Gå til innhold

Veien til en lekrer jeg


Gjest frstor

Anbefalte innlegg

Gjest frstor

Bruce Springsteen Konsert i kveld. Det kan jo bli artig. Hadde vert fint om det sluttet å regne og.

 

Hadde tenkt å ta mål og sånt. Men finner jeg målebåndet? Nei-

 

Ikke helt i form i dag. Skikkelig tung i hode ,og har våknet flere ganger i natt- kliss våt av svette. Slapp i fisken. Tenkte å legge meg litt igjen når minsten blir trøtt igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar
Gjest frstor

Veiedag i dag.

Litt usikker på vekten (min og kurslederens vekt er ikke helt enig) Var tenkt å sjekke dette etter kurs,- og bare gå rett hjem og se forskjell, men hiver i meg så mye vann hver gang j er på kurs.

 

Men cm har jeg målt. Fant omsider et annet måleband- kaos hus

 

- 7 cm denne uken.

tilsammen - 27

ooohhhh yea!

 

Tror jeg er en god kg ned og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Veiedag i dag.

Litt usikker på vekten (min og kurslederens vekt ikke helt enig) Var tenkt å sjekke dette etter kurs og bare gå rett hjem og sjekke forskjell' date=' men hiver i meg så mye vann hver gang j er på kurs.

 

Men cm har jeg målt. Fant omsider et annet måleband- kaos hus

 

- 7 cm denne uken.

tilsammen - 27

ooohhhh yea!

 

Tror jeg er en god kg ned og[/quote']

 

 

Den gangen jeg gikk kurs var det 2 kg forskjell på vekta mi og kursleders vekt. Samma differansen på vekta til legen. Ingen mulighet til å justere på vekta mi heller. Men greit nå som jeg forholder meg til ei vekt da :o

 

Hurra for 7 cm!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor

Driver å slutter å røyke.

Er ikke ute etter moralske pekepinner, og fy fy meld. Jeg holder på å gjøre noe med det.

Jeg sluttet aldri å røye da jeg ble gravid med siste mann. Røykte minimalt da, dagens høydepunkt var de 2 røykene på kvelden. Etter hun ble født har jeg dessverre trappet litt opp, og etter GR prosjetet har det gått over stokk og stein.

Mannen min HATER at jeg røyker BIG TIME.

 

Så nå---

Må jeg nok gjøre noe med det og.

Ingen røyk i går, og ingen i dag. Går egentlig greit. Det ligger i hode det også- Jeg sier til meg selv hver gang suget kommer. Jeg har sluttet og er stolt over det.

Problemet er bare at jeg har sluttet 778 ganger siden jeg ble gravid.

Bedre seint en aldri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilde72

Ingen fy-fy-melding fra meg. Ville bare si at jeg syns du er tøff som både slanker deg og kutter røyken på en gang!! Det krever sin kvinne :)

 

Går på kurs nå med noen som nettopp har sluttet - og det du må være obs på er at forbrenningen din kommer til å gå ned og være nede i noen måneder framover. Så at kursledern min har en brosjyre om det. Tar med meg en og sender deg i posten hvis du vil!

 

Uansett - du er tøff. Stå på så klarer du det til slutt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frstor
Ingen fy-fy-melding fra meg. Ville bare si at jeg syns du er tøff som både slanker deg og kutter røyken på en gang!! Det krever sin kvinne :)

 

Går på kurs nå med noen som nettopp har sluttet - og det du må være obs på er at forbrenningen din kommer til å gå ned og være nede i noen måneder framover. Så at kursledern min har en brosjyre om det. Tar med meg en og sender deg i posten hvis du vil!

 

Uansett - du er tøff. Stå på så klarer du det til slutt :o

 

Takk for det,- føler meg ikke så tøff...

 

Du må jo IKKE si at forbrenningen går ned Vilde. Mistet hele motivasjonen nå :-)

Har jo hørt det før at forbrenningen går ned, men det det hadde jeg glemt. Tenkte bare at om jeg lar være å proppe i meg mat så gikk det fin fint.

Det verste av alt, jeg har egentlig ikke lyst å slutte å røyke. Jeg liker å røyke (ikke så glad i at det er dyrt, stinker og dreper deg da men)

Jeg slutter mest pga babyen min, mannen min og mine barn, og at økonomien vår er rævva dårlig. Og at jeg ikke får kyss fordi jeg lukter røyk...

MEN,

Det er viktigere for meg å bli slankere enn røykfri.

Eller evt begge deler som jeg satset på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen, god morgen far og mor!

 

Jada jada. Litt mer irritabel enn vanlig, ellers fremdeles røykfri og bra:-)

Konserten i går var forrsesten knall!

 

Var også innom kurslederen på vei til konsert for en kjapp veiing.

 

Og resultatet var ned 1,4 kg til :-)

 

Vi parkerte bilen en halvtimes gange fra konserten i går, så da ble det 2 tp bare frem og tilbake. Hadde en tur før på dagen og, så det blir 3 tp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilde72

Hei Flinkesen!

Så bra at du rakk alt da?? Trim og veiing og konsert ;)1,4 er et knallbra resultat, det er motiverende til tusen å gå på en ny uke da sant???

 

Jeg er hjemme med syk gutt idag, skal snart prøve å få i han litt mat.

Hej så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :-)

Føler meg skikkelig klar for kamp. Syns det har skjedd mye positivt i livet mitt i det siste.

Dagens plan:

Gå en tur med snuppa i bæremeis og 4 åringen i vogn (hun kan gå selv altså, tar bare sykt langt tid. Så når hun ikke har barnehage dager må j ta henne med)

Svømme 1500m i ettermiddag

Ikke røyke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at grønn te øker forbrenningen? Noen med kunnskap erfaringer?

Og noen som vet hvor mye en bør drikke av det der greiene?

Æsj, har lyst på en røyk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilde72

Hakke peiling på grønn te, bare drikker det!

 

Men du? Du har ikke lyst på røyk. Du vil heller ha et kyss av kjæresten når han kommer hjem. Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømme i 45 min i strekk = 3 tp

 

Det var skikkelig herlig å svømme etter gammelt. I vannet kan jeg bare holde på og holde på i ganske bra fart nesten uten å bli sliten. Digg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Superbra!

 

Svømming er jo skikkelig god trim, lite belastende også! Jeg er ikke flink i det heletatt til å benytte meg av svømmehaller. Det jeg får "badet" er i syden en gang i året.... Ja og så når det er knallvær i Trøndelag og vannet ved hytta passerer 20 grader :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det føltes godt. Hadde med de to store jentene mine, og de også trimmet som bare det.

 

Har også kjøpt meg en sånn 1,7 kg tung råkke ring. Men huff,- fikk det ikke helt til. Litt vondt på sideflesket etter endel forsøk. Den er beregnet for de med sterke magemuskler og over 75 kg. MEN hun lille spirrevippen min på 9 år (som bare er muskler skinn og bein, men sterk ja) hun står bare der og snurrer og snurrer. Lenge! Ser ikke ut som om hun stresser i det hele tatt.

Litt urettferdig ja :-)

 

Men skal nok få det til jeg også... etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morgen!

 

Har et litt rart spørsmål.

Er det normalt at menstruasjonen blir forstyrret når en slanker seg?

Jeg har nå hatt blødninger i 33 dager. Såg ut som det skulle gi seg, men nå kom det for fullt igjen.

Hva i alle dager skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilde72

God morgen!

 

Hmm, nei tror ikke det er vanlig at menstruasjonen skal endre seg med Grete Roedekostholdet. Ubehagelig da! Jeg hadde tatt en tur til legen og fått sjekket det opp :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P- sprøyten er det antagelig. Var til legen- undersøkelse, celleprøve og blodprøve.

 

Skritt telleren viser 10621.

Kvelden går til rydding og vasking av hus. Svigers kommer på besøk i helgen og her ser det enkelt og geit sinnsykt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fant ut av det. Ikke godt å gå og gruble på sånt.

 

Tja, fant vel egentlig ikke ut av det, men d går seg vel til.

 

Skritt telleren stoppet på 12510.

Begge badene ble vasket, 2 etg noen lunde ryddet og støvsuget, trappen vasket og jeg er lei. Gubben har vert på vaskeriet, men ble fort lei han og. He he (han har faktisk ingen grense for hvor mye rot og skit en kan leve i- min er også langt over det normale)

Huff,-

Jeg utsetter ALT! Dermed utsetter jeg resten til i morgen og stresser meg i hjel i siste liten.

Godt med forutsigbarhet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kommet hjem fra 6 mnd kontroll av kneet (korsbånds operert) og alt var helt super dupert. Så nå er det bare å kaste seg i trimmen.

 

Nei nå HAR jeg dårlig tid! Vaske vaske vakse, ryde rydde rydde vaske rydde vaske rydde vasske. MØ!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigers kom og huset var faktisk noenlunde presentabelt.

Skritt telleren viser 14790 og jeg er i grunn klar for seng.

God samvittighet har vert flink med både mat og bevegelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går spiste jeg nok litt for mye til middag. Bare et tp og skritt telleren nådde ikke 10000 engang (manglet 800 skritt)

I dag blir nok en lettere dag:)

Men har enda litt vondt i ryggen etter fredagens tur med vesla i meisen. Ikke vant med å bære tenker jeg.

Blir veldig spennende på veie dagen. Har en følelse det blir stillstand, eller kanskje til og med opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...