Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

God morgen! Og det er det virkelig ;) Nå er jeg virkelig på gli. Endte opp på 64,2 kg idag dvs:

 

-0,7 kg til denne uken. Totalt 3,2 kg.

 

Håper dette vedvarer en stund til. Fingre og tær krysses!!!

 

Jeg spiser ordentlig til frukost, lunsj, middag og kvelds. I tillegg har jeg to mellommål. Et mellom frukost og lunsj og et før middag. Da spiser jeg en banan/yoghurt/knekkebrød eller hva jeg måtte ha tilgjengelig.

 

Fullkorn lasagne fra Toro har jeg ikke testet, men spiser mye fullkornspasta. Syns det er helt ok jeg :D Idag blir det fylt rødspette fra Findus med kokte poteter og revne gulerøtter til. Mmmm.

 

Ha en god dag. Og lykke til med å komme inn i en god trend igjen :) Blir vel en spennende dag for deg i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar
Gjest linnemora

Ja har tenkt litt på morgendagen. Er litt usikker på om jeg skal veie meg i morgen. Har sikkert gått opp 2,5 kg, så jeg vet rett og slett ikke om det er lurt. Kan bli psykisk nedbrutt av det.

Tror kanskje jeg jobber hard denne uken, og veier meg neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper gårsdagen ble den starten du har håpet på linnemora!

 

Jeg fikk meg en lang løpe/gåtur i skogen. Var ute i 2,5 timer. Deilig, men sliten i beina idag gitt. Blir nok sofatjeneste i kveld...

 

Sov dessuten dårlig i natt og føler meg ikke helt topp så jeg trøstet meg med en hel pose Lakerol giants på morgenkvisten; noe som har resultert i vond mage :) Blir en tøff dag det her. Uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Tja ganske bra dag i går. Fikk trimmet bort 505 kcal på ellipse, men den kom nok på igjen til kvelden når vi fikk besøk. da ble det reker og hvitvin, og godis etterpå. I dag har jeg vært på jobb. Da ble det litt dessert og kake, men har ellers hatt en bra dag, rent matmessig. Er usikker på om jeg rekker trim i kveld. Har bare SÅÅÅÅ mye klede som skal vaskes og ordnes etter ferien. Vi får se hva jeg orker i dag. Men i morgen blir det garantert trim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Garantert trim skrev jeg.....,vel det ble det ikke . Har holdt på hjemme i huset hele dagen, så har no vært i bevegelse ivertfall. Føler at det som en ikke burde spise så mye av, er det jeg virkelig har lyst på. Men nå må jeg begynne å tenke nye tanker snart. Lurer på hva som skal til for å endre fukos nå jeg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, innimellom låser det seg bare helt. I know!!! Been there. Plutselig kommer man vel bare over bøygen. Syns det hjelper veldig på motivasjonen nå når jeg får på klær som har vært i trangeste laget tidligere.

 

Fikk meg en løpetur i regnværet igår jeg da. Ellers ikke mye spennede. Fikk kveldsbesøk av en kompis som heldigvis tok til takke med å spise usaltede peanøtter og drikke farris. Så det gikk jo greit.

 

Ha en fin dag i sunnhetens tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jensen75

Jeg er ny her og har et spørsmål, det er mye kalori snakk, men HVOR mange kalorier skal jeg spise pr dag? El hva er for lite rettere sagt?

Litt om meg: Jeg er 33(noen mnd til), har en sønn på 5 år. Jeg trener mye, men er jo så vanvittig glad i sjokolade.. Nå er jeg 60 kg, og jeg vil bare inn i mine gamle bukser, 4 kg ville vært fantastisk:)

Vurderer personlig trener, det har jeg hatt en gang før. 6 timer og DE musklene, så det verdt det om man klarer å holde det ved like. Jeg trenger MYE motivasjon og noen som holder meg i "øra"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi klar for en ny uke jenter!!! Denne skal bli så BRA :) :)

 

Vært på besøk hele helgen og har hatt vanskelig for å kontrollere inntaket, men det har blitt mye trening om ikke annet. Holdt meg stort sett unna søtsakene (ble en liten bit sjokoladekake og en bolle). Grua meg litt for veiing idag tidlig, men det gikk vel greit:

 

-0,2 kg. Totalt 3,4 kg ned. Magemålet er fortsatt på 83 cm.

 

Hadde gleda meg til å se 63-tallet igjen, men den gang ei :) Liten skuffelse der, men det ble ikke opp i alle fall...

 

Nå er det vel snart slutt på ferie for dere jenter og alt er snart på track igjen tenker jeg. Gleder meg til tilbakemelding om tingenes tilstand i deres rekker også :D

 

Ser forresten at vi har hatt en gjest innom her. Antall kalorier du skal spise avhenger av mange faktorer. Høyde, vekt, alder, aktivitetsnivå... Det finnes en formel for utregning inne på sidene her, men husker ikke helt hvor. Om du kikker litt på forumet ny i vektklubben tror jeg det ligger forklart på en tråd der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Har hatt jobbe helg, mye besøk og oppussing av et soverom. Så da vet dere at timene i døgnet blir forlite.

 

Har vært i dyp dal den siste tiden. Bare spist det som passet meg når det passet meg. Ingen trening, bare den daglige bevegelsen har det blitt.

Tør ikke gå på vekten, for jeg kjenner at kroppen eser ut. Det er bare en grusom følelse.

Men på onsdag skjer det noen forandringer som også skal være starten på det sunne livet igjen. Vet jo at jeg da føler meg mye mye bedre.

 

Jeg er imponert over deg Kris. Stå på viljen din er utrolig. Jeg finner min fram på ONSDAG!!!!!

 

Tenker på dere hverdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye tider på onsdag altså. Spennende!

 

Jeg har jo alt å takke deg for at jeg har kommet igang med dette prosjektet mitt. Hadde det ikke vært for at jeg smugtittet på tråden din og ble inspirert, hadde jeg nok ikke vært der jeg er idag. Men heller et par kilo i pluss i std for minus. Så nå må vi bare stå på sammen og dra i hverandre. Det er jo et stykke igjen til målet ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, uff, uff. Tunge tider.

 

Sliter litt nå føler jeg. Matsuget fra helgen er der fortsatt. Definitivt spist mer enn planlagt idag og magen som var så flat og fin for en uke siden er ikke det lenger

:) Har småspist i hele kveld, humøret er skikkelig på bånn og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

 

Kom tilbake i fighting spirit jenter. Akkurat nå er lysten på dette i ferd med å bli borte... Jeg trenger noen å skravle med igjen.

 

Kris har en dårlig dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og idag kom sprekken :)

 

Dytta i meg 3 kokosboller etter middag. Det første godteriet jeg har kjøpt siden slankingen begynte. Deprimerende :) Har litt for mye å tenke på både på jobb og privat og det går utover humøret. Trøstespising er da en lett felle å gå i dessverre.

 

Men skal komme meg på trening i kveld om ikke annet.

 

Nå må vi snu trenden sammen dere! Hjelp meg. Kan ikke falle av vogna nå som det har gått så bra så lenge.

 

Kris har nok en dårlig dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Neida Kris, du er kjempe flink!!

Jeg har spist utroilg mye de siste 3 ukene, men som sagt i morgen begynner det sunne liv. Og da blir du med meg.

 

Skjønner deg veldig godt nå, har dessverre ofte slike perioder selv, og de er slett ikke hyggelig. Ikke tenk mere på de 3 kokosbollene du, de er fortært og trimmet bort allerede:)

 

Nå har jeg verken trimmet eller spsit sunt de siste ukene og det merkes. Har ikke energi til å trimme, kjenner meg litt nedfor og føler at mye er vanskelig. Men jeg vet hvordan jeg har det når jeg trimmer regelmessig og spiser mindre og sunt. Jeg føler meg mye mye bedre, og har mye mere energi .

Så nå skal vi jobbe hardt videre mot målet vårt Kris. Til jul er vi noen flotte sunne damer:)

 

Jeg må legge meg litt i hard trening fram mot september, da skal vi på hotell weekend. Der pent antrekk er påkrevet. Så da er det bare å brette opp armene:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det ble en skikkelig fin treningsøkt. Følte meg litt bedre etterpå.

 

Vi får se hvordan ting går idag. Lønningspils med jobben så det hjelper nok på humøret, men kanskje ikke kaloriinntaket :) Også er det siste dag på jobb før ferien. Så jeg slipper unna alle bekymringene her noen ukers tid i alle fall.

 

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

har ikke gått så aller verst i dag. Litt kjeks og kake når jeg var på besøk, men har også fått gått en tur i dag. Kjenner det allerede på kroppen at den ikke er proppa full av mat:/

 

Gått med deg da Kris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se at du er på vei tilbake i god gammel stil!

 

Humøret var mye bedre hos meg igår, men det ble jo en del input. Drakk både øl og spiste masse da vi var ute med jobben, men shit la gå. Tenkte at jeg nok kommer til å spise usunt idag også for jeg har bursdag :) så da utsatte jeg like godt min nye start til fredag. Skal kose meg og nyte livet idag uten dårlig samvittighet så er jeg med deg igjen fra i morgen av :)

 

Etter en skikkelig nedtur er lysten på vei tilbake kjenner jeg så da er vi to igjen fra i morgen.. Det blir bra vet du jenta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk :D Koste meg virkelig med bursdagen. Benyttet anledningen til å spise både det ene og det andre. Fikk meg mye fint, festet litt og var på Madonna-konsert.

 

Idag er det tilbake til hverdagen. Har gått rundt i treningstøy fra jeg stod opp uten at jeg har kommet meg på trening av den grunn, men har i alle fall fått vasket hjemme og spist sunt. Får se om jeg klarer å kjempe meg ut i kveld eller hva som skjer...

 

Tilbake på den smale sti i den andre enden og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Huff....jeg har store problemer med å finne den stien du!!

Kan begynne dagen veldig bra, men avslutte den slik jeg ikke burde gjøre. Magen er så stor som ei stortromme, føler meg slett ikke bra.

I dag har vært en skikkelig møkka dag. Bare vært inne, ikke gjordt noe fornuftig. Har liksom ikke energi til å gjøre noe som helst.....kanskje det stygge været som gjør det????

 

Må ikke snakke om Madonna konserten, for jeg hadde også bill til den,men kunne ikke dra pga problemer med barnevakt...aaaargg.

 

Men snur ikke dette her snart da tro.

Hvilke grep setter vi inn nå du???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...