Gå til innhold

Julemål 2009


Gjest tronderpi1

Anbefalte innlegg

  • Svar 277
  • Created
  • Siste svar
Gjest HisjiMin

Men legger ikke på seg av det man spiser mellom jul og nyttår!

 

Men legger på seg av det man spiser mellom nyttår og jul :-)

 

Jeg støtter deg og dere i å ta en skikkelig innsats inn mot jul og så unne seg litt ekstra i desember måned. Jeg skal også jobbe med saken og gå jula imøte litt lettere og litt nettere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle hatt en fin helg?:-)det har nå jeg,tror matinntaket har gått greit også..kanskje ett glass vin for mye men det ser jeg jo på vekten torsdag;)

ha en fin uke alle sammen.

Ny uke nye muligheter:-)

klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Minus 0,5 kg.

Minus 19 hittil.

 

Enn om jeg kunne tatt en kg. ila. den neste uken og havnet på minus 20 :(

 

 

Helga har vært kjempefin. Dog med alt for mange drikkekalorier på fredag, men har bestemt meg for og ikke regne på det :D

 

Lykke til med veiing til dere andre også!

 

God ny uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,7 kg. Fornøyd :-))

Føler endelig jeg er kommet igang igjen, og det føles deilig. Synes det går treig med hensyn til centimeterene.... Hvilken erfaring har dere andre med det? I begynnelsen syntes jeg at det var en centimeter inn i livet for hver kilo. Sånn er det ikke lenger. Har gått ned 3 kg i høst og står på samme livvidde...

 

Nå: 83,3 kg

Julemål: 74

Igjen: 9,3 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Ned 0' date='7 kg. Fornøyd :-))

Føler endelig jeg er kommet igang igjen, og det føles deilig. Synes det går treig med hensyn til centimeterene.... Hvilken erfaring har dere andre med det? I begynnelsen syntes jeg at det var en centimeter inn i livet for hver kilo. Sånn er det ikke lenger. Har gått ned 3 kg i høst og står på samme livvidde...

 

Nå: 83,3 kg

Julemål: 74

Igjen: 9,3 kg[/quote']

 

 

Her går det sånn litt i rykk og napp, det være seg både kg og cm.

 

Grattis med flott ukesresultat!

 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola skinnner her på Trøndelagskysten. og jeg har gått ned hele 1.6 kg denne uka, det er for meg et VEKTSLEPP etter så lang tids vektnedgang. HAdde begynnt å innstille hodet mitt på 0,5 kg i uka, så det var hærlig å få en slik uke midt inne med mange halvkiloer vekk. Nå er målet og håpet bare å holde det til neste uka. Skal på korNM i Trondheim i helga og da er jeg forberedt på MANGE MANGE UTFORDRINGER!!!

 

Julemål

Startvekt 25.02: 115 kg

Startvekt 05.08: 90.8

Uke 1: 89.1 ( -1.7)

uke 2. 88.4 ( -0.7)

Uke 3: 86.9 ( -1.5)

Uke 4: 85.8 (-1.1)

Uke 5: 84.8 (-1.0)

Uke 6: 84.5 ( -0.3)

Uke 7: 84 (-0.5)

Uke 8: 83,5 ( -0.5)

UKe 9: 81.9 (-1.6)

6.1 kg igjen til julemålet ( ca.0.55 i snitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Sola skinnner her på Trøndelagskysten. og jeg har gått ned hele 1.6 kg denne uka' date=' det er for meg et VEKTSLEPP etter så lang tids vektnedgang.[/quote']

 

 

Du er bare helt rå Tirben :D

 

Og ja, Trøndelag er flott i dag, det fortjener vi jammen :(

 

Ha en flott dag/uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Andre veiedag i dag. Ned 0.6 kg. Gått ned fra 97,8kg til 92,4 kg.

 

U39- 97,7kg

U40- 93,0kg

U41-92,4kg

 

Gått ned tilsammen 5,4 kg på 2 uker. Hurra

 

Veldig fornøyd. Hadde en god dag i går også. Fortsatt supermotivert.

Skal melde meg inn på sats for å få trent nok. Gleder meg til det.

 

 

 

Julemål: 80kg

 

Kjomsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, det måtte vel skje før eller siden. Oppgang på meg, det er så vanvittig irriterende! Må passe på som en smed når det blir alkohol og spise veeeldig lite, og det klarte jeg ikke denne helgen. Ikke noe utskeielser i den forstand, men litt for mye til måltidene velter hele lasset. Nå må det bli halvannen uke på hovedsaklig grønt og suppe, for dette orker ikke jeg.......... :eek:

 

Opprinnelig julemål: ned 10 kg (0,6 i snitt)

Revidert julemål: ned 14

 

u 34: ned 5,5

u 35: ned 0,6

u 36: ned 0,9

u 37: ned 1,0

u 38: ned 0,6

u 39: ned 1,7

u 40: opp 0,5 :D

 

dvs 9,8 på 7 uker

 

Rest til jul: 4,2

 

 

 

Gratulerer med flotte resultater alle sammen,

ha en sunn og fin uke! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt etter som en velger å se det så har jeg

alt 1) gått ned 0,6 kilo fra den antatte høstferievekten forrige uke eller

alt 2) gått opp 0,4 kg fra 2 uker tilbake.

 

Åkkesom føler jeg at jeg er på rett vei. Trener ganske mye, og har flere hverdager denne uka ;-) Håper derfor å kunne legge de siste 'gamle' 4 hektoene bak meg til neste uka. Må ha veiedag mandag neste uke pga at jeg reiser på møte et par dager før jeg skal ut på jobb igjen.

 

Det er ca en måned til vi skal på forsinket-bryllupsferie-cruiset - full skjerping!!!

 

Tirben og jane76 - dere vinner ukens runde, gratulerer !! :(

 

Startvekt 87,1 kg (etter nyttår)

Julemål 81,0 kg

Vekt uke 41: 84,4 kg, ned 2,7 kg totalt

Rest sommermål 3,4 kg

 

Midjemål uke 41: 94 cm, inn 2,0 cm totalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer til dere alle som har vært flinke til og gå ned..det har ikke jeg, hadde gått opp 700g siste uke..det var ikke morsomt,jeg som føler selv jeg har vært så flink:(( mistet litt motivasjon..men kjenner magen ikke er helt som den skal,menstid..så håper det er vann i kroppen som gjør det..

ha en fin dag alle sammen.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
gratulerer til dere alle som har vært flinke til og gå ned..det har ikke jeg' date=' hadde gått opp 700g siste uke..det var ikke morsomt,jeg som føler selv jeg har vært så flink:(( mistet litt motivasjon..men kjenner magen ikke er helt som den skal,menstid..så håper det er vann i kroppen som gjør det..

ha en fin dag alle sammen.

klem[/quote']

 

 

Så lenge du ikke finner en umiddelbar grunn til oppgangen, så er det kanskje som du skriver, den tiden i måneden! Mange som har det sånn i de dagene!!!

 

Du kan ev ta en "strengdag" med lett mat, lite salt, masse vann og trim. Om ikke annet, godt for samvittigheten med en skikkelig "ren" dag :( Høres ut som om motivasjonen din kunne hatt godt av det også :P

 

Sender masse motivasjonsvibber, håper det hjelper, for jeg har troa på deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God treningsøkt på treningssenteret i formiddag, både intervall og styrke.

I dag har det vært nøye loggføring av kaloriinntaket, og i kveld er detpå grammet oppfylling av rødvins glasset innen for grensen av dagsrasjonen :P

 

Stille og rolig hjemme med gullrekka på TV og full kontroll - deilig fredagskveld.

God helg til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Minus 0,5 kg. :)

Minus 19,5 kg hittil. :(

 

Synes det er bra jeg!

 

Ahhh, så nære minus 20 som jeg bare kan komme på vekta mi som kun har 500gr.-intervall. Vi satser på at jeg vipper den milepælen på neste veiing :P

 

Har hatt nedtrapping på reductil-kopien denne uken. Vil prøve uten en stund nå. Vil ikke gjøre meg avhengig av den for å gå ned. Og er litt redd hva som skjer den dagen jeg slutter hvis jeg holder på "lenge". Noen som har erfaring med dette?

 

Uka som kommer blir ikke noen A4-uke. Høstferie fom. onsdag ettermiddag, så da står mulighetene og utfordringene i kø regner jeg med. Mulighet for masse trim, mulighet for masse kalorier... Men godt med ferie, ja, det skal det bli :)

 

7 uker til desember, og 7 kg. igjen til "julemål". Blir nok tøft å klare det til den 30. november, men gir det likevel ett forsøk! Adventstiden skal jo uansett ikke bli noe ete-gilde, men kalkulerer ikke med nedgang da, så motivert for 7 gode uker nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nok en ny uke og nye muligheter.-)

gratulerer med nedgang tronderpi1,kjempeflink er du:-)skulle ønske det var meg:(men her henger det på..nå skal jeg gjøre som du sa jeg skal ta "strengdag",ikke bare en men flere:-)så her blir det lett mat og trim hver dag...

Ha en fin dag alle sammen.

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
nok en ny uke og nye muligheter.-)

gratulerer med nedgang tronderpi1' date='kjempeflink er du. skulle ønske det var meg:(men her henger det på..nå skal jeg gjøre som du sa jeg skal ta "strengdag",ikke bare en men flere. så her blir det lett mat og trim hver dag...

Ha en fin dag alle sammen.

klem synøve[/quote']

 

Enda et tips (som jeg har fått litt pepper for tidligere, ikke helt etter boka, men som funker for meg); ikke vær strengere enn at det holder i lengden. Jeg unner meg litt når det er noe som skjer , til tross for at det ikke holder med kosemerker. Det er bedre for meg å spise litt sammen med andre enn mye for meg selv. Og noen uker er det mye som skjer, og da er faren at det blir "litt for mye litt" - men ikke alle uker er sånn da :P Skal jeg komme i mål er jeg nødt til å kjøre det sånn. Har hatt slankeprosjekter der jeg har vært "klassens flinkeste", og det holdt en stund, men ikke helt i mål...

 

Men frem mot jul har jeg sjokolade-/kake- og marsipanavtale med Kess og Vimsa, og det funker for meg! Koser meg med andre ting, men i begrenset mengde selvfølgelig. Kanskje det er en ide? Gjør det som funker for deg i hverdagen. Alle tåler litt, ingen tåler alt :(

 

God ny, uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...