, men akkurat det der, at man ikke kan være anonym hvis man vil, hadde jeg fått helt klaustrofobi av. Er det bare et apotek?

Uansett, dere har vel snø og vinter og julestemning, heldiggriser. Her er det 4 pluss og regn. Grønt gress. Men samma det, man er jo mest inne og det er jo mørkt om kvelden, så skal nok få lirket fram julestemningen likevel.

 

Hvilke symptomer har du/ inbiller du deg at du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så har jeg ikke en eneste symptom! Men hvis jeg kjenner et lite stikk i magen eller lignende, så tenker jeg jo mitt... Det er i grunn rart det der med magefølelse, for jeg hadde en god følelse for deg nå sist. Så ble overrasket da du ikke var gravid. Magefølelsen min er ihvertfall ikke til å stole på! Håper i grunn din er bedre :-)

 

Det er snø her ennå, foreløpig, men den er på full fart mot å smelte. Har godt om varmegrader her i dag. Har glemt å sjekke, men tenker 4-5 plussgrader som det var i går. Regnet litt gjorde det også i går. Det smeltet godt da, så ser ut som den hvite jula vi trodde vi skulle få svinner hen...

 

Sånn er det å bo på en liten plass. Men det er ikke sånn at jeg kjenner alle. Mer tilfeldig at jeg kjenner de som jobber på apoteket. Jeg kunne jo forsikret meg at de jeg kjente ikke var på jobb, så kunne jeg sneket meg inn å kjøpt. Dessuten er det vel ikke så farlig om noen ser at jeg kjøper en test. De vet jo ikke om den blir positiv eller negativ...

 

Jeg har ikke fått laget hverken julebrev eller julekort. Jeg vet ikke hvor tiden har blitt av. Så i år er det visst ingen som hører noe fra oss. Tenke kanskje å lage et julekort å sende på e-post til venner og bekjente. Så når det i alle fall frem. Hadde planer om å ta noen morsomme bilder av jenta i nissedrakt og sende :-) Men jeg får liksom ikke fullført noe av de tingene jeg planlegger... Tilogmed planen med å bli gravid får jeg ikke fullført...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er hektiske dager! Jeg har også en lang liste ting jeg skal gjøre hver eneste dag, men i går i 21.30 tida måtte jeg kaste inn håndkleet og konstantere at jeg verken hadde fått trent, eller vasket kjolen jeg skal ha på på lørdag ( må vaskes for hånd), eller pakket inn noen gaver. Men jeg hadde fått kjøpe julegardin, sendt julekort og bakt pepperkaker sammen med sønnen min da, ikke verst.

I dag må jeg jobbe til 16.30, handle mat på vei hjem, og så må jeg ut i kveld og har da planer om å få kjøpt de siste julegavene. Og nye støvletter, og mat og filt og stash til juleverkstedet vi skal arrangere i morgen ettermiddag.

 

Gleder meg til julroen senker seg... Pleier dere å gå i kirken på julaften?

Jeg har pleid det. Er ikke spesielt kristen, men synes det er et deilig punktum for julestress og mas. Å kunne sette seg i kirken på julaften og senke skuldrene, høre juleevangeliet og føle at julefreden kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke pleid å gå i kirken på julaften. Var ett år, men jeg syntes ikke det var noe særlig. Men hadde nok vært annerledes om det hadde vært tradisjon i oppveksten.

 

Hva betyr "ikke spesielt kristen" egentlig? Vi nordmenn er litt rare... En franskmann fortalte om at han hadde spurt noen om de var kristne, og de sa "ja, men ikke personlig kristne". Han forsto ikke hva de mente. I dag er vi kristne om vi står i statskirken, men det har i mange tilfeller ikke sammenheng med om vi praktiserer religionen. Tipper flertallet har det sånn. At vi er kristne, men ikke personlig kristne. Vi tror kanskje på en slags Gud, men vi tror ikke på det som står i bibelen. Kanskje har vi en helt egen oppfatning av hvem Jesus var, og tolker veldig fritt tekster fra bibelen slik at de passer oss best. Dermed er vi kanskje kristne, vår egen definisjon av kristen ihvertfall.

 

Jeg er heller ikke av disse "personlig kristne"... Jeg tror ikke på bibelen, på Gud eller Jesus. Men jeg feirer jul og påske. Jeg går i kirken i anledning konfirmasjon, barndåp, bryllup og begravelse. Hykler er jeg, men er neppe alene om det. Hadde vært så rart å skulle melde seg ut av statskirken, ikke benytte seg av den til barndåper eller bryllup. Eller ikke feire jul mer, for det handler ikke om religion og tro, men om tradisjoner. Synes egentlig det er et merkelig fenomen dette her... Tror du det er mange andre trosretninger hvor de feirer høytidene men ikke praktiserer religionen? Har mange tanker rundt dette jeg... Vet ikke helt hvor alt dette kom fra, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen (av andre årsaker) like før jeg ble gravid med nr 1' date=' hun sa at det beste var å ha sex hver andre dag, da er det alltid friske celler i mor, mens far rekker å produsere mange celler mellom hver gang :D

 

[/quote']

 

Men rekker å produsere egentlig? Leste nettopp en plass at det tar 3 mnd å produsere sædceller, så det er jo ikke sånn at de lager nye for hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Har du funnet noe intressant på surferunden, Nicki?

Vi har jo prøvd å ha sex annenhver dag rundt EL-uka, som jeg også fikk beskjed om av gynekologen min, men det er ikke så lett. Helt sprøtt egentlig, å ikke kunne ta det som det kommer. Vi kan ikke det, for da blir det alt for skjelden...

Nå har vi tilogmed planer om å ha sex oftere hele måneden. Får se hvordan det går... Men har jo litt håp om at vi skal få gjort det vi kan denne pp'en siden EL er i juleferien og vi har ferie og er uthvilte..

 

Hvordan går det med kroppen? Hvordan er magefølelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke surfet ennå. Tenker jeg får gjøre det i kveld, da jeg har litt bedre tid :-)

 

I går fikk jeg en sterk magefølelse som sa at jeg ikke hadde lyktes denne gangen heller. Føler meg på en måte litt tom... Sånn at det ikke er noe i magen. Ingen symptomer. Annet enn stikking da, men det er sånn jeg har uansett, så det er ikke noe tegn.

 

Men under en uke igjen, så sitter jeg med svaret i hånda. Strek eller ikke strek! Er egentlig ikke stresset, bare spent tror jeg...

 

Det er så rart det der sexlivet. Synes ikke vi har noe lenger... Håper det kommer seg litt når vi får hvilt litt ut i jula. Heldig er du som har EL i juleferien! Jeg har vel neste rundt 7-9 januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille det var her i dag...

 

 

Jeg har syndet... Gått inn å sett litt på BliGravid! Men det skal jeg ikke gjøre mer, jeg skal ikke inn på bimsidene i det hele tatt nå. Best å holde seg helt borte... Kjente jeg ble helt tussete etter å ha lest litt der, fikk nesten lyst å gå å ta en test med en gang. Syke tider. 5 dager til dommedag! Er i tvil nå... bør sikkert ikke teste den dagen. Hva er mer deprimerende? Ta en test som er negativ eller få mensen? Jeg tenker at å teste er hakket verre, for da har du nesten en forventning... Verre å se en negativ test enn at mensen kommer. På en annen side, tester jeg ikke og mensen ikke kommer i løpet av dagen, så vil jeg bare gå å tenke på det og undre... Kanskje ikke så mye bedre... Greit å få et svar, så kan man pelle seg videre...

 

Ha en fortreffelig helg! For min del er det 1. helga uten alkohol på noen uker nå, og det skal bli herlig! Stikker innom her sikkert et par ganger i løpet av helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Var på julelunch i går, så det ble ikke så mye tid foran pc'en.

Jeg hadde testen på julaften hvis jeg var deg. Hvis mensen ikke har kommet da. Pleier den å være helt regelmessig?

Hvis du ikke tester og ikke får mensen, kommer du ikke til å tenke på annet. Og få masse forhåpninger. Da er det bedre å vite, og forholde seg til resultatet. Er testen negativ kommer du raskt over det, i god tid til julekvelden!

 

Jeg var ute og drakk drinker med jobben i går, og i kveld er det julebord med venner.

Men fra i morgen kveld er det sex annenhver dag..

Vi snakkes! Ha en fin helg, og hold deg unna bim ja. Sikkert lurt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...