Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988
Fluffy4: Målet mitt er som vanlig de 20 trimpoengene mine' date=' men skulle jeg gå over det er det jo ikke akkurat noen krise, hehe :-) Blitt to spinningtimer, en time squash og litt jogging hittil denne uka. I morgen er det styrketrening på programmet, og fredag blir det spinning igjen etterfulgt av en mage/ryggtime. Lørdag skal jeg for første gang på to uker og fire dager ta meg treningsfri. Blir kanskje en rolig gåtur da, for jeg blir jo fort litt rastløs ;-) Søndagen er det spining, langkjøring, så var den uken over.

 

Jeg føler meg i vanvittig god form om dagen jeg også, og synes faktisk jeg begynner å se antydning til litt muskler, hihihi :-)

 

Ellers må jeg innrømme at jeg tok en snikveiing i dag. Ble litt bekymret da vekten sto på stedet hvil i en uke, for den kunne jo fort tippe til feil side da. Men det har den altså ikke gjort, den sto på 69 blank som er 300g ned. Så da håper jeg inderlig på å se et tall som har noe med 68 gjøre til mandag når jeg skal registrere. Og ikke mer snikveiing her i gården, må stole på kroppen min :-)

 

Ha en riktig god dag alle sammen, her er det lunsjtid nå :-)[/quote']

 

du er kjempe flink med trening, her har det blitt for lite! men men!

uansett nå vier vi akkurat det samme. vi skal nå målene være for en gang skyld!

vi skal klare 68 og noe sammen! masse lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Så utrolig flink du er til å trene!

Det er veldig inspirerende å se, så får vi se om inspirasjonen gir meg noe spark bak!

Trente i går, joggings og styrke på treningssenter. Men i dag blir det ingenting :P Skolearbeidet må prioriteres av og til....kjedelig, men..

Kanskje en liten tur ut senere, vi får se.

:P

Flinke dere er jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

huff veldig skuffa av meg selv nå. blir ikke 10tp denne uka en gang, og snart er den over, men får satse på 10tp i det minste, skal klare det!

 

håper dere andre har hatt en bra uke så langt<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff veldig skuffa av meg selv nå. blir ikke 10tp denne uka en gang' date=' og snart er den over, men får satse på 10tp i det minste, skal klare det!

 

håper dere andre har hatt en bra uke så langt<3[/quote']

 

Neinei Stinelill!! Uka er ikke over, den er ikke halveis engang enda :P 4 dager til å trene på igjen! Jeg har over 10 allerede og satser på litt over 10 resten av uke, det klarer vi sammen :)

 

Stå på, viktig med trening, strammer kroppen både her og der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Stinelill:

Ikke mist motet nå da, klart det blir 10 trimpoeng når du allerede nå har fire :-) Som Fluffy4 sier; er vi jo ikke halvveis i uka en gang. Jeg mangler fortsatt 11 trimpoeng denne uka, og de kommer inn, så da klarer du det også . Hvis benet ditt er bedre da, vel og merke ? Hvis du ikke orker trene så hardt, kan du jo satse på et par lange gåturer til helgen. Mandag skal vi begge se noe med 68 ja. Vi har hele fire dager på oss til det, så det er bare å utnytte tiden godt og fornuftig nå :-)

 

ingsi:

Skjønner at skolearbeid må gå foran trening, men skole er en viktig investering i fremtiden så det er verdt det. Husk at man ikke trenger å trene hver dag. Da jeg startet å slanke meg, trente jeg tre ganger i uka for jeg var redd for å bli utbrent og overtrent om jeg gikk for hardt ut i starten. Kondisen har bygd seg gradvis opp slik at jeg nå holder ut flere økter i uka. Ta treningen i ditt eget tempo og lytt til kroppen. Det er kjempesmart av deg å legge inn styrketrening i hvert fall, jo mer muskelmasse, jo høyere forbrenning :-)

 

Stå på alle sammen ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt noe trening på deg i dag Stinelill? Jeg har kun fått 1,7 trimpoeng idag, har 10 poeng igjen denne uken, for å nå målet på 25. Satser på at det går greit, starter dagen imorgen med en spinningtime 60 min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg har fått gått litt :P har snart 5tp denne uka :)

blir mer trimpoeng i morgen :)

 

 

jeg går på kurs, men orker snart ikke følge det, er så feit nå, 97cm rundt magen, og alt for mye rundt resten, prøve vinter jakkene mine fra i fjor og ingen av dem gikk på engang :P

 

snik veide meg i går og da lå jeg på 69.8kg! feil feil feil!

også snik veide jeg meg nå og vekta var 70.5kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Stinelill, Stinelill, Stinelill !!!!!!

Nå MÅ du holde fokus oppe her. Ikke vei deg flere ganger om dagen til forskjellige tider. Vekten til et menneske kan faktisk variere med opp til to kg i løpet av dagen, det gjelder tynne mennesker også. At du ligger på litt over 70 kg kl 23 om kvelden har ingenting å si for vekten din mandag morgen.

 

Prøv å sette bort vekten frem til mandag, og hvis du MÅ veie deg, så prøv å gjøre det til samme tid hver dag. Og for all del, ikke gi opp kurset. Skjønner at du har det tøft akkurat nå, men nå må du hente fram litt girlpower og gi bånn gass de siste dagene av uken. Prøv å spis sunt og få deg noen lange gåturer i helgen. Jeg har troa på deg !

 

Husk at vi ligger i samme vektområde, så du kan ikke gi deg nå og etterlate meg alene :-)

 

Skjønner at det er kjedelig hvis ingen av jakkene dine passer lenger, men er sikker på at det ikke er mange kg som skal til.

 

Sender deg masse positiv energi og ønsker om en fin helg !

 

En god helg ønskes dere andre også forresten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på Stinelill!!! Du må ikke gi deg nå :P Ut å tren og tenk sunt, så har du nok gått ned på mandag vettu. Husk på at det også er vanlig å stå litt stille! Vær flink og rapporter her inne, så har du noen som passer på deg :P

 

Har ikke så god tid i dag, så blir et kort innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det fredagskveld og jeg har allerede brukt opp mine 1600 kcal. Ja, ja det får bli en tidlig kveld i seng;-)))

Godt å ha tatt seg inn igjen etter tre dager med rundt 2000 kcal. Blir "spennende" å se på mandag hvordan vekten ligger an. Hvis jeg klarer å ikke spise mer enn 1600 kcal. lørdag og søndag så kanskje jeg klarer å unngå en økning?

 

Blir spennende å se hvordan dere alle ligger an på mandag! Det er så mange her inne på sidene som er så kjempeflinke til å trimme, veldig bra;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat vært på 60 min spinning, deilig :P Ble litt alkohol i går, vanskelig å kutte ut den i helga altså, alltid noe som skjer. I kveld skal jeg være med, men droppe aLkoholen, så krysser fingra for at jeg holder meg til vannet. Ellers har det gått ganske greit den uka her, har spist noen smpgodtbiter i ny og ne... Men kalorimessig er det ikke så verst. Og MYE trening, når målet mitt om 25 trimpoeng lett :P

 

Stinelill: Hva med sånne trenings dvd'er? Jeg har ikke brukt det selv, men det er jo ihvertfall en ting du kan gjøre inne hjemme. Trimsykkel om du har det da... Stå på, må ihvertfall ikke miste motet om det går litt sent. Jeg har kun gått ned 2,1 kg på 5 uker, men det er jo nedover, og trent veldig mye... Så kroppen er mye fastere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å gå og legge meg som jeg hadde tenkt i går kveld ble jeg sittende og gafle innpå både is og tortillachips med salsadip.... med mer og mer dårlig følelse. Ikke smakte det noe særlig godt heller. Æsj!! Fortvila at jeg skal ha så liten viljestyrke. Og jeg har jo AKKURAT starta på slankekur...

I dag har det gått mye bedre, har holdt meg fint innenfor 1600 kcal. som er det jeg skal ha. I morgen skal jeg både på svømming og gåtur, så jeg håper at vekta ihvertfall er den samme på mandag som sist uke. Time will show....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg spist både snop og hamburger :P

men skal være flink resten av helgen :)

 

med trening går det ikke bra :P æsj!

trenger tips til hjemmetrening? jogger ikke!

 

Hei stinelill!

Hva med rockering? Den nye typen de selger nå er tung og har bølgete innside. De skal være veldig effektive, spesielt på mageområdet. De personlige trenerne på Elixia der jeg trener anbefaler den på det varmeste og bruker den på studioet. Jeg vet at vanlige sportsbutikker har dem eller du kan kjøpe på f.eks. innersvingen.no. Det har jeg tenkt å kjøpe meg neste uke. Verdt et forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Hei alle sammen og god lørdagskveld :-)

 

Her går det i fruktslat og Skal vi danse. I går ble det utskeiing med god samvittighet, hvitvin til maten og litt sjokolade til dessert.

 

Stinelill:

Du klarer nok å komme opp i 7 poeng i løpet helgens siste timer. Husk at vi jo får en ekstra time og boltre oss på denne helgen, nå som vi skal stille klokken tilbake, hehe :-) Hjemmetrening har jeg dessverre ingen tips på fordi jeg aldri har hatt selvdisiplin til å basere meg på hjemmetrening. Men har hørt at bosuball og dette nye zumbagreiene, skal være flotte saker. Pilatesvideoer er kanskje ikke de mest effektive fettforbrennerne, men du får strammet opp kroppen med det i alle fall :-) Lykke til !

 

fluffy4:

Tar av meg hatten for trimmingen din. Her bikker det akkurat 20 denne uken, tenker jeg.

 

tomo:

Kvitt deg med snop i huset, det er eneste utveien. Rydd kjøkkenskap og skuffer, og la være å kjøpe inn slike ting. Du vil se at viljestyrken kommer når du først er godt i gang med kurset. Når resultatene kommer, vil du bli mer og mer bevisst på å ikke ødelegge det du har oppnådd. Er ofte starten som er tøfest, så bare bit tennene sammen. Dette skal du klare sammen med oss andre. Veldig bra at du er ærlig og forteller om slike episoder her inne, tror det er lurt for din egen del å fortelle om sprekken til noen. Håper du har lagt fredagskvelden bak deg og er klar for ny innsats ! Mange lykketanker går til deg, tvi, tvi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stinelill:

Ministep og hoppetau er jo kjempebra til hjemmetrening;-) Rockeringen er sammenlegg bar så den tar ikke så mye plass når den er tatt fra hverandre. Men hvis du ikke kan få snurra på den er det jo ikke så aktuelt for deg;-)

 

Frøken Fryd:

Takk for oppmuntring! Det varmer;-)) Jeg er veldig gira på vekttap, så det er bare å bite tenna sammen. Angående snop osv. i huset så er det ikke jeg som gjør innkjøp, det er mannen min. Han er slank og kan spise hva han vil uten å legge på seg.... Må nok heller passe på å ha andre sunnere ting i huset jeg kan spise når jeg bare MÅ ha noe...

 

Fortsatt god helg og lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

men uansett tror alt går bra, tror nok jeg har gått ned, føler det på kroppen :P motivarsjonen er på vei tilbake og nå vil jeg trene... skal ut å gå tur nå tror jeg, 10-30min regner ute. æsj. jeg vil ha snø nå, hadde vært deilig å gå ute da :P hehe! eller hva syns dere om vinteren og vinter sport?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

snart mandag og veiing, usj jeg gruer meg! men håper det går bra... skal kjøpe meg nitendo wii og wii fit når jeg får lønning, må bare la husleie og regninger komme først, så får vi se hva som er igjen, kjøper uansett wii :P må bare vente 2uker først, men det får gå!

så da blir det trim :)

det blir trim unsett :P

 

håper dere har hatt en fin søndag så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

tomo:

Har hørt fra flere hold at det kan være vanskelig å slanke seg når de man bor sammen med har en annen livsstil, så slik sett er jeg heldig som er singel og bor alene. Typisk at gutter bare kan proppe innpå uten å gå opp et gram, mens vi jenter legger på oss bare vi ser på potetgullposen. Fortsett å holde deg i denne tråden, så skal du se at motivasjonen bare blir bedre og bedre for hver dag :-) Etterhvert når du går ned, kommer du til å synes tortillachips og annet snacks bare er noe crap :-)

 

stinelill:

Godt å høre at motivasjonen er tilbake. Er alltid deilig når ting løsner litt etter tunge perioder :-) Gleder meg til snø jeg også, for da skal jeg gå masse på langrenn. Ellers står jeg telemark og slalom, så er veldig glad i vitersport jeg. Dessuten blir det så lyst og trivelig ute om kvelden når snøen har lagt seg. Hva slags vintersport driver du med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

hei Frøken Fryd :)

jeg driver ikke med så mye vintersport.. men kunne jo kanskje ha stått slalom nå jeg er hos mamma siden hu bor like ved geilo! men kommer jo til at jeg har en mor som er redd for at jeg skal slå meg gul og blå *le*

men ellers så går jeg på ski og skøyter, det er vel alt i grunn!

jeg er bare sånn som kommer i julestevning når jeg har snø ute! og nå vil jeg trene til jule musikk, huff jeg er rar :P

 

nå er jeg fornøyd med måling denne uka :P

det i parngtesen er det jeg har gått ned siden forje uke, og det tallet som står uta for parangtesen er det jeg er nå!

 

hals: 36.9cm (-0.1cm siden forje uke)

overarm:29.9cm (-0.6cm)

bryst: 99cm (-1cm)

midje: 96.5cm (-0.5cm)

ende: 101cm (-1cm)

lår: 61.5cm (-0.5cm)

 

er så super fornøyd atte <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd wii fit, men det var bare hos noen venner. Veldig gøy altså, jeg ble litt hekta. Men kan godt være at det blir kjedelig i lengden, det aner jeg ikke...

 

Jeg har kommet opp i 27,6 trimpoeng denne uka, og nå er jeg ganske sikker på at det ikke blir noen flere, skal slappe av resten av dagen i regneværet :P Blir veldig sint om jeg ikke har gått ned i morgen tidlig...

 

Er forresten min samboer som også er veldig flink til å fylle opp skapet med snop her, han er en rett strek og veldig slank! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...