Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar
Gjest klartvikan

Hei begge to

 

Så bra at det ikke var oppgang på deg heller linnemora, da må vi jo ha gjort noe rett...

 

Det er så altfor varmt om dagene, og det blir dårlig med trening. For varmt både ute og inne. Skal bli litt kjøligere til uken, så da satser jeg på at det blir bedre.

 

Jeg drar på hyttetur i helgen, så nå får jeg ikke "snakket" med dere før etter helgen. Dere må ha en fin helg, kose dere masse og prøve og tenke sundt og positivt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Da nytes feriedagene med Bailys...ikke det aller sunneste,men veldig godt. Har ikke blitt noe trim i dag, men håper på en tur i morgen. koz dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har sommerværet tatt farvel ser det ut til og planen var da å starte for fullt med trening igjen. Klarte ikke å komme meg på trening i dag tidlig, men får se om motivasjonen er der i kveld. I morgen er det i alle fall en ny uke og nye muligheter på den fronten. Og da er det atter veiedag...

 

Før den tid skal jeg gjennom barnebursdag og det den må bringe med seg av fristelser. Skal vel klare meg godt på den fronten. Er ikke der jeg sliter mest om dagen. Men spent på hva maglende trening har medført.

 

Kos dere med ferie, hytteturer og det som er :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, uff, uff. Klarte ikke å motstå kake på barnebursdag, men prøvde å begrense meg så godt jeg kunne. Styrte unna fet potetsalat, godis og is. Men kjempesugen nå i kveld. Rota i meg en del mer enn jeg burde. Så det viser nok i morgen :(

 

Mensen i morga også så det hjelper jo ikke akkurat heller. Dårlig dag :) Første skikkelige smellen på matfronten så langt. Ikke no stas i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Heisann

 

Da er jeg tilbake fra hyttetur. Det ble en del snacks og sånt, men jeg hadde lettchips, og jeg har faktisk klart meg med 1 glass vin hele helgen til tross for ca 30 grader. Så jeg er stolt av det. Det har blitt dårlig med trim, kun et par svømmeturer i det deilige havet :)

 

Nå har alle treningspartnerne mine reist på ferie, så nå er jeg igjen alene. Lurer på om jeg klarer og ta meg selv i nakken og holde på trimpoengene...

 

Lykke til med veiing i morgen Kris76!! Jeg krysser fingrene for deg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Ja da har du jo vært flink klartvikan:) Jeg spiste potetgull til lunsj i dag.....er det etter boka????

lite trim her og. litt vanskelig synes jeg. men har gått mye, men rolig i lag med barna i dag. Det hjelper jo på det....

 

Lykke til me dagen i morgen kris 76 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morningen ble ingen suksess:

+ 0,5 kg

Syns jeg ble straffet hardt for en dags utskeielser når jeg har vært flink resten av uka. Men forrige ukes raske nedgang slo vel litt i retur + at jeg går jo opp litt på denne tiden hver måned. Blir litt oppblåst...

 

Men idag er det i alle fall dårlig vær så da kan trening prioriteres fremfor strandliv. Pytt, pytt. Fortsatt på minus totalt sett siden jeg startet. Må bli bedre neste mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Ja slik er det med oss damene 1 gang pr mnd. jeg går nesten opp 1 kg hver gang jeg da. Magen står som ei tromme, men det går jo tilbake igjen når en er ferdig med det da ;)

Så du får vel en flott nedgang neste uke Kris76.

Jeg for min del, nyter livets glade dager, med is, god frokost, god middag og enda bedre dessert. Likør til kaffien hver kveld......ja dere skjønner. Og heller ingen trim.

Men nå skal jeg stramme det inn. Kuttet ut alt det brødet hele tiden, kjenner jeg eser ut i magen av å spise så mye brød.

 

Men jammen er det deilig med sol og sommer. Det må jo bare nytes når det er her. Vi har nok kalde dager :D

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

I dag har jeg hatt veiedag, og vekten viste - 0,4 kg. Jeg er fornøyd med det!! Kan ikke si jeg har vært noe flink siste uken, ingen trim har det blitt. Så jeg ble positivt overrasket.

 

Jeg vet det kanskje høres rart ut, men jeg har kjøpt noen tabletter på nettet som heter Nu shape. (får første pakken veldig rimelig inkl skritteller)

Jeg spiser disse tablettene hver dag før 3 måltider. Det sies at de tar til seg en del av karbohydratene og at man skal kunne gå ned i vekt selv om man "skeier" litt ut... Jeg vet ikke om de hjelper, men føler jeg kan skeie mer ut og likevel gå ned litt i vekt. (kan jo være psykologisk??) Jeg aner ikke. Men er ihvertfall et tips om dere ønsker å prøve.

 

Nå kjenner jeg at jeg har litt panikk. Vi bestilte en spontan tur til Spania nå i ferien, og nå har det gått opp for meg at jeg snart skal sprade rundt i bikini... Ser ikke frem til det akkurat!!! Så nå slenger jeg meg på en liten situpsbølge, og har lovet meg selv minimum 50 situps pr dag frem til avreise!!

 

Vil dere slenge dere på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg er litt missunnelig på nedgangen på deres kanter. Ikke noe stas å føle at det går feil vei når man egentlig er ganske flink ;) Innser at jeg har holdt på i en måned med dette opplegget og minusen er bare på vel 1,5 kg. Det syns jeg er veeeeldig lite etter så lang tid.

 

Men supert at det går veien for noen av oss da. Det kan jo inspirere.

 

Jeg kan også prøve meg på trening på sengekanten. Skal prøve å huske det. Er så lett å glemme den slags...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere da jenter? Bare feriering på gang? Rapporterer litt selvom dere er borte jeg da.

 

Ting går vel i det samme gamle om dagen. Fortsatt ikke noe spennende som skjer - kjenner vel at ola-buksa sitter litt løsere, men ikke så mye som viste på vekta dessverre. Håper det kommer seg til mandag...

 

Idag er det stort vorspiel hos kollega med påfølgende bytur så da blir det garantert mye å drikke. Det får gå. Idag har jeg lyst på en fest!!! Men skal prøve å holde meg unna snacksen om ikke annet. Har hatt 4 dager på rad med trening så ting har kommet seg i så henseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det visst meg nok en gang da. Kjemper meg gjennom dagene i ensomhet ;), men det går da fremover :D

 

Ny veiing i dag tidlig. Og endelig ser jeg 64-tallet igjen. Lykke :)

-1,2 kg. Totalt -2,5.

Så oppgangen sist uke var vel ikke helt reell. Mer en speiling av that time of the month. Glemte selvfølgelig mål idag og, men skal prøve å huske det i morgen.

 

Håper det går greit med dere selvom ferien har kommet. Blir vel litt mer kos da, men det tar forhåpentligvis ikke helt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Hei Kris76, da er jeg en liten tur innom og hilser på. Grattis med nedgangen, kjempeflott nå i disse sommertider. Er jammen ingen enkelt tid og slanke seg på.

 

Jeg har ikke vært særlig flink til hverken mat eller trening. Og de neste ukene blir nok ikke bedre... Men jeg satser på at denne tråden varer en stund, og at jeg kan ha full skjerpings etter ferien. Da er det harde bud, og strenge kår!!!

 

Jeg har veiedag på onsdag, skal prøve og få rapportert da. Jeg fikk mensen for fullt i dag, så føler meg ganske tung og oppblåst.

 

Hvor langt er du fra målet ditt nå Kris76??

 

God sommer, så titter vi innom så ofte vi kan ila ferien ;)

Stå på videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

heia Jenter.

nå har jeg igrunnen savnet dere. er bare sååå kiipt å ikke bestandig ha tilgang på nett i dette århundre....det er ikke så kjapt dette eller. Men måtte skrive noen ord til dere:)

jeg har skikkelig ferie. Poetegull hver kveld, god middag, øl og andre drikke varer og god dessert...og ingen trim.

 

Synes du har vært utrolig flink Kris 76. Det er bare å stå på . Det skal jeg også gjøre med det samme jeg kommer hjem.

 

kunne tenkt meg en sydenferie også, klartvikan. Hørtes deilig ut:)

 

vi snakkes jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Da har jeg hatt meg en skogstur på 6 km, følte jeg måtte sette inn støtet litt nå før jeg setter kursen mot sydligere strøk... Er vel ikke mye jeg får trimmet bort på 9 dager, men litt er nok mulig om man håper sterkt :D Kjekt og høre fra deg også linnemoren.

 

Vi får titte innom her når vi har mulighet, jeg skal være hjemme til fredag så jeg vil nok være her frem til det ihvertfall ;) God sommer jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre fra dere igjen jenter ;) Ble litt ensomt der en periode... Men snart skal jeg også ha ferie så da faller jeg vel litt ut selv.

 

Bra dere koser dere i disse dagene. Man må ta vare på den lille ferien man får i løpet av året. Også godt å høre at dere er innstilt på å fortsette sammen med meg utover høsten også. Dette lover bra!

 

Jeg har nå igjen 4,9 kg til målet. Et stykke frem, men burde klare det i løpet av september om det går i samme fart som nå (-0,5 kg i snitt så langt pr uke). Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei :D

 

Ble det noen resultater idag Klartvikan? Spennende med veiedag!

 

Her går det som vanlig. Syns kroppen min har blitt litt flottere siste tiden jeg. Takk være at jeg har hengt med dere ;) Mat og trening har blitt en vane, så ingen store problemer. Kommer inn i flere og flere klær i skapet noe som er stas!!!

 

Kos dere videre med ferie. Gleder meg til å høre mer fra dere igjen etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Hei igjen jenter!!

 

Synes du har gjort det fantastisk bra jeg Kris76, imponert:)

en får gjort litt på 9 dager klartvikan om en går inn for det. Jeg kjenner på kroppen nå at jeg er der jeg begynte igjen,men jammen skal jeg sette inn støtet etter ferien. Vi drar hjem på fredag, så er det bryllup på lørdag. Og på søndag begynner det gode liv igjen:)

 

Bra dere vil følge med utover høsten jenter, da er det kanskje håp for meg og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er håp! Vi har jo hele høsten på oss til å komme i mål så er vi nok super-flotte til jul tenker jeg :D

 

Høres lovende ut at du er inspirert til å begynne det gode liv igjen; selvom det vel er det du lever nå egentlig Linnemora ;) Høres digg ut med sommerferie må jeg si. Det kommer, det kommer.

 

jeg har hatt kjøkkentjeneste igjen og fryseren er nok en gang fylt opp av deilige, sunne GR-middager. Ble skinke og makaronigrateng idag. Veldig, veldig god. Nam, nam.

 

God tur til sydligere strøk KVK. Missunnelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linetrengerslanketips

Nå har jeg tatt et lite grep ved å melde meg inn her, skjønner at jeg ikke klarer dette alene! jeg har gått ned en del, fra 63 til 57 siden i fjor høst, det er kanskje ikke så mye på et år nesten, men så virker det også som kroppen har begynt å stabilisere seg her, men vil gjerne ned en 8 kg til, til 49 kg, jeg er 1.60 høy. Men det har stagnert fullstendig og jeg har et helt desperat og ganske usunt forhold til mat for tiden.

Jeg har ikke spisevegring eller bulumi, neida, jeg spiser til jeg sprekker isteden, selv om jeg ikke er sulten, men jeg blir helt desperat! istad spiste jeg en kilo med vaniljeis! jeg kødder ikke! en kilo!!! men jeg klarte ikke stoppe! så lenge den isen lå i fryseren klarte jeg ikke stoppe å tenke på den! jeg var ikke sulten egentlig heller! dette endte med at jeg måtte ligge i vater i en og en halv time for å fordøye (nevnte jeg at dette var etter middag??)

Jaja, jeg er ikke fornøyd med vekta, men det som er viktigst er at jeg ikke er fornøyd med mitt forhold til mat! det må fikses på! men trenger motivasjon...noen som veit hva jeg prater om? noen som har tips mot søtsug og overspising?

 

Hilsen Line 24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja. Vi har vel alle vært der innimellom. Men jeg har heldigvis klart å snu den trenden. Man må bare bestemme seg at dette er det jeg vil så funker det tilslutt. Inspirasjonen kommer når vekta renner (vel...) av og de trange olabuksene etterhvert sitter løst.

 

Og dere jenter? Alles gut? Ble søndagen en ny start Linnemora? Håper du er igang igjen og klar for ny kamp. Hjelper å ha deg med på laget vet du ;)))))

 

Jeg er som alltid spent på morgendagen. Håper jeg klarer meg fint selvom jeg akkurat nå føler at magen er relativt fullstappet. Men har ikke spist mer enn jeg skulle så det burde ikke være grunn for det... Trent masse i helgen og styrt unna godsakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Du er bare såååå dyktig Kris76. ;)

 

Joda i dag endelig ble det 1 time 15 min rask gange. det var deilig å få bevege seg litt. Har ikke hatt det beste kostholdet i dag, men i morgen begynner det sunne liv :D

 

Føler meg og veldig stappet, men jeg har jo grunn for det..

Men nå snur det jenter, nå er det sunn mat og trening som gjelder.

 

Har du mange måltider pr dag Kris76?

Jeg har en lei tendens til å ha for få og litt store måltider når jeg slanker meg. Skal virkelig prøve å få orden på dette nå.

 

Har noen av dere smakt Toros lasagne med fullkorn?

Jeg er ikke spess fan av fullkorn pasta og den slags, så jeg har ikke turd å prøve. Men det kan jo hende den er nydelig.

Hva er det som er på middags menyen i morgen da? Gode tips mottas med takk:)

Ha en fin kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...