Gå til innhold

Julemål 2009


Gjest tronderpi1

Anbefalte innlegg

Heisan!

 

Har klart å riste av meg 0,4 kg denne uka, et helt OK resultat! Det betyr at jeg ser 82-tallet på vekta ;). Nå er det litt teoretisk fordi den vekta som er her ute viser litt mer enn hjemme. Skal hjem i dag og sjekke ut om det stemmer, he he!!

 

Skal også ta månedens cm mål når jeg kommer hjem - er spent på det.

 

Over helga reiser vi på en forsinket bryllupsreise, og da skal vi kose oss og jeg skal slett ikke telle kalorier... Malaga i to dager og deretter 5-dagers cruise :cool:

Skal ha med joggeskoene da, så det vil bli litt trening og en god del gåing regner jeg med.

Det betyr også at veiedagen min blir mandag morgen, håper jeg får tid til å legge inn resultater før vi drar.

 

Startvekt 87,1 kg (etter nyttår)

Julemål 81,0 kg

Vekt uke 44: 82,9 kg, ned 4,2 kg totalt

Rest sommermål 2,1 kg

 

Midjemål uke 42: 94 cm, inn 2,0 cm totalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 277
  • Created
  • Siste svar

KJOMSA: som jeg har sagt før, du er virkelig inne i en god periode. Jeg bøyer meg i støvet!

LENA: kos deg masse på bryllupsreise, klart du ikke kan telle kalorier da! Kjempefint i sør-Spania nå har jeg sett, og så går cruiset i Middelhavet da eller? Åååå det høres fantastisk herlig ut.

 

;):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Har klart å riste av meg 0' date='4 kg denne uka, et helt OK resultat! Det betyr at jeg ser 82-tallet på vekta ;). Nå er det litt teoretisk fordi den vekta som er her ute viser litt mer enn hjemme. Skal hjem i dag og sjekke ut om det stemmer, he he!!

 

[/quote']

 

 

He he, det stemte bra det: I morges viste vekta 82,7 kg - egentlig ned 0,6 da :) Skal nå gå meg en kveldstur og ellers holde trimmen oppe slik at jeg ser det samme tallet med kanskje enda lavere desimaler mandag morgen...

 

Har gått ned to cm over rompa siste måned, ellers var det ikke store endringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJOMSA: som jeg har sagt før' date=' du er virkelig inne i en god periode. Jeg bøyer meg i støvet!

LENA: kos deg masse på bryllupsreise, klart du ikke kan telle kalorier da! Kjempefint i sør-Spania nå har jeg sett, og så går cruiset i Middelhavet da eller? Åååå det høres fantastisk herlig ut.

 

;):):)[/quote']

 

 

Takk for det Kess! Cruiset går ut av Middelhavet og ned til Tenerife og Madeira. Tror det er et fint område for årstiden. Har drevet med kjoleprøving for å se hvilke som passer best på kroppen akkurat nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Ingen lystig lesing her nei.

 

+ 1 og nå har det kommet på 2,5 de siste to ukene :)

 

Jeg driver med for mye "inneprosjekter" for tiden. Storkoser meg med det, men ser at jeg må finne en balanse.

 

Middagene i helga har vært som følger:

fredag: skinkesalat

lørdag: hj.laget pizza

søndag: ovnsstekt (helt uten fett) laks

 

Har ikke drukket alkohol, men har spist smågodt.... :)

Drukket alt for lite vann gjennom hele siste uka... Ikke bra og må skjerpe inn her.

 

 

I kveld har jeg vært og aktivert ett 5-måneders medlemsskap på treningssenter, så håper å bli superivrig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nedgang med 2,3 denne uken :) en helt fantastisk følelse siden det ble så lite sist uke. Men har mine tunge dager, da hjelper det å ta seg en tur inn her ;)

lykke til med ny uke folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1.2 kg denne uka, og det er jeg super dupert glad for.

Har hatt veldig fokus denne uka på å registrere både mat og trim og det hjalp tydligvis:) Gjennomsnittet har ligget fra 1400 -1600 og trimpoeng 14.

 

Startvekt 25.02: 115 kg

Startvekt 05.08: 90.8

Uke 1: 89.1 ( -1.7)

uke 2. 88.4 ( -0.7)

Uke 3: 86.9 ( -1.5)

Uke 4: 85.8 (-1.1)

Uke 5: 84.8 (-1.0)

Uke 6: 84.5 ( -0.3)

Uke 7: 84 (-0.5)

Uke 8: 83,5 ( -0.5)

UKe 9: 81.9 (-1.6)

Uke 10/11: 84.5 ( +2.5!!!!!!!)

Uke 12: 81.7 ( -2.8)

Uke 13: 80.5 ( -1.2)

4.7 kg igjen til julemålet..., og det jobber vi mot!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dataproblemer her også. Av og på nett hele tida og Telenor påstår det ikke er noe med ADSL'en. Veeeldig frustrerende ja, blir litt avhengig av å være innom her hver dag liksom.

 

Opprinnelig julemål: ned 10 kg på 17 uker (0,6 i snitt)

Revidert julemål: ned 14

 

u 34: ned 5,5

u 35: ned 0,6

u 36: ned 0,9

u 37: ned 1,0

u 38: ned 0,6

u 39: ned 1,7

u 40: opp 0,5

u 41: ned 1,1

u 42: opp 0,9

u 43: ned 1,5

u 44: ned 0,7

 

dvs 12,2 på 11 uker

 

Rest til jul: 1,8

 

 

Så synd at du sliter da Trønderpi, men stå på og ikke gi opp, snart løsner det igjen vettu! Og så er du jo flink som er her inne likevel, jeg har en tendens til å droppe ut når det går dårlig og det er ikke lurt.

 

HEIA OSS!!!!!;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

6 veiedag i dag. Gått Ned 0.7 kg.

 

Gått ned fra 88.2 kg til 87.5

 

U39- 97,8 kg

U40- 93,0 kg

U41- 92,4 kg

U42- 90.9 kg

U43- 89.5 kg

U44- 88.2 kg

U45- 87.5 kg

Gått ned tilsammen 10.3 kg på 6 uker. Hurra

Nå er 10 kg passert....

 

kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jeg endelig tilbake på nett:-)man blir alt for avhengig av dette..men håper nå den virker fremover.

minus en halv kilo siste uke:-)men en stund til mål..men det går nå ihvertfall riktig vei:-)gratulerer til dere som har gått ned flinke er dere:-)

klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Så synd at du sliter da Trønderpi' date=' men stå på og ikke gi opp, snart løsner det igjen vettu! Og så er du jo flink som er her inne likevel, jeg har en tendens til å droppe ut når det går dårlig og det er ikke lurt.

 

HEIA OSS!!!!!/QUOTE']

 

Må bare innse det at det er opp til meg selv å klare dette! Setter jeg meg på rompa og strikker og syr, så er det ikke direkte energikrevende aktiviteter, dessverre... :) Men har bestemt meg for å være ærlig her inne! Ikke redd for å "tape ansikt" i så måte. Tror alle kjenner til den kampen som kjempes av de som er her. Har jo svaret på problemet jeg har nå om dagen - MÅ UT Å TRIMME!!!! Prioritere!!!

 

Men skal holde ut, kan ikke rase tilbake til start iallefall :(

 

- so long :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. . . Setter jeg meg på rompa og strikker og syr' date=' så er det ikke direkte energikrevende aktiviteter, dessverre... :( Men har bestemt meg for å være ærlig her inne! Ikke redd for å "tape ansikt" i så måte. Tror alle kjenner til den kampen som kjempes av de som er her. Har jo svaret på problemet jeg har nå om dagen - MÅ UT Å TRIMME!!!! Prioritere )[/quote']

OK:

Her kommer mine tanker:

Strikke og sy er noe av det mest verdifulle vi kan drive med!! Hvis vi ikke kan få være krative, hva skal vi drive med da? Så får vi ta oss et par "power-walking-turer", pumpe jern, eller hva som helst på trass (for min del) og så kan vi fortsette med våre kreative egenkaper. Det er bare å innse for min del: jeg kommer hvertfall aldrig til å bli veldig glad i trening og "sundt" kosthold. Men jeg MÅ og VIL og SKAL være et POSITIVT menneske !!!!

(og jeg skal for f..... ned mine 60 kg !!)

 

GIRLPOWER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
OK:

Her kommer mine tanker:

Strikke og sy er noe av det mest verdifulle vi kan drive med!! Hvis vi ikke kan få være krative' date=' hva skal vi drive med da? Så får vi ta oss et par "power-walking-turer", pumpe jern, eller hva som helst på trass (for min del) og så kan vi fortsette med våre kreative egenkaper. Det er bare å innse for min del: jeg kommer hvertfall aldrig til å bli veldig glad i trening og "sundt" kosthold. Men jeg MÅ og VIL og SKAL være et POSITIVT menneske !!!!

(og jeg skal for f..... ned mine 60 kg !!)

 

GIRLPOWER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote']

 

Da er vi utrolig like på det punktet! Jeg og verdsetter det å ha interesse og lyst til handarbeid. Møter en del skrå blikk og kommentarer når jeg tar fram strikkinga eller hva det nå er jeg holder på med. Blir litt lei av kommentarene, men jeg gjør hva jeg vil. Synd for dem at de MÅ ha en "frekk" kommentar! SÅ glad for at jeg har barn med samme forhold til dette, de blir jo sikkert litt preget! Ikke det værste en kan holde på med iallefall! Vi tar trimmen på trass i "tunge" perioder, helt med på den :(

 

Takk Kess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Stillstans på vekta og det er jeg egentlig glad for må innrømmes. Håper å ha klart å stoppe oppgangen nå! Men utfordrende uke med bursdag i heimen, så om å være flink med trimmen tenker jeg. Blir minimum tre lag, mandag, tirsdag og lørdag....

 

Må innrømme jeg har bakt ei kake jeg har drømt om i hele høst, Oreokake. Men har spart den til denne anledningen! Ikke værst det :) Mektige saker, så det stopper seg selv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle,

 

Kom hjem i ettermiddag etter en kjempeflott ferietur! Har solet og spasert rundt på utsiktspunkter, i byer og på shopping. Ingen pansertrening akkurat, men heller ikke bare ren latskap :(

 

Alt for mye mat og drikke i forhold til trim selvfølgelig, men det er jeg villig til å ta konsekvensen av! Ferien fikk en litt uheldig slutt fordi jeg ble liggende med "farang" siste dagen ombord i båten. Det betydde minimalt inn og alt ut i ihvertfall et halv døgn. Deretter klarte jeg å stabilisere litt etterhvert... På flyturen i går måtte jeg ha halve buksen åpen for å klare mageknipen :eek:

I dag er alt så meget bedre, og jeg bestemte meg for å benytte denne pang-starten og har vært 'klok' når det gjelder matvalg, og ikke snopet noe i det hele tatt. Det er ganske bra til meg og være, for jeg har definitivt evnen til å stå løpet ut når det gjelder utskeielser også - og proppe innpå "mens jeg har lov".

 

Så imorgen blir det veiing for å få resultatet etter ferien! Det ble ingen veiing før jeg reiste, for vi dro allerede søndag.

 

Tronderpi1 - godt å se at du er på rett vei etter oppgangen sist!

Synøve - gratulerer med flere gode uker du også.

Kess, kjomsa og tirben dere er jo i en egen divisjon! Eliteserien!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STOOOOOR DAG, jeg krøp meg under 80 tallet denne uka, nærmere bestemt 79.8 kg. Ned -0.7 kg. Det å se det magiske utrolige 70 tallet er en fantastisk følelse.

 

Startvekt 25.02: 115 kg

Startvekt 05.08: 90.8

Uke 1: 89.1 ( -1.7)

uke 2. 88.4 ( -0.7)

Uke 3: 86.9 ( -1.5)

Uke 4: 85.8 (-1.1)

Uke 5: 84.8 (-1.0)

Uke 6: 84.5 ( -0.3)

Uke 7: 84 (-0.5)

Uke 8: 83,5 ( -0.5)

UKe 9: 81.9 (-1.6)

Uke 10/11: 84.5 ( +2.5!!!!!!!)

Uke 12: 81.7 ( -2.8)

Uke 13: 80.5 ( -1.2)

Uke 14: 79.8 ( -0.7)

4 kg igjen til julemålet..., og hvis nissen er snill får jeg det til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiinga på onsdagsmorgen gikk helt fint, ferien tatt i betraktning. Jeg pleier alltid å gå opp 2 kilo etter en slik tur - og nå ble det bare 0,7. Så tenkte jeg at dette sitter nok godt fast, mens alt vannet har forlatt kroppen.

 

Men i går morges: 82,6 kg!! En hel kilo til ned, og mindre enn før jeg dro :D

Dette er allikevel uoffisielle tall, så jeg noterer den første vekta i loggen. Nå er det hyttetur, deretter er det jobbreise et par dager. Føler at jeg har motivasjon til å være flink pike slik at jeg igjen kan få se dette 82-tallet neste uke også!!

 

God helg til alle :-)

 

 

Startvekt 87,1 kg (etter nyttår)

Julemål 81,0 kg

Vekt uke 46: 83,6 kg, ned 3,5 kg totalt

Rest sommermål 3,6 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STOOOOOR DAG' date=' jeg krøp meg under 80 tallet denne uka, nærmere bestemt 79.8 kg. Ned -0.7 kg. Det å se det magiske utrolige 70 tallet er en fantastisk følelse.

 

4 kg igjen til julemålet..., og hvis nissen er snill får jeg det til:)[/quote']

 

GRATULERER!! Gleder meg til den dagen jeg får sneglet meg etter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...