Gå til innhold

God tid på bikinifin?


Katza

Anbefalte innlegg

Gjest millaaa

Velkommen JChubby =)

 

Men du katza, seriøst ro deg ned med di trimpoenga dine du! Jeg blir helt dårlig:p

Haha, neida! Veldig bra jobba ! Du er min helt!

 

Nå er jeg akkurat ferdig med min første eksamen, det gikk vel ikke helt som planlagt, i forhold til at boka inneholdt 12 kapittel, jeg hadde ressonert meg frem til 6 viktige kapittel, læreren hadde også antyda at 3 av disse var spesielt viktige.. Vi fikk ingen av de kapitla! Åneii.. Så resultatet ble at jeg skrev 11 sider med vas! Jaja, håper jeg ikke stryker:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 739
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinelill1988

vi kan jo satse på at alle skal komme seg på 7tp i det minste? om dere er med på det! uansett så er jeg syk om dagen så det går litt dårlig, men skal være flink med treningen uansett<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har et minimum på 20, så det skal nok gå fint,stinelill=p Men samme hvor mange poeng det er så er det viktigste å ha et mål! =)

Jeg fikk ikke store summen i dag, har følt meg uggen og svimmel siden jeg stod opp, så det har vært tungt å trene i dag, huff.. Får håpe jeg er bedre i morgen, så skal jeg ta igjen:) Det pleier jo ikke være et problem *humre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, nå gikk jeg meg en tur på en time og femti minutter, så da har jeg 3,4 i dag i alle fall, så da blir det ikke så mye å ta igjen i morgen. Følte at jeg ikke hadde samvittighet til å spise middag nesten med så alt for lite trimpoeng, så jeg måtte ut en tur, uansett om jeg følte meg dårlig eller ikke.

Så nå skal det spises kyllig og grønnsaker også skal jeg sove av meg denne guffne,kvalme følelsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, slækkinger! =P Synes tråden henger lenger og lengder ned på forumlista her jeg.

Får prate med meg selv jeg da, siden alle dere andre har bedre ting å gjøre enn å sitte forran pc'ne deres:p

Nå har jeg vært ute og gått tur, klatret litt og greier, så da har jeg 4,7 trimpoeng i dag. Mangler et halvt poeng i dag for å ha tatt igjen for de 0,8 jeg manglet i går, men det ornder jeg med litt styrketrening/yoga mens samboeren er ute å skrur på bilen sin=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Nå er jeg syk ;) har 38.4 i feber og er slapp, fikk ondt i halsen på jobb i dag :D så ble bare 10min gange på meg i dag, orker ikke trening i dag! tar det med ro denne uka jeg! er for slapp til trening! vil trene men orker ikke!

 

håper det går bra med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nei, det er sikkert lurt å ikke presse seg for hardt når du er syk.

Faller litt inn og ut av feber selv, har vært småsyk i over en ukes tid nå, så jeg burde egentlig også roe ned litt.. Forrige uke landet jeg faktisk under hypotermi, kroppstemperaturen min var på 33,5.. Er neppe helt frisk, bør ta det rolig, meeeeeeen.. det gidder jeg ikke, jeg er ikke så lur:p (Er så flink til å gi andre råd også ikke følge dem selv, haha)

Men man skal ikke trene hardt når man er syk, man skal ikke det.. Men jeg er ikke SÅ syk, så jeg trener til kroppen selv sier nei! Fikk 6 trimpoeng i dag, 14 totalt denne uka, så jeg ligger litt forran skjema=)

 

I kveld har kjæresten fri fra jobb, så det blir "lørdag" i dag siden han jobber i helgen, vi skal lage pastagrateng (og jeg har "spart" kalorier i dag, så jeg kan unne meg en stor porsjon^^)

også har vi kjøpt iiiis. Kjøpte dream yoghurt-is istedet for haagen-dasz, det er så mye bedre kcal-messig og NESTEN like godt:P

 

Du får være litt ekstra flink i matveien da, siden kroppen din nekter deg å trene=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Off, ikke bra å være syk!

 

Er pastagrateng fast lørdagsmat Katza? ;)

Ble bare 2,5 trimpoeng idag gitt, styrketrening gir ikke mye trimpoeng gitt!

 

Vi har kjøpt ny bil idag, og fått solgt den gamle! :) jiihooo ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei, ikke egentlig fast lørdagsmat,men.. Jeg elsker pasta og jeg elsker ost, så pastagrateng er.. knall. Det er godt, litt usunt, relativt kjapt å lage og ikke så dyrt, så det er jo perfekt lørdagsmat. Egentlig skulle vi ha ris og grønnsaker med tikka masala med naanbrød, men vi tar det i morgen=)

Nei, styrketrening gir ikke store poengsummen.. Men det gjør jo at kroppen bruker mer energi igjennom hele dagen og det gjør kroppen strammere.

Og en fin ting med styrke, er at om du trener det FØR kondisjonstrening så blir kondisjonstreningen mer effektiv:) Kroppen bruker nemlig tid på å komme i gang med fettforbrenningen når man trener, om man trener styrke først vil kroppen allerede være i gang når man starter kondisjonen og vips: mer effektiv trening:)

 

Gratulerer med bil=) Har ikke bil jeg.. har ikke lappen en gang, så jeg bare sitter på med kjæresten sin range rover:p Satser på å ta MC-lappen neste år=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Hmm.. Er det bare pasta og ost i ei form og inn i ovnen liksom? ;)

 

Vi har ikke hatt skikkelig middag siden, ehmm sist uke en gang.. Har blitt typisk bare brød, grandis, mc'donalds eller kinaen.. off.. Det er virkelig hardt me eksamen... Leiligheten ser ut som den har stått midt i krigen. Jeg orker ikke bruke tid på å rydde, når jeg burde bruke tid til å lese.. vanskelig å prioritere gitt..!

 

Styrketrening før kondisjon hørtes, hmm feil ut:P Jeg er alltid så vandt med å trene kondis først, for å varme opp liksom.. Men er jo logisk det med forbrenningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja det høres litt omvendt ut.. Det er jo klart det kan være lurt å varme opp før du trener styrke, men du trenger jo ikke løpe i et kvarter for å varme opp liksom. Det er ikke så store farene for strekkskader ved styrketrening, men du vil prestere bedre med litt oppvarming. Også kommer det ann på hvor mye man trener fra før, en utrent person som, aldri trener vil ha større behov for oppvarming enn om du trener hver dag, for da er det faktisk ikke så viktig.

Fem minutter med hoppetau eller lignende som oppvarming er mer enn nok, litt avhengig av hva du skal trene. Du skal jo varme opp det du skal bruke.

 

Det er pastarør med matfløte, karbonadedeig krydret med timian og salt, lagvis i en form, jarlsberg på toppen og inn i ovnen. Kjempegodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

der er så flink ;)

i dag har jeg fått i meg 5ss yoghurt, confecta rett i koppen, og 2marie kjeks!

vet ikke om jeg får i meg noe mer i dag!

 

er ikke akkurat noe gøy å være syk!

 

men har dere noe bare hjemme trening jeg kan gjøre for å få mindre rompe og hofter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Katza: Det hørtes kjempegodt ut! Må absolutt prøves en dag, alt med pasta er som regel godt!

 

Stinelill: Off, det hørtes ikke mye bra ut.. Masse god bedring..

 

Ellers har jeg gjennomført ei kjempehard treningsøkt med fotball.. Vanvittig kjekt! Men som sagt utrolig hardt.. Kom hjem 22.45, gikk i dusjen også ryddet jeg hele leiligheten.. Jeg har ikke rydda en ting på mange dager, har venta på at samboeren skulle gjøre noe, men han er jo faen så lat!! gaad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du blir frisk snart da! Du får drikke mye vann, holde deg varm og spise masse hvitløk. Masse,masse hvitløk, det er supert når man er syk, det inneholder faktisk antibiotika så vidt jeg har lært nå i senere tid. Har alltid gaflet innpå med hvitløksbåter her gang jeg har vært syk, og det har funka knall. Får litt merkelig ånde, men det er verdt det når det kan spare meg en uke med sykdom.

 

Forresten, Millaa så er det løk i også, det glemte jeg. Jeg vet ikke helt hvor godt alle andre synes det er, det erikke umulig at jeg synes det er så godt fordi det er den første middagen jeg og kjæresten min klarte å lage:p Vi ble jo sammen når vi var 15 år, så det var jo som regel foreldrene våre som lagde mat=P Når vi "lagde" mat var det liksom esso-burgere eller frossenpizza.

 

Høres ut som kjæresten din er litt på latsiden om dagen ja=P Når du har eksamen skulle du ikke trenge å være husmor liksom.. Har du spurt om han kan rydde? Kjæresten min rydder og vasker nesten aldri, men det er fordi jeg ikke spør. Han tenker aldri over det og bryr seg ikke stort om at det er litt rotete. Men han har aldri sagt nei når jeg har spurt om han kan ta oppvasken.

Han rydder ikke så mye da, men det er vel mest fordi vi har litt forskjellige standarer på hva som er ryddig:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Klarer du virkelig å tygge hvitløk, ren hvitløk? WOOW..

 

Ja, da kan det nok ha noe å si at dere synes det er så godt! Men jeg skal uansett prøve det.. En dag, ikke nå.. Nå er jeg inne i en periode der det å lage middag ikke blir gjort:p

 

Kjæresten min var veldig flink sist uke, da støvsugde han.. Så i følge han har han gjort husarbeid for resten av året da! Han ser virkelig ikke rotet, det som er problemet:p

Jeg orker ikke spør han, han blir bare grinete.!

Jeg husker i fjor, da hadde jeg 5 eksamener på to uker, ergo jeg hadde ikke tid til noe annet enn å lese.. Jeg var så fokusert at jeg la omtrent ikke merke til noe.. Da jeg kom hjem etter siste eksamen (En lørdag faktisk!) Satt kjæresten i sofaen og så film.. Det første jeg sa når jeg kom inn døra var, "Ja, man ser hvertfall at jeg har hatt eksamen" Det såg faen ikke ut, stod masse mc'donalds emballasje, dolly pizzaer ++.. Alt var skittent og rotete! Og det var heller ikke mat i kjøleskapet, jeg brukte over 7 timer på å rydde å vaske alt!! Normalt tar det meg cirka 1 time.. Så ja.. da var jeg ikke mye blid på kjæresten:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

i mitt tilfelle er det kjæresten min som ser alt rotet og ikke jeg ;)

uansett jeg og typen har 4måneder i dag <3

og formen min er ikke noe god, ente med brystsmerter i hele natt, og lå bare å gråt, i tlf til min kjære :)

men jeg måtte nesten bare en tur inn her selv om jeg ikke er helt i form, vekta stoppet på 65,5kg i dag og jeg tenkte yes endelig er vekta på vei ned igjen :D

så nå blir det å jobbe med å stramme opp kroppen min!

tror jeg skal ta i bruk wii fit plus igjen :D hakke brukt den siden før jul!

men nå skal jeg slappe av litt!

 

ha en fin dag alle sammen<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 4 mndr=) Det er jo bra at du stikker innom selvom du ikke er helt i form, det hjelper på selvdisiplinen:)

Pluss at det er jo alltid hyggelig med aktivitet i denne tråden^^ Er veldig glad i tråden min nemlig, synes det er så inmari kult at den har eksistert såpass lenge. Fem måneder er jo tross alt en del, med tanke på hvor mange jeg ser som hopper inn med friskt mot og er kjempeklare også detter de av også hører vi aldri fra dem igjen. Trist.. Jeg har gjort det selv et par ganger, har noen døde tråder her som jeg forsvant fra selv =(

 

Men ikke denne gangen, jeg spiser sunt, trener masse og har gått ned over seks kilo:D Holdt en sunn livsstil i et halvt år og ikke gitt meg selvom de første to månedene var nesten bare stillstand eller oppgang på vekta. ENDELIG så funker det for meg, og det er råkult. Aldri klart å gå ned mer enn 2 kg før jeg har gitt opp..

 

Har spist litt mye karbohydrater denne uka føler jeg, burritos på mandag, pågen subs til frokost nesten hver dag.. Ikke vært superflink med maten, egentlig, men får fortsatt i meg grønnsaker, frukt og kjøtt og ligger absolutt ikke over kcal-grensa mi,så det er ikke SÅ ille.

Var utrolig flink i går da, følte meg sliten og hadde vondt i hodet og synes veldig synd på meg selv, og hadde SÅ lyst på is i butikken. Kjæresten min prøver å være snill med meg og vil kjøpe is til meg da.. Trakk pusten dypt og sa "neidadetgårfint,laossgå" og gikk forbi frysedisken.. Men han fulgte ikke etter og bare stod der og spurte hva slags is jeg ville ha:p

"duuuh, ikke gjør det så vanskelig, det gjør vondt å gå forbi isdisken, jeg PRØVER å være flink" sier jeg.. "Hehe.. du er veldig flink" sa han, rufset meg i håret også gikk vi til kassa uten is=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lakeni
...Pluss at det er jo alltid hyggelig med aktivitet i denne tråden^^ Er veldig glad i tråden min nemlig' date=' synes det er så inmari kult at den har eksistert såpass lenge. Fem måneder er jo tross alt en del, med tanke på hvor mange jeg ser som hopper inn med friskt mot og er kjempeklare også detter de av også hører vi aldri fra dem igjen. Trist.. Jeg har gjort det selv et par ganger, har noen døde tråder her som jeg forsvant fra selv =(... [/quote']

Måtte bare si at jeg er skikkelig imponert over dere! dere oppdaterer skikkelig ofte, og dere er så flinke å spise bra og trene, pleier alltid å lese denne tråden, det er skikkelig inspirerende å lese om noen som får det virkelig til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare si at jeg er skikkelig imponert over dere! dere oppdaterer skikkelig ofte' date=' og dere er så flinke å spise bra og trene, pleier alltid å lese denne tråden, det er skikkelig inspirerende å lese om noen som får det virkelig til.[/quote']

 

Så hyggelig^^ Du må bare stikke nesa innom her du og, jo fler jo bedre som det heter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

syns tråden er fin jeg ;)

syns nemelig alle andre tråder her er så døde om dagen. men akkurat denne er det litt liv i<3

 

nå skal jeg snart rydde litt! og vaske tøy selv om jeg er sliten! har egentlig mye å vaske opp men tar det i morgen! for jeg må begynne å pakke til jeg drar til gutten min<3

skal være der fra 14-18mai blir deilig å se gutten min igjen<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Flinke folk altså! Katza og Stinelill er jo superflinke som har gått ned 6 kg! Jeg blir helt imponert!

 

Igår var jeg innom min faste klesbutikk, jeg har alltid kjøpt omtrent alt av klær der, fordi de to som driver butikken er så snille og greie, jeg har alltid måttet brukt m/l og når jeg kom dit igår fant ho fram small til meg SMALL! Og toppen passa, jeg har den på idag ;) WOOOOHOOO!

 

Ellers er jeg skuffa over meg selv, har kun 3 treningsøkter denne uka, men på den annen side jeg har hatt 1 eksamen, i tillegg til å lest til ny eksamen og jeg har jobbet 4 dager og jeg har vaska og rydda hele leiligheten, så jeg har jo ikke ligget på latsiden:p

 

God helg jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke være skuffa, millaa, tenk på når du sitter der med en utdannelse og jeg fortsatt trygler funcom om jobb da:p Eksamen har du nå, kiloene dine kan du alltids kvitte deg med siden.

Og du har jo fortsatt holdt deg litt i skinnet og det er bra. Det er jo sånn vi fikk disse ekstra kiloene, er det ikke det? Med unnskyldninger?

"gjør ikke noe å droppe trening å spise ekstra nå, jeg er jo syk/jeg har mensen/jeg har ferie/jeg har eksamen/jeg er sliten".

Vi begynner å lære oss forskjellen på unnskyldninger for å skeie ut og viktige prioriterninger!

Og så utrolig KULT med klærne:D Jeg sitter nå i pysjbuksen min som jeg aldri har brukt for den har vært ubehagelig stram. Den jeg pleier å bruke DETTER AV!!

Detter av, altså.. en pysjbukse=P jeg må snurpe den sammen i siden og feste den med en hårstrikk xD Og alt er blitt for stort.. Alle de formsydde t-skjortene mine er blitt baggy og lefsete.. Jeg må bruke belte på alle buksene som satt godt på meg før..

 

Har ikke vært ektremt flink denne uka.. har blitt sunn mat, men mye usunn og.. Mye karbomat, har spist pastagrateng, ble spagetti i går og i dag blir det lasagne:p Også ble det kjøpt en is til i kveld.. Sukk.. Det ble i det minste en yoghurt-is da, så det er ikke verdens undergang, jeg havner absolutt under kcal-grensa mi, så jeg kan i alle fall ikke gå OPP, selvom det neppe blir en kilo ned denne uka=P

 

Treningen har gått bra da, ligger forran skjema og det har blitt mye variert trening. I går var det en halvtime styrke,en time rockering, en time yoga og en kjapp tur i skogen på tre kvarter=) Er så gøy med styrketrening, nå må jeg snart bytte manualer, jeg må snart opp til 10 kilo merker jeg, 7,5 kilo begynner å bli for lett=) Kan ta fler push-ups og sit-ups enn noen gang^^

Må komme meg tilbake til et treningssenter snart for å se hvor mye mer jeg klarer å benke=D =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg har en ting å si til dere wow dere er så utrolig flink ;)

jeg har fått mer muskler i beina æsj... kan jeg ikke bare få tynnere bei!

men noe som er stort for meg, jeg er 65.2kg :) snart er jeg nede i 64.9kg men vet ikke hva jeg syns om det, jeg har alt for store lår og hofter, rome og mage. men må da gå ann for meg også å gå ned der! så nå skla jeg slutte å ligge på latsiden, formen min er bra igjen og jeg skal får gjort husarbeid i dag også skal jeg gå meg en tur siden i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...