Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

Gjest linnemora

Ja jeg synes du har begynt godt. Å drikkr vann er jo det allers lureste en gjør, og det å kunne stå over kaker og annet som en ikke trenger er utrolig bra.

Det er vanskelig dette med alkohol når en skal slanke seg, det er jo bare såååå utrlig mye kcal i. En skal ikke samle opp kcal for å kunne drikke alkohol heller.:o

Jeg klarte meg ganske bra i helgen når jeg var på hotell weekend, synes jeg selv da! Klarte å spise en sunn frokost, det ble litt usunn middag men det er jo ikke hver dag en er på hotell heller da. Så jeg klarte meg bra:)

 

I dag har jeg gjordt mye husarbeid, klippt plen og div. Fått 1,2 trimpoeng så langt. Maten har vært ok, bortsett fra middagen. Ble litt forsinket i dag, så det ble karbonader og hamburger brød.........obs ikke noe grønt for i lag med ble det. Men i morgen skal det bli en bedre middag.

 

Kan jeg spørre om hva slags doktorgrad du feirer?

 

Ha en fortsatt fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar

Klart å komme meg på trening i kveld også jeg; til tross for ille hodepine etter jobb. Men den ble ganske så kurert på spinningsykkelen gitt. Bra jeg har klart meg fint idag da for i morgen blir det vel fort et glass rødvin eller to... Men jeg skal få trent først om ikke annet.

 

Virkelig glad jeg fikk henge meg på deg. Føler meg absolutt mer dedikert og motivert enn de andre gangene jeg har gjort et tappert forsøk. Hjelper å ha en som står på og man kan strekke seg etter.

 

Skal feire en kollega på jobben som disputerer om genetikk og autoimmune sykdommer. Det blir nok en real fest etter det tenker jeg. Verdt å feire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Ikke rette dagen i dag nei til slanking!! Ble litt is og non stop på jobben i dag. Så var det middag med svigermor, som også hadde mandelkake med daim.......og nå har jeg såååååååå utrolig lyst på potetgull.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hang in there girl! Dette klarer du. Har jo hørt at is er noe av det beste du kan spise når du først skal skeie ut... Så ikke så galt at det er godt for noe ;)

 

Etter en liten nedtur kommer en stor opptur. I morgen er nok en dag i sunnhetens tegn. Jeg klarer meg fint enn så lenge, men sp er jeg bare på dag to også da... Men har bestemt meg for å klare dette med din hjelp :D

 

Bedre lykke i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Jepp da. Imorgen er en ny fornuftig dag!!! Det er helt sikkert. Ikke klart å trimmet noe i dag heller, sitter litt og vurderer en tur ut nå for å lufte hodet litt. Vi får se....;) I morgen blir det ivertfall trim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det luftetur på deg igår? Jeg fikk meg en liten joggerunde om ikke annet. Blir nok det samme idag tenker jeg.

 

Jeg lurte på et par ting som kanskje du har svaret på. Mengde potet/pasta/ris. Er det 100/150 g før eller etter koking? Har du en ide om det? Jeg har brukt vekt etter koking, men er litt usikker...

 

Ha en fin fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Halloen!!

 

Nei det ble nok ingen tur på meg i går, var helt skutt etter jobb og farting hit og dit. Men i dag skal jeg trimme. Har klippt plena i dag, og det er jo trim i seg selv. Vurderer nå om jeg skal hopppe på elipsemaskina eller om jeg skal spise litt middag først.... selskap i dag og, huff vanskelig å smake bare på et lite stykke.

 

Jeg veier alltid potet ,pasta og ris etter koking jeg. Tror deter det som er riktig, men jeg er jo ikke hundre prosent sikker. Skal forhøre meg litt rundt:)

 

Ha en fortsatt fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Ikke like bra dag idag. Klarte å lure meg unna vaffelkosen på jobb idag, men ble oppsporet med en ferdigstekt vaffel som gave fra en kollega. Ikke lett å si nei når folk bare vil være hyggelige og snille. Følte et visst press til å spise vaffelen da gitt. Men det hjelper jo å vite at det var litt ufrivillig; hadde det vært opp til meg hadde jeg fint klart meg uten.

 

Dagens joggetur ble avbrutt også siden jeg møtte en venninne på vegen og måtte slå følge med henne. Ikke så lett å være prinsippfast når andre kommer inn og bryter rutinen man har lagt. Så som så med andre ord. Godt å høre at du har en bedre dag idag da. Selskapet klarer du nok fint - bare tenk på hvor flink du har vært så langt så klarer du nok å følge opp ;)

 

Riktig god helg. Gruer meg til hvordan festen i morgen går. Tror champagnen kommer til å flyte fritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Tja, ettermiddagen ble slett ikke som planlagt. Hadde bestemt meg før jeg dro i selskap, at jeg bare skulle smake på en ting. Dette brøt jeg virkelig, smakte på 3 stk ;).....Og ikke nok med det, jeg og mannen måtte kose oss litt i kveld med potetskruer og sjokolade......hmmmmm det var slett ikke bra. Men har ivertfall fått 4,1 i trimpoeng ...:D og DET er bra.

 

Men i morgen er det en ny dag, og da skal det skjerpest.

 

det hørest ut som du virkelig er i god gang, stå på!!! En vaffel fra eller til spiller ingen rolle i den stooooore sammenhengen. Tanken er god:) Du har vært flink synes jeg!!!

 

Lykke til på festen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen gikk tålig bra tross alt. Drakk 4-5 glass vin i løpet av hele dagen på en event som varte fra 12 til midnatt og holdt meg unna alt av snacks. Problemet på sånne dager er å spise jevnt og drikke nok med vann. det skar seg jo litt. Men alt i alt ganske fornøyd. Rakk endatil å dra på spinning før jeg dro dit så da sier jeg meg fornøyd jeg :D

 

Så bra at du klarer å holde treningen ved like til tross for noen sprekk på spisingen da. Det å bevege seg syns jeg nesten er det viktigste. Kroppen føler seg jo så bra når man er i form.

 

Nå har jeg bare holdt på 5-6 dager, men er allerede mer fornøyd med kroppen min. Samvittigheten er letter og så ser jeg ikke så oppblåst ut. Kanskje litt innbilning, men det, sammen med at vi er to om det her, motiverer i alle fall meg til å fortsette. Så du må ikke gi opp selvom du har hatt et par tilbakeslag. Trenger deg som alliert jeg vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Du er utrolig flink!!!!!!!!;)

Kjempe flott innsats må jeg si. Imponerende. :D))) Når du klarer å motstå alt snakcs på en slik dag, og samtidig at du kom innimellom med trening er veldig bra.

 

Her er det tått om dagen. Spiser snakcs og sjokolade hver dag, i går spiste jeg hjemmebakte kringler og. Men trimmen har jeg fått til. Og nå kjenner jeg at jeg er på rett spor igjen. Tror ikke det blir nedgang denne uken, men skal stå på videre.

Jeg har veiedag på tirsdag, så det blir spennende om jeg går opp i .....håper ikke.

 

Jeg er enig med deg om at trimmen er det aller viktigste. Og jeg har det på samme måte som deg, at en føler seg oppblåst når en ikke trener og bare spiser det som passer en til en hver tid.

 

Så i dag er dagen begynt mye bedre. Så blir det laks til middag:)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin fin dag da. Jeg kom akkuat hjem fra trening. Kjøpte nytt pulsbelte til pulsklokka mi igår (har klart meg uten i et halvt år) som jeg fikk testet ut på spinninga idag. Kjempegøy å følge opptreninga litt tettere på den måten. Inspirerende og anbefales om du da ikke allerede bruker den slags.

 

Kos deg med laksen og det fine været ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Joda pulsklokke og belte har jeg. Det er kjekt å følge med hvor mye en forbrenner på trening.;)

Joda dagen begynte som sagt bra den..........

Så ble den hjemmelagde boller til lunsj....vel og merke med redusert smør og sukker innhold, og laget på lettmelk, men det er ikke det beste alternativet til lunsj, kan en si. I dag føler jeg meg skikkelig stappet og oppblåst i magen. Sikkert all gjærbaksten de siste døgnene:(.

Men resten av dagen har vært bra. Gått en tur med barna, og det teller det og.

 

I kveld skal jeg ha besøk av noen venninner. Da tenkte jeg at jeg skulle servere tropisk frukt med vaniljekrem. Jeg skal bare spise 1 ss krem, og mest frukt. Planen er klar:)

I morgen starte jeg på nytt føler jeg. Denne uken har vært litt vanskelig. men morgen dagen blir suuuper!! juhuuu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Heisann. Jeg er 33 år, 172 cm høy og veier 69,1 kg ;) Jeg gikk ned til 62,3 kg her inne for 3 år siden, men nå har alt og litt til kommet på igjen...

 

Jeg trenger motivasjon, og noen og gjøre dette sammen med. Kan jeg hive meg på dere? Hvilken veiedag har dere?

 

Mvh Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok like godt og bestemte meg for veiedag idag, mandag jeg. Selvom jeg ikke har holdt på en hel uke ennå. Men uansett:

- 0,2 kg.

Ikke mye å rope hurra for, men midjemålet er redusert med hele

-6 cm

så må være fornøyd med det.

 

Selvom ikke vekta var helt med meg i dag morges og motivasjonen fikk seg en liten knekk, klarte jeg å motstå brownie jeg fikk servert til kaffen på seminar. Desserten jeg fikk utdelt på middagen gikk også uspist i retur. Klarte å stable meg avgårde på trening nå i kveld også, men merker at kroppen trenger en fridag etter å ha blitt kjørt hardt hver eneste dag siden forrige tirsdag...

 

Ser også at vi har fått besøk her inne. Det er jo en fordel å ikke være mange på en tråd hvis den skal fungere syns jeg, men en til kan vi fint klare for min del ;)

 

Lykke til med en ny start Linn og veiedag i morgen linnemora. Håper det ble en super dag for deg idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Joda, litt bedre ble det i dag...heldigvis for det. Men det kunne vært bedre og det blir det i morgen:)))))

 

Er veldig spent på vekta etter denne uken. Håper bare ikke den går opp. Men føler nå at det begynner å blir enklere igjen...jiiippii:)

 

I morgen er en ny dag, med nye utfordringer. Da er det sommerfest, og det byr på kaker og grillmat..hmmm. Skal klare det!!

 

Jeg synes du har vært veldig flink jeg Kris76. Mend et kan nok hende kroppen trenger en dag eller to i pause. Det kan jo også være derfor det ikke ble mere i vektnedgang. Bygger muskler ;)

Men 6 cm over midjen er jo utrolig på ei uke: FLOTT

 

Da sier vi herved velkommen til Linn også.

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Tusen takk til dere begge. Kjekt at jeg får være med. Har begynt å telle kcal og har vært ganske så standhaftig i dag. Vært og gått en lang tur også. Jeg har veiedag om onsdagen.

 

Gleder meg til å følge dere, ble skikkelig motivert av Kris76 sine 6 cm rundt midjen!!! Er jo egentlig cm som teller mest, ikke vekten ;)

 

Håper vi sammen kan klare å nå målene våre, er jo ikke den letteste tiden å sette igang på. Er bare å komme skikkelig inn i det så går det nok greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Her var det ingen endringer på ei hel uke...... ikke gått ned 1 gram engang. Og ingen cm mindre.

 

Nå er det bare å brette opp armene å starte igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Har bestemt meg for en dag uten hard trening. Skal bare en tur i skogen i det fine været ;) Føler at rutinene begynner å etableres nå.

 

Kan godt forstå at det er kjipt når vekta ikke viser særlig variasjon, ble ganske skuffet over 0,2 kg selv igår. Men vi får satse på at det løsner neste uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Da har jeg overlevd en dag med konferanse på hotell!! (jeg jobber også på hotell, og har masse utfordringer i hverdagen) I dag ble det servert deilige kaker og andre godiser, men jeg klarte og stå over. Spiste frukt og jordbær. Hurra!!

 

Avsluttet dagen med 6 km rask gange i skogen. Det var deilig!

I morgen har jeg veiedag, og håper på litt nedgang. Er jo bare 3 dager siden jeg begynte, så jeg har ikke for store forventninger. Jeg har fått med meg en nabo på "slankekrigen" så jeg har en motivator der. Det kan hjelpe litt på. Dra hverandre med på trening og sånt.

 

Ikke noe kjekt når man står i ro linnemoren, men man får tenke på det positive. Det er bedre å stå i ro enn at man går opp....

 

I morgen blir en tøff dag, da skal vi har sommerfest for kunder med grilling og vin... Håper ikke jeg går i fella da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Jeg tror vi hver dag blir stilt ovenfor utfordringer når det gjelder mat. Så dette er noe en må lære seg å leve med om en skal spise sunt.

 

Tross i nedgangen i går, var jeg ganske flink. SELV om det ble en liten muffins på avsluttningsfesten på barnehagen......og så ble det noen peanøtter på kvelden. Men alt i alt var det en bra dag.

Har og bestemt meg for å ta det litt rolig med den harde trimmen. Kjenner at kroppen lett kan bli stresset om jeg bare skal ta de harde øktene. Så nå er den gåturer som gjelder ;). En trenger de også!

 

Håper dere begge får en fin fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laber treningsmotivasjon idag. Tok bussen i std for å løpe hjem fra jobb som var planen. Får se om jeg klarer å komme meg ut av sofaen i løpet av kvelden. Føler meg tung idag gitt...

 

Maten går i og for seg greit selvom en pose godt og blandet som hang ved kassa i butikken så veld fristende ut. Men NEI, NEI. Kom meg ut uten :D

 

Skulle gjerne hatt en treningsnabo selv, men den gang ei. Må visst ta den kampen selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...