Gå til innhold

skrulleloggen


Gjest skrulle

Anbefalte innlegg

Nå er jeg klar for å flytte inn på HV! Har tenkt mye på det de siste ukene og kjenner at nå er jeg ferdig med å tenke *nedover* - nå vil jeg bare tenke *framover*!

 

Om ei uke starter jeg på HV-kurs. Fram til da lever jeg slik jeg har gjort de siste ukene. Går det av noen ekstra gramminger er det helt greit, men kjenner nå at det ikke er noe mål i seg selv lenger.

 

Litt om meg: Er 39 år og bor sammen med helten min. Jeg er 172 cm på en god dag og veide i dag morges 70.1 kilo. Det betyr at jeg tilsammen har gått ned 28.8 kilo på 15 måneder. Det har vært en humpete ferd med noen gode runder på galeien med etterfølgende innstramminger og i sum har det vel rusla nedover jevnt og trutt. Det har vært frustrerende innimellom, men stort sett har jeg kosa meg!

 

Jeg tar veldig gjerne i mot besøk av både gamle venner og nye bekjente!

 

Ha en riktig god dag alle som er innom! - skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 373
  • Created
  • Siste svar

liker du den store buketten jeg hermed overrekker...det er masse tulipaner hvis du ser dårlig :) håper du har en vase med i din nye leilighet

 

fantastisk nedgang siste uke, skrulle, ønsker deg masse lykke til med stabilisering. helt sikkert lurt å mentalt instille seg på fra starten av at det (også) kommer til å ta noe tid. jeg har jo brukt ett år på å stabilisere meg på 90-tallet ....hahaha :)

 

nå er jeg tilbake etter ny skitur, 2 timer og 10 minutter, og jeg bare måtte veie meg da jeg hadde fått vrengt av meg superundertøyet for jeg var helt sikker på at jeg minst veide 120 kg, kunne (kan) nesten ikke flytte meg normalt rundt så sliten er jeg.....but I like it !!!!

 

ha det strålende her på din nye adresse, skrulle

 

PS nei jeg veide ikke 120 kg men stadig 90,7 !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

066.gif

 

Grattis!!

 

Så bra Skrulle! Du er flink! Ja nå er det nok å se fremover... Er fortsatt en lang vei til jeg når mitt mål, men skal nok klare det jeg også..

 

Lykke til videre, kjempe motiverende å se at det er mange som har nådd målet sitt...

 

c045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med beslutningen! 28,8 kg er helt fantastisk bra! :) Vi prates videre, nå er vi naboer her! Jeg må si etter min første uke her at jeg trives veldig godt i alle fall, og håper du får det på samme måten. Lykke til med videre prosjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipaner er det fineste jeg vet, kire! Tusen takk! Også hvite da - favoritten min! Jeg tror å venne seg til at det skal være stabilt skal gå bra for min del - både fordi jeg kom helt i havn og fordi jeg har vært mentalt forberedt ei god stund. Allerede i jula begynte jeg å tenke jeg at i mars fikk det pinadø holde. Det vanskeligste blir nok å øke kalorimengde - er enig med jess i at det er litt kilent det der. I tillegg lurer jeg jo på hvordan det blir å ikke se nye tall på vekta med jevne mellomrom. Har tenkt på om jeg må finne noe annet å jobbe mot. Du jobber jo med å gå på ski og gjør en formidabel innsats. Tenk at du har vært ute på en så lang tur igjen og LIKER det! Hahaha - kroppen kan vel gjerne kjennes ut som 120 kilo etter ei slik økt. Men vekta minte deg fortsatt på at det ikke lang vei til et nytt ti-tall!

 

Trivelig at du tar deg en tur, moii. Takk for nydelig blomst - mine nærsynte uskyldsblå klarte å se helt av seg selv! Det er blitt riktig fint i heimen nå med alle disse blomstene. Du, hvor finner dere disse fancy bevegelige greiene? Jeg har vært litt misunnelig når jeg har sett dem, og jeg tror faktisk disse er de første jeg noensinne har fått på tråden(e) min(e)! Du har jo forøvrig gjort en kjempeinnsats sjøl du. 1/3 av veien er allerede unnagjort. Tida rusler og går den og plutselig er det din tur til å lage tråd her inne. Før den tid er det kjekt at du kommer på besøk!

 

Takkogtakk for hilsen, IC242! Ja, nå er vi jammen naboer. Jeg har all grunn til å tro at dette skal bli et godt sted å være. Jentene som har bodd her ei stund er kjekke folk, deg ser det nå ut til å være greit å komme overens med og så bor jo jess vegg i vegg.

 

I dag har jeg rusla på stiene mine - den gode 6 km'ern min langs elva som jeg er så glad i og som det ikke ser ut som om jeg blir lei. Det er vår her nå. Jeg gleder meg til det kommer fugleunger og lam, men i dag har jeg sett krokus og det er en god erstatning så lenge. Jeg har plukka med meg en stor bukett med gåsunger og planlegger grove pannekaker til middag etter GR-oppskrift siden det er pannekaketirsdag. Da blir nok helten min lykkelig! I gamle dager hadde vi jo gjerne tomatsuppe, så jeg har laget tomatsuppe med chilli, ingefær, hvitløk, løk, kikerter og linser. Jeg klarer jo ikke ha bare pannekaker til middag - det blir litt feil i ned-i-vekt...erhm...HV-hodet.

 

Det er stas med ny tråd. Blitt veldig mye forumtid i dag, men jeg har heldigvis klart å skrive en del på oppgaven innimellom.

 

:) skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm.. pannekaker hørtes godt ut! Helten din må vel bli fornøyd, men jeg må spørre: hvorfor helt? :) Og hva slags oppgave skriver du, er du student? Jeg driver med bachelor-oppgave nå denne våren. Forresten hadde jeg kjempegod middag i dag, skal legge ut oppskrifta på mat-sida. Og forresten nr2: Hundevalpen min har forhåpentligvis blitt unnfanget nå i helgen! Det betyr at vi får han/hun hjem til sommeren. :) Men nå tar JEG meg tilrette på DIN tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å hå Skrulle:) i080.gif Å ja gåsunger er så fine.. kanskje jeg skal trille meg en tur i morgen å se om jeg finner:) Ja, jeg fikk linken av ei her inne til de fancye bevegelses smileysene... har vært så sjalu på dem jeg også.. hihi.. du bare trykker på figuren på siden, og da blir det blått ned på der du skal trykke på kopier.. Linken er:

 

http://cosgan.de/smilie.php?wahl=0&ziel=froehlich

 

Ellers så tror jeg aldri jeg har klart å vært så motivert uten alle dere her på nettet.. Føler meg ikke alene, så det er nok viktig i denne livsendringen.. Er iallefall gøy at det vises nedgang på vekta.. og at klærne begynner å passe mer:=) Å det at man kan spise nesten alt gjør at dette faktisk er noe man kan leve med.. nei TAKK for at jeg fant veien til Grete Roede... a176.gif hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, helten min er helten fordi jeg synes at han er så veldig passelig for meg. Han synes at jeg er prinsesse, selv da jeg veide 100 kilo, og vi har det nesten bestandig fint sammen. Høres kanskje litt klissete ut, men jeg har kyssa en relativt stor andel frosker, så da han dukka opp...ja, da var det bare å holde fast :)! (Hender jeg synes at han er teit og at jeg blir helt sprø av ham, altså...:)).

 

Jeg er student og skriver på avhandlingen min. Luksusliv etter mange år i arbeidslivet. Selv om det innimellom må jobbes natt og dag, så synes jeg at friheten er verdt alt slitet. I en vanlig jobb kunne jeg ikke sittet her og sludra på nettet (hmmm, må nok begrense litt framover...) eller gå lange turer midt på dagen. Du skriver på oppgave også, ja. Synes du det er greit å finne skrivemotivasjonen?

 

Skal du få valp!!! Ååå, så herlig. Jeg er veldig glad i hunder, men det har jeg ikke tid til i det vanlige livet mitt som jeg sikkert skal inn i igjen i løpet av året. Kan jeg spørre hva slags hund du skal ha? Har dere bestemt om dere skal ha tispe eller hanhund?

 

Du er alltid velkommen til å skrive så mye du vil her inne! Jeg ser forøvrig fram til kjempegod middagsoppskrift!

 

- skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi! For en stor hilsen! Jeg får ta meg en liten kikk på den lenken du sendte...og så får gamlemor prøve seg litt innimellom :).

 

Flott å se at du er så fornøyd med dette livsomstillingslivet! Du må merke godt at klærne dine sitter løsere nå, kan jeg tenke meg? Alle folka her inne har vært enormt viktig for meg i prosessen nedover - både for motivasjon, inspirasjon og støtte. Jeg hadde nok fort havna tilbake i det gamle sporet hvi jeg ikke hadde holdt taket her inne.

 

Ønsker deg en riktig fin dag! - skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha en Berner sennen :) Eller på engelsk; Bernese mountain dog. Det er egentlig samboeren min sitt valg av hunderase. Men jeg synes også de er helt nydelige. Og etter det jeg har klart å lese om dem passer rasen godt for oss. Skal visst være en rase som tilpasser seg eierens levemåte uansett da. Men det er ikke en jakthund, og ikke en veldig vill hund. Heller en koselig familiehund + turkamerat. Eneste negativet er at det kan bli en del stell av pelsen, men det får vi ta som det kommer. Vi har to katter også da, det kan vel bli en stor utfordring og få dem til å bli venner med hunden. Noen som har noen tips?? :) Ang. hann eller hunn vet vi ikke helt, men tror nok vi heller mest mot hunn hvis det er nok hunner i forhold til hvor mange som skal ha.. Men vi har ikke hatt hund før da, så vi vet jo ikke helt hva vi går til uansett hva vi velger :)

 

Jeg har vel også en helt i mannen min da, tenker jeg. Vi har vært sammen siden vi var 15 og 18 år gamle, og har det stort sett veldig bra sammen! Bodd sammen i de siste 5 årene, og akkurat kjøpt hus sammen. Planlegger giftemål etterhvert også :) Villa og valp...skulle vel passe bra!

 

Skrivemotivasjon tror jeg skal gå fint for min del. Vi er 3 stk som skriver oppgave sammen, og vi har selv valgt temaet. Da valgte vi selvsagt noe vi syntes var spennende, så vi skriver om folkesykdommen diabetes (spesielt i forhold til senkomplikasjoner og forebygging av sår). Vi er bare såvidt i startfasen foreløpig, så det er mulig jeg også vil slite med motivasjon etterhvert! Vi skal først nå ha 3 uker forberedelse, så er det 13 dager i praksis/feltarbeid for å samle data (skal bl.a. på sårpoliklinikk og diabetespoliklinikk) fordelt over 5 uker og så er det 3 uker skrivearbeid. Etter det muntlig høring/forsvaring. Det blir spennende tror jeg!

 

Hva studerer du og hva skriver du om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skrulle og gratulerer med ny tråd her på "hold vekten". Så fantastisk at du har kommet så langt. Gleder meg til jeg kommer etter, men det blir nok en stund til enda. Har jo sagt at jeg håper på å klare det i slutten av dette året, og det står jeg fortsatt på, selv om det er litt skummelt å si det høyt.

 

Det skal bli spennende å følge med på hvordan stabiliseringen går for deg. Jeg anser det som en like stor utfordring som selve nedgangen egentlig. Som vi har snakka om før er vel dette sannsynligvis et "prosjekt" for resten av livet.

 

Lykke til videre!!:)

 

............ og hei til dere andre også, her var det visst noen signaturer jeg ikke har

møtt på før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være! Dvs det er jo ikke helt sånn velkommen til deg:-) for du er jo ikke noe nytt fjes for oss her inne!

 

Men kjekt med din egen tråd...!

 

Jeg har skrevet litt på noen andre tråder ift "hold vekten"- sist inne på jess sin(tror jeg det var....nå går jeg litt i surr med så mange nye tråder...) Men jeg skal nok skrive litt her inne og!

 

"snakkes" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så herlig å se deg i vinduet! Trivelig at du har flytta inn:D Det er jo godt å se kjenninger her i gata også.

Jeg har vært borte i fbm jobb noen dager og det har derfor vært stille på denne kanalen.

 

Tenk så fantastisk at du er ferdigslanka. Nå starter neste fase og den skal nok gå bra den også!!! Har du lagt opp en strategi eller venter du på at kurset skal starte?

 

Jeg sier jeg har satt av 4 år, og det nok mest en mental greie. Nå har jeg iallefall gitt meg selv ganske god tid og det føles godt.

Sannsynligvis må jeg passe på vekta for resten av mitt liv. Jeg har nok en viss ide om hva som skjer hvis jeg om 4 år slutter å holde vekta, den vil neppe stå stille hvis jeg kjenne meg selv rett:)

 

Stå på videre, Skrulle

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IC242: Berner Sennen er flotte hunder. Mye pels, ja! Det blir jo riktig spennende. Regner med at vi får høre mer om dette etter hvert?Jeg tenker kattene sier klart fra hvem som bestemmer i huset. Har vel ikke noen gode tips å gi, men så lenge ikke valpen blir redd for dem så går det vel bra vil jeg tro. Ser dere bygger dere gradivs oppover i samlivet ja...villa, valp....og volvo? Godt å høreat du har det fint med kjærestemannen din!

 

Diabetes er et veldig spennende og viktig felt, så det tror jeg helt sikkert dere får mye nyttig ut av. Jeg jobber med å legge en bitteliten brikke i det å forstå hvordan vi forstår og bygger opp rommet rundt oss gjennom synssansen. Snevert og veldig spennende :).

 

Halloen kess, kjekt at du tok deg en tur innom! Skjønner at det er skummelt å sette en slutt-tid for når det skal være nok ned, men 15 kilo skulle absolutt være overkommelig på dette året. Jeg krysser fingrene! Ja, det er nok et livsprosjekt vi har gitt oss ut på, så det blir spennende å se åssen det går framover, må jeg si. Ikke så redd for de nærmeste månedene, men hva som skjer på lenger sikt. Takkogtakk for gode ord, forresten!

 

Hei på deg, svusj. Takk for velkomsthilsen. Ja, kikka på de lure ordene dine inne hos jess. Tror nok jeg vil kjenne på dette med at det ikke er nye tall hver uke. Må finne nye måter å måle fornøydhet i prosessen. Jeg tar til meg ordene dine om at det er viktig å stadig kjenne på hva omleggingen har ført til av varige endringer og som kan gi de daglige små gledene. Kjenner litt på det nå at jkeg simpelthen *elsker* å være lettere enn før. Jeg kjenner meg virkelig ganske så annerledes! Banalt og fint :)

 

Der var du jo, jess! Liker ikke at du blir borte uten å si hvor du går :). Jeg sitter på gjerdet fram til neste uke. Koser meg mine 1600 pluss litt tilmålte og *gleder* meg stort til å øke! Jeg liker 4-årstanken din, altså, og henger meg gjerne på den. I løpet av de 4 årene tenker jeg at vi har blitt godt kjent med de nye lette kroppene og enda litt bedre kjent med jesse- og skrullehuene og da er det kanskje bare å se inn i den herlige evigheten... som tørrlagte overvektige? Så det kan nok hende vi blir nødt til å fortsette å skjele ned på badevekta jevnlig for det :).

 

Nå skal jeg dra på kampsporten min! Ut og sykle til byen! Hu hei!

 

Riktig god kveld, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg ville ta opp igjen Dagens Positive som jeg ble inspirert til å begynne å notere ned av Pandora som i sin tur var inspirert av Evelyn. Om ikke hver dag, så i alle fall innimellom kjenne litt på det gode som er tilstede i tilværelsen.

 

Dagens:

:) Jeg har jobba godt med et kapittel i avhandlingen som jeg har utsatt og grua meg til ei stund

:) Jeg føler meg priviligert som har klart å endre livsstilen min og får lov å sludre med og la meg inspirere av så mange herlige folk her inne

:) Jeg kjenner meg fornøyd og avslappet

:) Det er løfter om vår der ute!

 

Nå er det visst snart klart for dyna. Er stuptrøtt hver eneste kveld enda jeg sover godt og nok. Kanskje for mye? NATTA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Her skulle det vært en morsom dings m to jenter som skåler... men jeg trenger nok litt mer tid til å sette meg inn i den lenken. Tar litt lenger tid når en blir gammel vet du!

Har jo gratulert deg med målstreken men nå med ny tråd.

Bare fortsett med vårfornemmelsene, poenget var jo at jeg elsker de!

Nå er jeg stuptrøtt..... ha en fin natt. Kanskje du ikke sover godt nok, siden du trenger mye søvn.

Usammenhengende surr... siste før bare groviser, selvgodhet og fnising :)

Okei- snakkes i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med ny bolig skrulle;)

 

Måtte bare innom for å se hvordan det var i det nye nabolaget - og her ser det jo fint ut. Masse hyggelige naboer iallefall - og det er jo det viktigste!

 

Kanskje blir det en ledig leilighet til meg også etterhvert - men jeg må først få solgt den gamle:D

 

Lykketilhilsen fra Pandora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nesten litt vedmodig dette her, ingen skrulle igjen på 20-30 kg. Men, sikkert verre for meg enn deg:-)

 

Utrolig å tenke på at du har nådd målet ditt, gir jo håp til en stakkars (holdt på å si liten) kropp.

 

Jeg skal følge med deg videre på veien, håper å være her til jul selv. Håper du holder øynene oppe hvis det dukker opp en ledig leilighet i nærheten av din:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steg: Jeg skåler gjerne, jeg, men henter et bilde inne fra hodet mitt av disse skålejentene, så du trenger ikke å stresse med den linken riktig enda! Så koselig at du fant veien inn hit på tampen av dagen - tusen takk for snuppete overskrift :). Nei du, her soves det i massevis. Får nok mine 8 timer om natta, jeg, noen ganger 9. Blir opplagt om morgenen av det da! Hvilket kjennes litt rart ut for en innbarka nattevåker som jeg pleide å være. Nå går jeg til sengs med hønsene...eh, helten min.

 

kess: ja, vi trenger nok å fokusere på det som er fint og flott selv om det ikke er nærmest hjertet hele tida ;). Innimellom er jeg bare sur og lei. I dag har jeg kjent meg litt mer uttilpass, ikke sur akkurat, men litt uvillig og lei, kanskje? Men, jeg skal nok finne noen positive småtterier i dag også :)

 

Pandora: Herlig å se *deg* her inne også! Det er absolutt et trivelig nabolag, dessuten bygger de nytt bortpå åsen og der blir det fint!

 

jenny: Det er fint hvis det gir håp om å komme i mål. Vi trenger alltid folk foran oss i løypa. Jeg synes det er supert å ha erfarne HVere her inne for eksempel! Den kroppen din ser nå ut til stadig å bli mindre den, jenny, så det er bare å fortsette den gode jobbe og holde trua! Det skal nok bli plass til deg, skal du se!

 

- skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for oppmuntring og gode ord på min tråd ;)

 

jeg kjenner stadig veldig på meg at jeg "trenger" dere å snakke med, ikke bare er mann på reise (som vanlig :)) men man trenger ikke bruke mange ord og lange forklaringer for å 'snakke' med dere her. MAN forståes med en gang, rett på kornet. jeg har to veninner som også slanker seg...men begge er sådanne som prøver alt mulig merkelig og fyker masse masse kilo ned...lissom uten å tenke, snakke, vri og vende, filosofere og grunne...og vips!! så har de gått opp igjen og så er det på'n igjen med noe nytt..piller, supper, proteindrikk, kun frukt og grønnsaker, trimm/ikke trimm osv osv. jeg la om livstilen min (via fedon :)) for 3 år siden og har vel egentlig kun gått opp 3-4 kg ett par ganger i den perioden, føler veldig at dette er den sunne og naturlige måten å gjøre det på, vet du også tenker sådan og derfor tror jeg ikke stabiliseringen blir noe som helst problem for deg ... heller ikke å holde vekten rimelig stabil over lang lang tid. tror vi etterhvert har "ok, æter/drikker i kveld - i morgen er det hverdag igjen!!"...genet inne i ryggraden nå!!

 

jeg skal ta på meg utetøy nå og gå en akkurat passe lang tur med sparken, i solen, på glatta. har laget 2 store linsegryter og hele huset dufter hvitløk, ingefær, koriander og garam masala...kanskje jeg blir slulten når jeg kommer hjem igjen :)

 

mitt neste delmål (første var å gå masse på ski) er å kjøpe en sykkel, kanskje slutten av april - mai og sykle masse masse....

 

ha en deilig dag, skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er altså litt utilpass og lei i dag. Vil liksom ingenting i dag. Sulten er jeg også. Har spist masse, men bare sunt. Tok en JESS og freste masse grønnsaker (tomat og squash) med krydder, hvitløk og litt olje i ei panne i 10.30-tida. Da kjente jeg at det var på tide med lunsj. Ble veldig så godt, men stagga jo ikke skrubben særlig lenge. Sykla på butikken og kjøpte tomatsuppe med masse bønner til lunsj. NAMMENAMM! Og her sitter jeg og drømmer om middag.

 

Problemet med denne ulvehungeren er at ingenting ser ut til å nytte. Masse mat eller lite mat spiller visst ikke noen rolle, selv om jeg selvfølgelig er lykkelig den korte stunden det tar å spise.

 

Egentlig ville jeg bare surve litt - jeg har det jo bra, synes jeg sjøl. Noen positive hører med i dag - kanskje det kan flytte fokuset mitt litt?

;) Sykla til butikken selv om jeg helst ville ligge på sofaen

:) Jeg får trivelige meldinger på tråden min

:) Ute bryter sola akkurat gjennom skydekket

:) Fuglene sier at det er VÅR! Herlige lyder

 

Nå kjenner jeg meg litt bedre. NÅ: tilbake til arbeid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha for gode ord og kloke ord. Ja, det er veldig godt å snakke her inne fordi vi er så mange som tenker i de samme banene. Jeg er også veldig glad for at fokus er på å være god med kroppen i alt dette.

 

Deilig med linsegryte. Jeg tenkte på deg her om dagen da jeg lagde en stor tomat/kikert/linsesuppe - jeg er slikt et suppehue om dagen jeg ser du ;). Da blir jeg mett og varm og glad. Fint å ta med på jobb og spise til lunsj.

 

Åååå, sparketur! Håper du får til en kosetur og tar hensyn til at kroppen din er litt sliten. Jeg er helt sikkert på at du vil trives godt i 2. delmålsrunde med nysykkel. Sykkel er et helt genialt fremkomstmiddel. Og så går det ganske radig framover selv uten særlig innsats. Og så forandrer synsinntrykkene seg underveis, i motsetning til på spinning :).

 

Vi får snakkes du. Nå skal jeg virkelig skrive litt på oppgaven min igjen!

 

- skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte nesten le litt da jeg var innom her. Jeg syntes å erindre at skrulle sa noe om å bruke litt mindre tid her inne. Og så finner jeg mange helferske:D

Godt at det ikke bare er jeg!

 

Ja den sulten, den sulten. Og det er som du sier, disse delikatessene med lite kcal er en kortvarig glede. Men dog en glede. Jeg har ikke fått farten over disse Skrulle-suppene enda, men prøver meg en og annen gang.

 

Jeg har faktisk vært bittelitt mindre sulten etter at jeg begynte på HV. Jeg prøver å forholde meg til 1700 (unntatt når hotellet byr på utfordringer)- og kroppen er trolig litt mer fornøyd med det. Til helga skal jeg øke til 1800 hvis jeg ikke har gått altfor mye opp til i morgen.

 

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig kjekt for oss andre at du skriver masse på loggen din....og sikkert litt kjekt for deg også innimellom skrivingen....?! Det må jo være litt ensomt å sitte sånn hjemme og skrive? Så da kan vi liksom være kollegaene dine vi- som du stikker innom til på kontoret og slår av en prat med:-) innimellom!

 

Nå blir det wn ukes vinterferie på meg! Ha det fint så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...