Gå til innhold

A long way to go:147-60kg= 87 kg må bort


Gjest FruFleksnes

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Siste svar
Hei Caroline

 

Vil bare få ønske deg og dere andre som er innom denne tråden en riktig god helg med riktig fokus gjennom hele helgen! :)

 

God helg til deg og alle dere andre også!

 

Nå skal jeg ned å trene -juhuuuu :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom noe av tråden din, og synes du gjør det kjempebra. Startet selv min endring etter jul. Går ikke på GR kurs, men klarer meg bra allikevel. Har fått med meg samboeren så vi er i samme båt :-) Titter nok innom tråden din ved en senere anledning. Ha en fortsatt fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott resultat!! ;)

Også så gøy at jakka endelig passet! Selv har jeg hatt på meg en olabukse idag som jeg ikke har fått på meg på en stund.... Deilig å endelig ha litt flere klær å bytte i mellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flink du har vært Caroline!

 

Hvorfor ikke dra den litt lengre (som undertegnede har gjort) å kjøpe enda et plagg som er litt for lite?

 

Ellers da, hvordan går det om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig flink du er så artig å lese om din vei nedover du har jo vært kjempe flink:)

er en så bra insprasjon å lese trådene til dere her inne mange som klarer seg kjempe bra:) Stå på videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til matata87' date=' spich, Leeplay og solvik ;)

 

Tusen takk til dere for fine tilbakemeldinger!!!!

Har store problemer med internett.. dette er fjerde gang jeg skriver til dere!! Når jeg skal sende svaret og klikker på "send svar" logges jeg ut av internett og det jeg har skrevet er helt borte.....[/quote']

 

Anbefaler å merke hele teksten du har skrevet for så å kopiere den. Da kan du bare lime den inn om du skulle være så uheldig å logges av.

 

Ellers vil jeg få si at syns du er FLINK!! :)

 

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Ukens veiing er nesten blitt ukens høydepunkt.....

Har gått ned 1' date='3 kg denne uken, fra 130,6 til 129,3 og er strålende fornøyd med å se et nytt 10-kilo :D

ØNSKER ALLE EN FLOTT UKE!!

Hilsen Caroline[/quote']

 

Grattis! Du er så flink :) Virkelig en motivasjon og et forbilde for meg i alle fall :) Vanvittig bra, Fleksnes..

Lykke til videre!!

 

smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...