Gå til innhold

Påskemål 2010:-)


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Jeg får heller ikke lagret mat..finner ikke favoritter heller og det står feil nederst på siden...jeg startet jo på kurs idag også så vil komme igang med innføring igjen:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Jeg blir også med her for å holde motivasjonen oppe til påske (og lenger.....) :)

 

Begynner på internett kurs uke 3 og er skikkelig gira! Nå gjelder det!!

 

Er egentlig veldig glad i å trene når jeg først kommer i gang, men dørstokkmila har vært veeeeeeldig lang det siste året. Er nok det man kaller "bedagelig anlagt" - er bare til å innrømme det. Trenger masse motivasjon i så måte!

 

Målet mitt frem til påske er -8kg, totalt rundt 20kg.

 

Lykke til alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flinke alle sammen er! håper eg og klarer å være like flink!! dere som skal ta internett kurs, kan ikke dere gje "eit pip" når dere er startet. hvordan virker det! skal prøve litt uten kurs først, for å se hvordan det går. følger nøye med på kalorier, kjekt med ein plass å regitrere alt du spiser. :)

 

hjelper så utroli mye på motivasjonen å se alle dere kor flinke dere er! planen min er -5 kg til påske og 8 til sommern. skal vell klare det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat startet på internettkurs:-)men har gått på det før og det virket...det er vel det samme som vankig kurs men man sender inn på nett og man kan spørre kursleder om alt hva det skulle være. alle mulig spørsmål så er det bare og sende henne en melding:-) spennende og se om jeg klarer gå noe ned:-)klarte 15 sist jeg gikk kurs..

ha en fin dag alle sammen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synøve: Ser at du en gang var 97 kg, altså like mye som jeg er nå... (jeg er 174 cm høy) Har akkurat startet med dette her, men går ikke kurs. Jeg vil ned på 75 kg, slik jeg ser du greide sist... Lurer bare på hvor lang tid du brukte på d? Er litt utålmodig, men skjønner også at jeg ikke må være d:) Er d realistisk å greie dette til sommeren tror du? Satser først og fremst på 10 kg til påske, og håper det går! Er foreløpig veldig flink, men så har d bare gått en uke da... Trenger motivasjon og noe å se frem til, et realistisk mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri gått på GR kurs før,- har alltid tenkte at dette skal jeg klare på egen hånd. Men nå har jeg innsett at jeg trenger hjelp til en kursendring.

Har vært medlem av Vektklubben her noen mnd, og har nå meldt meg på internettkurs som starter i morgen...

 

Lurte litt på om jeg var motivert nok til å ta fatt på dette - og om jeg ville klare å motivere meg og fokusere i forhold til internettkurs. Men nå fant jeg denne flotte motivasjonstråden her, så nå ble jeg glad =)

 

Har en (kanskje litt naiv?) tanke om at dette skal være en hjelp til å komme igang med et bedre kosthold for meg og hele familien min. Ser at kosten det er lagt opp til i GR er noe vi alle kan leve med. Har prøvd meg litt denne siste uken før kurs, og prøver å få inn matgleden. Vil orke å stå opp litt tidligere for å lage en lunsj jeg kan glede meg til å spise, og orke å legge så mye tid og energi i en middag at det er noe vi gleder oss til å spise. Sånn tenker jeg pr idag, så får vi se om vi klarer å gjennomføre dette.

 

Så glad for å ha funnet dere her inne =)

 

Startvekt på 78 og har et håp om minst 5, kanskje 8 kg ned før påske. Skal til Lanzarote i påsken, og det er en fin gulrot =)

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

For en start... Jeg har klart å gå opp 1 kg i første uka i januar.

 

Påskemålet er dermed 6 kg unna....

 

At det går an :P

 

Ble litt sur så orker ikke utdype det mer akkurat nå, men har skrevet noen ord om det på tråden min på "ned 30-40" om du ønsker å lese mer om elendigheta...

 

Tronderpi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte flere kurs..klarte en del alene først også gikk jeg nok 5 kurs..brukte ett år faktisk, så håpet jo det holdt men neida opp igjen:( men nå skal jeg ned til ihvertfall 75 :P) lykke til. vi slår jo følge her på tråden, så vi får motivere hverandre alle sammen:-) jeg startet på kurs forrige uke og skal nå fortsette på det til jeg er i mål..

Ha en fin dag

 

 

 

synøve: Ser at du en gang var 97 kg' date=' altså like mye som jeg er nå... (jeg er 174 cm høy) Har akkurat startet med dette her, men går ikke kurs. Jeg vil ned på 75 kg, slik jeg ser du greide sist... Lurer bare på hvor lang tid du brukte på d? Er litt utålmodig, men skjønner også at jeg ikke må være d:) Er d realistisk å greie dette til sommeren tror du? Satser først og fremst på 10 kg til påske, og håper det går! Er foreløpig veldig flink, men så har d bare gått en uke da... Trenger motivasjon og noe å se frem til, et realistisk mål.[/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest innleggene deres og det er virkelig motiverende. Håper det er greit at jeg henger meg på dere.

Har som noen flere av dere meldt meg på nettkurset som startet i dag. Men føler at det trengs noen å jobbe sammen med. Som dere håper jeg på (minst...) 5 kg. ned før påske. Jeg har nå en startvekt på vel 83 kg. og har som mål å komme rundt 70.

 

Kan forresten noen av dere fortelle meg hva disse kosemerkene er, og hvordan de "virker"?

 

Håper vi kan hjelpe hverandre til en annen hverdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at blir flere her på tråden:) Jo flere jo bedre. Men d gikk ikke så bra me meg på første veiing idag, står på stedet hvil, etter første uka. d er ikke særlig oppmuntrene, men kan ikke gi opp. Har målt meg nå, å det gjorde jeg ikke forrige uke. Så gleder meg til neste uke..

Takk for svar synøve:) D er nok lurt å bruke litt tid på å gå ned ja, d er vel da d skal holde lengst. Stå på, du greier nok å holde vekta denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tronderpi1 - med slik iherdig innsats tenker jeg at du får det igjen neste uke! jake - det gjelder for deg også, nå gjelder det å holde fokus (spiser du nok, forresten?). Og BBB fikk en halvkilo og det er jo helt super nedgang. Vi vil jo så gjerne ned masse hver uke, men vi får bare trøste oss med at de som har greie på det sier at en halvkilo er veldig bra i snitt. Bra for kroppen, sier de. Og for hodet også, tror jeg :P.

 

Mange opplever nemlig at det tar litt tid før hodet følger med. Da jeg gikk ned i vekt fra 100 til 70 kg tok det nesten 20 kilo før jeg innså at jeg faktisk var i ferd med å bli normalvektig. Og da jeg ble normalvektig tok det en god stund før det sank inn og jeg kunne se i speilet at det faktisk var sant. Heldigvis koste jeg meg på veien med gradvis minkende kilo og midjemål. Noen ganger gikk det radig og andre ganger gikk det oppover og det er ikke så moro :P. Nei, stå på, jenter - hold fokus for nå skal vi finne goformen!

 

Jeg hadde en nedgang på 700 g denne uka og det er jeg superfornøyd med (selv om jeg helst vil ha 5 kilo på en uke :P). Og en cm i midjen - HURRA! Må vel innfinne meg med at det tar tid jeg også? Har hatt min første trimrunde som likna på trening og fått orden på kosten. Nå er målet for denne uka å greie å holde på dette!

 

Ha en god og sunn uke jenter - og tvitvi for dere som ikke har vært på vekta enda!

 

- skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ekstremuka mi overstått og det funket denne gangen også. Ny rekord faktisk, den gamle var på 5,5. Jippi!!!!

 

Påskemål: ned 8 kg (0,65 i snitt)

Revidert påskemål: ned 11 kg

 

Resultat:

Uke 1: ned 5,7

 

Rest til påske: 5,3 kg

 

 

Go girls!!!!:P:D

 

 

(Ps: eller har vi fått en gutt her inne nå?, Jake?):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere flotte nedganger, og stillstans er jo ikke galt det heller:) vet jo at det kan tære på tolmodigheten, men du skal se at det "løsner" neste uke. Viktig å ikke miste fokus.

Ble litt usikker, men mener du 5 kg. ned på ei uke???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en OK nedgang på med denne uka, 0,7 kilo.

 

Jeg har ei vekt her ute på jobb som jeg vet måler litt mere enn hjemme. Det som er litt "spesielt" er at jeg i følge denne vekta hadde gått ned over en kilo fra mandagsvekta hjemme til torsdag morgen 3-4 dager senere. Siden har jeg faktisk gått noen hekto opp igjen i løpet av siste uka. Jeg var litt spent på dette for jeg har drevet ganske intens og hard styrketrening, og denne litt bråe overgangen har tidligere også medført oppgang eller stillstand.

 

Jeg har hatt god kontroll over mat-inntaket synes jeg og 12,2 trimpoeng sist uke. Er meget godt fornøyd med det.

 

Satser på minst like god uttelling denne uka, når kroppen har kommet over "styrkesjokket" :P

 

Startvekt 87,1 kg (7.1.09)

Påskemål 80,0 kg

Vekt uke 02: 85,8 kg, ned 0,7 kg denne uke - 1,3 kilo totalt

Mage/hoftemål: 112 cm, -1

Rest påskemål 5,8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller det "ekstremuke" fordi jeg ligger veldig lavt i kaloriinntak (ca 4000 til sammen på hele uka). Starter med en null-dag (kun vann og te), så et par dager med bare juice (frukt- og grønnsak-), så øker jeg på med frukt, grønnsker og suppe, og de siste par dagene salat og helseklibrød. Tar også en rensekur og div kosttilskudd. Jeg føler kroppen blir skikkelig renset og tom, og klar til ny dyst, for å si det sånn.

 

Ja, jeg trodde nok du var en jente Jake, ut fra skrivestilen, og dessuten våger visst ikke gutta seg innpå her. De har jo sitt eget forum, men der er det visst heller daft. De vet ikke hva de går glipp av (he, he)........... :P

 

 

 

Heia oss!!!!:P:p:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slankereeen

Hei :P Forholdsvis ny her, jeg.

 

23 år gammel jente som er 173 cm høy, veier 115 kg og har livvidde på 102,5 cm.

 

Påskemålet mitt er nd 10 kg, og siden jeg har litt å ta av håper jeg det er gjennomførbart :P

 

Dette klarer vi, dere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja imorgen er det til pers(på vekta) spennende og se hvordan det går...føler jo selv at uka har gått veldig bra, både med mat og trim:-) så da gjenstår det og se imorgen:-)

ha en fortsatt fin dag alle sammen

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Masse flinke folk her gitt.

Har vært ganske så flink denne uken selv og har derfor gått ned 1 kg.

Er fornøyd med både det, trening og det jeg har puttet i meg i løpet av uka.

Har i tillegg til andre ting trent med wii active (2 dager trening, 1 dag pause etc) og det svir i lårene gitt :D Har virkelig troen på det der!

 

Startvekt 06.01.10: 89,4

13.01.10: 88,4

Nysatt påskemål: 82,4

Sluttmål: 65

 

Stå på videre!

 

Hopsi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...