Gå til innhold

Flere over 40 ?


Gjest mst67

Anbefalte innlegg

wow...skikkelig trim d maraton :)

 

....sitter her å sløver, mannen er på spilling og de minste i seng, så nå lurer jeg på om jeg skal se litt tv etterpå.....

 

Har vært litt sløv uka her, etter at vekta ikke viste noe bra :o ....så jeg har bestemt meg for å starte med blanke ark på mandag!!! Har egentlig ikke spist så mye, men føler meg så oppblåst...hmmm....vet ikke helt hva det er....men ikke tro at jeg gir meg altså, nå SKAL jeg ned i vekt, gleder meg til å se 6-tallet først, har jo kjøpt meg no fine klær og underklær som premie, så det er bare å stå på :)

 

 

¤Ønsker dere flinke damer her inne en fortsatt fin helg¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 826
  • Created
  • Siste svar

Da var lørdagskosen over, med kaker, pizza, godteri og is. Rundet 2000 kalorier, men det var jo planlagt, så jeg starter morgendagen med blanke ark, og en tur i skiløypa.... håper jeg :o

Har snikveid meg i morges, og jeg synes det går litt tregt nå, men håper i hvertfall på litt nedgang på mandag.

 

Jeg og jentene har nettopp kommet inn etter aking, saltoer i nysnøen, - masse latter og moro! Nå nærmer det seg leggetid, gjestene har dratt, og det er bare å starte opprydningen etter bursdagskalaset...

 

Ha en fortsatt fin kveld, alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at dere har hatt en fin helg så langt :)

Flink i mat veien er dere òg!

(Den kakeoppskriften høres spennende ut!)

 

Jeg har gått fra besøk til besøk... :eek:

50-årsdag fredag - vaffelbesøk her hjemme i går ettermiddag - ny 50-årsdag i gårkveld og så skal vi avslutte helgen med 20-årsdag til nevøen vår nå i ettermiddag...

Fikk meg en solid fjelltur både i går og på fredag, men allikavel...

Kjenner på kroppen at jeg skal ha en litt rolig søndag i dag.

Hardt med fest kveld etter kveld, selv om jeg var sjåfør den ene kvelden :)

 

Det snør, det snør tiddelig bom.

Må kanskje ut og måke litt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cottage cheese kake med bringebær

12 posj.

3 dl cottage cheese

4 stk egg

3 ts potetmel eller maizenna ( jeg brukt maizenna)

3 ss fruktsukker ( jeg brukte sukker)

2 ts sitronskall (jeg brukte appelsinskall)

1 ts vaniljesukker

100 gram halvtinte bringebær( eller litt mer)

Smør en illfast form

Ha i bær

 

Ha alle de andre ingridienser i en blender, tøm over bærene

 

Stekes på 225 grader i ca 20 min

 

Nå må jeg til mamman`min

Tastes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake,, det ble bløtkake og prinsessekake,,, ja, ja, får trøste meg med at jeg brant litt kalorier i dag under trening. samtidig er det så innmari ergelig at jeg ikke klarte å holde meg på matta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slett ikke lett å holde seg på matta! Det er lettere i sitte stappmett og full av kake og godteri på lørdagskveld og skrive at man skal holde seg unna slikt dagen etterpå! :o

 

Det vil altså si at jeg har fått i meg flere never popcorn, og div. twist, og det var jo ikke dette jeg hadde planlagt! Har tatt en rask skitur, men det er fryktelig ergerlig at jeg ikke klarer å holde meg unna søtsakene, og det føles så kjipt etterpå :)

 

Viljestyrke kom til meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo dere :)

*Ta det med ro damer, i morra er det mandag og vi vet jo at vi klarer oss bedre på hverdager :)

Gleder meg til hverdag jeg, synes alt fungerer best da.

har gått 1 times tur i 16 minusgrader nå, er ganske frossen på bena, så det var godt ¨å komme inn i varmen.

Må spise litt nå, men stikker nok innom før jeg legger meg, ha en fin søndagskveld dere :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja - jeg vet ikke helt hva jeg skal si om denne helgen....

4 kakebesøk på 3 dager :eek:

Kommer garantert til å gå i pluss på vekten på onsdag :o

Men - spist er spist.

I morgen er det virkelig full skjerpings igjen!

Kanskje jeg skal ut og måke bort et kakestykke før damene skal gå fellesstart i skiskyting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg spist mitt siste måltid denne helga....sitter her med et glass pepsi max, flere som drikker det? ....drikker ikke kaffe jeg, så det går mye i pepsi max da, dessverre, blir jo ganske oppblåst av det.....prøver å kutte ut noen glass i løpet av dagen :o

 

Skal se litt tv nå, så senga, og ny dag om noen timer :)

 

Lykke til damer, husk snart er vi ferdig med februar måned, nærmer seg vår og sommer, blir godt ja, håper vi alle blir kvitt noen kilo før den tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en del lett-cola varianter på meg også. Drikker ikke kaffe etter klokka 5 om ettermiddagenn+ at kaffen på jobben er sterk som bare det :o) Jeg liker svak kaffe, for å få i meg litt koffein så blir det brus.

Snikveide meg i dag, dumt, klokka er 5.25, det er -19. brrrr, gruer meg til jobb idag.

Ellers så gikk treningsøkta med utholdenhet greit. Det ble riktignok ikke 2 timer på mølla enda, men det ble 1 time og 10 min. Da var jeg sliten i beina, turde ikke mer.

Ha en flott uke damer.

Nå er havregrøten spist : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med ukas resultat, men jeg er ikke fornøyd med at jeg har begynt å skeie ut så mye i helgene! :o Jeg tror det ødelegger litt for mandagsveiinga mi, så nå må jeg prøve å skjerpe meg! Fram med fruktsalat med melonyoghurt på lørdagskveld!!!

 

Regner meg fram til at jeg har gått ned 625 gram i uka i snitt. Det er jo ikke verst :)

 

Her er lista mi:

 

04.01. 73,7

11.01. 72,9

18.01. 71,8

25.01. 71,2

01.02. 70,6

08.02. 69,6

15.02. 69,2

22.02. 68,7 :)

 

Ha en strålende dag, damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo dere :)

 

giraffe: grattis, du er jo bare råflink, spiller tydeligvis ikke noen rolle med noen utskeielser i helgene for din del, vekta går nedover uansett :o

 

Ha en fin uke dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :)

Ja, da var denne dagen over snart, og den har gått veldig bra for min del, håper det samme for dere damer :)

 

Er spent på veie-og måledag på onsdag, målte meg ikke sist, ble jo så skuffa over vekta :o håper det ser bedre ut denne uka.

 

Snakkes senere, natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...ble stille her, ikke forsvinn nå da damer :)

 

* Huff det er så kaldt her i dag også, -22 grader nå, har mest lyst å krype under dyna, men det kan jeg jo ikke.....har lovet å lage sen frokost til gjengen som ligger her å sover enda ;)

 

Vet jammen ikke om det blir gåtur på meg i dag når det er så kaldt, vi får se.

 

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen veiing i dag. For prøve igjen i morgen. Jobber tidlig denne uka, da blir det mindre tid foran data`n. Etter jobb reiste jeg rett på trening. Det ble 2 timer i dag. Først 1 time på tredemølle, deretter 1 time ryggtrening. Er fornøyd med dagen så langt. Kommer med rapport i morgen ;)

Heldigvis har det blitt litt mildere her nå! Bare 8 kuldegrader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei maraton ;)

 

Har veiedag i morgen jeg å, er spent ja :)

 

Sitter å ser slankeprogram på TV3, spennende å følge med synes jeg.

Må ut å gå en tur etterpå, veldig kaldt uten, men tar en liten tur hvertfall...

 

 

Snakkes senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott resultat!

Er spent på veiingen i morgen... hadde 4 kakebesøk i helgen! :eek:

 

Er ikke gått noen sted, Mst - hadde bare en travel dag i går.

Kom meg aldri innpå, og kubbet tidlig i går kveld ;)

Ha en god tur!

Bra trimmet du også, Maraton! :)

Jeg kjenner at kroppen er mørbanket etter mye snømåking + dobbeltime vanngym nå i kveld.

Pepsi max er godt ja :) Drikker det stort sett kun i helgene. Drikker kaffi om formiddagen + vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsvinner ikke, i hverfall ikke før målet mitt er nådd, og jeg forsvinner nok ikke da heller. Tror jeg trenger hjelp og motivasjon til å holde vekta også... Dessuten vil jeg jo være her og heie på dere andre :)

 

I dag har hele familien vært på Oslotur. Besøkte reptilparken, norges største akvariebutikk, IKEA og deretter venner i Oslo. Det har vært en laaang men koselig og opplevelsesrik dag for oss alle :)

 

Jeg har vært sånn passe flink med maten, men tok en muffins på besøk, den ga meg nesten 150 kalorier! SUKK! Jeg blir så overrasket over at det går an å være så mye kalorier i noe som metter så lite og veier så lite... :)

 

Lykke til i morgen damer! Jeg følger spent med... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var dere ja, nå ble jeg letta...hehe...bra dere er med videre :)

 

ja, tenk at det så mange kalorier i disse små kakestykkene og muffinsene ;)

 

...men nå er det natta herfra, stuper i seng nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei dere :)

 

Nei, her var det ingen forandring, akkurat samme tallet i dag å 73,5kg ......skjønner ikke noe av dette ;) men 2cm mindre rundt midjen da, måler flere plasser også, så til sammen er det -23 cm på de plassene.

 

Ha en fin dag damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får krysse fingrene for at neste uke blir bedre når det gjelder kilo. Selvom trening er viktigst.

Må begynne å måle midje igjen ;)

Ha en flott onsdag kveld!

Blir nok noe tv titting ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full sjokolade-sprekk på kveldsvakta i kveld. Kommer på jobb og blir møtt av skåler med sjokkis i alle kroker og kriker. Det er bare så utrolig irriterende!!! Det går bra fram til klokka er halv ni, men når spenningen stiger i ol-stafetten, avtar min viljestyrke, og jeg putter i meg den ene sjoko-biten etter den andre. Typisk meg,- ingen begrensninger ;)

 

Ny dag og nye muligheter i morgen, og heldigvis for det!!!

 

Ikke gi deg, mst! Jeg er nok en dårlig motivasjonskilde akkurat nå, men jeg unner deg sånn å se resultatet du fortjener! Trener du kondis også eller blir det kun tur-gåing? Kanskje du må til med trim som får litt mer fart på pulsen? Det setter i hvertfall fart på forbrenningen, og kanskje er er det nok med en halvtime 2-3 ganger i uka?

 

Lykke til iallefall,- til dere alle, inkludert meg selv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...