Gå til innhold

Julemål 2009


Gjest tronderpi1

Anbefalte innlegg

Jeg har gått ned 1,1 kilo denne uka, puhh :P. Godt å se at full innsats denne uka ikke bare har "reparert" etter høstferien, men også brakt med videre ned på 83-tallet!

 

Har vært flink til å skrive ned alt nesten hver dag denne uka, og jeg har over 17 trimpoeng. Jeg har jo jukesveid meg litt underveis, og det var rart å relativt store endringer fra dag til dag over 4 dager. 4 på følgende morgener veide jeg hhv 84,4 - 83,8 - 83,4 og 83,0 (lørdag morgen). Fasiten ble altså 83,3 og det er jeg kjempefornøyd med!!

 

Denne uka her blir det reise i ettermiddag/kveld, møte m/middag i morgen kveld og utreise på jobb onsdag. Det blir med andre ord ikke så mye trim som vanlig, og det blir litt vanskeligere å registrere matinntak aller dagene.

Skal få til en rask gåtur før avreise idag, og så blir det trening onsdag kveld når jeg kommer ut (håper jeg får det til).

 

Gratulerer med nedgang Tronderpi1, og lykke til alle andre.

Stå på synøve, det løsner til slutt!! :-)

 

 

Startvekt 87,1 kg (etter nyttår)

Julemål 81,0 kg

Vekt uke 42: 83,3 kg, ned 3,8 kg totalt

Rest sommermål 2,3 kg

 

Midjemål uke 42: 94 cm, inn 2,0 cm totalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 277
  • Created
  • Siste svar

nedgang med 0,4. Bedre enn ingenting :P er fornøyd jeg, har gått ned 9,5 kg på et kurs, 5,5 kg igjen til julemålet mitt. Det skal jeg klare :(

lykke til vidre folkens, og gratulerer med nedgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Tredje veiedag i dag. Ned 1.5 kg. Gått ned fra 92,4 kg til 90.9 kg :P

 

U39- 97,8 kg

U40- 93,0 kg

U41- 92,4 kg

U42- 90.9 kg

 

Gått ned tilsammen 6.9 kg på 3 uker. Hurra

 

kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg faktisk allerede nådd mitt opprinnelige julemål, som var satt ut fra 0,6 i snitt pr uke, realistisk ut fra tidligere erfaring. Nå har jeg imidlertid vært superstreng, og fikk jo en pangstart med den første fasteuka. Skal bli kjempeglad hvis jeg kan revidere for andre gang, men tar ikke noe for gitt, for plutselig kommer jeg vel på et platå igjen............:eek:

 

Opprinnelig julemål: ned 10 kg (0,6 i snitt)

Revidert julemål: ned 14

 

u 34: ned 5,5

u 35: ned 0,6

u 36: ned 0,9

u 37: ned 1,0

u 38: ned 0,6

u 39: ned 1,7

u 40: opp 0,5

u 41: ned 1,1

 

dvs 10,9 på 8 uker

 

Rest til jul: 3,1

 

 

 

Stå på folkens, og tenk på hvor flotte vi skal bli til jul!!!!:P:p

(har allerede kjøpt meg en rød kjole på salg jeg faktisk,

kanskje den til og med blir litt for liten........... Det hadde vært noe!!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg faktisk allerede nådd mitt opprinnelige julemål' date=' som var satt ut fra 0,6 i snitt pr uke, realistisk ut fra tidligere erfaring. Nå har jeg imidlertid vært superstreng, og fikk jo en pangstart med den første fasteuka. Skal bli kjempeglad hvis jeg kan revidere for andre gang, men tar ikke noe for gitt, for plutselig kommer jeg vel på et platå igjen............:eek:

 

Opprinnelig julemål: ned 10 kg (0,6 i snitt)

Revidert julemål: ned 14

 

u 34: ned 5,5

u 35: ned 0,6

u 36: ned 0,9

u 37: ned 1,0

u 38: ned 0,6

u 39: ned 1,7

u 40: opp 0,5

 

 

 

u 41: ned 1,1

 

dvs 10,9 på 8 uker

 

Rest til jul: 3,1

 

 

 

Stå på folkens, og tenk på hvor flotte vi skal bli til jul!!!!:P:p

(har allerede kjøpt meg en rød kjole på salg jeg faktisk,

kanskje den til og med blir litt for liten........... Det hadde vært noe!!!!!)[/quote']

 

Hei

 

Grattis, så flink du er:D

 

Kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Dere som har vært flinke til og gå ned:-)

idag hadde endelig vekta rørt seg litt hos meg også,riktig vei. 0,9 ned:-) det er jeg fornøyd med.men føler forsatt at det er vann igjen i kroppen min.håper det slipper snart:-)

ha en fin dag alle sammen.

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

minus 0,5 :)

minus 20 :) :)

 

Helluen!

Dette gikk da rett så bra! En milepæl! Og gjett hvem som har på den "nye trimbuksa", den som ble kjøpt litt lita?! Jepp, jepp! En god dag sånn prosjektmessig!

 

Dagen i dag blir ikke noen A4-dag. Satser på å ta noen timer overtid, så gikk til jobb i dag for å få litt ekstra trim i forhold til syklinga. Tror ikke det blir mere trim til kvelds nemlig. Skal jo se 71 grader nord.... Tv-slave :D

 

God ny uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer tronderpi1,så flink du har vært:-)

Jeg skal nå prøve og ligge litt lavere på kalori inntak denne uken,1400-1500 er spent på det;)håper ihvertfall det hjelper.

 

ha en fin uke alle sammen

 

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedgangmen 0' date='7 denne uken :P

Har klart 10,2 tilsammen, bare 4,8 igjen til målet mitt :)

gratulerer med nedgangen folkens, lykke til videre.[/quote']

 

Hei:)

 

Grattis med flott nedgang :P

 

kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

4 veiedag i dag. Gått Ned 1.4 kg.

 

Gått ned fra 90,9 kg til 89.5 kg

 

U39- 97,8 kg

U40- 93,0 kg

U41- 92,4 kg

U42- 90.9 kg

U43- 89.5 kg

 

Gått ned tilsammen 8.5 kg på 4 uker. Hurra :P

Endelig ser jeg 8 tallet.....

 

kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det å ha høstferie og være gardkjerring har selvfølgelig resultetert i et sprett hopp OPP. Nesten 3 kg!!Men jeg er verken lei meg eller har dårlig samvittighet. Gikk inn i denne 10 dagers perioden med veldig åpne øynene .

Her på gården hadde vi nemelig slakteruka med alt det innebærere av god mat og ikke alt er like kalorivennelig:)

I tillegg til masse besøk av gode venner og slektninger blir inntaket helt annet enn vanlig ( God drikke,kaker og annet fra snopkatogorien..)

Det var helt greitt å snu rutinene mandag og i dag fredag er jeg nesten asjour igjen. Og har det bra:)

Det betyr at jeg begynner å kunne leve med det å ha ferie en uke uten å få helt mareritt, hetta, dårlig samvittighet - OG DET ER JEG VELDIG FORNØYD MED.

Neste ferie uke er JULEUKA, da blir det pinnekjøtt, fenalår, juleøl og julekaker.

MEN 1 .januar tilbake igjen.

Det er derfor helt riktig det man sier det er ikke det man spiser mellom jul og nyttår man legger på seg av, men det man spiser mellom NYTTÅR TIL JUL:)

Det jeg er allermest fornøyd med er at jeg fortsatt er godt under 30 kg mindre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vektnedgang på meg i uken som gikk. Veide meg på onsdag, men har ikke hatt tid til å registrere før nå.

Har beskrevet noen av årsakene til stillstanden i tråden min. Kort sagt har det vært en god uke med et par avvik: to dager med hhv for mye selskapsmat og snop, og trening litt under det målet jeg hadde satt meg.

 

Uka som er i gang nå har jeg en god trimplan som gjør at jeg har håp om videre nedgang når veiedagen neste uke kommer.

I løpet av neste uke er jeg hjemme igjen, og da er jeg spent på hva målebandet vil vise :P

 

Grattis til alle som har gått ned - Kjomsa du er jo helt rå!!

 

Startvekt 87,1 kg (etter nyttår)

Julemål 81,0 kg

Vekt uke 43: 83,3 kg, ned 3,8 kg totalt

Rest sommermål 2,3 kg

 

Midjemål uke 42: 94 cm, inn 2,0 cm totalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

+ 1,5 kg.

Tilbake til -18,5 kg.

 

Her er det nok ris til egen bak er jeg redd! Uka har blitt alt for rolig. Har ingen ting annet å skylde på!

 

Ja bortsett fra at jeg nå har gått to uker uten reductilkopi-tablettene - MEN ikke sikker på om dette også kan være litt konsekvens av dette. Uansett må ta skjeen i en annen hånd...

 

Der rast nok håpet om å nå et juelmål.... Men får gjøre det beste ut'a det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Jeg er her fortsatt altså, men det har vært bare sykdom her i huset og til slutt måtte vi på antibiotika. Det tar fullstendig knekken på helsa mi, og fordøyelsen slår seg helt vrang, men jeg hadde ikke noe valg denne gangen. Nå begynner det imidlertid å gå seg til igjen, og jeg er klar for kamp. Velger å ta en rensekur nå for å komme i gang igjen, for vekta har gått opp selv om jeg har vært nøye med maten. Totalsvikt i systemet..............:eek:

 

Har ikke fått lest så mye tilbake, men håper det er bra med dere!

 

Kommer tilbake på veiedag onsdag (blir vel heller et begredelig resultat da, men er i hvertfall i farta.............)

 

Go girls!!;):P

 

 

PS: Kjomsa: du holder stilen ser jeg her ved et raskt tilbakeblikk. Så bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så flink til å stikke nesa inn her for tiden, tre uker og 1,2 kg siden sist. Minus 1,2 kg. Dvs 82,2 kg - gleder meg toil å se 7-tallet stå først i køen :-)) LENGE siden sist!

 

Ellers skal det vel holde veldig hardt med julemålet mitt som er 74 kg, men er fornøyd så lenge det går nedover.

 

Stå på - alle som en!

 

Mangler 200 gr på minus 25 kilo siden januar. Det er jeg svært fornøyd med! Og 23 cm mindre om livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter uka med høstferie og gardkjerring og hele 2,5 opp kunne man jo lagt seg ned å deprimert over resultatet, men ved å gå rett på de gode rutiner har kroppen gitt meg tilbakemelding på 2.8 NED denne uka. Og glad er jeg for da betyr det at systemet virker. Man kan faktisk kose seg i enkelte høgtider hvis man er klarer å snu med en gang!! Og det kan jeg leve med.

Julemål

Startvekt 25.02: 115 kg

Startvekt 05.08: 90.8

Uke 1: 89.1 ( -1.7)

uke 2. 88.4 ( -0.7)

Uke 3: 86.9 ( -1.5)

Uke 4: 85.8 (-1.1)

Uke 5: 84.8 (-1.0)

Uke 6: 84.5 ( -0.3)

Uke 7: 84 (-0.5)

Uke 8: 83,5 ( -0.5)

UKe 9: 81.9 (-1.6)

Uke 10/11: 84.5 ( +2.5!!!!!!!)

Uke 12: 81.7 ( -2.8)

5.9 kg igjen til julemålet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, jeg er fortsatt i rute, men det er veldig sårbart altså (men det vet jeg jo fra før)

 

Opprinnelig julemål: ned 10 kg på 17 uker (0,6 i snitt)

Revidert julemål: ned 14

 

u 34: ned 5,5

u 35: ned 0,6

u 36: ned 0,9

u 37: ned 1,0

u 38: ned 0,6

u 39: ned 1,7

u 40: opp 0,5

u 41: ned 1,1

u 42: opp 0,9

u 43: ned 1,5

 

dvs 11,5 på 10 uker

 

Rest til jul: 2,5

 

Det er fortsatt manger uker igjen, så dette SKAL gå selv med både sykdom og en del festligheter. Må bare kjøre ekstra strengt de andre dagene.

 

GO GIRLS!!!............ ;):o

 

 

PS:

BBB - enig! bra så lenge det går nedover (men jeg kjenner jeg blir skikkelig nedfor ved oppgang).

Og det betyr JANE at 0,2 er fint, nedgang er nedgang

TIRBEN du fikk jo av deg hele "høstferietillegget" og mere til allerede uka etter og det er måten å gjøre det på tror jeg, fort ned igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

5 veiedag i dag.

 

Gått Ned 1.3 kg.

 

Gått ned fra 89.5 kg til 88.2 kg

 

U39- 97,8 kg

U40- 93,0 kg

U41- 92,4 kg

U42- 90.9 kg

U43- 89.5 kg

U44- 88.2 kg

 

Gått ned tilsammen 9.6 kg på 5 uker. Hurra

Snart er 10 kg forsvunnet:D

 

kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...