Gå til innhold

God tid på bikinifin?


Katza

Anbefalte innlegg

Gjest millaaa

Hehe ja..

Synes avtalen vår skal se sånn ut:

Drikking er lov 1(!) dag i uken, men begrenset.. min begrensning går til at jeg holder meg til kun hvitvin.. i plasser for alle søte drinker og rusbrus..

jeg synes faktisk at det kun skal være lov å spise is 1 dag i uken selv om det er sommer.. Det er jo godt med norsker jordbær også!

Når vi griller, er det lov meg kalkun pølser, og magert svinekjøtt..

 

Enig i at vi MÅ veie og rapportere inn her hver mandag..! (Jeg sliter når jeg skal til kreta, men utenom det er det ingen nåde!)

Trening helst hver dag, men for min del er jeg fornøyd med 5 økter..

Til og med på Kreta har jeg bestemt meg for å gå tur enten på morningen eller på kvelden..

 

Hva synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 739
  • Created
  • Siste svar

Høres bra ut=) Hvis jeg drikker skal det enten være med sukkerfri redbull eller øl med lavere kaloriinnhold.

Hvis jeg ikke drikker en uke, betyr ikke det at jeg har lov til å drikke to ganger neste uke, jeg skal ikke spare opp drikkedager.

Når jeg kjøper snacks, skal jeg fortsette sånn som jeg har gjort til nå, jeg kjøper jordbær, moreller, forskjellige typer frukt og evnt saltsticks til andre, fordi jeg hater saltsticks og vil aldri spise det selv:p

Kjøper jeg is, skal jeg velge den sunneste. Ikke creamy is med fløte, sukker, dyppet i sjokolade med karmell inni, men heller en frisk saftis eller sorbet:)

 

Heldigvis når jeg griller pølser så er det alltid kalkun/kylling, jeg spiser ikke svin=p Jeg griller mini-burgere da, men de er små og dyre så det blir ikke mye av det=)

 

Jeg skal heller ikke gå over kcalgrensa mi, om jeg spiser for mye, ja da får jeg trene ekstra da. Jeg har oppført meg til nå, jeg skal klare det i sommer også, om noe er det bare positivt, jeg får bevegd meg mye ute og det er masse god, sunn snacks som vokser på trærne:)

 

Er klart det blir vanskelig å rapportere når du er i hellas, det skjønner da alle=)

Det er supert at du beveger deg også på ferie. Det er jo fantastisk pent på kreta, så det er bare herlig å gå tur^^ Også er det god trening å svømme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Spiser du ikke svin? Det er jo døds godt med svinekoteletter, og indrefilet av svin <3

 

avtalen vår er braaa!

jeg er og bekymret for hvordan det kommer til å gå når jeg skal begynne å holde vekten.. skummelt

 

Nei, nå tar syke meg turen på jobb.. off.. jeg gruer meg.. ville egentlig bare ligget hjemme i sengen.. men, sånn er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, verken svin eller lam. Plager meg ikke egentlig, har aldri lyst på det uansett=p

 

Vi klarer nok å holde vekten, vi ar jo fullstendig klar over at det vi hovedsakelig driver med er gode vaner=)

Hadde jeg bare vært ute etter å gå ned i vekt uten å tenke på tiden etterpå ville jeg bare latt vær å spise, hivd alt av godsaker i skapet og levd på vann og grønnsaker. Men DA hadde jeg gått opp igjen da, nå lærer jeg meg å leve med godteri i skapet, å drikke med måte, være dru på fest, spise sunt i feriene og trene regelmessig.

Selvom vi overdriver litt nå,ligger i underkudd og trener mer enn kroppen trenger, så skal vi fortsette med akkuratt det samme når vi er ferdige, det er VANER. Vaner som vi skal holde=) Vi får bare holde oss her inne selvom vi ikke skal ned i vekt, ingen lov som sier vi ikke kan det:P

 

Du får ha lykke til på jobb da. Drikk masse vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Vi skal grille ikveld :)

 

Jeg skal ha hawaii burger og maiskolbe!!! Herlig:D

 

Grandis ja, det er jo ikke så galt egentlig, jeg klemte i meg oreokake og dolly pizza :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, vurderte peppes pizza i går, men typen fortalte at de hadde gått tom for små bunner på jobb..Kan ikke bestille en stor pizza, den blir bare spist opp:p

Er DET som er så farlig med restaurantpizza, det er ikke det at den inneholder SYKELIGE mengder kalorier, men at man alltid spiser til det er tomt.

 

Vi skulle grille i går, men han kom ikke hjem før elleve:(

EEEEGENTLIG skulle vi grille før det, men det begynte å regne.. Han komemr ikke hjem før 12-01 i natt, så da blir det i hvertfall ikke grilling ><

 

Hawaii-burger? Sånn med ananas på? =p Raring, skjønner meg ikke på hele konseptet med frukt og middag.. Spekeskinke og mango, ananas på pizza, jordbær på grillspidd med svinekjøtt.. Nei, jeg skjønner det ikke:p Men hver sin smak=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Stemmer det.. jeg og en kompis delte en pizza, jeg spiste halve minus 1 stk.. det er faen meg mye mat det!!

 

Hawaiiburger er hamburger med salat, ost og ananas <3

 

Jeg elsker ananas på alt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, raring:p Jeg er veldig glad i ananas, men ikke sammen med middag, blir.. merkelig.=p Synes jeg. Men som sagt, hver sin smak, jeg spiser pølse i vaffel=p

Men ja huff, pizza.. Har ikke spist restaurantpizza på.. 2 eller 3 måneder faktisk. Herregud, en halv pizza med bare ost og skinke inneholder jo 1500 kcal. Slenger du på mer topping kan man jo faktisk komme opp i 800 kcal pr stykke, det gjør litt vondt å tenke på..

 

Anyway, omg jeg er stressa nå, trente styrke, står på alle fire (eller tre da) med en maual i hånda og plutselig fra INGENSTEDS så fyker det en MONSTERedderkopp rett forbi meg. Omgomgomg, den stoppet inntil puffen min, så jeg fanget den med en kopp..

 

Ville ikke gjøre noe mer eller se den, men jeg er alene her til i natt og jeg likte ikke tanken på å ha den her.. Skjøv en peppes-meny under koppen og løp ut på badet. Kommer ikke til å tørre å bruke doen på en stund:p

Lol, jeg er så stusselig på enkelte områder..

Kjæresten min ler av meg, jeg plukker opp mark, jeg leker med larver og gresshoppere, hver gang jeg ser en maur på kjøkkenet plukker jeg den opp og hiver den ut..Null stress.

Men edderkopper. OMG! Satt å leste i en tråd om edderkoppfeller da det plutselig dukket opp et bilde i tråden. Jeg sitter med laptopen for meg selv og plutselig bare "ÆÆH" skriker jeg og skvetter tilbake i sofaen.. Jeg er så teit noen ganger xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, i dag trenger jeg bare rett under 3 trimpoeng, det er digg=) Jeg registrerte litt husarbeid i går, jeg synes det er teit at det skal gå under hverdagsaktivitet.

Jeg ransaker ikke huset for edderkopper hver eneste dag:p

(samme med snømåking, herregud, jeg bruker nesten 1000 kcal på å måke opp innkjørselen, jeg gjør jo det kanskje tre ganger i året. Tullat.)

Støvsugde og vasket under alle sofaer, komoder.. dro til og med ut alle kurver med jakker og klær og sekker som stud under senga og vasket der.. Holdt på noen timer, men registrerte ikke mer enn tilsvarende time, så det er i alle fall ikke for mye registrert.

 

Jeg pleier jo ikke registrere at jeg tar oppvasken og sånn da, men når jeg vasker og rydder og løfter i noen timer, så føler jeg det blir feil å ikke registrere det. Vil jo ha det mest mulig nøyaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er stille du=p

Rapport i dag! Etter en uke med 17.mai, pasta seks av syv dager så ble det 800 gram.. I minus:D Hurra! Tenkte sp mye karbohydrater ville ødelegge for meg, men neida=)

Minus 0,5 cm rundt midjen oså.

Da ligger jeg på minus 7,5 kg totalt og minus 10 cm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Jeg skal ha siste eksamen i morgen! Ikke tid til vektklubben da vettu..

Gratulerer med nedgang.. du slutter rett og slett ikke å imponere du!

Jeg glemte å veie meg idag, forsov meg, skulle treffe en kompis på skolen kl 9, jeg våkna hall 9 og det tar 20 minutter å kjøre... Smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, du har vel ikke det=p jeg sitter så mye inne jeg nå, skal på jobbintervju på torsdag, så foreløpig har jeg ikke noe å gjøre.

Og når alle andre her inen er ute å nyter sola må jeg jo ha noen å mase på, høhø=)

 

Skjønner at det ikke ble så mye tid til å veie seg da, ja. Du får ta det i morgen, nå har du jo en ekstra dag til å være flink på:D

Men det er gøy å gå ned om dagen. Synes vel nesten at jeg kan si at jeg fortjener det, jeg har ALDRI klart å gå ned mer enn 2 kg før=( Men brått nå så er det noe som har funka.

La opp fler bilder istad, sammenliknet dagens bilde med bildet av meg fra januar.. SICK, magen min er jo tilnærmet FLAT. Ser ut som jeg blåser opp magen til jeg blir blå på bilde 1 og suger inn alt jeg klarer på bildet fra i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

beklager at jeg har vært fraværende har vært og reist i noen dager + litt mye å gjøre på jobb også var jeg hos mamma i helgen!

fikk trent i 10min i går, men det får så være!

men nå skal jeg bli flink igjen :D skal ned til 50kg innen jul! så nå må jeg stå på <3<3

hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, stinelill, godt å se du er her enda:)

Det går bra med meg i alle fall, oppdaget noe fantastisk her for litt siden.. Min alltid superpene, slanke veninne som alle alltid har siklet på er STØRRE enn meg! :D Nesten litt stygt av meg, men jeg synes det er dritkult=p

Jeg har vært lubben hele livet, siden vi gikk på barneskolen har jeg endt opp i situasjoner som at mannfolk er venner med meg for å komme nærmere veninna mi og jeg har alltid vært den lubbne veninna..

Men nå skulle jeg låne klær av henne og det innerste hakket på beltet hennes var for stort for meg. Buksa som hun ga til meg sa hun "denne er veldig liten, ikke en gang jeg får den rundt hofta, så du får bare trekke den opp i livet og dekke den med en genser"

.. Og den passet meg fint rundt hofta:D

 

Endelig er det hennes tur, tenker jeg.. Hun har alltid sittet på ræva og spist hva hun vil, jeg er i det minste vant til dette. Jeg trener minst 10 timer i uka, jeg har vent meg til frukt og grønnsaker, vent meg av med mye alkohol, fett og sukker..

Jeg KAN dette her, hun er jo helt noob, hun sutrer over at hun legger på seg selvom hun bare spiser sunt. "kanskje du spiser for mye av det sunne?" sier jeg også ler ho.. Som om det var en spøk.. Hun skjønner ikke at hun legger på seg når hun spiser en boks med avokado i olivenolje til frokost. Det er 1000 Kcal det! Stakkars..

Bacon er sunt for det er kjøtt, nacos er sunt for det er mais, potet er en grønnsak, ost er melk og kan spises ubegrenset i hennes verden.

Dama vet ikke hva karbohydrater er en gang.. Menmen, jeg skal nok få lært henne opp før hun ender opp som meg; lubben og misfornøyd og frustrert fordi alt er vanskelig og ingenting funker.

 

Oi, det ble langt, sorry:p Men.. er det veldig slemt av meg å glede meg over at veninna mi legger på seg...? Jeg føler meg slem, men kan liksom ikke noe for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Det første jeg så når jeg logga meg inn her var Katzas lange svar, så jeg orka ikke lese noe :) off, jeg må være verdens lateste!

 

Idag har jeg hatt siste eksamen, følte det gikk kjempebra! Men jeg er så dårlig, hoster, nyser og snufser i et sett...

Heldigvis fikk jeg fri fra jobb, så da blir det sofa maraton me sex og singelliv! :)

Jeg har faktisk to forskjellige bokser med sex og singelliv, samme innhold men ulikt innhold.. fikk en i gave av kjæresten, også vant jeg en i salgskonkurranse på jobb:p Når jeg har to bokser, er det faktisk flaut at jeg ikke har sett alle sesongene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Millaa, oppsummeringen var:

Hei til stinelill, og at min slanke, flotte veninne som alle alltid har siklet etter har lagt på seg og jeg har gått ned, så jeg passer klær hun ikke får på seg. Og det synes jeg var litt gøy.

Også føler jeg meg litt slem fordi jeg synes det er gøy.

 

Gratulerer med overstått eksamen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Hahahahha! Jeg liker korte oppsummeringer :)

Kan du ikke begynne å skrive oppsummeringer alltid etter lange innlegg:P haha..

 

Off fy for en dårlig humor jeg har! Sånn blir det når jeg ligger alene hjemme på sofaen ..

 

Jeg er såå klar for å trene igjen! Når jeg blir frisk, har jeg bare ett mål og det er mer trimpoeng enn deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Btw!! Det er faktisk utrolig gøy når folk som alltid har spist akkurat det di har villet uten å legge på seg et gram plutselig begynner å legge på seg... Jeg liker det!

Synes ikke det er slemt å synes at det er gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er godt konkurranseinnstinktet fortsatt er der:p

Nå er jeg skikkelig, skikkelig sulten. Vært på besøk hos en veninne i heeeeeeeele dag og knekkebrødet jeg hadde i veska holdt ikke hele dagen gitt:p

Eneste jeg hadde å spise var litt yoghurt, er lenge til middag.. Blir pannekaker, nom^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hum.. nei, ble ikke pannekaker, NOEN kom litt seint hjem:p Bl en hamburger fra esso, damn.. Menmen, jeg har jo ikke spist hamburger på 8-9 uker så, fortjente kanskje den? =p Gikk ikke over kcal-grensa mi i alle fall, jeg gav pommes fritesen min til typen, så da holdt jeg meg innafor. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg gikk en lang tur i går på 1time og 15min<3

 

og i dag skal jeg også å gå tur gleder meg masse til det :)

 

nå skal jeg spise 2 knekkebrød med noe sundt på!

også blir det noe sundt til middag i dag <3

 

hva skal dere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

dere er flinke :)

 

eg har trent 2 av 6dagar denna uka, men blir bara 5 økter denna uka men har så lant 3.1 tp og eg ska klara 7 denna uka!

 

eg gikk meg ei tur på 1time og 10min i dag!

 

i dag er det middag med jobben og på lørdag er det fæst + ut mæd mamma ei tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde "lørdag" i går, så spiste is. Nam. Men havnet litt over grensa mi da. Altså.. jeg lå 600 cakl i minus istedet for 1000 som ejg vanligvis gjør, jeg fikk ikke trent så mye. Gikk en tur på tre timer som ikke var lenge nok alene, og orket ikke rockeringe lenge nok til at jeg kom 1000 i minus:p Hadde så syklelig vondt i magen, trodde jeg skulle spy,. ble bare et kvarter.. Jaja, så da har jeg 13 poeng denne uka.

 

På lørdag er det jo grand prix da, så da er det jo fest her.. Det er tradisjon, så det blir nok litt alkohol, men jeg får prøve å begrense meg=p Satse på at det går bra.

Nå skal jeg på jobbintervju om et par timer også skal jeg til sverige=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...