Gå til innhold

God tid på bikinifin?


Katza

Anbefalte innlegg

Pastagrateng hørtes godt ut! Herlig med en fridag for dere begge :)

Det hørtes vanvittig godt ut med is! Jeg er så sukker sjuk nå at jeg holder på å gå på veggene! Igår hadde kjæresten en skål med chips og en skål med sjokolade på bordet, og jeg måtte bare gå å legge meg på soverommet, jeg klarte ikke vær der.. Det klikka rett og slett helt for meg! Fader meg vanskligere å slutte med chips, sjokolade og brus enn det det er å slutte med narkotika! Det er jeg overbevist om..

 

Jeg er helt ustabil, begynner å skrike og hyle for ingenting.. Stakkar kjæresten min sier han bare vil gi meg sjokolade så jeg roer meg :D

 

Jeg trente faktisk en yoga øvelse på wii fit igår ;) Fikk som resultat "Yoga trainer" :)

Ellers var jeg på fotballtrening igår, resultatet av å spille ute er vond hals, og noe galt i leggen.. HERLIGT!

 

Kresen samboer ja! Han er helt på jorde, liker ingenting og vil aldri spise.. Det verste av alt er at han liker ikke å spise generelt, han spiser kun mat fordi han må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 739
  • Created
  • Siste svar

ja, huff.. var værre å kutte sukker enn å slutte å røyke.

Mhm, jeg er også litt ustabil, skal ikke så mye til før jeg begynner å glefse til folk.. skikkelig ad/hd-unge er jeg:P Skal ikke så mye til før jeg blir i bede humør igjen da, heldigvis.

Men fyy, det var godt med is, namnamnam.Det eneste som er dritt nå, er at jeg var flink og spiste bare halve boksen (200 g),men nå ligger jo resten i frysen og roper på meg!!

 

Ble mye i går da, litt over 1800 kcal. Mene.. i følge grete roede så skal jeg jo helst ha 1900-2200 på en dag så.. MINIMUM 1700, og da jeg har spist ca 1400 i gjennomsnitt resten av uka, så tror jeg faktisk at det går greit! ;)

 

Og 5,2 trimpoeng:)

 

Høres ut som en kjip kamp. Ble det noe trening på deg i alle fall? =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woow! 5,2 trimpoeng er sick mye! Du er flinkis!

 

Jeg kjenner at jeg egentlig får litt dårlig samvittig for at jeg ikke trener så mye som jeg burde, eller jeg trener jo egentlig mye, har 17 trimpoeng på 4 dager.. Men årh, jeg har eksamen på tirsdag så føler jeg må bruke all tid på å lese, ikke trene:p

 

Forstår godt hva du mener med å ligge i frysen å rope! hehe, vi har en pose med sjokolade i kjøleskapet, og en åpna chips pose i skapet! av og til må jeg bare gå ut, klarer det ikke! Er så sukkersyk!!

Viss du tenker at du fikk 5,2 trimpoeng som tilsvarer cirka 1100 kcals brendt er ikke akkurat 1800 kcals mye på en dag ;)

 

Neida, det var ikke kjipt igår, bare kjipt idag når leggen gjør jævlig vondt! Men ble 4 trimpoeng, greitt det på 1 time og 15 min ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo ikke egentlig det.. jeg bruker jo 1800 kcal på en vanlig dag uten å trene, så jeg ligger jo fortsatt godt under. EGENETLIG så tror jeg at jeg burde ha spist mer, sånn at jeg har en dag i uka hvor jeg kan fylle på, og gi kroppen en lite "boost", tror det er positivt for fettforbrenningen. De fleste lavkarbo-dietter baserer seg jo på det. Men jeg KLARER ikke å få meg selv til å overspise med VILJE, herregud:p

 

17 trimpoeng på bare noen dager jo knallbra det da. Og du må jo lese=p Synes ikke du skal tenke på det. Heh, du skulle hatt alt stoffet på lydbok, så kunne du gått tur mens noen leste boka for deg=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fatter hva du mener, det å overspise er ikke akkurat noe man vil gjøre.. Passer liksom ikke inn i en slankekur:p

 

Ja, skulle hatt stoffet på lydbok, det hadde vært helt genialt!! JEg fikk lydbøke på vgs, i og med at jeg har dysleksi.. Det var ganske greitt!

 

Planer for helga? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såh, du har dysleksi og jeg har dyskalkuli.. Lol, vi er ikke så forskjellige da xP

 

Nei, det blir så feil å spise mye.. Men jeg får se hva vekta sier på mandag, hvis den står stille eller tilnærmet så innfører jeg en spisedag, hvor jeg spiser så mye at jeg akkuratt ikke går oer det totalt dagsbehovet mitt. Jeg skal jeg skal.

Hver gang jeg bestemmer meg for å spise mer så tenker jeg at "nei,nei,nei, dette er bare noe du tenker for å finne på en unnskyldning for å spise, snap out of it"

Men jeg bør vel skjerpe meg så jeg ikke ender opp med skikkelig forstyrra matvaner.

 

I helgen så har pappa bursdag, regner med at det blir noe middag hjemme hos familien da. Ellers har jeg ikke planlagt stort. Der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Snikmålte meg i dag.. Har ikke miste noen cm noe sted, magen ser det ut som jeg har gått opp, da måtte jeg løpe til vekta. Har gått ned 500 g siden mandag.. Går det ann å gå opp i cm og ned i vekt? =p

Fettprosenten var på 28 da, på mandag var den 28,etellerannet..husker ikke hvor mye, men det var komma NOE, så det er jo ned, når det er bare 28.

 

I dag ble det 5,9 trimpoeng, noe så irriterende.. Men jeg gidder ikke løpe noe sted å trene nå, nå er det middag. Kylling og kalkun-pølser og pølsebrød med spelt (de inneholdt litt mindre kcal) også spiser jeg opp isen. det er 160 g igjen, og jeg mangler masse kalorier så..;)

 

Heh, merker det er litt stress å skulle spise hver tredje time.. jeg trente yoga og kom på at jeg måtte rekke noe i byen, så da jeg var ferdig løp jeg ut døra, da jeg hadde gått i 20 minutter oppdaget jeg at "FØKK, jeg skal jo spise NÅ".. Så måtte jeg snu, løpe inn døra, stappe nedpå en halv banan og løpe ut igjen xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow! DU har mase trimpoeng denne uka! sinnsykt bra!

Jeg er tatt av eksamensstresset, og fokuserer i grunn bare på å ikke spis chips eller snop, og ellers lite og ofte..

Orker ikke bruke for mye energi på veiing og planlegging av mat, har kun ett ord i hodet for tiden og det er EKSAMEN!

 

Ellers har jeg jo faktisk trent 4 dager til nå denne uken, og har avtalt body pump med mamma imorgen, og trening med ei vennine søndag, så treningsmessig er det jo ikke noe å klage på.. Men, matmessig er det mye å klage på! Veldig klar for OPPGANG på mandag :/

 

Dyskalkuli har jeg aldri hørt om, men regner med det er sånn matteproblemer? Det har hvertfall ikke jeg, vennene mine kaller meg en levende kalkulator.. Jeg klarer de fleste regnestykker kjapt i hodet ;) Alltid ett imponerende triks på fest :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høhø, ja, vennene mine kaller meg retteprogram:P så det var jo litt gøy.. Det er matteproblemer ja, skikkelig også. Heldigvis bor jeg sammen med et mattegeni:P

 

er ikke så rart at du har tenkene litt vekk fra trening nå da, når er dt du har eksamen igjen? neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, stakkars deg, kan ikke være lett å holde seg i skinnet med mat og trening da.. Aldri hatt noen form for eksamen jeg (bytta ungdomskole rett før eksamen i tiende klasse, og på steinerskolen har de ikke eksamen) også har jeg aldri tatt lappen:p

 

Ja, folk sier det for de blir så irritert når jeg kommentrer at de har skrevet noe feil, så jeg prøver å slutte med det. Har det sikkert fra pappa, han er norsklærer:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hum.. er stille her inne om dagen:p Du har eksamen og alle andre.. øh.. nei, jeg vet ikke hva alle andre gjør, de sitter ikke forran pc'n i alle fall.

Nå har jeg gått en tur på to timer, så da har jeg totalt endt på 31 trimpoeng. Ny rekord, wee.

 

Hvordan går det med puggingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

kan jeg slenge meg på her å ?

jeg er inne på 2 andre tråder også men er nesten ikke liv der lenger!

 

jeg er 21år blir 22år i sommer

jeg veier 66.1kg og skal ned til 50kg i første omgang ;)

jeg er 153cm!

 

jeg har snart 7tp denne uka og skal skaffe meg litt fler, mangler 0.1kg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er blitt litt lite liv etter at sola tittet frem.. Folk er vel enten ute å trener eller spiser is:p

 

Men det er morro med nye fjes som titter innom her.

Kanskje på tide med en oppdatering fra min side da, så du slipper å lese igjennom hele tråden.

 

Jeg blir 21 i år, er 167 cm høy, startet på 72,6 kg og 80 cm i midjemål.

Nå ligger jeg på 67,6 kg og 68,5 cm rundt midjen. Eller.. jeg gjorde i alle fall det forrige mandag, nå bør det være enda litt mindre. 10,6 kilo igjen:)

Velkommen hit! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har fått høre det.. Jeg skal jo ikke klage på midjemålet mitt, men synes det er litt merkelig at jeg har samme midjemål som folk som veier mange, mange kilo mindre enn meg.

Cm forsvinner fort da, i alle fall hvis man trener skikkelig!

Fikk du trent noe mer i dag da? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

nei jeg fikk ikke trent mer nei ;) men nå er det heldig vis ny uke og nye muligheter og jeg skal trene vær dag<3

for nå skal jeg være flink med mat og trening<3

 

heldig dere som er tynne :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Gratulerer så mye katza!!! Du er råflink! Rett og slett!

 

Jeg gikk kun ned 100 gr! :S Men jeg hadde kun trent 5 dager (21,5) trimpoeng, og kostholdet var bare dritt. Flaks jeg ikke gikk opp!

 

Eksamenstresset har innhenta meg! Jeg orker ikke bruker energi på å planlegge maten riktig, eneste jeg orker å bruke energi på er organisasjonsteori ;)

 

Velkommen Stinelill =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk^^

Men det er bra at du gikk ned da! Herregud, når du har eksamen så selvfølgelig er det ikke enkelt å følge reglene sine på både trening og mat, pluss at stress i seg selv stimulerer jo fettlagringen. Så jeg synes du skal være fornøyd med nedgang jeg:)

Er lett for meg å si det når jeg ikke sitter i den situasjonen selv, for da er det lett å furte, men det er jo sant. All nedgang er nedgang:)

 

Men du må bli ferdig med eksamen så jeg kan få konkurrenten min tilbake, det er ikke rettferdig å trene om kapp med en som har eksamen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

hehe, jeg depper egentlig ikke, var forbredt på oppgang så 100 gram ned er faktisk NEDGANG! :D

 

Stemmer det, føler det er litt feige lag når jeg må sitte inne å pugge!! men om 3 uker er jeg klar til fight ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da får jeg bare sloss mot meg selv da:p Prøve på 30 poeng denne uka også, liker å ha muligheten til å spise litt ekstra. Eller.. MÅTTE spise:p Som i dag, nå blir det burritos til middag, det er jo 300 kcal pr stykk.. syke greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Gratulerer med nedgang alle sammen :D

 

jeg gikk ned 500gram :)

jeg veier nå 66.1kg vil se 65tallet til neste mandag :)

hurra nå går det bra<3

på jobb i dag så måtte jeg bytte str i kokkebuksa mi<3 kunne ikke ha L lenger måtte ned til M<3 hurra =D kokkebukser er litt større i str enn andre bukser ;) hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JChubby

Hei kan jeg slenge meg på her ;)?

Jeg er 18 år og vil komme i bikiniform !

Vekta nå er ca 61 kg.

 

Håper på litt motivasjon her inne :D !

Dere er flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en halv kilo=) Jeg tenkte kanskje vi kunne ha en liste med mål,vekt osv som vi limer inn her hver mandag, så alle har oversikt over hvor alle ligger? Eks:

Vekt: 66.4 kg

Midje: 68 cm

Nedgang for uka: 1,2 kilo

Cm for uka: 0,5 cm

Totalt: minus 6,2 kilo og 9 cm

 

Så blir det mer oversiktlig og kontrollert:) Eller er jeg bare teit nå? ;)

 

Velkommen, JChubby, det var brått så populær tråden min ble, hehe. Har liksom vært meg og Millaaa her i tre måneder=p Håper dere er forberedt på konkurranse da, for vi "sloss" en del her inne xP

 

Jeg har nå 4,5 trimpoeng for dagen, hva med dere? Jeg satser på 30 denne uka også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...