Gå til innhold

God tid på bikinifin?


Katza

Anbefalte innlegg

Gjest millaaa

Så morro når klærne begynner å dette av! YEEY! ;)

 

Idag var jeg på mega og handla de hadde jo 3 pk karbonadedeig for kun 69 kr! Det er billig, billig! :)

 

Ellers var jeg på polet idag, det blir drikkings på meg ikveld! åneii.. nå har jeg ikke drukket på 5 uker, ooh... nå må jeg ha alkohol! Føler alkiss tendensene kommer altså..

Men jeg tenker en flaske hvitvin er jo ikke så galt, bare passe på at det kun blir den ene flaska vin!

 

Bra å høre at formen er bra Stinelill =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 739
  • Created
  • Siste svar

Muskler brenner fett og gir en strammere kropp, så det er bra bra det, stinelill:D Det er klart man ser større ut hvis man har store muskler og fett oppå der igjen, men tenk så fin du ser ut når det er mer muskler enn fett da? =) Når du får muskler mens du slanker deg så slipper du å slite dobbelt så lenge med å "stramme opp" etterpå;)

 

Hehe, synes du fortjener litt vin når du har gått fem uker uten=) Jeg er på min andre uke uten alkohol nå, får prøve å fortsette litt sånn fremover:)

Lurer på hva som skjer med vekta nå jeg.. har ikke spist for mye, men føler det ikke har vært fantastiske matvarer.. Det værste jeg har spist er tortillalefser, yoghurtis og subs (ganske lyse, myke baguetter fra pågen), vet ikke helt hvor ille det er jeg.. Har jo ikke fått i meg godteri, chips og øl liksom, meneh.. Nei, får se hva vekta sier.

Har fortsatt ikke mistet noen cm, jeg blir gal, burde ikke to kilo vise en eller annen nedgang et eller annet sted?? Midjemålet ser ut til å holde seg på 68 cm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Muskler brenner fett og gir en strammere kropp' date=' så det er bra bra det, stinelill:D Det er klart man ser større ut hvis man har store muskler og fett oppå der igjen, men tenk så fin du ser ut når det er mer muskler enn fett da? =) Når du får muskler mens du slanker deg så slipper du å slite dobbelt så lenge med å "stramme opp" etterpå;)

 

Hehe, synes du fortjener litt vin når du har gått fem uker uten=) Jeg er på min andre uke uten alkohol nå, får prøve å fortsette litt sånn fremover:)

Lurer på hva som skjer med vekta nå jeg.. har ikke spist for mye, men føler det ikke har vært fantastiske matvarer.. Det værste jeg har spist er tortillalefser, yoghurtis og subs (ganske lyse, myke baguetter fra pågen), vet ikke helt hvor ille det er jeg.. Har jo ikke fått i meg godteri, chips og øl liksom, meneh.. Nei, får se hva vekta sier.

Har fortsatt ikke mistet noen cm, jeg blir gal, burde ikke to kilo vise en eller annen nedgang et eller annet sted?? Midjemålet ser ut til å holde seg på 68 cm..[/quote']

 

 

takk for det =)

jeg er i allefall i gang igjen<3

i dag har jeg spist spanskekjøtboller, fullkorns ris, sopp og ananas til middag var kjempe godt =D nam nam<3

har lyst til å gå meg en kveldstur i dag jeg =) er så nydelig vær i dag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre du er på beina igjen;)

 

Lasangen i går ble kjempegod=) Endte på 1500 kcal og 4,3 trimpoeng. Det var hovedsakelig frukt og grønnsaker hele dagen, så håper lasagne, 60 g hvitløksbruchetta og litt is går bra:p

Ligger på 26,8 tp totalt denne uka, så får nok komme meg ut en tur i dag også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

hvordan går det med dere i dag?

jeg har nesten nettopp stått opp, så kan bli spennende å veie seg etter på ja!

gruer meg veldig for tror ikke vekta er der jeg vil den skal være =( men det får være så!

jeg gleder meg til i morgen for da skal jeg og vennina mi kanskje gå tur i 1time og 30min igjen, kanskje til og med jeg og ho går lengre tur ;)

eller hvis mamma kommer skal jeg å ho gå tur! da må jeg og ho på grava til storebror og til grava til bestemor og pappa =(

for det er noen ting jeg ikke klarer aleine så er det å gå på grava til storebror ='(

 

men til andre ting, nå skal jeg ta fram trenings matta mi og trene på den igjen, gjorde det mye før og det hjalp mye! skal begynne igjen ja :)

er jo enda en stund igjen til jeg begynner med bikini ute!

men vet dere om noe sted på nette der jeg kan finne øvelser til det?

 

og i bursdags gave skal jeg få ny veske av gutten min, sånn Friis Company veske <3 er ikke han snill eller?

men har ikke bursdag før 25.07!

 

med maten går det greit, jeg spiser sundt og godt, drikker nesten ikke brus lenger og hakke spist snop på lenge!

 

ha en super dag alle sammen<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bubbly

Hei hei!

Jeg fant ut nå jeg, at jeg må gå ned en del Kg for å passe i bikinien igjen... Veier plutselig 70,8 Kg, og idealvekta mi er 60Kg. Det veide jeg alltid før.

Så i dag meldte jeg meg inn her, og nå skal jeg ned i vekt. Håper jeg greier det. Tviler vel litt på at 10 kilo faller av på 1-2 måneder, men det er bedre å starte nå enn å vente til etter nyttår 2011.

 

Jeg er elendig på å telle kalorier, men skal prøve. Og jeg og typen spiser bare godteri/sukker på lørdager, så det er en god start. Nå må jeg bare komme i gang å trene også.

 

Trist å høre om storebroren din stinelill... kan ikke tenke meg hvordan jeg ville taklet om det skjedde noe slikt med storebroren min... *trøste-klemmer til deg*

 

Nå skal jeg searche nettet for gode treningstips. Jeg er åpen for forslag her også. Det er nok rundt hofter, rumpe og lår alt fettet ligger desverre...

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Det er snart 9år siden han døde =( men livet går videre fordet om<3

 

velkommen skal du være btw<3

 

i dag hadde jeg en vekt på 65,0 kg den vil si at jeg har gått ned nesten 2kg siden mandag ;) og det er deilig<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre om storebroren din.. Mistet kusinen min for mange år siden, men får sjelden besøkt graven da hun ligger 9 timer unna med bil..

 

Men gratulerer med nedgang da=)

Nå har jeg vært ute å gått meg en tur, to timer og 40 minutter. Hadde egentlig tenkt til å gå litt lenger enn det, men da jeg var hjemme igjen og klokka viste hva det viste så fikk det bare være, jeg gadd ikke å gå rundt huset femti ganger for å endre på tre timer:p Men heldigvis var det AKKURATT nok til at jeg endte på 30 trimpoeng denne uka, så da er målet nådd:)

Hååååper det vises på vekta i morgen, selvom jeg har spist mye karbohydrater og til sammen en hel boks med mintis. (424g=p) Har i det minste spist mye grønnsaker og frukt, ikke noe kake/godteri/brus eller noe sånt og ikke noe alkohol. Så det har jo ikke vært en direkte dårlig uke, jeg har ikke fått i meg for mye kalorier heller så.

 

Heisann, bubbly=) Du har nok rett i at 10 kilo ikke forsvinner så fort, det er lurt å ta seg goood tid. Det er sunnest både for kropp og sinn med en "treg" vektnedgang. Det blir enklere å holde vekten etterpå, du slipper å få løs hud fordi den ikke klarer å tilpasse seg kroppens nye fasong så fort, du slipper den ekstreme skuffelsen når vekta kryper nedover mens du egentlig har planlagt å rase ned i vekt.. Og kanskje det viktigste: Mister du noe særlig mer enn 1 kilo i uka er det som oftest ikke fett, men muskler. Kroppens muskler krever så mye energi at når man går i et for stort underskudd er musklene det første kroppen vil tære på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 100 gram, ufint.. =(

Jeg tror (tror) jeg kan få lov til å skylde på uka da, det er jo tross alt den uka det liksom er normalt at jeg går opp, men jeg har jo gått ned de to andre "røde" ukene..

Kanskje det ikke trenger å være konsekvent?

 

Vannmåle-tingen på vekta viste 52,3 og vanligvis viser den 50,6. Jeg vet jo selvfølgelig ikke HVOR mye dette egentlig er, men siden det er rød uke, så får jeg bare håpe at det er vann. Mengden mat og trim jeg har fått tillsier jo at jeg burde ha gått ned en kilo, da jeg har ligget over 7000 kcal i underskudd, og 7000 kcal ER en kilo fett..

Heller ikke mistet noen cm rundt magen..

Kjipt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Jeg føler med deg Katza! Nedgang her men dog bare 100 gr.. Det vil si 200 gr på to uker! yeey!

 

Men det positive er at begge ukene har vært veldig dårlige matmessig, sist uke hadde jeg 23 trimpoeng men spiste veldig mye junk food! Denne uka hadde jeg 11,3 trimpoeng og har vært på mc'donalds minst to ganger, subway 3 ganger, og lørdagskvelden endte med to flasker hvitvin og 3 stykker med pizza fra pizzabakeren..

Så i det minste er det kjekt å se at jeg kan gå ned på uker hvor jeg har kosa meg masse og!

Godt å se at det å drikke hvitvin ikke gjorde utslag med oppgang på vekta, for etter ei vanlig fyllekule for meg viser vekta opp minst 500 gr!

 

Jeg hadde ikke tid til å lese gjennom deres innlegg, eksamen imorgen så skal jeg lese noe nå, er det boka "finansregnskapet" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bubbly

Takk for koselig velkomst! Jeg stelte meg på vekta i dag tidlig, hadde gått fra 70,8 i går til 69,5! Men så hadde jeg jo ikke spist frokost enda da, så nå veier jeg 70, 5. Er det noen spesiell tid hver dag dere veier dere? For det er visst stor forskjell på før frokost og etter middagen. Hva er liksom riktig veie-tid?

 

Gratulerer med nedgang stinelill! Og dere andre også. Selvom 100 gram kanksje ikke er så mye nedgang, så er det jo imponerende i forhold til hva en putter i seg og "røde" uker. Jeg for min del vet at jeg kommer nok til å drikke en hel del denna uka, for vi skal på utenlandstur, så da tviler jeg vel på at jeg kommer meg ned noe som helst. Men nå skal jeg ihvertfall være mere bevisst på hva jeg spiser, hvor mye jeg spiser og hvor mye jeg drikker (øl og sånt).

 

En ting jeg lurte på er hvor mange kalorier trener dere bort i uka? Eller hvor mange treningspoeng? Jeg fikk 0,9 treningspoeng i går. Jeg syns det ser så lite ut, for jeg var helt dau etter å ha trent, og syns jeg fortjente mer enn det. Men jeg er vel i dårlig form også da, men alikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på mellom 25 og 30 trimpoeng i uka, dvs mellom 5000 og 6000 kalorier.

Og jeg putter ikke i meg noe ekstra i røde uker, det har egentlig vært en ganske god uke, så 100 g er skuffende rett og slett. Jeg mener, hvis jeg bare får 20 trimpoeng og tar meg en fest da, så vil det jo etter det regnestykket bety at jeg faktisk legger på meg. Pfh.. får satse på vannansamlinger, hvis ikke blir jeg veldig,veldig,veeeldig skuffet..

 

Det er vanlig å veie seg tidlig på morgenen, før man spiser og dusjer og etter man har vært på do, fordi da er det hovedsakelig bare kroppen som blir veid. Mat og vann er jo ikke vektløst. Så det er lurt å veie seg samme dag, samme tid med samme mengde klær (evnt uten klær) for å få et mest mulig nøyaktig resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjera?=)

Satt å regnet litt på prosent og sånn, med den økningen jeg hadde i vannprosent så tillsvarer det litt over en kilo. Så da må vel det nødvendigvis bety at jeg egentlig har gått ned litt mer enn 100 gram=p Får se neste mandag..

 

Var en grusom dag i går, følte meg så slapp og elendig, orket ikke egentlig reise meg fra senga en gang.. Men fikk rullet meg ut av senga og dratt meg ut døra for litt over to timers gange. Var like slapp og ekkel da jeg kom hjem, men da jeg oppdaget at jeg hadde for lite kalorier til overs til middagen måtte jeg ta fram rockeringen en halvtimes tid.. Tuuuuuungt å trene når man er sånn:p

 

Men endte på 4,4 tp da, men maten ble ikke knall. Spagetti til frokost, brød med peanøttsmør, en skål med fitness... mer spagetti og grønnsaksuppe med.. øh.. en ostebolle, en hvitløksbruchetta og en ciabatta:p Frysen er en fin ting..

1600 kcal endte jeg på, men 200 g pasta, to brødskiver og 120 g med loffestoff er jo ikke fantastisk mat=s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bubbly

I dag har jeg vært mye sulten. Merker at jeg må spise mye mindre enn jeg pleier for å ikke få i meg for mye kalorier. Men man blir vel vant til det etterhvert. Vi får se på mandag begge to om det er skjedd noen endringer på vekta denna uka. Spørs litt på meg altså, for jeg skal til utlandet nå i tre dager og da blir det nok ikke lite mat og øl inntak... Vi får se.

 

Uff det hørtes slitsomt ut å måtte dra frem rokkeringen i 30 minutter etter 2 timers gange... Jeg må nesten prøve å trene på sykkelen nå jeg hvis jeg skal klare å få mer enn 0.9 tp denna uka... Tviler sterkt på at jeg får så mye som 25- 30...

 

Typen min sier forresten at kroppen i seg selv bruker rundt 2000 kalorier om dagen bare for å fungere. Det er jo gode nyheter! Det positive er at han også er med på detta her, så vi teller kalorier sammen. Føles litt lettere når man er to om det i huset.

 

Jeg skal begynne å veie meg mandag morgen før noe som helst matinntak. Da veier jeg jo minst også ;)

Nå skal jeg jogge ned i kjelleren og sette meg på sykkelen og suse av sted, hehe! God trening til meg selv. Må skaffe meg noen treningspoengs ja.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basalmetabolismen avhenger veldig av hvem du er.

Nå vet ikke jeg hvor høy eller gammel du er, men må nok uansett desverre skuffe deg. Om du er i 20-årene, ca 160-170 cm høy forbrenner kroppen din desverre ikke stort mer enn 1400 av seg selv.

Kvinner har mye lavere forbrenning enn menn.

Men du forbrenner litt kalorier uansett da, ved å reise deg opp, hente posten, løfte armen, alt dette krever litt energi, så om du gjør noe litt annet enn å ligge stille i senga hele dagen er du nok nærmere 1800 kcal pr dag. (Du kan øke basalmetabolismen din ved styrketrening da muskler krever store mengder energi.)

Det eneste du kan gjøre er rett og slett å trene mer, har du ca 10 trimpoeng i uka (dette varierer også etter hvor aktiv hverdag du har, hvor høy og gammel du er) vil kroppen din forbrenne ca 2000 kcal, da må du spise mindre enn dette for å gå ned.

 

Det er derfor jeg må ha så mye trimpoeng som jeg har. For å gå ned en kilo må kroppen forbrenne 7000 kcal, dvs gå 7000 kcal i minus. Det er 1000 kcal hver dag, så om jeg skulle ligget helt stille en hel dag vil det si at jeg måtte spise 400 kcal for å kutte like mye som det jeg gjør nå. (Jeg gjør selvfølelig ikke det da=p)

Og det suger, men man venner seg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bubbly

Hehe, jeg måtte lese det to ganger før jeg skjønte det. Men nå tror jeg jeg forstår. Basalmetabolismen er det samme som forbrenning, ikke sant? 7000 kallorier for 1 kg ja... Da tror jeg at jeg må begynne å trene mer også gitt!

Jeg er 170 høy, og 25 år. 71 Kg omtrent.

Fikk 1,2 trimpoeng i dag. Men må si det var lettere å trene i dag enn søndag, så jeg håper treninga går lettere og lettere etterhvert. Kanksje lurt å begynne å gå til butikken også. Ca. 25 minutters gange hver vei. Jeg skal virkelig begynne å bruke kroppen mer i dagliglivet.

 

Har bare spist 13-1400 kalorier hver dag de to siste dagene også, så er på rett vei hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er forbrenning.

Trening blir fort lettere, så lenge du gjør det jevnlig. Jeg har ingen problemer med å tvinge meg selv til 7 trimpoeng på en dag om jeg skulle trenge det, 4 trimpoeng går lett. Men det er ikke lenge siden jeg sleit meg å få 4 trimpoeng på en uke altså. Da jeg startet opp på nytt her i januar så startet jeg på 7.

Hadde aldri trodd jeg noen gang skulle klare 30 på en uke, men det gikk virkelig fort, trikset er bare å finne noe du trives/kan leve med.

 

I dag har jeg rockeringet i en halvtime og gått 1 time og 40 minutter i 6 km/t. Det ble da 4,2 trimpoeng, men tror jeg må trene litt til for å rettferdiggjøre isen jeg skal spise etterpå:) (Ja, vet det har blitt mye is i det siste, men jeg vil gjøre denne uka mest mulig lik forrige, så jeg vet om det var "rød uke" som var grunnen til at jeg bare hadde gått ned 100 g)

 

Millaa, hva skjer? Må mase litt på deg nå, selvom du har eksamen så synes jeg du må stikke nesen din innom i alle fall xP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg fant ut noe utrolig rart nå nettopp.. Kjæresten min regnet om alle mine trimpoeng og gjorde om den totale energimengden fra all trening til gange i 4 km/t..

Og han fant da ut at min samlede trening tilsvarer at jeg GÅR fra moss sentrum til oslo S og tilbake hver uke xD

Det er 28,5 timer gange i uka.. Over et døgn xD Nå går jeg ikke så mye da, men som sagt, det er summen av all treningen som er regnet om til kun gange. Haha, ble satt ut jeg..

Det er ca da selvfølgelig, men det er fortsatt ekstremt.. Halvparten ville vært ekstremt.

Dette er jenta som ikke klarte å sykle i oppoverbakker for et år siden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Jeg er her :)

Nå har jeg hatt to eksamener og har 1 igjen.. dvs si 3 måneders sommerferie om 10 dager!

Jeg har trent hver dag til nå denne uka... Fokuserer kun styrketrening, i håp om å ha en muskulær kropp i sommer :) Jeg tok jo kroppsanalyse, den kom frem til at jeg hadde en muskulær overkropp.. den hadde jeg ikke forventa ;)

 

Ellers har jeg fortsatt ikke spist snop, chips eller drukket brus !

 

Ida gikk jeg på vekta, oppgang 800 gr siden mandag.. jeg forstår ingenting.. hmm..

Men jeg har noen faktorer:

1. jeg skal ha mensen imorgen, mye vann kanskje?

2. jeg har trent mye styrketrening de siste to ukene, mer muskler?

3. jeg har så sykt gangsperr i alle muskler i kroppen, er det ikke slik at når du har gansperr samler kroppen på vann?

 

Spennende å se når ting roer seg.. Jeg ser hvertfall at jeg får mer muskler.. og jeg kan øke tyngden på vektene..

 

Ja, det blir spennende å se om det blir noe mer vektnedgang på deg på mandag Katza :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

oi lenge siden jeg har vært her nå. har liksom ikke hatt tid hatt så mye å gjøre!

i morgen da reiser jeg bort i noen dager, kommer hjem seint tirsdag kveld! men det får så være!

 

ellers gleder jeg meg bare til det blir varmere ute og jeg orker å gå tur ute igjen, men i dag har jeg ikke tid, må pakke ferdig og jeg har noe andre små ting å fikse!

 

alt bra med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg gikk bare ned 100 gram med 30 trimpoeng og nesten 8000 i kalorikutt, regner med at det hadde en sammenheng med mye styrketrening og mensen. Så det virker ikke usansynelig at det er vann hos deg også. Hvor mange kilo har du igjen før du kan kjøpe deg ny vekt?

Sånn fancy som jeg har måler vann i tillegg til fett=)

 

Så, du holder på altså? Du liksom bare lar meg tro at du bare sitter forran boka også hopper du frem på slutten av uka også har du vært flinkere enn meg alikevel? =p

Hehe, neida, synes det er kult at du er så flink selvom du har eksamen=) *stolt*

Er det ikke kult å få muskler? :) Hvor mange kilo løfter du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

2 kg... jeg har jo faen meg bare gått ned 3 kg... gaad det går så utrolig sent!

 

Hehe, holder på å holder på.. jeg spiser akkurat den maten jeg vil akkurat når det passer meg.. det vil si jeg spiser hva jeg vil men ikke snop, chips og brus..

Men ja 15 trimpoeng denne uka får vel være godkjent..

Igår kveld hadde vi besøk av et vennepar, jeg hadde ikke trent hele dagen og kjente abstinensene absolutt var tilstede.. Jepp, jeg klarte å lokke de med ut på tur på stranden, vi hadde med hunden, så vi sprang om kapp, gikk litt og sprang litt til.. Ifølge pulsklokka mi ble det 305 kcals brent :) Var bare ute i 40 minutter!

 

Men nei Katza, like flink som deg er jeg ikke. Du har jo stål kontroll på hvor mange kcals du får i deg og trener jo supermye.. Jeg har gitt opp og telle kalorier, det er rett og slett bare ikke noe for meg...

 

Hvor mye jeg løfter? Hvordan da løfter? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa du kunne øke tyngden på vektene, så jeg lurte på hvor tunge vekter du løfter nå. Men det at det går sakte trenger ikke være så ille.Det blir nok lettere for deg å holde vekta enn for meg, fordi jeg er så nazi med meg selv nå, så det blir vanskelig å finne balansen mellom for lite og for mye:P Det beste (og kjedeligste) er jo egentlig å bare legge om matvanane sine bittelitt, så man går ned kanskje.. 1 kilo i måneden, da holder kiloene seg unna.

 

Jeg var ikke så flink i går.. Har ei veninne på besøk, vi dyppet jordbær i sjokolade, jeg spiste seks sånne.. det ble ikke mer enn 40 gram sjokolade, så det var jo forsåvidt greit..

Men så ble det litt alkohol da.. To seidel og ca 1 dl vodka med to sukkerfrie reddbull. Endte på 2050 kcal=s

Lå fortsatt 500 i minus, men.. Vil jo ligge 1000 under da,helst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bubbly

Kom hjem natt til i dag.

Det har da vært 3 dager med "fyll" i Tyskland, hehe. Uff det var jo en frykktelig dårlig start på vektkklubben da. Har ikke gått en uke enda engang, og jeg har null kontroll. Det er vel litt godkjent alikevel da, for det var tur med jobben, og det skjer sånn hvert 4 år. Var på messe. Da ble det veldig mye gåing til og fra messa og masse gåing inne på messa. Gikk sånn 6,5 km mellom messa og hotellet tilsammen. Og kanksje 5 timers gåing/ståing inne på messa hver dag.

Etter det var det værre, for da var det middag med forrett, hovedrett og dessert samt drikke. Det gikk vel inn mer i magen min enn jeg gikk av meg om dagen.

MEN i dag tidlig veia jeg akkurat like mye som da jeg begynte i vektklubben forrige søndag; 70,8 Kg!

Nå skal jeg trene litt, og håpe at 17.Mai kjolen passer på mandag.

Jeg lover meg selv at etter 17. Mai da er det slutt. Da er det streng linje på matinntak og trening. Får satse på 3 treningspoeng i uka i første omgang, og så eventuelt øke når jeg får igang formen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. jei, jeg regfistrerte feil.

Jeg registerte hansa, fordi seidel her lå ikke inne.

Jeg tenkte at seidel og hansa inneholder vel mye det samme, men neida..

Hadde spist 1900, ikke over 2000:) Det hjelper jo.

Uka har jevnt over sugd... Mye trening, men lite grønnsaker og mye godt som burritos,pasta, is og litt øl.

Har ikke spist for mye da, selvom kaloriene ikke har kommet fra supermat. (På den annen side, hadde dette vært for et halvt år siden hadde jeg følt meg så flink at jeg hadde dødd på meg så, SÅ ille er det vel ikke:p)

 

Hvorfor etter 17.mai? Et lurt triks når det kommer til vektreduksjon er å starte NÅ. Samme som med røyking, i det man sier "jeg skal slutte.. etter denne pakka her" så har man fått den dårligste starten man kan få. Det beste er å starte med en gang, ikke utsette noe. Man må utfordre seg litt.

Det er en veldig god tankegang som hjelper en igjennom vektreduksjonen.

 

(SELVFØLGELIG er dette noe individuelt, kanskje for noen så funker det ikke, det er helt klart. Men sånn generelt er det en god ide å bare kjøre på.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...