Gå til innhold

Veien til en lekrer jeg


Gjest frstor

Anbefalte innlegg

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar

Takk Trønderpi og Vilde:-)

 

Blir ikke mange skritt i dag merker jeg. Himmelen har åpnet slusene og jeg er skikkelig slapp i fisken. Men planer om å gå å svømme mine 2000 m i ettermiddag. Blir faktisk hele 4 tp. Så da kan det bare være med all trakkingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, men 2 knekkebrød, 2 pizzastykker og 2 glass vin klarte jeg vist til kvelds likevel. Ja ja, hadde både frukt og melkekvoten igjen, men det var liksom i morgen på sommerfesten jeg skulle ta noen glass. Brrrr

Får se om ikke formen er bedre i morgen. Trimme litt og så jeg har noen trimpoeng å ta av. He he. Masse tp = vin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bedre og jeg har nettopp kjøpt en digital vekt på GR butikken. Min er ikke bare enkel å lese av, og noe ustabil. Får val ta ny startvekt når den kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Vilde :-)

 

Fullkorns lasagne med karbonadedeig og masse salat ble i grunn ganske så godt:-)

 

Nå skal vi av sted og kjøpe ny bil. Jippi!

7 seter og endelig kan hele familien dra på tur samtidig. Ohyeah!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 4 barn og 2 voksne og verdens søteste pus :-) men den liker nok ikke å kjøre bil. hehe

 

Ny badevekt er ankommet. DET VAR IKKE noe stas. Viste 0,5 kg opp. MØ! Det er 2 kg forskjell mellom den digitale og den ikke digitale. Var rett og slett litt skuffende.

Men, jeg får ta utgangspunkt i den nye vekten, og håpe jeg blir gledlig overrasket når jeg kommer på den siste kurskvelden 18 august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Vurderer vektfri juli jeg....Ikke gi opp eller noe sånt nei, bare ferie fra vekta. Tror det hadde gjort meg godt. Og er jo uansett i syden uten vekt i fjorten dager...

 

Dine planer for sommeren mtp. veiing?

 

God helg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de 0,5 opp bare var vann som hadde samlet seg i varmen. Kunne se det på føttene, minnet meg veldig om da jag var gravid :-) Var 102,8 i går kveld, 102,2 i kveld og 102,3 sist kurs- for 10 dager siden. Kan jo også vøre ned og ny vekt som gjør det, men uansett ingen krise.

 

I sommer ja. Tar det som det kommer. veier meg sikkert da jeg er hjemme og stresser ikke med det når vi er på tur. Men tenkte å være flink...

 

Dårlig med tp i dag, men klippet og raket plenen i det minste, og vasket huset.

Grillet laks til middag nå på kvelden . Økologisk laks med lime og koriander marinade. Salat og ekstra lett rømmekolle. Nam nam nam- himmel og hav- det var godt det.!!!Overdrev nok litt med rømmen, men men...

 

Tok en pinup som melkekvote og i dag, smakte bra det også gitt.

 

Liker ikke melk, så innimellom blir det litt dream is og. Men ikke i dag altså.

 

Søren og, har også syndet med 1 lite pils og 1 glass rødvin.. brrrr...

 

Flink og flink fru Nilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada!

 

Dette har ikke vert noen bra GR helg. Var på byn i går... 7 retters middag sammen med et vannepar, noen pils og x antall glass vin.

Tror egentlig ikke maten var så usunn, kamskjell, gresskarsuppe, brosme, gravet kalv m en halv potet, ostefat- spiste ikke, hvilerett, spiste ikke, 2 mini lammekoteletter, og desert- spiste ikke.

Var generelt veldig skuffet over maten. Det jeg ikke spiste var rett og slett ikke verdt kaloriene

Ellers var det veldig små porsjoner.

 

All alkoholen og kebaben til nattmat var nok over streken. He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor

Det er vel egentlig det mest fornuftige Trønderpi, unødvendig å veie klær og mat i magen. Likevel veide vi oss på kurset på ettermiddagen og m klær, så føler det blir juks å forandre på det nå. Selv om det er fristende da, veier nesten 2 kg mindre om morningen.

 

På matfronten har det gått bra siden lørdag, men det er ferie fra barnehagen og med 4 åringen hjemme blir det lite rom for trim på dagtid. Ettermiddagen har vert tom for ork og dermed ingen trimpoeng. Bortsett fra litt plenklipping og babmington i hagen (hvordan staves det tro?)

 

I dag skal vi til byn og spise formiddagsmat der. Satser på en god salat, kaffe og vann :-)

Skal kjøpe meg en ny genser, og kanskje en sommerkjole???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Så lenge en veier til ca. samme tid og med sånn nogenlunde samme type klær, så får en jo rimelig korrekt nedgang :) Men er jo moro med morgenvekta mtp. tallet som kommer frem ja :) Jeg og får endring på +1-2 kg utover dagen....

 

Kos deg med lunsj og shopping!!! Selv skal jeg til optiker kl. 12. Ønsker meg linser til trimmen ol. Bruker briller til daglig og synes det er helt greit, men på svett nese og regntunge dager så blir det fort litt "upraktisk"...

 

Merker at det er ganske rolig på forumet nå på sommeren, så veldig glad for at du (og de andre som er "sommeraktive") er her!!! Trenger aktivitet her inne for å holde fokus føler jeg. Så håper du blir her gjennom sommeren sammen med meg :(

 

Ha en riktig så fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saras11

Greit om jeg hopper på denne tråden? Har akkurat startet med å gå litt på slankern å trene. Begynnte vel slutten av april. Merker det går rette veien, men trenger litt motivasjon innimellom og dæ tror jeg at dette kan være greit :( Jeg er 23 år gammel jente, med ALT for mye å dra på. Veier 114 og trivselvekten min er 78,8 fikk jeg vite på en test på elixia.

 

Jeg har altså lang vei å gå. Me gikk først ned ca 10 kilo på ett år. Siden sist sommer, dette er nok mest av den enkle grunn at jeg sluttet å jobbe på mcdonalds. Og har nå gått ned nye 4,8 kg siden 18 mai. og mistet 39 cm rundt forbi på kroppen siden april. Noe som jeg er storfornøyd med. Så må bare fortsette med dette :)

 

Hilsen Sara :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor
Greit om jeg hopper på denne tråden? Har akkurat startet med å gå litt på slankern å trene. Begynnte vel slutten av april. Merker det går rette veien' date=' men trenger litt motivasjon innimellom og dæ tror jeg at dette kan være greit :( Jeg er 23 år gammel jente, med ALT for mye å dra på. Veier 114 og trivselvekten min er 78,8 fikk jeg vite på en test på elixia.

 

Jeg har altså lang vei å gå. Me gikk først ned ca 10 kilo på ett år. Siden sist sommer, dette er nok mest av den enkle grunn at jeg sluttet å jobbe på mcdonalds. Og har nå gått ned nye 4,8 kg siden 18 mai. og mistet 39 cm rundt forbi på kroppen siden april. Noe som jeg er storfornøyd med. Så må bare fortsette med dette :)

 

Hilsen Sara :)[/quote']

Hei Sara!

Gratulerer med masse nedgang :-)

Klart du kan hoppe på her. Bru du har bestemt deg å kjempe med kiloene og ta kontroll. Faktisk så handler det hele om vilje og litt kunnskap.

Har du vurdert GR kurs? Jeg har gått på det og har lært mye, ting som egentlig er logisk, men som en ikke har tenkt over.- Det er også veldig motiverende og får igang konkuranse instinktene. hehe

Men i sommer får vi være her og prøve så best vi kan. Jeg må skjerpe meg- syns det har gått tregt i det siste.

Fint navn du har foresten, Samme som mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saras11

Me med det kuleste navnet i verden må holde sammen forstår du :(

He vurdert å gå på kurs, men har egentlig ikke råd. Så prøver først selv. Syns jo jeg til nå har hatt resultater til å være fornøyd med. Vil nok vurdere det mer om det stopper opp og jeg ikke kommer meg videre.

 

Har nå de siste 3 ukene startet å spise frokost, noe som jeg ikke har gjort fast siden tidlig barneskole. Pluss jeg prøver å spise ca hver 3-4 time. Selv om det ikke alltid er så lett har jeg merket.

 

Jeg tok en slik inbodytest på den elixiaen jeg har startet å trene på, og fikk vite at trivselsvektå mi æ 78,8. Mens vektå mi da viste 118,8. nå halvannen måned senere viser vektå 113,5. Så har komt ett lite stykke, men har ennå en lang vei å gå. Men som motivasjon har jeg at når jeg kommer under 95 kg, skal jeg hoppe i tandemhopp. Der kan me max veie 95. Noe jeg håper jeg kan klare til neste sommer/høst. Men helst mer og innen da :) Etter det skal jeg finne nytt mål som skal motivere meg resten av veien nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...