Gå til innhold

Julemål 2009


Gjest tronderpi1

Anbefalte innlegg

  • Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Ned 0,5 kg. Veldig fornøyd med det:) Må jo regne med at ikke kiloene raser av lenger i forhold til å ha holdt på siden februar og at jeg nå har gått ned 31kg. Derfor veldig fornøyd når jeg går ned en halv kilo framover:)

Det som er mest motiverende fortiden er at cm slipper nesten gjennomsnittelig like mye som før og at de cm som slippes merkes utrolig godt på klærne med en gang!!

 

Julemål

Startvekt 25.02: 115 kg

Startvekt 05.08: 90.8

Uke 1: 89.1 ( -1.7)

uke 2. 88.4 ( -0.7)

Uke 3: 86.9 ( -1.5)

Uke 4: 85.8 (-1.1)

Uke 5: 84.8 (-1.0)

Uke 6: 84.5 ( -0.3)

Uke 7: 84 (-0.5)

8.2 kg igjen til julemålet ( ca.0.6 i snitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holdt med et nødskrik. Litt for mye festligheter denne helgen, og 2 dager med alkohol. Men så har jeg vært supernøye med maten. Det er visst det som er løsningen, men det er vanskelig "dagen derpå".............:(

 

Opprinnelig julemål: ned 10 kg (0,6 i snitt)

Revidert julemål: ned 14

 

u 34: ned 5,5

u 35: ned 0,6

u 36: ned 0,9

u 37: ned 1,0

u 38: ned 0,6

 

Rest til jul: 5,4

 

Er så gøy at dere alle sammen går nedover,

nå er vi virkelig i siget jenter,

HEIA OSS!!!!!!!!!!!:):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble stillstand på meg denne uka, og det vil si at jeg skal tilbringe et par uker til med 84 tallet.

Vi reiser nemlig på weekend-tur med et vennepar i morgen, og selv om jeg har med trimutstyr og skal legge en slagplan for å minimere skadene vet jeg at kommer til å gå litt opp. Så blir det en uke med normalisering/kjempe tilbake til dagens status, og DERETTER kan jeg håpe på 83-tallet igjen.

Etter weekend-turen blir det et par dager på hytta.

 

Er kjempeglad for at jeg nettopp har målt cm-nedgang, det inspirerer til fortsatt innsats. Skal legge en slagplan for perioden ons-ons på tråden min.

 

Startvekt 87,1 kg (etter nyttår)

Julemål 81,0 kg

Vekt uke 39: 84,0 kg, ned 3,1 kg totalt

Rest sommermål 3,0 kg

 

Midjemål uke 39: 93,5 cm, inn 2,5 cm totalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 35: 99 kg- 15 kg igjen

uke 36: 97,5

uke 37: 91,1

uke 38: 96.1 - 12,1 kg igjen

uke 39:94,7- 1,4 kg ned - 10,7 kg igjen

 

Jeg er kjempefornøyd etter denne uka! Jeg spiste en stor "Esso" burger for et par dager siden og var litt betenkt i forhold til veiedagen, men det gikk bra:-)

Jeg fikk 22 trimpoeng og skal prøve å klare rundt 20 neste uke også. Og jeg får gå opp til meny 3, hvis jeg fortsetter med like mange trimpoeng. Hvis jeg klarer ca 700 gr nedgang i uke, så klarer jeg målet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Uendret på vekta siste uke. Hmmm, kjenner jeg ble litt skuffet. Men inntok en litt defensiv holdning i gårkveld og forberedte meg på alle muligheter. Likevel, litt kjedelig. Synes jeg har gjort en god jobb sist uke også, så investeringen i egen helse den er nok verdifull uansett!

 

Men ny uke, nye muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke nye muligheter:-))har vært på hytta i helgen, ble kanskje ett glass vin for mye men ellers så gikk det veldig bra med matinntaket:-)har også jobbet en del, malt og bært ved;))

så er det bare og stå på..lykke til med veiing til Dere alle som har det idag:-)

 

ha en fin dag alle sammen.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

 

Vært inne på denne tråden og lest og fått masse motivasjon.

Jeg har veldig lyst til å være med.

Begynte å slanke meg tirsdagen som var, og har første veiedag i morgen.

Veide på tirsdag 97,7 kg. Vil ned til 80kg til jul. Altså 17.7 kg.... Vet det er mye men jeg vil stå på for å få det til.....

 

Ps har min egen tråd inne på 30-40 kg

 

Klem kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går jo over all forventning, men jeg prøver å ikke bli helt vill for jeg vet at plutselig havner jeg på et platå igjen.

 

Opprinnelig julemål: ned 10 kg (0,6 i snitt)

Revidert julemål: ned 14

 

u 34: ned 5,5

u 35: ned 0,6

u 36: ned 0,9

u 37: ned 1,0

u 38: ned 0,6

u 39: ned 1,7

 

dvs 10,3 på 6 uker

 

Rest til jul: 3,7

 

 

- Da gikk jeg ned en ny 5-kilo og det blir en belønning. Har sett meg ut 2 nye Olay-kremer som har kommet, det gjelder å opprettholde kampen mot rynkene (he, he).

- I tillegg passerte jeg halvveis (riktignok for andre gang, men det har jeg jo bestemt meg for å ikke tenke på)

- 30,4 kilo borte og "bare" 29,6 igjen. Jippi!!!!

 

 

:) Stå på alle sammen,

og TENK hvor flotte og spreke vi blir!!!!;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange flinke folk her!! ;)

 

jeg må desverre revidere julemålet mitt tror jeg, for har jo ikke klart å gå ned, har gått OPP selv om innsatsen har vært god... forstår ikke helt dette her... sukk.

 

egentlig julemål var å få se 8 tallet først på vekten = ned 12 kg

nytt julemål: 95 kg = må ned 7 kg...

 

skal kjempe med nebb og klør for å nå det målet. på tide å få ting på gli her igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig i gang igjen. Har vært kjempestreng med meg selv denne uken' date=' notert alt, ikke unnet meg noe ekstra. Og det var vel det jeg trengte... minus 1,2 kg!!!! Herlig :-) I tillegg ble det en cm både her og der :-))

 

Nå: 84 kg

Igjen til julemål: 10 kg[/quote']

 

Godt jobba!! Kjenner meg så godt igjen - å notere er det beste for å få litt ny giv i nedgangen! Tror faktisk jeg må gjøre det selv noen dager, fom nåhh! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

 

Vært inne på denne tråden og lest og fått masse motivasjon.

Jeg har veldig lyst til å være med.

Begynte å slanke meg tirsdagen som var' date=' og har første veiedag i morgen.

Veide på tirsdag 97,7 kg. Vil ned til 80kg til jul. Altså 17.7 kg.... Vet det er mye men jeg vil stå på for å få det til.....

 

Ps har min egen tråd inne på 30-40 kg

 

Klem kjomsa[/quote']

 

 

Velkommen skal du være kjomsa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Er tilbake i gamlelandet etter en superflott helgatur til Stockholm. Det er en fantastisk flott by, anbefales på det varmeste!

 

Jeg klarte å holde strategien min i forhold til både snop og trimming, og har godt over 16 trimpoeng i uka som gikk. Trente hjemme de tre første dagene i uka før vi dro, på hotellet fredag og søndag morgen og i tillegg kommer byvandingene gjennom helga. Vi gikk MYYYYYE!! :)

 

Men, har uansett spist for mye mat i forhold til trim og vektreduksjon, for ikke å snakke om at vi har drukket alkohol jamt ;) Nå er vi på hytta, og har høstferiebesøk av mannens datter, så det blir ingen veiing på meg denne uka. Kjenner at jeg er tung i kroppen og rekner med at det er + en kilo. Kommer til å legge inn 85 på profilen, så får vi se fasiten i slutten av uka når jeg kommer hjem.

 

Var på en trimtur i går, innover fjellet, og tenkte å trosse snøbygene i dag også !

 

kess, utrolig bra jobbet! Suverene resultater :)

 

jane76 - godt jobbet til deg også!

 

Daimbolle, har du registrert inntaket i det siste? Det pleier å hjelpe for meg når jeg står fast - ikke godt å si om det er reguleringen av matinntaket i seg selv eller bare bevisstheten som økes når jeg skriver ned hva jeg spiser

 

tronderpi1, det er lov å bli litt skuffet når resultatet uteblir, men det er jo ikke så uvanlig at det ligger i bero en liten uke etter så mange uker med flotte resulater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kess' date=' utrolig bra jobbet! Suverene resultater

QUOTE']

Takk for det Lenapena, deilig å være i siget igjen. Lykke til videre i høstferien til deg også! Ja den alkoholen ødelegger mye, men så er det jo så skrekkelig koselig da........!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kess' date=' utrolig bra jobbet! Suverene resultater

QUOTE']

 

Takk for det Lenapena og lykke til videre i høstferien til deg!

Ja den alkoholen ødelegger mye,

men så er det jo så veldig koselig da..............!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den helt store uka denne uka heller.... Men det går da nedover. 0,4 kg denne gangen. For å følge målet mitt med dette første kurset på jeg klare 1 kg hver av de to neste ukene. Ikke helt umulig, men med bursdagsfeiring fredag, lørdag og søndag denne helga og hotelltur neste helg så skal det vel holde hardt. Får bare prøve å være ekstra flink i uka så kan jeg da i allefall ha håpet enda :-)

 

Julemål

Startvekt 27.07: 108 kg

Uke 9: 102,0 ( -0,4 kg siste uke)

7,0 kg igjen til julemålet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så fornøyd med at ting går nedover. En ny halv kilo er helt ok, nye 2,5 cm bort er bare helt toppers. Meker det så godt på klærne for hver uke at cm forsvinner. Merker det så mye at jeg blir litt overrasket over at vekta ikke går mer ned, men så lenge den går ned og cm forsvinner er livet fortsatt gått å leve!!

Julemål

Startvekt 25.02: 115 kg

Startvekt 05.08: 90.8

Uke 1: 89.1 ( -1.7)

uke 2. 88.4 ( -0.7)

Uke 3: 86.9 ( -1.5)

Uke 4: 85.8 (-1.1)

Uke 5: 84.8 (-1.0)

Uke 6: 84.5 ( -0.3)

Uke 7: 84 (-0.5)

Uke 8: 83,5 ( -0.5)

7.8 kg igjen til julemålet ( ca.0.65 i snitt) Ser at det kan bli litt tøft med dette målet , men det får fortsatt stå til hjelpe for å trykke på motivasjonen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så fornøyd med at ting går nedover. En ny halv kilo er helt ok' date=' nye 2,5 cm bort er bare helt toppers. Meker det så godt på klærne for hver uke at cm forsvinner. Merker det så mye at jeg blir litt overrasket over at vekta ikke går mer ned, men så lenge den går ned og cm forsvinner er livet fortsatt gått å leve!!

Julemål

Startvekt 25.02: 115 kg

Startvekt 05.08: 90.8

Uke 1: 89.1 ( -1.7)

uke 2. 88.4 ( -0.7)

Uke 3: 86.9 ( -1.5)

Uke 4: 85.8 (-1.1)

Uke 5: 84.8 (-1.0)

Uke 6: 84.5 ( -0.3)

Uke 7: 84 (-0.5)

Uke 8: 83,5 ( -0.5)

7.8 kg igjen til julemålet ( ca.0.65 i snitt) Ser at det kan bli litt tøft med dette målet , men det får fortsatt stå til hjelpe for å trykke på motivasjonen:)[/quote']

 

 

Tirben,

Du har ei merittliste som er utrolig imponerende! Kjempeflink er du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...