Gå til innhold

Josefins dagbok. 5 kilo ned til 59. Femtiniiii !


Gjest josefin

Anbefalte innlegg

Gjest josefin

og 9,1 trimpoeng. Veier ikke over 62 iallefall. det har gått så mye opp og ned og så sakte at nå er jeg glad bare jeg er under 62. Og det er jeg såvidt. Det ble skippertak i går for jeg veide over 62 lørdag, etter vin og god mat fredag. Fortsatt vanskelig å holde styr på inntaket i gode lag, når konfekten står på bordet osv,,, I går magert/lite inntak. Det hjalp men det jevne er nok best, uten panikkdager. Opp 100 gram sist uke, men det gjør ikke noe, bare jeg er under 62 akkurat nå. Gleder meg forsiktig til å se 60-tallet jeg nå, og kjenne at buksene ikke er så trange lenger ;)

 

Begynner å bli lei knekkebrød, hva skal jeg gjøre med det da?? Kjøpe annen type, wasa sport og rugsprø, bare rug i det også. Spiste en skive nystekt brød i går kveld, tåler det ikke, masse luft i magen, --som om jeg ikke visste det fra før.

 

Hva gjør du med diettspørsmålet Lilje? Fortsetter du uten gluten og melk? Sikkert bra å få noen råd om det der nå, om hva du egentlig syns du ikke tåler og hvordan du skal spise etterpå. jeg har funnet en slags middelvei og er fornøyd med det, bortsett fra at jeg "faller" i fristelser altfor ofte. Hjemme alene nå er det ikke noe problem, men borte er det en liten kamp hver gang. Dette med slanking er bare en del av det hele, rett mat for meg, og rett mengde på lang sikt slik at jeg unngår vektoppgang er like viktig.

 

Mat mat mat.. vi spiser for å leve, ikke omvendt. Godt å tenke llitt på det når fristelsene står i kø. Livet har mange kvaliteter utenom god, mer eller mindre usunn mat. kafe i går: var egentlig sulten, men de har jo ingenting smått og magert. Store tallerkener med et helt måltid, eller kaker kaker kaker. Har alltid en pakke bixit i veska for tida, men ikke i går. så ble det bare kaffe da. Hvorfor er det ikke en eneste kafe som har noe skikkelig sunt?? Når de vet at såååå mange sliter med vekta/er på dietter? Skal vi starte en kafe, med tilbud om mager mat og laget etter gjestenes ønske?? Det meste inneholder jo nå hvete og melk, bare det å få salaten med en annen dressing enn f.ex den vanlige tzatziki-dressingen er ofte ikke mulig. Ei dame laget en herlig liten salat til meg en gang, på bestilling, med skinke og nøtter og litt olje-eddik-dressing. Fantastisk!! For det meste svarer de at de har bare det som står i disken. uhu

 

God uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 355
  • Created
  • Siste svar
Gjest rosalilje

Hei Josefin! Litt treg å svare her, har vore skikkelig dårlig siste veka. Opp i 40 i feber, veldig verk i kroppen og hovudet og litt dårlig i magen.

 

Vekt i dag var 56,4 kg, så 100 g ned. Har lagt litt høgare gjennom veka etter litt utskeielse forrige helg, så veit ikkje om dette er ei reell vekt eller om den er litt kunstig lav etter lite inntak siste dagane. Har ikkje blitt så mykje vanlig mat, men litt chips, nøtter, frukt og sjokolade Har vore kvalm og hatt lite matlyst. Men trur ikkje eg har gått over på kcal likevel, så får vere greit. Må få i meg noko ellers blir eg berre endå slappare...

 

Er fremdeles ganske dårlig, men ikkje feber lenger.

 

Tar nok berre ein rolig dag heime i dag, har masse heimelaga pizza i frysaren, så det blir kveldskosen.

I morgon er det gjenforeningstreff for eit kor eg og mannen var med i i ungdommen. Øvelse, korgfest og så konsert på kvelden. Får sjå kor mykje eg klarer å få med meg av det.

 

Skal snakke med ernæringsfysiolog igjen ganske snart, og vurdere kva eg skal gjere vidare. Synes ikkje dietten har hjelpt noko anna enn at eg har sove bedre i det siste, veit ikkje om det kan ha med det å gjere.

Begynner å bli litt lei av å måtte planlegge all maten så nøye...

 

Flott at du ikkje går opp i vekt iallefall! Stå på så klarer du nok å få den endå litt nedover! :-)

 

Enig med deg at det er vanskelig å finne mat ute på tur når ein både vil ha det sunt og magert og hvis ein då skal ha uten melk og gluten er det nesten håplaust...

 

Ønsker alle ei flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Blei mykje verre ut over kvelden i går, dårlig i magen og 41 i feber, holdt nesten på å besvime

Litt bedre i dag, men veldig elendig.

Får ikkje i meg så mykje mat, men et no litt og litt, så eg iallefall har nok energi.

 

Måtte berre droppe gjenforeningen og konserten med koret frå ungdommen, var dumt det, men mannen min skal filme litt så eg får sjå korleis dei hadde det.

 

Satsar på at det går bedre neste veke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Litt bedre i dag, men orkar veldig lite om dagane. Tar nok litt tid å hente seg inn igjen. Har begynt å føre inntak igjen i dag. Matlysten er bedre, så får i meg litt meir vanlig mat, og då kan det vere lurt å følge litt med.

Vekt i dag var 56,2 kg, blir spennande å sjå om den går litt opp igjen når eg kjem meg eller om den er reell.

 

Må berre få komme med ein liten frustrasjon:

No når eg skal reise til Syden må eg ha ein lege som skriv at det medisinsk er gunstig for meg å reise, ellers får eg ikkje reise no når eg går på Arbeidsavklaringspengar(for eit navn) Reknar med at det er det du også begynte på no 1.mars? Då må jo du passe på å søke når du skal besøke døtrene dine i København. Det blir jo ikkje lett å kunne ta ein spontan tur hvis det skulle passe sånn. Og stakkars legane som skal skrive alle desse attestane!

 

Synes nesten at det er litt diskriminerande at ikkje også me har rett på ferie nokre veker i året som alle andre der me kan gjere det me vil uten å søke om det. ...

 

Korleis kom du ut økonomisk på AAP? Eg var rett og slett litt heldig og fekk vedtak ut 2011 på tidsbegrensa ufør rett før den nye stønaden blei innført, og får derfor beholde det . Skulle egentlig ikkje fått svar på søknaden før i april, og då hadde eg mista 3-4000 i månaden pga at barnetillegget er så lite på AAP. Kjekt å ha litt flaks av og til! Får også beholde honnørkortet ut 2011.

 

Ønsker deg ein fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest josefin

og 8,8 trimpoeng. Saakte ned. Rart at det går så sakte. Tror ikke jeg har hatt et eneste hopp ned. Du vet sånn 1 kilo i uka. Hadde vært så motiverende. Men vill ikke klage nå :( ned ned. Har stadige sprekk, i går nøtter.. svake menneske. Om jeg klarer en hel uke uten blundere så kanskje..

 

AAP er diskriminerende, ja: Ikke ferie, må være registrert som arbeidssøker selv om mange ikke er reelle arbeidssøkere, hvem må ellers det? Vi mister honnørrabatten, særfradragene, barnetillegget. Staten sparer penger på en ellers utsatt og marginalisert gruppe syke som har råka ut for å bli syke og ikke har noe som helst ønske om å være det. Jeg har nå brutto inntekt (trygd) på 280 000, mot ellers 400 000. Så tar de bort godene en etter en i tillegg.

 

Jeg har vedtak ut i år, OK for meg, har jo ikke barnetillegg lenger. Det merkes forresten. Har fortsattt huset og bilen og masse faste utgifter, fått det knallhardt økonomisk. MIn store redning er at jeg er blitt så mye bedre og vil klare å begynne å arbeide igjen, mål 50 %.

 

Ha en fin dag, AAP eller ikke, og god rekonvalesens! hatt skikkelig influensa du nå, trenger tid på å bygge deg opp igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Vekt i dag var 56,6 kg, så opp 200g .Har lagt rett rundt 1200 kcal kvar dag, så veit ikkje kva som gjer det, men er jo ikkje så mykje å snakke om då.

 

Blei 25 gram sjokolade i går, men ikkje så ille egentlig, for var så godtesjuk at eg godt kunne ete 200 gram...Med mager middag gjekk eg ikkje over "budsjettet" heller.

 

Er frisk igjen, men fremdeles ganske slapp og blir fortare sliten enn vanlig.

 

I dag skal me i bursdagsbesøk, har fått heile menyen på forhånd. Blir først kylling, ris, salat, waldorfsalat og loff til, og så kaker, frukt og snop.

Her gjeld det å prøve å holde seg i skinnet og velge fornuftig, skal gjere mitt beste, men kjem nok litt over i dag.

 

Spent på korleis det går med mannen min i dag. Han er kapellmester for musikarane som skal spele til eit kor på 800 ungar. Dei skal øve først i dag, og så blir det konsert i ettermiddag. Eldstejenta er med i koret, og eldsteguten er med og filmar. Mykje som skal klaffe på eit så stort arrangement!

 

Eg stod opp med dei kl.7, så no er eg stort sett ferdig med alt husarbeid, og kan ta det ganske så med ro til me skal i besøk :)

 

Du går stadig litt ned, Josefin! :-)Det må visst berre få gå sakte men sikkert for oss begge to. Ikkje lett når du har fått redusert inntekta di så mykje...:) Håpar du klarer å begynne å jobbe litt igjen, godt å komme seg ut litt også no når du bur heilt åleine.

 

 

Ønsker deg ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Helga mi kan kort oppsummerast med at det blei alt for mykje kaker og sjokolade både lørdag og søndag...

Angrar veldig i dag, men ikkje så mykje å gjere med det no.

 

Har vore så FRYKTELIG søtsjuk lenge no, og når eg først tok litt så klarte eg ikkje å stoppe. Svake menneske...

 

Klar for å fortsette i dag, får håpe eg ikkje har ødelagt alt no då. Er også spent på påska som ligg framfor, blir ofte litt ekstra med mat då også, skal på besøk til familie 4 dagar, og iallefall eit besøk til. Orkar ikkje å gå opp sånn som eg gjorde i jula, så må visst prøve å legge ein slagplan.

 

Snakka med ernæringsfysiologen i dag, og går no tilbake til å ete både gluten og melk. Det blir fantastisk deilig å sleppe å styre med det lenger!

 

Skal fremdeles vere forsiktig med sukker, det kjenner eg at eg ikkje har godt av. Er heilt elendig i dag og verker i heile kroppen. Har nok hatt det litt for travelt i helga, men trur og alt det søte spelar inn.

 

Håpar du har vore flinkare enn meg i helga!

Ønsker deg ei fin veke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest josefin

400 gram opp. 5 trimpoeng. sukk.

 

:) For mye vin og for mye mat i helga,,, orker ikke denne registreringen,,, er flink enkelte dager,,, men faller for fristelser som er goood mat og drikke,,, opp 400 gram er egentlig rart, syns jeg har fortjent bedre..sukk

 

:) Trener og er sprek nå, har mistet 9 cm i midjemål siden jeg startet, veldig enkelt det hele når jeg er hjemme alene. Lite søtsug. Når jeg får lyst på noe godt tar jeg en kokesjokoladebit eller en kopp cappucinokaffe med litt sukker og er fornøyd med det. Spiser mye gulrøtter og syns det er godt. Knekkebrød med skinke er fortsatt like godt. Wok og grønnsaker, fisk og kyllingfilet,, godt godt.

 

Gir ikke opp.

 

Kos deg med vanlig mat igjen Rosalilje, men ikke fortap deg i loff og ...

Godt du er på stigende form igjen!

 

Ja vi trenger en slagplan for påska: Måtehold. Ett kakestykke, bare ett av mors gode rundstykker. En sjokoladebit, null potetgull (potetgull er bare helt meningsløs mat altså). Vinen er for meg en stor utfordring. Ett glass er 97 kcal, ett glass ett glass er nok! Nøtter neste utfordring, kan noen lime fast hendene mine??

 

Ikke vært i storform jeg heller. Måtte ta det med ro flere dager forrige uke, etter noen intense aktivitetsdager. Skjønte det ikke selv en gang, før etter en våkenatt, helt på randen, DA skjønte jeg at jeg måtte roe ned. Oppe på normalen igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Ikkje noko kjekt å gå opp, Josefin, men 400 g er jo egentlig veldig lite, hadde du ikkje hatt digital vekt hadde du sikkert ikkje merka det ein gong! :-)

Men kjempeflott at du har gått ned så mykje i midjemål då!

 

Eg var ikkje flink på tirsdag heller, og det i tillegg til for mykje inntak av kaker og sjokolade lørdag og søndag førte til at eg gjekk opp 3,2 kg frå lørdag morgon til onsdag morgon...:eek:

 

Er tilbake til sunt og magert kosthold no, så håpar det meste skal gå av av seg sjølv. Men kroppen har jo ikkje godt av desse utskeielsane mine, så må skjerpe meg! Er rett og slett litt deppa for tida trur eg, lei av å føle meg så dårlig og lei av å vere så nøye med kva eg et når eg ser alt det dei andre trykker i seg...

Ser litt lysare på det no, og er veldig klar for å fortsette.

 

Er jo så godt med sunn og mager mat! Litt spent på påska som ligg framfor, det blir mange utfordringar då!

Skal vekk i besøk onsdag til lørdag, må prøve å vere flink.

Drikk ikkje vin eller noko anna, så sparer jo litt kaloriar der iallefall!

Er kaker og sjokolade som er min store last.

Må prøve å holde meg vekke frå det, for når eg først har ete litt blir søtsuget veldig stort.

 

 

Håpar formen din kjem seg raskt igjen!

Lykke til vidare, Josefin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest josefin

Har helt glemt å veie meg i dag men var 61,8 i går, så da tar jeg den :)

 

3,2 kilo opp du da, må da være mye vann!! Ta det med ro og gi det litt tid, du går nok ned igjen. Er du som meg tro-- melk og mel samler vann i kroppen? Tykke fingre morgenen etter utskeielser?

 

Ligger ikke an til nedgang her heller nå altså. Sosialt med kaker og godteri i alle retninger =kortversjon. Må nok være glad om jeg klarer å holde meg under det derre forhatte 62-tallet. Selskap og kake i går. Bursdag hos venninne i morra, skitur først men den tangerer nok bare knapt kakekaloriene.

 

Måtehold. Ja folk trykker i seg. Jeg er misunnelig på mannfolka, de spiser og spiser, og forbrenner! Er varme som ovner døgnet rundt jo. Ja selvfølgelig tenker jeg på kjæresten.. irriterende forbrenning.. Mens damer på min alder,, de fleste lever som meg, konstant på vakt, kroppen og munnen vil hele tiden ha mer enn den trenger. Heldige vi som klarer å stoppe i tide så ikke vekta bare tar helt av oppover, og en sitter der nokså plutselig med mange mange kilo som må av. Kunne fort vært meg det.

 

Balanse mellom aktivitet og hvile, balanse mellom utskeielser og sunn mat. =oss.

Ja formen er bedre men må dosere litt aktiviteten igjen kjenner jeg. Ikke moro det i påska men det går vel, bør ha trening i det der for å si det mildt..

 

God påske :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest josefin

Jeg har holdt meg under 62 kilo i 5 uker nå ser jeg :)

Må alle makter stå meg bi så jeg ikke hiver i meg allslags elendig mat de nærmeste dager og havner over 62 igjen :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Så flott at vekta går endå litt nedover, Josefin!

Håper du klarer å finne nok motivasjon i det til å vere måteholden i påska, sånn at du iallefall ikkje går opp. Stabil vekt får vere målet i påska! :-)

 

Trur ikkje at eg samlar vatn pga mjøl og melk, for no har eg jo prøvd uten så lenge uten å merke noko forskjell. Men veit at søte kaker og sjokolade gjer noko med heile systemet. Har vore skikkelig oppblåst, forstoppa og uvel heilt sidan utskeielsane, først i dag kjenner eg at det begynner å normalisere seg.

 

Vekt på lørdag var 57,7, så fekk nok svi litt for forrige helg ja...Men håper den endå kan gå litt nedover når magen no kjem litt i gjenge igjen.

 

Har vore superflink sidan tirsdag, og håper no eg klarer å holde fokus også gjennom påska. Reiser på tur onsdag til lørdag, og skal i eit besøk mandag, så det blir nok av utfordringar! :eek:

 

Ønsker deg ein fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest josefin

:eek:

63,8 kilo veide jeg i morges. opp opp opp TO hele kilo

Det er sant.

Har gått 4-5 mil på ski på 3 dager. Støle muskler samler vann men likevel da!!

Har også spist - vanlig mager mat og såpass måtte jeg ha med den skigåingen.

I tillegg siden sist jeg skrev: 6 vaffelhjerter, 3 små kakestykker, noen sjokoladebiter, ca en neve nøtter, drukket 4 glass vin og et glass brennevin.

Regnet ut at jeg har forbrent mer enn jeg spiste i nei-mat. Nei-mat ca 2200 kcal. Skigåing 2500 kcal. Så har jeg spist for mye vanlig mat, spiste brød istedetfor knekkebrød igjen, det straffer seg alltid her. Og det ble to kakeslabberas før jeg dro, som jeg skrev om sist. Huff og huff.

 

Starter på hardkjør opplegg i morgen. Er hjemme igjen og alt ligger til rette for full skjerping.

 

OJOJ for et liv...Godt jeg veide meg i dag da, så kjenner jeg til tingenes tilstand. Blir veiing hver dag den kommende uke. Ingen trim i dag, er sååå støl. Pinlig nøyaktig mat-registrering, og ingen nei-mat i dag, ikke i overskuelig fremtid!

 

Hatt det supert da, med storfamilien på hytta og skigåing i påskesola ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest josefin

Ned en kilo fra i går til i dag.

Neida det er ikke vekta mi det er noe feil med, det er kroppen min som lever sitt eget liv

1200 kcal i går og 1,1 trimpoeng. Ble en liten tur ut i sola ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Så flott at vekta gjekk litt raskt ned igjen! Du har jo vore SÅ flink med skigåing, så urettferdig at det skal slå så grusomt ut! Håpar den går endå litt ned dei nærmaste dagane :-)

 

Har hatt ein fin påske, var ein tur til Sunnmøre onsdag-lørdag, ellers hatt litt besøk og vore i litt besøk. Har vore ganske flink stort sett, men i kaffibesøk har det rett og slett gått litt rett vest...

 

Klar for å fortsette i dag!

 

Målet mitt var å ha samme vekt førstkommande lørdag som før påske, så blir jo spennande å sjå om det går!

 

Ønskar deg ei fin, slank veke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest josefin

Håper du er heldigere enn meg på vekta!

Standhaftigere enn meg du, går nok fint!

 

Jeg lever på 1200 om dagen og 1-2 trimpoeng hver dag. Går fint! Godt med hverdag igjen, oversikt over matinntak og litt mer ro. Trenger det alt sammen. Strikker og leser og besøker og reparerer sykkel og vært på kino og...

 

Ang besøk: har spist et kakestykke her og der. Venninne kom med rester av bursdagskake til meg, måtte ta en bit. Besøk hos annen, tok et ministykke krydderkake. Forsøker å registrere det, og har klart og tatt det inn så total-kcal er ok likevel. Men frimerkeregnskapet er allerede overtrukket for uken og lyser i rødt. jaja.

 

Vanskelig for meg å takke nei til alt når det serveres, med begrunnelse i at jeg slanker meg. Ofte er jeg den tynneste der, får meg ikke til å si det da. Kan heller si jeg ikke tåler melk og mel, men da må jeg være helt konsekvent. Så nå tar jeg litt, og MÅ være streng og ta bare liiiiiitttttt.

 

Veier meg ikke før mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Så godt å høre at du er tilbake i gode vanar! Både med trim og mat!

Ikkje så farlig å skeie ut med eit lite stykke kake i av og til så lenge det er med i regnskapet.

 

Eg seier heller ikkje at eg slankar meg, for alle synes at eg er tynn, trur eg...

Lettare å seie at eg ikkje tåler så godt sukker, for det har eg merka at eg må få i meg minst mulig av. Det forstår folk mykje bedre.

 

Var nettopp i besøk hjå bestemora mi. Ho set alltid fram masse godteri, men i dag var eg sta og stod over :D

 

Går fint med maten. Skal prøve om eg kan få komme meg ut på nokre korte gåturar, er så deilig at det er vår.

 

Spent på vekta på lørdag! Er skikkelig opppblåst og oppfyllt i magen for tida, veldig ubehagelig...

 

Ønsker deg ein fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest josefin

Godt tips å si det med at en tåler dårlig sukker, hadde glemt det :D

 

Måtte bare..veie meg igjen. Er godt nede på 62-tallet. men nå er det helg, og i morgen venter en lammestek med fløte-poteter. Sparer inn før på dagen. Veldig nyttig og motiverende å registrere alt for tida, jeg trenger kontroll. Tror ikke jeg klarer å nå 61-tallet igjen i løpet av helga, men så blir det i uka etter!!!

 

For å gå ned en halv kilo i uka, må jeg ikke spise over 1300 kcal. (Med ett trimpoeng om dagen i gj.snitt trenger jeg 1800 for å holde vekten). Med all den ja-maten jeg spiser, inkl gulrot, blir det fort for mye. Så jeg holder meg på 1200. Regnet inn et vinglass i kveld. Linsesuppe til middag. For et liv.. men sånn må det være.

 

God helg! Prøv småturene, gjør godt for sjela med liten innsats og energi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Høres fornuftig ut å ha eit inntak på litt over 1200 hvis du ikkje reknar grønsakene. Då skal jo vekta teoretisk sett gå sakte men sikkert ned :-)

Kom meg ut på ein gåtur igår, deilig!

Savnar veldig å sykle, gjorde det mykje før.Lurar faktisk på om eg skulle kjøpt meg ein elektrisk sykkel.Det måtte jo vore genialt!

Då får eg sykla utan å slite meg heilt ut:-)

 

Målet mitt var å ha samme vekt i dag som før påske, og det gjekk akkurat, så fornøyd med det!

 

Ønsker deg ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der 62-tallet igjen..æsj

Mål: midje 73, hofte 99

Trmpoeng 11,1 sist uke. Fornøyd.

Spist rundt 1200 kcal om dagen, bortsett fra lørdag, da ble det 1700.

 

Gått ned 6 cm i midje og 2 cm hofte siden jeg startet. Det er godt. Trøster meg med at jeg har mye mer muskler nå enn da jeg startet, når vekta går så sakte ned. Eller opp og ned :/

 

Det hjelper å registrere pinlig nøyaktig. Så jeg fortsetter med det.

Ukens utfordring: jenteparty i kveld. Klare, klare.. å begrense meg. Og en bedre middag, 5-retters, på restaurant i morgen, med vinpakke og det hele. Det blir en vanvittig kalorimengde! Så jeg går vel ikke ned så mye denne uka regner jeg med. Men gøy blir det :) Så får jeg ta det inn kalorimessig før og etter så godt jeg kan. Ellers blir det en fornuftig uke.

 

Godt gjort å beholde før-påske-vekt. Hurra for deg :D

El-sykkel - hvordan i all verden fungerer den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Utrulig kor dei ødelegg desse dagane med litt ekstra inntak! Hvis du er superflink 5 dagar denne veka, men skal på jenteparty og middag ute, så kan du i beste fall håpe på å holde vekta. Og det er jo ikkje mange veker uten sånne dagar heller...Kjenner sjølv at det er dei som ødelegg, for er egentlig alltid flink i kvardagen.

 

Men, berre å gjere sitt beste og gjere så smarte valg som mulig også dei dagane, så skal me vel komme i mål til slutt!

 

Eg skal ut å treffe nokre andre ME-arar i kveld på restaurant.

Fann menyen på nettet og har bestemt meg for ein kyllingsalat, det må vel bli bra!

 

Elektrisk sykkel er ein heilt vanlig sykkel med motor som ein kan ha innkobla heile tida eller berre i feks motbakkar, sånn at ein får ekstra hjelp så det ikkje vert så tungt. Men ein må allikevel trø, så blir trim men ikkje så veldig tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jeg holde til mandag!!

Nå klarer jeg å holde kontrollen, og det vil jeg klare i helga også!! vil vil - har behov for og lyst til..

 

Er inne i en god stim, passer på ALT jeg spiser. 1200 om dagen punktum. Bortsett fra den godt planlagte og deilige middagen tirsdag, da ble det vansinnig mye av alt, bremset sterkt på formiddagen og dagen etter men likevel. Blitt lite trim og det er ikke såååå bra. Travelt. Skal gå en rask tur i svovelregnet nå.

 

El-sykkel :) kjempefint for deg??

 

God helg med inntaks-kontrollen på full guffe :)

 

Fra josefin, som allerede har regnet inn de to vinglass det skal bli i kveld.

Trenger vin, og pause :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Så flink du er! Stå på vidare i helga!

 

Her er det full kontroll foreløpig og, satsar på å klare det gjennom helga og.

Skal på jentekveld no etterpå. Veit at det blir servert pizza. Har 600 kcal til gode no, så tenker eg tar 2 pizzastykker og evt litt salat hvis det er det og. Det må vel vere greit kalorimessig?

 

Har akkurat kjøpt meg elsykkel! :)

Kjøpte ein som var 9 mnd gammal, betalte 5000,- trur det var eit veldig godt kjøp! :-) Ny pris er frå ca 10000,- og oppover.

Var ute og prøvde den litt, heilt fantastisk, trur det skal bli kjempebra!

 

God fredagskveld, kjem innom med vekt i morgon tidlig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Tok 3 pizzastykke i går, for dei var så bitte små, og salat ved siden av.

Etterpå

var det mange skåler på bordet med smågodt, snacks og chips. Åt ikkje noko, og det gjorde meg faktisk ingen ting!

Dei andre åt godt og drakk også ein del brus, vin og forskjellig anna godt i glasset, så dei fekk nok i seg ganske mykje meir kaloriar enn meg!

 

Fekk lønn for det i dag då, vekta viste 57,1 kg og ned 600 gram

 

No skal eg ut og prøve sykkelen, er veldig spent!

 

Ellers blir det nok ein rolig dag med pizza heime i kveld, så satsar på å holde meg til 1300 kcal i dag og.

 

God lørdag til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

61,6 kilo. Mål 72/98. 8,6 trimpoeng= fornøyd. Dermed er påskeflesket -eller hva det nå var- borte. 2,6 kilo til målet.

 

Fortsetter som nå. Kanskje kanskje ser jeg 60-tallet neste mandag? hadde vært så supert. Ingen festligheter venter denne uka, og det er bra. Jobbe jobbe med mat og trim. Føler meg motivert og formen er fin, da er det bare å kjøøøøre på.

 

Ble et knekkebrød for mye til frokost i dag, dermed 321 kcal til frokost :eek:

Salat til lunsj!

 

God tur på el-sykkel! Her blir det gange i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...