Gå til innhold

Veien til en lekrer jeg


Gjest frstor

Anbefalte innlegg

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar
Gjest frstor

I kveld har jeg spist altfor mye kveldsmat. 4 skiver tysk bondebrød med makrell i tomat OG en go og mager grillpølse med brød. OBS...

Hvor kritisk er det tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor

Har en feber syk 4 åring hjemme i dag så blir ikke mye trim i dag. Men får prøve å komme meg ut en tur når gubben kommer fra jobb. Har lyst på svømming men jentungen blir så arg når jeg skal noen sted at hun hyler etter mamma helt til jeg kommer tilbake. Litt slitsomt for resten av familien. Kjenner at jeg vegrer meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hevingen

Du er jo kjempeflink! Og jentungen må på en måte godta at mamma går ut uten henne. Selv om jeg kjenner igjen følelsen av hvor vanskelig det kan være å gå fra dem når de bare vil være sammen med mamma. Men på sikt så får de jo en sprekere mamma som orker mer. Så da får du og familien bare være sterke denne tiden hvor det er litt mas.

 

Stå på videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor
Du er jo kjempeflink! Og jentungen må på en måte godta at mamma går ut uten henne. Selv om jeg kjenner igjen følelsen av hvor vanskelig det kan være å gå fra dem når de bare vil være sammen med mamma. Men på sikt så får de jo en sprekere mamma som orker mer. Så da får du og familien bare være sterke denne tiden hvor det er litt mas.

 

Stå på videre!!

 

Takk for det. Går egentlig veldig bra.

Jeg er hjemme i morspermisjon slik at jeg vanligvis får meg en tur når de andre er på skolen og i barnehage. Men hadde vert deilig å kunne tatt en svømmeøkt om ettermiddagen ja. Har 4 jenter der 3 er ekstremt mammadalt... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor

I går fridde min kjære!

Og jeg er såååå glad.

Vi har snakket om å gifte oss til neste sommer. Juni el juli, vet ikke jeg hva som er best?

Så nå har jeg fått en helt ny motivasjon. Er det fysisk mulig å gå ned 37 kg på 11-12 mnd?

Jeg må jo bare klare det. Vil jo gjerne bli en slank og fin brud...

Kommer til å trenge litt støtte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor

Da var dagens tp samlet. En tur med minsten i vogn på en halv time, og etterpå gikk meg og jentene til standen. Tok 2 timer.

Hadde minsten i meis og hun på 4 i vogn så langt det gikk ann. Så parkerte vi vognen og hun gikk selv gjennom skogen.De to eldste med friskt driv, hehe. Må si det er sinnsykt spreke jenter jeg har :-)

 

Skal ut å male andre støket på lekestuen når resten av kidsa er i seng. 1 down, 3 to go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilde72

Gratulerer så mye med frieriet!! Moro :o

 

Jeg spiser kjempekjedelig kveldsmat. Knekkebrød og yoghurt.....hver dag! Og frukt hvis jeg har igjen. Syns det er godt å ha litt å tygge på kvelden så da fungerer knekkebrødene godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor
Gratulerer så mye med frieriet!! Moro :o

 

Jeg spiser kjempekjedelig kveldsmat. Knekkebrød og yoghurt.....hver dag! Og frukt hvis jeg har igjen. Syns det er godt å ha litt å tygge på kvelden så da fungerer knekkebrødene godt.

 

Takk så mye. Syns hele denne slankegreien ble mye gøyere nå :-) Håper bare det varer.

 

He he knekkebrød og yoghurt, knekkebrød og yoghurt, knekkebrød og yoghurt, knekkebrød og yoghurt, knekkebrød og yoghurt, knekkebrød og yoghurt, knekkebrød og yoghurt... Jo det hørtes noe kjedelig ut i lengden.

 

Men min frokost derimot er hverdag meget spennende. Knekkebrød med pepperost, Knekkebrød med pepperost, Knekkebrød med pepperost, Knekkebrød med pepperost, Knekkebrød med pepperost, Knekkebrød med pepperost, Knekkebrød med pepperost,

 

Og stort sett det samme til formiddagsmat.

 

Ohhh Yeah :-)

 

Orker liksom ikke knekkebrød på kvelden da

 

I går ble det en skive med vita hjertegod mager leverpostei (oi, det var et langt navn) Vita lett majo og rødbiter. Nam Nam

 

Ble egentlig en lang meld om egentlig absolutt ingenting. Men hva gjør vel det? Vår, tra la la vår, i år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilde72
Takk så mye. Syns hele denne slankegreien ble mye gøyere nå :-) Håper bare det varer.

 

 

Ble egentlig en lang meld om egentlig absolutt ingenting. Men hva gjør vel det? Vår' date=' tra la la vår, i år[/quote']

 

Klart det varer!! Du skal jo stå brud jente!! Og da vil du se lekrere ut en aldri før :o Det må jo være supermotiverende å ha noe sånt å jobbe framover (nedover) mot.

 

Og lange meldinger om ingenting er bare fint, det er igrunnen ganske mye man kan skrive uten at det handler om noe *ler*

 

Nå sitter jeg på jobb og spiser frokost (knekkebrød med nøkkelost!) og kjenner veieangsten for i kveld komme snikende, nice!

 

Ha en super dag du og pepperosten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor

Ja det er sant, klart det varer!

Krise i heimen! Pepperosten er TOM

Men Vita redder dagen. Nesten...

 

Mer om ingenting:

Vita hjertegod er egentlig ganske godt. Iafall leverposteien og majoen. Smøret suger og pølsene smaker ca ingenting- men liker go og mager pølsene.

 

Har ikke matvekt om dagen, tror kanskje bare bateriet er ferdig. Har kjøpt nytt 2 ganger. Men var det riktig størrelse? Nei.

Tar alt på sånn ca. og det går egentlig veldig greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor
Klart det varer!! Du skal jo stå brud jente!! Og da vil du se lekrere ut en aldri før :o Det må jo være supermotiverende å ha noe sånt å jobbe framover (nedover) mot.

 

Og lange meldinger om ingenting er bare fint' date=' det er igrunnen ganske mye man kan skrive uten at det handler om noe *ler*

 

Nå sitter jeg på jobb og spiser frokost (knekkebrød med nøkkelost!) og kjenner veieangsten for i kveld komme snikende, nice!

 

Ha en super dag du og pepperosten :)[/quote']

 

Har du veieangst? Hvorfor det? Har du vert slem jente?

 

Nøkkelost, hmmm, det har jeg i grunn egentlig aldri smakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilde72

Nei, har ikke vært matslem i alle fall...hehe, men jeg har alltid veieangst på mandager!! Går på kurs og skal altså veies i kveld kl 20.00 og det er det ekstra presset til å prestere foran resten av gruppa som gjør at jeg klarer å gjennomføre dette. Det er kurset som gjør at jeg ikke heiv meg over smågodtet som var igjen etter ungene i helgen og at jeg kommer meg ut på gåturer flere ganger i uka :)

 

Tror igrunnen bare jeg skal legge inn GR i budjettet et års tid framover - for jeg klarer ikke dette alene.

 

Nøkkelost er egentlig (!) ganske godt! Litt smak i det egentlig :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EleResa

Hei

 

Hvordan legger dere inn disse setningene dere har nederst på alle innlegg?

Som f.eks "smågodtfri fram til den og den datoen, eller 8,3 kg mindre Vilde"

 

Glem det, jeg fant ut av det :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor
Hei

 

Hvordan legger dere inn disse setningene dere har nederst på alle innlegg?

Som f.eks "smågodtfri fram til den og den datoen' date=' eller 8,3 kg mindre Vilde"

 

Glem det, jeg fant ut av det :o[/quote']

 

Lurer vel egentlig på det samme:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor

Da er 4 tp høstet inn- 2tp var tur med de to minste jentene. En i meis og en i vogn. De andre 2 tp var med de to store jentene. Tur i friskt driv. Yeeh

Middag inntatt grillspyd med kylling, rødløk, sopp og paprika- sauset inn i sticky fingers grill saus. Salat inntil.

Himmel og hav det var godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Gå inn på "Diskusjon" i venstre marg. Nesten øverst på den siden du da får du opp har du mulighet for å "Endre signatur". Der legger du inn din tekst :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor
Nei' date=' har ikke vært matslem i alle fall...hehe, men jeg har alltid veieangst på mandager!! Går på kurs og skal altså veies i kveld kl 20.00 og det er det ekstra presset til å prestere foran resten av gruppa som gjør at jeg klarer å gjennomføre dette. Det er kurset som gjør at jeg ikke heiv meg over smågodtet som var igjen etter ungene i helgen og at jeg kommer meg ut på gåturer flere ganger i uka :)

 

Tror igrunnen bare jeg skal legge inn GR i budjettet et års tid framover - for jeg klarer ikke dette alene.

 

Nøkkelost er egentlig (!) ganske godt! Litt smak i det egentlig :o[/quote']

 

Joda kjenner presset jeg også. Snikveier meg som oftes jeg da, har ikke nerver til å vente. He he. Høres ut som sunn konkuranse innstinkt. Nøyaktig sånn er jeg også. Vel, jeg vil gjerne "ta" de- både på tp og nedgang. Go girl

Men lykke til iafall (men gjerne litt seint med lykke denne uken:-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor
Gå inn på "Diskusjon" i venstre marg. Nesten øverst på den siden du da får du opp har du mulighet for å "Endre signatur". Der legger du inn din tekst :o

 

Aha

Takker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...