Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

Enig, det dårlige været går utover humøret som igjen påvirker min livsstil. Mye lettere å fikse ting når humøret er bra.

 

Nå skal jeg bare komme meg gjennom helgen og se hva den vil bringe; forhåpentligvis skal jeg klare meg bra og da er jeg igang igjen tenker jeg. Må ta en dag av gangen inntil det glir av seg selv igjen. Vet jo at det gjør det etterhvert når jeg kommer inni det... Og det gjør jo du også. Står jo om det i starten av tråden her.

 

Skal vi lage en treningsavtale for kvelden kanskje? Jeg skal komme meg ut om du gjør det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar

Ja, da kom jeg meg over dørstokkmila :) Ble hverken den lengste eller hardeste treningsøkta man kan tenke seg, men jeg kom meg ut om ikke annet. Det er jo det det handler om nå. Babysteps... Så nå jenta er det din tur: opp og hopp :D

 

Humøret ble umiddelbart mye bedre. Ble belønnet med en koselig SMS da jeg kom hjem og en mye lettere samvittighet etter å ha trukket frisk luft sett dagslys og sol. Prøv det! Anbefales :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Da ble det klipping av plen og sykkling til og fra jobb. Ikke så aller verst det. Maten har det vært værre med. Men nå har trim gleden kommet tilbake og i morgen er det maten som står i fokus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt skravle (og skryte :D) syk. Rapporterer at alt går så mye bedre. Lang treningsøkt idag og bare sunn mat har passert leppene.

 

I morgen skal det atter veies og måles. Jeg har ikke tro på den store nedgangen etter en dårlig start på uken; dog fom fredag har alt vært veldig bra.

 

Er så glad for at du også er så positiv om dagen. Kult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Ja men jeg er IKKE sååå flink som deg. Har ikke vært utrolig flink med maten, men det kommer seg. Har også fått sykklet i dag. Dog ikke så fort og hardt med er i bevegelse, litt vanskelig å få trimmet når en er alene med de 3 små. Men bevegelse har jeg fått. Merker litt på kroppen at potetgullet er lagt bort. Men føler meg ikke klar til å stige på vekta enda. Må jobbe litt hardere ei stund først:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Har hatt en nydelig solrik dag i dag. Gått masse, badet og bare koset oss. Det er bra deilig det og.

Du er kjempe flink Kris 0,3 kg opp er jammen ikke mye, det er jo mensen som har skylden i den oppgangen. Jeg går opp 1 kg jeg da....

 

Neste uke skal du se..... da ser er du på 63 tallet veit du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag overstått. Er veldig sulten om dagen. Går og småspiser hele tiden :) Tror jeg må slutte å ha brød i huset. Er så glad i det så blir stadig fristet...

 

Fikk meg en times løpetur nå i kveld. Superdeilig! Var tung i kroppen på start, men lettet mer og mer etterhvert, så turen ble dobbelt så lang som først planlagt. Hadde helt fri fra trening i går etter noen dager med harde økter, så det hjalp vel litt. Blir friskere i beina av det.

 

Våget du deg opp på vekta igjen idag, eller har du det fortsatt på vent? Spent på hvordan det går med deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Tjaa, hva skal jeg si!! Tenker hver dag at no skal jeg ikke spise usunt,men sprekker hver dag. I går fikk jeg trimmet :D

I dag har jeg hatt en kjempe travel dag på jobb. Kom ikke hjem før sent. Så det er så vanskelig å få til trim da, må jo være hjemme med barna.

 

Jeg er enig med deg Kris, brød og annen gjærbakst er utrolig godt. Jeg har baket selv knekkebrød nå, spiser mye av det.

 

tenk å jogge i 1 time i strekk??? Hadde ikke klart det jeg. Du er bare utrolig flink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå at det ikke er like lett å prioritere seg selv når man har barn i huset. Slipper å ta slike hensyn jeg da, så er vel litt bortskjemt på det viset...

 

idag har jeg vært på treningstøy-shopping. Fikk mye nytt, fint tøy :) Inspirerende. Fikk til 1,5 time med løping og styrketrening i dag også. Endte opp med en vond ankel :) så jeg håper den er frisk igjen til i morgen. Fingre og tær krysses!!!

 

Jeg har også den der ideen hver kveld når jeg legger meg at: i morgen skal jeg være superflink. Det går stort sett veldig bra på formiddag, men så kommer jeg i sånt momse humør utover dagen. Irriterende. Men nå er det i alle fall tomt for brød i huset. Kanskje det hjelper. Og jeg takket nei til sjokoladepudding da jeg besøkte søsteren min ikveld. Tok en banan i stedet. Imponert over meg selv der gitt. Innimellom har jeg viljen skjønner du og det vet jeg du også har om du graver dypt nok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Nå skal jeg grave og grave :D, håper det hjelper;)

 

I morgen er målet å drikke mye vann, har bestemt meg for å ta en ting i gangen her.

 

Håper du får orden på ankelen, så du slipper å ødelegge den gode stimen du er i nå. Jeg klarte ikke takke nei til bær og is på jobb i dag, når det var slikt et nydelig vær.

Men i morgen skal jeg drikke vann istede for is:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Og her var målet for dagen vann.....

Det ble ikke vann!! Det var så fryktelig travelt på jobb i dag med for få sykepleiere og for mange dårlige pasienter at jeg ikke rakk å drikke vann. Spiste twist istedefor.....hmmm ikke helt heldig!!

Men i morgen Kris, da starter vi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

samme her...pringles til lunch og pizza til kvelds WOW for en slankekur...:)

Har kommet meg på hytta, så i morgen blir det bevegelse:)

 

Rekner med du har vært like flink i dag til trim Kris?

Jeg har faktisk gått på ellipsemaskina i 30 min i dag, og det er kryss i taket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest psykosol

Hei hei.

Jeg heter sol og er 29. Har fått to barn tett og merker det på buksene.

Skal begynne på kurs nå den 17 og trenger all den motivasjon som det kan gå ann å få.

jeg er 63 høy har en vekt på rundt 66-67, trivselsvekta mi er vel rundt 57, men kommer jeg ned på 60 er jeg glad for det også.

 

Jeg syns det er flott og kunne lese / skrive med noen i samme situasjon. For her er det ikke alltid så sunne måltider og det er lett å putte i seg sånne småsaker som ligger og slenger.......

Men aller først må jeg ut og finne meg ei badevekt som fungerer...

Håper jeg får bli med og motivere dere/ deg og bli motivert!

 

Klem Sol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Da er ferien over, og jeg har kommet meg hjem. Ble noen ekstra dager på oss i Spania da sønnen vår fikk ørebet, men nå er alt bra.

 

Vekten viste ikke noen gladmelding i dag, alt jeg hadde klart og karre av meg har kommet på igjen i ferien... Jeg som trodde jeg var så flink... Men den gang ei!!!

 

Jeg stiller med ny frisk i morgen, og nå er det ingen bønn. Har bestilt oss hund også, så nå må det bli ekstra mye turer. Glad dere er her inne jenter, og gleder meg til å fortsette sammen med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

VELKOMMEN HJEM KLARTVIKAN!!

 

synd dere fikk litt sykdom i ferien da. Håper dere ellers hadde det veldig bra:)

 

Jeg og Kris er i noen bølgedaler her. Men nå er trekløveret samlet igjen, så da bretter vi opp armene, og jobber hardt videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en laaang løpetur i skogen fredag kveld som endte med sykehusinnleggelse og to døgn på hjerteovervåkning. Ikke helt etter planen, så helgen har blitt bare tull med spising og trening. Føler meg bra igjen nå (ble utskrevet igår) og er klar for fullt igjen idag.

 

Nå skal det kjempes; nå som alle er samlet igjen! Vi er vel alle klare for en ny start.

 

Droppet veiing idag siden det har vært bare tull i det siste, men skal få det til før jeg reiser bort på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klartvikan

Huff Kris76, det høres ikke noe kjekt ut. Godt og høre at alt er bra nå!! Får du lov og trene nå da?

 

Det er godt vi er samlet igjen, nå skal vi kjøre på og nå målene våre! Er mye lettere nå som sommeren snart er over...

 

Satser på at vi klarer dette nå da ;o)

Jeg har fortsatt troen på oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Huffa Kris, var det ankelen som tok helt knekken på deg?

Synes det var bare såååå rart du ikke var innom helgen, tenkte masse på deg :)

 

Er litt fortvilt om dagen, føler jeg ikke klarer å stramme meg skikkelig opp her. Men kanskje det ordner seg nå når vi trekløveret er samlet igjen!!!

 

håper dere har masse motivasjon nå damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...