Gå til innhold

Flere over 40 ?


Gjest mst67

Anbefalte innlegg

Så flink du var da giraffe, kan tenke meg det føles godt nå ja!! :)

 

Det du forteller om din fortid på ski, er som min....arvet ski, bakerst, ikke artig.... men etter å ha lest om dere her nå, har jeg virkelig lyst å gå på ski, eldste dattera mi går masse på ski, så jeg tenker hive meg med henne på tur når jeg har fått ski i hus, må vente på lønn, ikke billig med ski altså :D

 

Nei nå, er det leggetid, må bli i bedre form til i morra, snakkes da, natti... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 826
  • Created
  • Siste svar

God dag :)

 

Tenk, nå er det en ny måned, ny uke og nye muligheter.....og så er vi litt nærmere vår, herlig :) Så nå må vi virkelig være flinke damer. Kjenner jeg er ganske motivert, spørs hva vekta sier på onsdag nå da...håper den viser litt mindre hvertfall :D

 

Skal til ortoped med jenta nå, men vi tastes nok i kveld igjen, ha en fin dag :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Hallo**

 

Hvordan går det med dere damer?

Her har vi fint vær i dag, fikk litt vårfølelse da jeg var ute, deilig....blir enda mer motivert da :)

 

Var hos ortoped tidligere i dag, lang tid å vente, jeg ble sulten, så lunsjen i dag ble en kvikk lunch og en banan for min del, mange kalorier for en liten sjokolade.... :D

 

Snakkes :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest livasp

HURRA!! Jeg har fått en skikkelig kick-start!

Startvekt: 87,5 kg, livvidde: 98 cm.

Uke 1: 85,8 kg, livvidde 96 cm.

Måtte resten av nedgangen gå like greit!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

livasp, gratulere med flott nedgang : )

 

Riktig utstyr er viktig for aktivitet.

For noen år siden prøvde jeg de smørefrie skiene til datter. Jeg la deretter ned forbud mot å bruke dem. Tok jo vekk all skiglede.

Arvet utstyr, joda, jeg arvet etter brødre som var mye eldre enn meg. Så jeg hadde riktig gammeldagse treski.

 

Jeg har ikke drukket light brus i dag, kjøpte meg en farris etter trening.

Forøvrig går maten sånn litt så som så.

Har flyttet veiedag til onsdag.

ha en flott kveld:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Atter en ny veiedag, og jeg er glad og fornøyd, for vekta viste 67,9 kilo :) Det er ned 0,8 fra forrige uke. Har vært ganske flink de siste dagene, og dette er belønningen! Jeg har nå blitt 10 cm. tynnere i livet, så nå er jeg 82 cm.

 

Rundt bysten (merksnodig ord...) har jeg gått ned fra 101 til 92, så man kan mildt sagt si at jeg krymper overalt, også der jeg godt kunne tenkt med å ha litt mer.. :) Jeg velger å tro at de som er sylslanke og i tillegg brystfagre, muligens har juksa litt.. :D

 

Jeg har en daglig belønning også, nemlig følelsen av hver dag å føle meg mye kvikkere, raskere og finere! (når jeg ikke har dyttet innpå med sjokolade..) Dette er virkelig verdt strevet, for det føles så utrolig bra :)

 

Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!! Jeg har fått en skikkelig kick-start!

Startvekt: 87' date='5 kg, livvidde: 98 cm.

Uke 1: 85,8 kg, livvidde 96 cm.

Måtte resten av nedgangen gå like greit!! :-)[/quote']

 

Kjempebra, grattis :) stå på videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i natten.....så flinke dere er da damer, maraton som ikke har drukket lightbrus og giraffe som har gått ned 0,8 kg til, tydelig at utskeielser ikke påvirker deg giraffe, heldiggris :D

 

Tror jeg har klart meg ganske bra i dag også, ingen tur i dag heller, må vente til jeg føler meg bedre, men spiser litt mindre i stedet :)

 

Må vel finne senga jeg å, snakkes i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

gratulere til deg giraffe.

Takk for hyggelide ord mst67

Så på 71 grander nord i går. Der var det jo noen som fikk svi for juksinga si.

Likevel må jeg vel si at dersom, unnskyld ener NÅR jeg får gått ned 10 kg, da blir det ikke mye naturlige pupper igjen ( litt skinn kanskje)

Nå er jeg ferdig med havregrøten min.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

 

wow, så tidlig du er oppe maraton.....skikkelig morgenfugl du :)

 

Her har jeg vasket, skiftet sengetrekk, og ryddet så svetten siler...hehe...bra trim dette å, men skulle nok ikke gjort det når jeg er syk, er i dårlig form, men klarer ikke sitte i ro :D

 

Ønsker dere en fin dag **

 

* håper Merto har det fint på fjellet.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 43 år og har to barn. Vekten er nå hele 85 kg. De har bare langsomt sneket seg på. En venninne skal prøve en slankekur som går ut på å spise bare en frukt for dagen og ta akupunktur for å unngå sult. Det høres rimelig drastisk ut for meg. 3 uker uten mat, selv om du går ned 5-10 kg. Er redd dette kan blir en litt for lettvint løsning. Det er en lege som står bak utviklingen av kuren, likevel er jeg skeptisk.

 

Jeg er så glad i mat og dagboken hjelper meg til å spise sunt, så jeg tror jeg heller vil være med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Jeg er 43 år og har to barn. Vekten er nå hele 85 kg. De har bare langsomt sneket seg på. En venninne skal prøve en slankekur som går ut på å spise bare en frukt for dagen og ta akupunktur for å unngå sult. Det høres rimelig drastisk ut for meg. 3 uker uten mat' date=' selv om du går ned 5-10 kg. Er redd dette kan blir en litt for lettvint løsning. Det er en lege som står bak utviklingen av kuren, likevel er jeg skeptisk.

 

Jeg er så glad i mat og dagboken hjelper meg til å spise sunt, så jeg tror jeg heller vil være med dere.[/quote']

 

Høres ut som galskap spør du meg...

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 43 år og har to barn. Vekten er nå hele 85 kg. De har bare langsomt sneket seg på. En venninne skal prøve en slankekur som går ut på å spise bare en frukt for dagen og ta akupunktur for å unngå sult. Det høres rimelig drastisk ut for meg. 3 uker uten mat' date=' selv om du går ned 5-10 kg. Er redd dette kan blir en litt for lettvint løsning. Det er en lege som står bak utviklingen av kuren, likevel er jeg skeptisk.

 

Jeg er så glad i mat og dagboken hjelper meg til å spise sunt, så jeg tror jeg heller vil være med dere.[/quote']

 

*Heihei busta :D

Slå deg sammen oss du, kan jo spise masse god mat og likevel gå ned i vekt, velkommen og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

Hard jobbing er den eneste vei. Finne den veien som fungerer for ALLTID.

 

I dag er jeg ikke fornøyd med vekt.

Den går ikke ned.

Jeg må kjempe enda mer for å ikke overspise.

Er veldig skuffa over vektresultat i dag.

Selvsakt kan det han en sammen heng med at jeg sikkert drakk 3 liter vann i kveld. Trente.Trente borti 2 timer til sammen.

I dag har jeg valgt å være hjemme. Har spiserørsbrokk som begynner å si ifra.

Kanskje jeg kan komme inn i riktige spiserutiner også ( det må jeg, ellers så får jeg vondt,,)

Ny dag, et nytt "lerret" som jeg kan dekorere som jeg vil.

Ønsker dere alle en flott dag, men valg som er riktig for akkurat DEG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

Så kjedelig da maraton, har ikke veid meg enda jeg, nesten så jeg ikke tør...nå har jo vekte stått stille i 3 uker så jeg er nesten redd for at det står på det samme i dag :D ......men må vel til "pers" etterpå...

 

Kommer tilbake senere, ha en fin dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Lykke til med dagens veiing, mst. Skjønner godt at du gruer deg, og jeg unner deg såååå veldig å se resultater i dag!

 

Kjempemasse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :)

 

Takk så snille dere er :) ..jaja ble ikke store utslaget på vekta, den viste 73,3kg altså 0,2 ned, håper det blir bedre neste gang, skal jammen snikveie meg til helga, kanskje jeg skal bytte veiedag igjen, hadde ikke dette problemet da jeg hadde veiedag på søndager, kanskje akkurat på onsdager vises det ekstra vi spiser i helgene...hmmm....dette må jeg sjekke ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Hei dere :)

 

Takk så snille dere er :) ..jaja ble ikke store utslaget på vekta' date=' den viste 73,3kg altså 0,2 ned, håper det blir bedre neste gang, skal jammen snikveie meg til helga, kanskje jeg skal bytte veiedag igjen, hadde ikke dette problemet da jeg hadde veiedag på søndager, kanskje akkurat på onsdager vises det ekstra vi spiser i helgene...hmmm....dette må jeg sjekke ut :D[/quote']

 

jammen, 0,2 kg ned er jo rett vei det... bedre enn ingenting. 0,2 kg i uka i et helt år er 10,40 kg!!!! :)

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trintin

Nå har jeg sniklest dere litt - og lurer på om jeg kan henge meg på dere?

Jeg meldte meg inn her i 2005 (?) da GR åpnet for dette, men har aldri brukt det aktivt!

Har vært medlem i VGs vektklubb og gikk med hell ned 12 kg i 2006... de har sneket seg på igjen og veier nå 80,4kg - noe som er altfor mye og all time high! Jeg er 66 årgang - har 2 barn - jente på 15 (i mai) og gutt 9 (22.3) - samboer på 20. året!

Jeg kjenner Merto fra et annet sted og vi har møttes et par ganger selv om vi bor langt fra hverandre - så håper du synes det er greit at jeg slenger meg med? Mener i alle fall ikke å trenge meg inn på dine enemerker ;D

 

Hvordan får jeg de smilyene inn i teksten her da?

 

jaja - synes det er litt vanskelig å forholde seg til registreringen her, men det kommer vel??

 

Ønsker uansett alle en super onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen' date=' 0,2 kg ned er jo rett vei det... bedre enn ingenting. 0,2 kg i uka i et helt år er 10,40 kg!!!! :)

 

Smukkeline[/quote']

 

 

Takktakk Smukkeline :) ....det har du jo rett i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sniklest dere litt - og lurer på om jeg kan henge meg på dere?

Jeg meldte meg inn her i 2005 (?) da GR åpnet for dette' date=' men har aldri brukt det aktivt!

Har vært medlem i VGs vektklubb og gikk med hell ned 12 kg i 2006... de har sneket seg på igjen og veier nå 80,4kg - noe som er altfor mye og all time high! Jeg er 66 årgang - har 2 barn - jente på 15 (i mai) og gutt 9 (22.3) - samboer på 20. året!

Jeg kjenner Merto fra et annet sted og vi har møttes et par ganger selv om vi bor langt fra hverandre - så håper du synes det er greit at jeg slenger meg med? Mener i alle fall ikke å trenge meg inn på dine enemerker ;D

 

Hvordan får jeg de smilyene inn i teksten her da?

 

jaja - synes det er litt vanskelig å forholde seg til registreringen her, men det kommer vel??

 

Ønsker uansett alle en super onsdag![/quote']

 

 

Heihei Trintin :D Velkommen hit sammen oss, koselig at du slår følge sammen oss mot en lettere vår og sommer, ønsker deg masse lykke til :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

Velkommen til alle nye ansikter. Kjempehyggelig.

Selv var jeg så "frekk" at jeg bare startet her,, uten å spørre.

Flau, flau. Er jo medlem av forskjellige nettsteder. Tidligere var jeg på slankenett.no. Helt til at det begynte å koste penger. Har vært medlem på vektklubben.no lenge. Brukt det litt til og fra.Nå ser det ut til at dette er er en vinner. Har også vært medlem av vg vektklubb.

Har tidligere gått på gr-kurs. har også prøvd internett-kurs med GR.

 

mst, ned er ned !!! Vi over 40 må kjempe mer enn de som er under 40.

Vær stolt av deg selv.

Veiedag, jeg kommer til å flytte veiedag i forhold til trening. Dagen etter trening er ingen bra vektdag for meg.

 

Smilefjes, noen ganger får jeg det til, andre ganger ikke.

Legger inn dagens resultat av veiing. Veide meg jo i går også, men har mistanke om at trening kvelden før ikke ga et riktig resultat for vekta.

08.02.10 -75,5 kg

17.02.10- 75,2 kg ned 300 gram

24.02.10- 75,2 kg resultat 0 ; / midje 88 cm

04.03.10- 74,9 kg, -300 gram. midje 88 cm -0 cm

 

Har ikke drukket light brus siden søndag, og jeg er ikke så "sugen" på mat og godis om kvelden : )

 

Nå reiser jeg snart for å gjøre "jogge-leksene" mine. Etterpå lurer jeg på om jeg skal prøve noe som kalles flyt, blanding av pilates og yoga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen :(

 

Hvordan går det med dere nye, er dere kommet godt i gang....

 

* ja dere har rett damer, ned er ned, og jeg merker at jeg må slite mer nå enn tidligere år ;) ...dessverre...

 

Prøver å drikke mindre pepsi max jeg, føler meg så oppblåst for tiden, og har gjort det en stund...må nok bli flinkere med vannet!!

 

Ønsker dere en superfin og frisk dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...