Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar

Tja hva kan en si....det ble vel 1 glass for mye med rødvin :D . Men begynner å komme meg nå, ikke hodepine, bare veldig kvalm. Og det har ikke nødvendigvis nødd å være vinen, jeg smakte på en liten bit med svineribbe og det bare tåler jeg ikke. Har prøvd mange ganger før.

 

Men jeg spiste meg ikke veldig mett, og så smakte jeg bare litt på karamellpuddingen. Så alt i alt er jeg fornøyd. kaloriene ligger i vinen den...:D

 

Ha en fin lørdag du og Kris. Så skrives vi snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :D

Her er det tidlig igang; håper formen er bedre på dine kanter idag også? MIn lørdag gikk med til isspising. Men det var vel omtrent det eneste jeg spsite hele dagen (nedprioriterte all annen mat mao) så det ble ikke all verden med kalorier likevel. Klarer meg vel ganske greit om dagen. Tror ikke det har skjedd så mye med vekta siden sist, men i morgen er det atter veiedag så da får jeg fasiten. Det er vel pga jeg ikke har tid til trening om dagen, men snart skal det bli andre tider på det og. Gleder meg til å få prioritert den slags igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes deilig ut ja. Her er det bare avslapping. Koser meg med barna og nyter adventen. Tandoori kylling til middag med en kjempe god salat til var bare utrolig god i dag. Lussekatter er også baket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

62,4 kg!

 

Ikke så ille det må jeg si. Veldig fornøyd til tross for at det kanskje ikke er helt reelt. Dagen igår ble litt kaotisk så jeg fikk egentlig ikke spist noe særlig etter lunsj. Så det spørs om ikke noen av gramene kommer på igjen... Men; stas uansett :D Og i dag skal jeg spise ordentlig selvom kjøleskapet er tomt. Klarer vel å oppdrive noe mat i fryseren. Gidder liksom ikke å handle nå som jeg skal reise bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser til Trondheim i morgen for å ta eksamenene mine. Derfra går ferden videre vestover for å hilse på familie der. Så skal jeg hjemom et par dager i starten av neste uke før vi drar til NY 1. juledag. Det blir så bra at! Gleder meg masse. Spørs om det ikke blir litt momsing når man kommer dit, men det får jeg ta som det kommer. Har en viss motivasjon til å la være siden det nok blir masse shopping. Og den slags er jo alltid morsomst når magen og rompa føles flat og fon :D

 

Blir det veiing på deg i morgen? Spent på å høre hvordan det går i tilfelle. Jeg har kvittet meg med 5 kg siden vi startet opp med skravlinga i sommer. Superglad for at du dro meg i gang :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Du har virkelig kontroll på treningsregimet om dagen forstår jeg :D Jeg savner treninga, må innrømme det. Skal bli godt å komme igang igjen. Bare 3 dager til nå så er livet tilbake til normalen :D

 

Her er det fint lite spennende som skjer om dagen, men kroppen minker og humøret er bra. Da kan jeg vel ikke klage. Siden jeg reiser bort i dag kan det bli litt dårlig med oppdateringer, men jeg regner med å være på nett igjen til helgen. Inntil da må du ha det riktig så bra. Hold frem med de gode rutinene - de inspirerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig!!! Hadde skrevet et langt innlegg om turen din til NY og om eksamenene dine, men det har ikke blitt lagret. Hmmm...

 

Du må ha virkelig lykke til Kris, krysser fingrene for deg.

I dag skal jeg bake brød, anis kringler, loff og rundstykker. Det skal også vaskes litt og ordne litt klede.

Så om det blir noen tur på ellipsemaskinen i dag er lite trolig, men jeg skal ikke spise unødig og bevege meg mye innendørs.

 

Ha en flott dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært flink ;) har vært i byen og handlet hele dagen, uten å spise noe særlig. Så drog jeg rett på aerobic, og det gjorde bare kjempe godt. Nå nyter jeg noen knekkebrød med edamer ost på, ikke det beste pålegget men men:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til deg og Kris!!

God tur i dag, håper du får en kjempe tur. jeg skal på aften vakt i kveld. "Litt" god mat ble det i går. Sitter i sofaen og lurer på om jeg skal gå meg en tur før vakta.....vi får se:)

 

Juleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake; klar for hverdagen igjen. NY var stas :D Garderoben er fornyet og inntrykkene er mange. Jeg klarte å beherske meg med tanke på inntaket også. Og det er ikke så lett når man er i USA. Masse fristelser og fet, god mat der. I fjor forlot jeg landet med en fullstappet mage, men bedre lykke denne gang heldigvis. Gikk masse (både shopping og sightseeing) så det ble en del trening også. Tok en liten veiing i dag tidlig siden det ikke ble noe på mandag og vekta viser nå 61,8 kg. Definitivt fornøyd med det :D

 

Håper julen har vært herlig på dine kanter og at du er klart for et nytt år sammen med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Godt nytt år til deg og Kris!! Har tenkt på deg i jula ja. Tenker det var stas med NY!! Her har det ikke gått så veldig bra. Lite trim og mye god mat. Er på fjellet nå, så har fått meg noen få turer, men med barn på slep blir det ikke den skikkelige trimmen. Men er nå klar for et "jobbe" år. Skulle nemmelig ta på meg ei bukse jeg ikke har brukt på veldig lang tid, og den fikk jeg ikke igjen.......da er det bare å brette opp armene og stå på.

Da er vi enige om å fortsette dette samarbeidet, flott.

Vi snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

God morgen

Den treningen hørtes ikke god ut du, håper du har fått igjen varmen nå :D

Da er det den første dagen i det nye året som skal være i sunnhetenstegn. Har vært oppe i over en time, men klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal spise til frokost. Skal jeg ta meg ei brødskive? eller knekkebrød.....eller kanskje en yohurt med musli...hmmm valgets kvaler dette :D. bare det er sunt og ikke for mye mat.... Får tenke litt mere på det mens jeg drikker 0,5 l vann:)

I dag skal jeg rydde bort all jul, juletreet var ute allerede forge uke. Så skal jeg på aerobic i kveld. Men middag har jeg ikke helt tenkt ut enda.

 

Ha en fin dag, Kris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble litt sjokolade på meg på jobben idag, men bare en liten bit. Får prøve å la det bli med det. Til middag blir det lasagne - ikke det sunneste det heller, men skal ikke spise så altfor mye i alle fall.

 

Godt å høre at innstillingen din er på plass. Det motiverer. Får se om jeg klarer å få til en treningsrunde selv i kveld. Uansett; ha en fin aerobicøkt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...