Gå til innhold

2009 - Nytt år, nye muligheter


Gjest EliseV

Anbefalte innlegg

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Jeg har tatt både MR og røntgen (8. des), og nå er alt sendt til sykehuset og jeg venter på en innkalling dit for vurdering av hva jeg evt. må gjøre med denne kroppsdelen :) Idag tar jeg en hviledag, trente en skikkelig runde sirkelstyrke trening igår kveld (alt utenom knebøy, utfall og andre øvelser hvor vi skulle bøye beina) Veldig godt.

Du er jo flink til å gå EliseV - bare vent så skal jeg nok gå sammen med deg hi hi hi :(

 

Ha en fortsatt god kveld :)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg brukt mesteparten av dagen til å rydde rommet til min nest yngste. Hun er en mester i å rote, og selv om jeg egentlig var fast bestemt på at denne gangen skulle hun rydde helt selv, så klarte jeg bare ikke mer i dag. Fikk hjelp av moren min til prosjektet, og vi brukte flere timer. Det er bare helt utrolig at hun får det til, selv om moren min ymtet noe om at jeg visstnok rotet endel da jeg var omtrent på hennes alder. Joda, jeg rotet jeg også, men ikke i de mengdene som det min datter klarer, og dessuten ryddet jeg som regel rommet mitt selv:-) (Legg merke til den "som regel")

 

Etter middag kommer det ei jente innom for å øve til matteprøve. Hun har vært hos meg en gang før, og da ble resultatet på prøven ganske bra, så vi prøver igjen. Må ogs en tur på jobben (selv om jeg er sykmeldt) for å ordne litt til vikarene mine. Legge opp litt timer og sånt. Det er noe av det verste jeg vet, for det er så vanskelig å vite hva vikarene kan av forskjellige ting. Det er musikktimene som er verst å legge opp, for det er bare jeg som er musikkutdannet på skolen, og det er ikke alt jeg bare kan be vikarene om å gjøre. Ja, ja det ordner seg vel. Sang kan man aldri få for mye av i skolen, synes jeg

 

Tenker å prøve å gå hjem igjen etter å ha vært innom på jobben, slik at jeg kan få et tp i dag. Jeg skal ha 7 til neste rapport!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 1,4 tp i går og 10 595 skritt. Det ble stort sett skritt på turen min i går, det samles ikke voldsomt med skritt når du rydder et rom. Det blir bare noen småskritt hit og dit, og da er det ikke alltid det telles. Jeg tror jeg må gå noen skritt før den begynner å registrere, lurer på om jeg ikke har lest et eller annet sted at det tar 4 sek. Jeg er fornød med gårdsdagen ihvertfall. Klarte å holde sånn nogenlunde munn også, men det er klart at det beste er å være helt alene. Da hviles stemmen skikkelig.

 

Jeg går her hjemme og hører på radioen, og tar meg stadig i å småsynge litt sammen med sangene, og det skal jeg absolutt ikke gjøre. Jeg vil ha min vanlige stemme tilbake, og da må jeg være veldig flink.

 

I dag skal jeg i begravelse. Trist, trist, trist..... Det er ikke noen i min familie, men ei jeg kjente godt da jeg var barn. Mange minner som strømmer på når man begynner å tenke etter. Mye morsomt og mye latter.

 

Ellers så har det snødd igjen her, så jeg må ta meg en tur ut for å måke. Det er greit det, jeg får frisk luft og litt trim. Været er helt nydelig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke gått noe ekstra på to dager - så den dårlige samvittigheten tar snart over. Onsdag tok jeg som hviledag etter to treningsdager på rad. Idag har jeg hatt studiedag og den er kun brukt til å skrive oppgave og lese, lese, lese :D Men imorgen kveld tar jeg meg en tur på treningssenteret samtidig som samboer skal trene innebandy, skal prøve meg på crosstrainer og så får jeg prøve å gå en del helga. Skal også pusse opp et rom i helgen - så nok å henge fingrene i.

 

Nå må du klare å "klappe" igjen da EliseV - slik at du blir bra igjen fort. Men jeg vet akkurat hvordan det er. Kan hende ikke jeg heller skulle bevege beinet mitt så mye, men klarer ikke å holde meg unna. Det er jo kun oss selv det går utover da - for det meste.

 

Ønsker deg en god helg ihvertfall og nyt den.

 

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig med deg, Hemulen, at det er bare oss selv det går utover når vi ikke klarer å holde munn, eller la være å belaste et vondt kne. Men det er jo så vanskelig......

Jeg synes jeg har vært ganske flink, men helt stille har jeg ikke klart å være. Jeg prater jo med familien her hjemme, og svarer hvis telefonen ringer, men ellers så er jeg flink. Har veldig lyst til å synge, det er så mange fine sanger som spilles på radioen om dagern, men jeg klarer å la være. Ihvertfall nesten hele tiden, det hender det blir et par toner før jeg kommer på at dette skal jeg ikke gjøre.

Jeg vet ikke helt om jeg merker noe bedring ennå, har jo ikke fått prøvd stemmen ordentlig, men i morges våknet jeg og da var stemmen ganske hes og ekkel, så jeg tror det er ennå mange dager til den er helt uthvilt.

 

Du får passe på å trene andre deler på kroppen som ikke belaster kneet ditt på treningssenteret. Det er jo mange morsomme apparater på disse sentrene, så du burde klare å få en skikkelig treningsøkt uten å kjenne det i kneet.

 

Ønsker deg og dine en riktig god helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da står vi foran helgen og dens utfordringer igjen. For meg blir det ekstra utfordrende, for vi skal på korps-seminar til Danmark. Vi reiser til Sæby sammen med en hel haug med andre korpsmusikanter, og der spiller vi mye, og har det ellers mye gøy sammen. Jeg gleder meg, og i år skal jeg være med å spille selv også. Vanligvis så er jeg med bare som mamma, men nå er hun blitt så stor at hun ikke trenger meg som moralsk støtte hele tiden. Jeg vil jo uansett være i nærheten, selv om vi ikke skal spille sammen i samme storkorps.

 

Matmessig så er dette vanligvis litt vanskelig. Vi får servert frokost, lunsj og middag og det er ikke mye grovt brød å oppdrive. Jeg har derfor planlagt å ta med meg eget brød, og bare forsyne meg med pålegg og salat. Middagen pleier å være ganske grei, så der tror jeg nok at jeg skal klare meg ganske godt.

 

Trim blir ikke det helt store der nede. Men vi pleier alltid å ta en tur til Sæby sentrum lørdag formiddag, og da skal jeg passe på å gå begge veier. Såvidt jeg husker så bruker jeg ca 20 minutter en vei. Jeg skal ta med meg badetøy, i tilfelle vi får mulighet til å gå i svømmehallen.

 

I dag tror jeg ikke det blir noe trimpoeng. Bussen går kl 16, og jeg har ikke pakket ferdig ennå, så jeg er rimelig sikker på at det ikke blir noe tid til en tur ut før vi drar. Vil heller ikke klare det helt store tallet på skritteleren i dag heller. Får passe på å samle endel i morgen istedet.

 

I går gikk mye av dagen til begravelse, så telleren gikk ikke varm akkurat. Kom ikke lenger enn til 4500 skritt.

 

God helg alle sammen. Håper den blir toppers:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake etter nok en hyggelig og vellykket tur på korpsseminar i Danmark. Jeg er fornøyd med matinntak og bevegelse ellers. Fredag ble det ikke mange skritt, bare 5046, men det var ventet. Mange timer i buss og på bår begrenser det ganske mye. Lørdag ble det bedre. Da endte jeg på 13 253 skritt, og jeg fikk også tp på å gå en rask tur. Søndagen ble veldig rolig igjen. Ikke mye gåing i det hele tatt og resultatet ble 7352 skritt.

 

Var litt spent og gikk på vekta i dag morges, selv om jeg egentlig ikke skal veie meg før i morgen. Magen er ikke glad i å reise bort, så den stopper opp med en gang jeg ikke kan gå på do hjemme, så jeg regnet egentlig med en liten oppgang. Men den viste faktisk litt nedgang, så om jeg får magen i gang igjen i løpet av dagen så ser det ganske lyst ut for morgendagens veiing.

 

Formen ellers er ikke særlig bra. Stemmen har fått hvile ganske bra i løpet av uken, men allikevel så ble jeg skikkelig hes i løpet av helgen, og jeg ble også tett i bihulene igjen. I tillegg så våknet jeg med et veldig rødt venstre øye, og måtte ta av linsene. Det var hovent og veldig vondt, og det er ganske rødt ennå. Heldigvis hadde jeg med meg brillene mine, de pleier jeg vanligvis å la ligge igjen hjemme. Hadde ikke sett mye i helgen hvis de ikke hadde vært med.

 

Håper alt blir mye bedre i løpet av uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du uheldig EliseV - alt på en gang nå som du er så godt i siget. Håper du kommer deg raskt igjen.

 

Idag ble det 11314 skitt og det er inkl. aking med barna på jobben. Bruker jo en del kcal. ved å gå opp bakken selv om den ikke er lang, og selvfølgelig når jeg vasset i snø til knærne idag. Jeg storkoser meg forresten. Veldig fornøyd med matinntaket.

 

Står på. Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som om du hadde en veldig deilig dag, Heidi.

 

Jeg har en dårlig periode nå, med en kropp som ikke er helt samarbeidsvillig. Var innom legekontoret i morges for å få svar på blodprøve i forrige uke. Den var negativ, så det betyr at jeg er ikke allergisk mot noe. Og det visste jeg jo egentlig fra før, men akkurat nå hadde det vært en lettelse om jeg var allergisk. Da hadde det vært en forklaring på hvorfor jeg stadig er dårlig.

Jeg skal å sjekke øyet litt senere i dag, og håper jeg får lov å sette inn linser igjen. Er ikke spesielt glad i brillene, og hvertfall ikke nå, når det er så kaldt. Er jo totalt blind når jeg kommer utenfra og inn....

 

I morgen er det tilbake på jobb, selv om stemmen ikke fremdeles ikke er helt bra. Jeg er faktisk mer hes nå enn jeg var da jeg ble sykmeldt forrige uke, men legen var ikke tilstede i dag, så jeg får vente til torsdag for å prate med henne. Det er kort undervisningsdag i morgen, så det er ikke så ille. Får la være å legge opp noe sang i musikktimene til 1. trinn, ellers så får vel stemmen min helt sjokk etter en uke i nesten stillhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos optikeren min for å få sjekket øyet, og om det var trygt å sette inn linser igjen. Det var det dessverre ikke:-( Jeg har fått et sår på hornhinnen, og det på samme sted som jeg hadde i sommer. Så nå må jeg være ekstra forsiktig fremover. Jeg skal være uten linser noen dager til, og så skal jeg begynne med dagslinser igjen. Men jeg må vente litt med å ta de på om morgenen og ta de ut en stund før jeg skal legge meg, slik at øynene får noe fri fra linsene. Usj... jeg er ikke noe glad i å bruke briller, de er sånn i veien hele tiden. Og så pleier det stadig å være fint vær når jeg har briller på meg, og da får jeg ikke brukt solbriller. Blir bare gående og myse.... Men jeg vil jo ikke at dette skal bli noe verre, så her er det på med briller og lat som om det er helt greit.

 

Jeg har nesten skrevet ferdig rapporten min for innsendelse til kursleder. Jeg har rapportering på onsdager før 12, men har sendt inn tirsdag kveld for å slippe å stresse onsdag morgen. Veier og måler meg da på tirsdag morgen. Det gjorde jeg i morges også, og vekta viste 0,1 kg ned. Men magen var ikke tilbake i godlune etter helgen, så jeg veier meg i morgen også. Kanskje det er ennå 0,1 ned i morgen? Eller kanskje ikke.... uansett, jeg veier meg i morgen og sender avgårde den vekta jeg har i morgen tidlig. Jeg krysser fingre og håper på det beste:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet denne uken ble 0,3 kg ned, til 69,6. Det er jeg veldig fornøyd med. Det har jo tross alt vært både Danmarkstur og litt for lite trim.

 

 

I går ble det også altfor lite skritt, bare 6059, men innibalnt dem så fikk jeg danset litt. Inspirert av en annen tråd her inne på vektklubben, så det ble litt trimpoeng allikevel.

Mandag gikk jeg 10 058 skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk greit på jobben i dag. Jeg prøvde så godt jeg kunne å ikke bruke stemmen for mye, men jeg var glad for at det var en kort undervisningsdag. Jeg kjente at halsen ble veldig sår utover dagen. Er spent på hvordan morgendagen vil arte seg.

 

Har vært ute i kulden og gått en tur i dag. Jeg måtte i et møte på kvelden i dag, og benyttet sjansen til å gå dit. Satt på med mannen min et lite stykke først pga dårlig tid, og gikk ikke hele veien hjem igjen men det ble totalt 45 min veldig rask gange. Måtte gå så fort jeg kunne (og litt til) for ikke å fryse meg helt fordervet. Jeg var godt kledd, men fjeset er det ikke så lett å dekke helt til så det var der jeg ble kald. 1,3 trimpoeng ble det og telleren står nå på 11 887. Det er jeg fornøyd med.

Denne uken skal jeg klare 10 000 hver dag, altså. Uken min på kurset går fra onsdag til og med tirsdag, så da begynner den jo i dag. Det er lenge siden jeg har klart 10 000 hver dag i en uke. Tror bare jeg har klart det 1 uke i år. Jeg vil også ha mer enn 7 trimpoeng denne uken, så her er det bare å stå på.

 

Til middag i dag ble det en porsjon fra Fjordland. Kokt torsk i purreløksaus, ble det i dag. Den var god. Det hender jeg må ty til Fjordland, når tiden blir litt knapp, og det ble den i dag. Da blir det i ihvertfall skikkelig middag, selv om det er litt dyrt. Bedre enn en kjapp brødskive i hånda, eller en nødpølse på bensinstasjonen.

Men det er fryktelig mye hyggeligere å få spise middag sammen med mann og barn, og det gjør jeg jo de fleste dagene.

 

Nå har jeg tetnet helt i bihulene igjen. Jeg blir gal av dette.... Tidligerer i dag ble jeg også helt tett, men så løsnet det litt, men nå er det helt ille igjen. Stemmen er raspeste og halsen er litt sår. Dette begynner å bli det vanlige. Håper jeg får tak i legen i morgen og blir henvist til øre-nese-hals-spesialist. Jeg vil bli frisk og få min vanlige stemme tilbake.... den jeg kan synge hele dagen med. Jeg savner å synge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det skikkelig kaldt her hos oss. -20 var viste gradestokken i morges, og det var det også ved skolen. Elevene har derfor fått lov til å være inne i friminuttene.

På skolen til datteren min var det ennå verre. Der var det bare 11 grader i klasserommet, så de ble sent hjem.

Her er det heldigvis godt og varmt inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei elise,her jeg bor viste gradestokken 22 - ,ikke mye koselig å ut da,men må en så må en.

Er jo bare og kle seg etter gradene det,synes det er verst for den lille hunden min.

Stakkar hu går litt og så letter hu opp beina sine,så i går kjøpte jeg sokker til henne.

 

Er jo noe av trimmen min det å gå tur med henne.

Dårlig resultat denne uken også,men bedre lykke neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hund, og hun er ikke spesielt glad i kulden. Og hun er faktisk delvis polarhund. Hun vil gjerne ut, men synes det er såpass kaldt at hun har problemer med å gjøre fra seg. Det blir derfor mange små turer ut, slik at hun kan skvette litt nå og da:-)

 

Det jeg selv synes er mest plagsomt er hvor kald jeg blir rundt øynene og nesa. Jeg har på meg briller nå pga problemer med det ene øyet, og brillene gjør det enda kaldere.

 

Men jeg vet jo at denne kuldeperioden snart går over, så det er bare å smøre seg med tålmodighet og så blir det snart veldig fint å gå lange turer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute i 5,5 timer igår. Det var minus 21 når vi startet kl 0930, men ble litt mildere når sola kom frem. Hadde vært å kjøpt meg IRIS ull truse, mammalukk (bokser) og trøye som jeg hadde innerst, så superundertøy, ullgenser, boblebukse og boblejakke. Frøs ikke i hele tatt. Den innerste ulla hjalp virkelig bra :) Jeg må øve meg jeg, reiser jo til Svalbard en tur den 25.02. og der er det ikke varmegrader ;)

 

Det er jo bare å kle seg og holde seg i aktivitet. Men jeg forstår deg EliseV brillene blir kalde :)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har jeg heldigvis fått lov til å bruke dagslinser, så da slipper jeg styret med kalde briller på tur:)

 

Jeg har nå kommet meg hjem etter en veldig koselig tur til Oslo med min kjære mann. Han spanderte hotellovernatting, lunsj og middag og vi koste oss skikkelig. Hadde egentlig planer om å gå på kino, men droppet det og slappet heller av på hotellet. Deilig å bare få ta det helt med ro, og få være litt kjærester. Fikk mange skritt av å gå rundt i Oslo. Det er et stykke å gå fra Jernbanetorget til Aker brygge og tilbake igjen. I tillegg så passer jeg på å gå i alle trapper. 14 786 ble det totalt på telleren min.

 

I dag har det ikke blitt så mye på telleren ennå, men jeg skal komme meg ut en tur etterpå. Har veldig lyst til å gå en tur på ski, da blir det ikke registrert noen skritt men det blir trimpoeng av å gå på ski. Må bare se litt på håndballkamp på tv først.

 

Kjøpte meg garn til å strikke en tunika i går, og gleder meg til å begynne å strikke. Det er lurt å ha noe i henda på kveldene, spesielt de dagene man lett blir litt fysen. Jeg strikket mye før, men da jeg studerte ble det nesten ingenting pga av oppgaver som skulle skrives eller noe som måtte leses. Etter studiene har det bare blitt litt småting av håndarbeide.

 

Fortsatt god søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er søndagskvelden nesten over og nok en helg er straks slutt. Dette har vært en deilig og avslappende helg, med mye hygge og også litt trim.

 

Jeg fikk endelig fram skiene fra en nesten innesnødd garasje, og jeg fikk prøvd dem en liten tur også, Pga tidsmangel ble det i dag bare 40 minutters skitur, men du og du så mye bedre enn ingenting. Håper ikke det blir mange dager til neste tur, men jeg vet at den ikke blir i morgen. Da har jeg korpsøvelse og rekker inge skitur før den.

Men tirsdag, kanskje.....? Vi får se.

 

Jeg følte at jeg virkelig hadde tatt i når det gjaldt matinntak på fredag, men når jeg satte meg ned for å skrive det inn så var det ikke så galt alikevel. Litt ekstra fysen har jeg vært denne helgen, men bortsett fra bitte-litt potetgull på fredag, så har jeg klart å la være å ta noe godteri. I går kjøpte jeg oppskjært frukt og koste meg ordentlig med det, mens min kjære spiste smågodt. Litt stolt av det, altså.

 

Er veldig spent på om det blir noe nedgang til tirsdag/onsdag. Har ikke sniktittet noe særlig denne uken, så jeg har ikke peiling. Men jeg krymper i størrelse, det kjenner jeg på buksene mine. De begynner å slenge rundt meg. Jeg kjøpte meg ny bukse i str 38 i går, og den er litt trang i livet, men ikke verre enn at en kilo til vil gjøre underverker. Str 40 var litt stor i livet, så da valgte jeg å kjøpe den trangeste. Forhåpentligvis er den helt passe om et par uker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den buksa passer snart EliseV :) Stå på.

Når det gjelder å gå på ski og registrere skritt. Jeg har telt at jeg går 110 skritt pr/min (det var på vinterføre mulig litt fler med friskt kne og bare veier). Har også lest et sted 120 skritt pr/min. På den måten kan vi vel omregne en skitur til antall skritt??? Du kan jo ta en test når du er ute og går. Jeg vet at på Dytt.no (må være medlem) regner de om all aktivitet man legger inn til antall skritt. Så da kan vel vi gjøre det også ;)

 

Jeg fikk 11010 igår og er kjempefornøyd med det. Men idag har jeg hatt veldig vondt i kneet så har dessverre ikke vært ute. Det har vært så vondt at nesten tårene har kommet. Valgte derfor å hvile det. Har sittet og massert litt nå og føler litt lettere. Men imorgen blir det å gå igjen og det gleder jeg meg til.

 

Ønsker deg (her også) en riktig fin uke.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, Heidi, virker som om du tok for hardt i i går. Du må nok være litt mer forsiktig når kneet er ganske godt, eller så blir det vel bare verre dagen etter.

 

Jeg fikk ikke over 10 000 på telleren min, men av avstanden jeg gikk på ski, så vet jeg at det hadde blitt minst det jeg manglet på 10 000 i går om jeg hadde gått på bena. Telleren stoppet på 7313.

 

Yngstejenta mi er syk igjen i dag, og det er min kjære som er hjemme med henne. Blir hun ikke bedre skal jeg være hjemme med henne i morgen. Hun sliter med en evigvarende forkjølelse virker det som, snørra renner og i går klaget hun over vondt i øret. Er jo ikke noe rart at feberen kommer da. Jeg føler meg heldigvis ganske så bra, men stemmen er fremdeles ikke helt god. Merket det i undervisning i sted, at den bare sviktet og jeg begynte å hoste.... Irriterende!

 

Da er pausen min straks over, og jeg må få ordnet et par småting før neste time begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matmessig synes jeg det har gått bra' date=' og jeg er veldig fornøyd med at jeg har spist ganske variert. Men jeg må jobbe enda mer for å få magen til å jobbe sammen med meg. Den har ikke vært grei den siste halvannen uken, og det merkes så absolutt på vekta. Forrige uke ble det stillstand, så jeg håper bare den ikke har gått noe opp siden magen krangler. Har kjøpt svisker som jeg spiser, men de drar jo kcal så det holder. 3 stk pr kosemerke.... Jeg har lyst til å spise hele posen jeg, for virkelig få i gang systemet, men da bruker jeg omtrent halvparten og vels å det av kcal-inntaket. Må nok finne noe annet i tillegg. Blir det ikke bedre i løpet av noen få dager, så går jeg på apoteket og hører hva de anbefaler.[/quote']

Hei.

 

Jeg vet ikke om magen din har blitt noe bedre, men hvis ikke - og du ønsker helsekostalternativer så er 1-2ss linfrø i litt vann en grei kur for å få fart på magen. Eller 1-2-3 rå gulerøtter. Men linfrøene funker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg vet ikke om magen din har blitt noe bedre' date=' men hvis ikke - og du ønsker helsekostalternativer så er 1-2ss linfrø i litt vann en grei kur for å få fart på magen. Eller 1-2-3 rå gulerøtter. Men linfrøene funker best.[/quote']

 

Tusen takk for tipset. Linfrø har jeg ikke prøvd før. Magen er litt ustabil, egentlig. Den liker best å være hjemme, så når jeg har en natt eller to hjemmefra så begynner den å krangle litt. Og det er da det er greit å ha et eller annet som hjelper den i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke er det vinterferie, og jeg gleder meg veldig til den. Vi har vært så heldige å få tildelt firmahytte hele uken, så vi får kost oss på Beitostølen en hel uke! Jeg simpelthen elsker å være på Beitostølen, det er et av de fineste stedene jeg vet om, sommer som vinter.

Hytta er også kjempefin, og ligger flott til i forhold til løyper og bakker. Kilometer på kilometer med skiløyper som er godt preparert og en fin bakke til å stå slalom i, hvis man vil det.

 

Jeg har planer om å gå mest på langrenn. For det første så har jeg ikke slalomski, men det er først og fremst for bikkja sin del. Når jeg går langrenn, så får hun være med meg og da koser vi oss skikkelig begge to. Hvordan vi skal fordele oss i forhold til minstemor har vi ikke bestemt oss for, men det blir nok ikke noe problem. Hun har ikke prøvd å gå på ski ennå, men vi kan ake masse med henne.

 

Neste uke skal jeg ihvertfall ha endel trimpoeng:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset. Linfrø har jeg ikke prøvd før. Magen er litt ustabil' date=' egentlig. Den liker best å være hjemme, så når jeg har en natt eller to hjemmefra så begynner den å krangle litt. Og det er da det er greit å ha et eller annet som hjelper den i gang igjen.[/quote']

Bare vær litt forsiktig om du velger å prøve. Ta det med vann og start med liten mengde (1ts) før du finner ut hvordan det virker på din mage. Hos noen virker det ... eksplosivt.

 

God tur og lykke til med hytteturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...