Gå til innhold

2009 - Nytt år, nye muligheter


Gjest EliseV

Anbefalte innlegg

Gjest trollmor66

Skrev 5 men det skulle være 6 epler :)

Den kiloen tar du raskt av på sykkelturen med klassen, bare trå tel litt godt i bakkene :)

I mellomtiden så roper vi hurra for 1 cm mindre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Sykkelformen min er heller dårlig. Jeg tok en tur ut i stad for å jogge litt, og syklingen i dag tidlig satt godt igjen både i rumpe og i lår. Det var ikke så lange joggeturen jeg klarte, men jeg gikk fort da og fikk over 300 kcal på klokka. Det er ok.

 

Men om det blir så mange kcal på sykkelturen i morgen er vel tvilsomt. Jeg får danne baktropp med de som sykler mest sakte. Får håpe de ikke sykler fra meg....

 

Gikk konfirmasjonen bra da, trollmor? Det er flott med sånne dager, men det er jammen godt når de er over også. Jeg har hatt to av mine barn til konfirmasjon, og da min sønn ble konfirmert var yngstefrøken 6 uker gammel. Da var det godt å ha mamma og pappa i nærheten, og at jeg har en mann som er flink til å stå på i sånne situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trollmor66

Ja, konfirmasjonen gikk fint :) Feiret både lørdag og søndag med overnattingsgjester. Maten ble litt uregelmessig, alt for lite på lørdag og litt ekstra på søndag men det må en vel regne med. Får litt snev av separasjonsangst nå som jentene vokser men er jo glad de blir mer og mer selvstendige.

Misunner allikevel ikke deg som har begynt igjen med små, klarer meg lenge med stebarnebarn jeg :) og til helga er det barnedåp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Hyggelig å høre at konfirmasjonen forrige helg gikk fint, trollmor.

 

Denne uken har bare gått som en vind. Jeg har vært alenemor fra onsdag til søndag, og har hatt det skikkelig travelt. Merker veldig godt at vi er vant til å være to, når jeg plutselig skal klarer alt alene.

Men når alle oppgavene i forhold til barn og hus faller på meg alene, så er det noe som må vike. Og for meg ble det dessverre trimmen. Har ikke klart mine 7 trimpoeng denne uken, men jeg skal komme sterkt tilbake kommende uke. Nå er nemlig min kjære kommet hjem etter fine dager i Lofoten, så da blir ting litt enklere.

 

I dag har jeg stort sett vært i bilen. Sto tidlig opp for å hente sønnen på Haglebu. Han var med på hyttetur, men hadde dobbeltbooket seg og skulle til Skien i konfirmasjon i dag. For at han skulle klare å få med seg begge deler, dro jeg for å hente han. Brukte ca 2 timer opp til Haglebu, så halvannen time tilbake til Drammen hvor jeg overlot han til de han skulle reise sammen med. Så dro jeg hjem (ca 30 minutter fra Drammen). Ble hjemme en times tid, før jeg dro til Tyristrand i bursdag. Det er 1 t 15 min hver vei.

Har helt vondt i rumpa etter all sittingen i bilen i dag. Det er godt at det ikke skjer hver helg.

 

Er spent på veiingen i morgen, men tror ikke på det helt store resultatet etter den uken jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Veiingen ga meg en overraskelse.... vekta viste 68,7. Det er 0,3 kg ned etter en uke som har vært helt på trynet.

 

Egentlig veldig godt. Jeg har hatt uker hvor jeg er kjempefornøyd med alt, både mat og trim og vekta går opp i stedet for ned. Så i rettferdighetens navn, så er det deilig at vekta kan gå ned selv om man har hatt en dårlig uke.

 

Jeg håper jeg har klart å komme over en terskel nå, slik at jeg vil gå ned litt i ukene som kommer. Har vært på 69-tallet hele kurs 2 nå, så det hadde ikke vært meg i mot å få litt mer nedgang på kurs 3 som begynner til uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trollmor66

Gratulerer med ned :)

Må bare inn med en tilståelse, jeg har 6 epler ikke 7 som je prøvde å juge på meg, trimme, trimme, trimme :) snart 7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Dagene går unna i en fei....

Akkurat nå er jeg inne i en periode med mye jobb, og det er også så mye annet utenom jobb som jeg gjerne skulle ha rukket å gjøre. Men døgnet har jo bare 24 timer, så det man rekker det rekker man. Litt prioritering må jo også til og jeg må dessverre innrømme at treningen er ikke blitt prioritert på noen dager hos meg.

 

Jeg skal trimme denne uken altså, men ikke akkurat disse dagene hvor jeg er på jobb i evighets mange timer. Vil gjerne ha litt tid hjemme med familien også.

 

Våren er en fantastisk deilig tid (så sant du ikke er polenallergiker, da), og jeg nyter hvert sekund så godt jeg kan. Jeg synes det er helt utrolig hvor fort våren kom i år. Jeg trodde ikke det var mulig at all den snøen vi hadde skulle bli borte så fort som den gjorde. Litt sommerblomster i hagen nå, så blir det veldig bra. I fjor kom jeg aldri så langt at jeg fikk plantet noen ting, så i år skal jeg virkelig ha blomster på plass. Tror nok vi får tid og mulighet til helgen, så jeg håper på masse fint vær.

 

Det var godt med et lite avbrekk fra jobben nå, men nå er pausen over og pliktene kaller. Det er godt det ikke er altfor lenge igjen til sommerferien.... jeg har begynt nedtellingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Helgen er godt i gang, og den er alltid en utfordring når man gjerne vil ned noen kilo. Litt ekstra god mat, alkoholholdig drikke og kanskje noe snop har dessverre den effekt at de gram man kanskje har mistet i løpet av hverdagene i uken, noen ganger kommer på igjen i løpet av helgen.

Sånn er det med meg noen ganger, ihvertfall.

 

Forrige helg var det ikke noe problem. Min kjøre var på tur med jobben, og det var ikke noe fristende å drikke vin helt alene, så da lot jeg det heller være. God mat hadde ungene og jeg, men snop var det heller lite av. Ungene hadde ikke noe lyst på noe særlig godis, og da var det heller ikke noe vits i å ta det fram.

Resultatet på vekta på mandag var jo positivt for min del.

 

Denne helgen er min kjære tilbake igjen, så da blir det nok et vinglass eller to. Snop vet jeg ikke om det blir så mye av, men god mat blir det definitivt. I dag har vi vært på håndballcup igjen, men vi fikk en liten gåtur for å finne en butikk, så helt stillestittende har ikke dagen vært. Jeg har vært uten skritteller i dag, for første gang på kjempelenge, så jeg vet ikke hvor mange skritt den ga meg, men jeg vet hvor mange minutter vi brukte. Skrittelleren har ikke vært særlig grei i det siste, den har stadig latt være å telle skritt og da er den ikke så morsom å bruke. Vet ikke helt hvorfor den plutselig slutter å telle, for jeg har den plassert der jeg har hatt den hele tiden, så det er litt rart. Har begynt med pulsklokke når jeg er ute for å trimmme, og det er virkelig gøy. Tar litt ekstra i for å få flere kcal på klokka, og det er jo ikke akkurat et drawback. En venninne fortalte i dag, at hvis man holder pulsen på ca 130 så er visst det mest effektivt for å forbrenne fett. Jeg vet ikke jeg.... har ingen ide om makspuls, eller hvilepuls eller noe sånt. Jeg synes bare det er kjempemorsomt å se hvor mange kcal jeg bruker på trimturen min.

 

Jeg skal straks ta meg en tur ut for å samle litt tp i dag også. Har ikke vært veldig flittig på å samle dem tidligere uka, og når inntak av mat og drikke blir litt høyere enn til daglig så er det greit å prøve å trimme vekk noen av kcal jeg får i meg. Et annet pluss med trimmen, er at jeg føler meg veldig flink etter en joggetur og så er det deilig å kjenne at kondisen faktisk er ganske bra.

Vi har hatt noen regnbyger i dag, men akkurat nå er det opphold så jeg må ikke drøye det for lenge før jeg kommer meg avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

...og den innholdt opptil flere værtyper!

 

Jeg fikk skiftet til treningstøy og fortet meg ut etter at jeg logget ut fra vektklubben for en liten stund siden. Det hadde såvidt begynt å regne litt da jeg jogget avgårde, men det var ikke så veldig voldsomt. Nesten ikke til å bli våt av.

Etter ca 10-12 min begynte det å regne mer og noen minutter etter det begynte det å regne ganske voldsomt og jeg kjente at jeg ble ganske s våt gjennom treningsjakka. Men litt regn har da vel sjelden skadet noen og jeg selv er jo vanntett, så jeg fortsatte ufortrødent videre helt til det begynte å hagle! Da var jeg heldigvis rett i nærheten av et leilighetskompleks og fikk kommet meg under tak. Der stod jeg og ventet (småtrippet litt da) for haglskurer varer jo sjelden lenge. Det var nesten som om haglet absolutt skulle treffe meg, for da la avgårde igjen, så åpnet det seg en haglbyge til og det var bare å snu og komme seg tilbake under tak igjen.

Men haglet ga seg, og i litt kraftig regn fortsatte jeg joggingen. På vei hjem igjen valgte jeg den bratteste bakken (da går jeg) og i det fjerne hørte jeg torden, så da økte både tempo og puls ganske mye hos meg. Det ble heldigvis ikke noe mer av tordenværet enn den rumlingen jeg hørte i det fjerne, og da jeg kom hjem skinte sola så fint som bare det.

Men jeg var ganske våt da.

 

Pulsklokka viste 460 kcal og med turen før i dag, endte jeg på 3 tp i dag. Med disse poengene kom mitt 6.eple på tre nr 2 på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Det ble halve dagen i håndballhallen, før jentene var ferdig med cupen i dag. Hadde de vunnet siste kampen de spilte, måtte vi ha blitt værende helt til bortimot halv 7, så jeg er ikke veldig lei meg for at de ble slått ut. Tror jentene var halveis fornøyd selv, ihvertfall var siste kampen ganske dårlig spilt av dem. Det så ikke ut som om de egentlig hadde lyst til å vinne. Er vel kondisen som er for dårlig, så de orker ikke flere kamper på rad.

Ja, ja, det var uansett gøy så lenge det varte:-)

 

Jeg har fått med en liten trimtur i dag også, så jeg klarte jammen å komme meg over 7 tp denne uken, selv om jeg ikke startet før torsdag. Det viser jo bare at jeg kan klare ganske så mange flere poeng om jeg prioriterer det litt mer.

 

Jeg starte egentlig på nytt kurs i morgen, men det ble litt krøll med mail og sånn så jeg fikk ikke betalt kurset innen fristen. Har derfor ikke fått opp datoene for kurs 3 ennå, men regner med at det er på plass i løpet av morgendagen. Jeg har ihvertfall tenkt å veie og måle meg i morgen tidlig, og så får jeg se om det blir rapportering i morgen eller en annen dag i uka.

 

Det har blitt noe vin til kos denne helgen, men ikke noen store mengder. Bare noen få glass, men når de skrives inn så blir det fort mange kcal av det. Har hatt pause fra å skrive inn alt jeg spiser denne uken, men i morgen er det på'n igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Jeg fikk verken veid eller målt meg i morges. Sov litt lenger enn vanlig og så måtte jeg starte tidligerer på jobb enn planlagt, så det gikk helt i ball.

 

Siden jeg ble så forsinket med betaling av nytt kurs, er heller ikke kurs-siden min her på klubben oppdatert, så jeg får bare skrevet inn dagsrapport. Håper det er på plass i løpet av et par dager.

 

Nå skal jeg føre skikkelige dagsrappoter fremover, og så håper jeg på et gode resultater fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo - med eller uten kursleder. Jeg kimser ikke av den oppmintringen og veiledningen man får, men du er ingen nybegynner og klarer deg en uke på egen hånd. :) Ikke sant? Bare følg de rutinene du har fått - vei, mål og tell som vanlig.

 

Heier på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Tusen takk for heiing, smg:-)

 

Joda, jeg greier meg en uke på egenhånd. Så lenge jeg vet det bare er en uke. Jeg har tidligere vært utrolig flink til å finne unnskyldninger til "hvordan unngå å gå ned i vekt...." . Selv om det er langt fra det jeg egentlig vil oppnå.

 

På kurs (som jo koster ganske mye), blir det mer alvorlig, og jeg trenger den påpassingen. Men jeg er ikke så ille at jeg raser utfor nå når det går non dager uten riktig startside her inne.

 

Når jeg har fokus på riktig plass og klarer å planlegge dagene mine mht mat og trim, da går ting av seg selv, selv om jeg dessverre ikke er av dem som mister 1 kg i uka. Klarer jeg mellom 300 og 700 gr hver uke, så skal jeg være veldig fornøyd med det.

 

Siste offisielle veiing viste 68,7. Nå jobber jeg meg mot 68 blank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har fokus på riktig plass og klarer å planlegge dagene mine mht mat og trim' date=' da går ting av seg selv, selv om jeg dessverre ikke er av dem som mister 1 kg i uka. Klarer jeg mellom 300 og 700 gr hver uke, så skal jeg være veldig fornøyd med det.

 

Siste offisielle veiing viste 68,7. Nå jobber jeg meg mot 68 blank.[/quote']

 

Jeg også - i snitt 425g ned ukentlig her. Men alt nedover, inklusive null er flott. Jeg la ikke på meg i løpet av noen få dager heller ...

Jeg trøster meg med at kilo som forsvinner sakte også forhåpentligvis forblir borte. :) Jeg jogger(freudiansk skrivefeil for jobber) med å si farvel til 65. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Tusen takk for hilsen, Minni. Selv om det går tregt hos meg, så går det fremover. Jeg går ihvertfall ikke opp, og det er en bonus jeg må ta med meg.

Som smg sier, så er det nok riktig at det som forsvinner sakte har større sannsynlighet for å forbli borte.

 

I dag var det enda en kollega som bemerket at jeg måtte da ha gått ned endel i det siste, og det var kjempehyggelig å høre. Jeg har jo ikke gått ned mye i kilo, men jeg har så absolutt krympet i kroppen. Jeg svevde omtrent bortover gangen etterpå.

 

Nå er kurs 3 oppe og går hos meg, og jeg skal nå rapportere på onsdager. Rakk ikke det i går, for da var jeg ikke innom her i det hele tatt. Jeg sliter litt med travle dager for tiden, og det er ikke bra for oss som vil ned i vekt. Slutten av skoleåret er en meget hektisk tid, men jeg kan jo trøste meg med at jeg kan få roet ned om noen uker. Må prøve så godt jeg kan å ikke stresse for mye, men det er lettere sagt enn gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

17.mai står for døren og jeg gleder meg. I fjor var været så utrolig dårlig, så det er ikke mye som skal til for at det blir bedre i år. Værvarselet ser absolutt bra ut foreløpig, så jeg krysser fingre og håper på det beste.

 

Jeg er korpsmenneske, så for meg er 17.mai først og fremst det å spille og marsjere. Jeg skal være med og hjelpe til i skolekorpset, og vårt skolekorps har nok ikke den travleste 17.mai. Vi starter til flaggheising kl. 8 og så er det marsjering for to skoler og jobben er ferdig ca kl 13. En forholdsvis kort dag i forhold til mange andre skolekorps. Jeg skal både spille og dirigere i år, så det blir vel travelt nok for meg. I tillegg skal pikekoret mitt opptre, men det er jo så moro, så sliten blir sjelden av 17.mai.

 

Så har vi tradisjon for å dra hjem til mine foreldre, hvor vi spiser rømmegrøt og spekemat. På kvelden hender det at vi griller. Spesielt av året er at mine to søstre, som vanligvis bor i USA, er hjemme og skal feire dagen sammen med oss. Jeg husker ikke sist det skjedde. De er hjemme fordi mamma har rund dag neste uke, og skal feires med stort party, så det at de får med seg 17.mai er bare bonus.

 

Helgen skal nytes, men med måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Det ble en veldig flott 17.mai i går. Å våkne til knall blå himmel, deilig temperatur og kvitrende fuglesang var helt fantastisk.

 

Travelt ble det, spesielt på formiddagen. 2 barnetog og opptreden med både korps og kor (under min ledelse), gjorde at jeg ikke hadde tid til å slappe av noe ekstra. Vi måtte kjøre buss mellom barnetogene, så de minuttene fikk jeg roet meg ned litt. Jeg hadde på meg skritteller i går, og hvis den ikke har jukset meg (det har den nemlig gjort flere ganger i det siste), så fikk jeg opp i mot 10 000 skritt på marsjeringen alene. Den hadde registrert 50 aerobe minutter, så det var jo en god løype vi gikk.

Hadde egentlig vært morsomt å hatt på seg pulsklokke, for å se hvor mye pulsen øker under spilling. Jeg blir ihvertfall utrolig andpusten noen ganger.

 

Etterpå var vi alle samlet hos foreldrene mine, hvor det ble servert rømmegrøt og spekemat. Kjempegodt. Og så hadde mamma bakt bløtkake, en skikkelig ordentlig bløtkake. MMMM, med jordbær og blåbær, slik at den hadde de riktige fargene, og den var bløt nok også. Jeg tok ett stykke og koste meg virkelig med det. Nøt hver eneste bit. Kransekake og sjokoladekake sto jeg over.

 

Så alt i alt, tror jeg det gikk ganske bra i forhold til vektnedgang. Sniktittingen i dag viste litt opp da, men det tror jeg går fort ned igjen. Jeg har hatt ganske store opp og ned svingninger de siste par ukene.

 

Til fredag blir det party for moren min. Hun har stor dag og vi feirer hene ordentlig. Jeg gleder meg, og håper vi får alt på plass til den store dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Etter en uke hvor jeg omtrent ikke har fått trent, fikk jeg endelig mulighet i dag til å komme meg ut på tur.

Jeg hadde en avtale om å møte noen på låven hvor skolekorpset tar imot lopper, så jeg planla å jogge dit og jogge/gå hjem igjen. Men middagen ble litt senere enn jeg hadde beregnet, slik at hvis jeg skulle jogge bort dit, måtte jeg komme meg avgårde med en gang jeg hadde spist ferdig. Det hadde jeg liten lyst til, og min mann foreslo at han kunne kjøre meg bort og så kunne jeg jogge/gå hjem igjen. Som sagt, så gjort.

 

Det føltes så deilig å endelig få rørt litt på seg igjen, så jeg bestemte meg for å ta en liten omvei hjem. Jeg brukte vel ca halvannen time istedet for ca 40 min, og jeg jogget og gikk raskt og kjente virkelig at jeg brukte kroppen. Belønningen for denne herligheten, var hele 4,8 tp! Så mye tror jeg aldri jeg har klart å få på en gang før. Men det gir jo mersmak da, så jeg tror nok jeg skal ta denne runden, eller en lignende igjen om ikke altfor lenge.

 

I morgen er det veiedag, og jeg er ganske sikker på at denne uken har jeg gått opp i vekt. Selv om jeg hadde gode planer om å føre inn all mat, så har jeg ikke klart det og det har blitt mer usunt enn jeg hadde planlagt. Jeg kan jo alltids håpe på at runden min i dag vil hjelpe litt, men jeg har ikke den store troen på det.

 

Jeg får svar på dette i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Vekta stoppet på 68,8 så det ble 0.1 kg opp denne uken. Det er helt grei, for jeg mistet litt cm igjen og det er jo også det som teller mest.

 

I dag har jeg vært på jentetur på Tusenfryd. Det var ganske ålreit det, men jeg er ikke veldig glad i berg- og dal baner, så det ble ikke så mye kjøring på meg. Prøvde Thundercoaster, og er veldig fornøyd med det. Den var absolutt morsom den, men jeg vet ikke om jeg trenger å ta den flere ganger. De andre attraksjonene fikk fred fra meg. Vi ble i grunn ganske irritert over hvor lite effektive de er på Tusenfryd. I dag var det endel mennesker der, men langt fra slik det kan være når sesongen virkelig er i gang. Allikevel er det køer som tar all verdens av tid, enten det er for å kjøpe noe mat eller for å kjøre et eller annet. De fyller ikke opp vognene på de forskjellige attraksjonene, og lar dem kjøre med flere ledige plasser. Samtidig er køen kjempelang.... Fortså det den som kan. De som jobbet, (bare unge mennesker) var hyggelige og greie nok, men de jobber altfor tregt. Kan det være dårlig opplæring....

Ja, ja vi overlevde dagen.

 

I morgen er det stor dag for mamma. Jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

I dag blir det nok en travel dag. Jeg har noen minutter nesten for meg selv, før det braker løs.

Jeg må innom på jobben og skrive ut sanger, slik at jeg kan få kopiert disse til et sanghefte. Skal også låne med meg en av de store cd-spillerene som vi trenger å bruke i dag. Jeg skal synge en sang til mamma i dag, og så skal vi søsken synge en sang sammen. Jeg skal synge "Gabriellas sång" for den liker hun så godt, og så skal vi søsknene synge "Bæstevænna". Den vet hun ikke om, og vi må rekke å øve litt på den også. Tror nesten noen av barnebarna også skal være med på den sangen, ihvertfall de som snakker norsk.

 

Ellers så er det et par andre ærender som også vil ta litt tid, og så skal vi jo rekke å stelle oss. Phu... jeg blir nesten litt sliten bare ved tanken på denne dagen jeg. Ja, ja det er bare å hoppe i det. Jeg tror det kommer til å bli veldig koselig og moro.

 

I morgen skal jeg ta meg en tur opp i skogen. Drøyt 5 km opp til ei hytte oppi her, og samme strekning ned igjen selvfølgelig. Skal passe på å ha på meg pulsklokke og skritteller. Skal prøve å ta den samme turen på søndag og ta meg den ene søsteren min da. I morgen blir det nok tur alene for meg, bare sammen med bikkja.

 

God fredag! Gud, så godt med sånne langhelger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Bursdagen gikk veldig bra. Kjempehyggelig!

 

Men været var ikke på vår side. Det regnet som bare det da gjestene kom, og vi hadde planlagt å gå dit vi skulle spise. Det måtte vi bare skrinlegge, så det ble biler det lille stykket bort.

Men resten gikk som planlagt og jeg tror mamma hadde det helt topp.

 

Jeg har fått mitt 7. eple på tre nr 2. og skal ut og samle flere poeng om en liten stund. Skal opp til turisthytta vår oppe i skogen her, og det er mange bakker opp dit. Skal ha på både skritteller og pulsklokke og er spent på hva de vil vise når jeg er hjemme igjen.

Nå er barnevakten min kommet, så da er det bare å komme seg avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EliseV

Og den ga meg trimpoeng ja.... 6,6 for å være helt nøyaktig. Det er helt sikkert at jeg ska ta den turen flere ganger i sommer.

Jeg gikk samme tur mange ganger i fjor, og da hadde jeg bare skritteller på meg og registrerte hvor mange aerobe minutter jeg fikk. Som regel registrerte jeg det på rask gange (6 km/t) og det ga meg alltid ok med trimpoeng. Men når jeg nå har tatt turen med pulsklokke, så ser jeg at jeg virkelig gikk glipp av mange trimpoeng i fjor. Herlighet, kunne hatt flere epletrær jeg hvis jeg hadde hatt pulsklokke hele tiden.

 

I dag så gikk jeg det jeg klarte og så jogget jeg noe. Jeg prøvde å holde pulsen oppe hele tiden, så hvis jeg så at pulsen gikk litt ned, så satte jeg opp farten litt eller jogget et stykke. Det er en skikkelig oppmuntring å ha på seg.

 

Nå er det ordentlig godt å sitte her og kjenne at jeg har brukt kroppen skikkelig. Skrittelleren ga meg 17 803 skritt, og i dag tellet den hele tiden. Det kan jeg se på de aerobe minuttene den har registrert. Har blitt litt skeptisk til telleren min i det siste etter at den har latt være å telle skritt innimellom.

 

Nå skal jeg komme meg i dusjen og så er det middag hos broren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...